Hope&Faith Geplaatst 20 September, 2014 Geplaatst 20 September, 2014 [TABLE=class: grid, width: 620] [TR] [TD]Naam:[/TD] [TD]Traject:[/TD] [TD]1e afspraak[/TD] [TD]tp:[/TD] [TD]Testen:[/TD] [TD]Zwanger?[/TD] [/TR] [TR] [TD]Karin1979[/TD] [TD]Cryo[/TD] [TD][/TD] [TD]21 aug[/TD] [TD]5 sept[/TD] [TD]NEE[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kaatje1[/TD] [TD]3e IVF[/TD] [TD][/TD] [TD]27 aug[/TD] [TD]8 sept[/TD] [TD]NEE[/TD] [/TR] [TR] [TD]DeeDee[/TD] [TD]Cryo[/TD] [TD][/TD] [TD]30 aug[/TD] [TD]11 sept[/TD] [TD]NEE[/TD] [/TR] [TR] [TD]Hope&Faith[/TD] [TD]natuurlijk met medicatie [/TD] [TD][/TD] [TD]----------[/TD] [TD]7 okt.[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Eslief[/TD] [TD]3e ICSI[/TD] [TD][/TD] [TD]31 aug[/TD] [TD]12 sept[/TD] [TD]NEE[/TD] [/TR] [TR] [TD]Colle[/TD] [TD]5e ICSI[/TD] [TD][/TD] [TD]1 sept[/TD] [TD]12 sept[/TD] [TD]JA[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mama-in-love[/TD] [TD]Cryo[/TD] [TD][/TD] [TD]3 sept[/TD] [TD]17 sept[/TD] [TD]JA[/TD] [/TR] [TR] [TD]Vlindermama[/TD] [TD]2e IVF[/TD] [TD][/TD] [TD]7 sept[/TD] [TD]21 sept[/TD] [TD]NEE[/TD] [/TR] [TR] [TD]Maaike77[/TD] [TD]2e IVF[/TD] [TD][/TD] [TD]10 sept[/TD] [TD]22 sept[/TD] [TD]JA/NEE[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mandy69[/TD] [TD]Cryo[/TD] [TD][/TD] [TD]11 sept[/TD] [TD]21 sept[/TD] [TD]NEE[/TD] [/TR] [TR] [TD]Deborah40[/TD] [TD]1e IVF[/TD] [TD]Punctie[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Wishful Thinking[/TD] [TD]1e ICSI[/TD] [TD]22 sept uitgangsecho[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]10eke[/TD] [TD]Cryo[/TD] [TD] [/TD] [TD]22 sept[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Dhana[/TD] [TD]2e IVF[/TD] [TD]22 sept punctie[/TD] [TD] [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Roxanne&Marcel[/TD] [TD]1e ICSI[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] XXXXXX Xxxxx Quote
Roxanne&Marcel Geplaatst 20 September, 2014 Geplaatst 20 September, 2014 Hey lady's, Ik heb een heerlijke vakantie gehad in center parcs de Eemhof! Super goed weer.. en veel gezelligheid. En natuurlijk de start van ICSI poging 1. Vrijdag op controle geweest waren ongeveer 7 grote te zien en ongeveer 8 kleintjes.. fostimon word opgehoogd naar 300 en ik gebruik cetrotide. Jeetje dat spul jeukt als het is een gespoten, gelukkig trekt het weg! Dinsdag controle in Geertgen en ik hoop zo dat ik vrijdag de punctie heb want dan heb ik de gyn waar ik zoveel vertrouwen in heb! Maar misschien is dat iets te voorbarig dan ben ik 13 dagen aan het spuiten. Nu slapen .. vandaag mijn tweede editie van het evenement The Bridal Bash gehouden, het heeft wat voeten in de aarde gehad. Maar ben er trots op dat ik het georganiseerd heb! Succes lady´s.. Quote
eslief Geplaatst 20 September, 2014 Geplaatst 20 September, 2014 Mooi aantal roxanne! Vrijdag zou kunnen ik ga duimen voor je.. ik heb hem altijd op dag 14:) succes..heb wel vaker gejoord fat cetroide zo jeukt.. vervlend hoor.. fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Quote
Colle Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Dhana: ziet er goed uit. Veel succes morgen. Maaike: Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je snel goed nieuws brengt. Mama in Love: hoe gaat het? Hoe voel je je? Eslief: Ik zie dat je in november weer gaat starten. Kop op meid...vol goede moed!!! Maar eerst proberen in oktober lekker te ontspannen en je voor te bereiden. x lfs Colle Quote
Colle Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Roxanne: jij ook heeeeel veel succes!!! Ik duim mee. Quote
Hope&Faith Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Goedemorgen allemaal, @wishfulthinking en@dhana succes morgen. @roxanne&marcel, dat is een mooi aantal, nog ff verder groeien. hoe gaat het met de andere dames? een fijne zondag, denk aan jullie. LiefsHope&Faith. Quote
wishful thinking Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 @Hope: dank je! Hoe gaat ie bij jou? @Roxanne: dat gaat lekker! Ik duim voor jullie! @Dhana: sterkte morgen! Quote
Roxanne&Marcel Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Ja zeker zou er nog wel wat bij willen haha maar als deze qua grootte goed zijn en ze worden bevrucht heb ik er maar één nodig :) Nog even verder groeien.. maar heb het ook al eens gehad dat ik op de eerst echo ook 15 eitjes had en toen ineens 32.. 16 aan de ene kant en 17 aan de andere kant! Dus het kan ook nog een andere kant op gaan! Ik ben benieuwd dinsdag! Zijn er vandaag testers geweest? Fijne zondag iedereen! Quote
Hope&Faith Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 @wishfullthinking, lief dat je ernaar vraagt. Zit nu in de natuurlijke cyclus met medicatie, droom weer sterk en heb last van verminderde concentratie. Heb gisteren vier pakken granaatappelsap gekocht van healthy nog wat. @roxanne&marcel,ja dat zou mooi zijn, ik had bij de eerste echo er maar twee ook nog klein en bij de volgende ineens vijf in de andere eierstok. Tijdens de punctie was er nog een derde in de andere en die is uiteindelijk bevrucht. Iedereen heel veel succes. we hopen dat het deze maand spontaan lukt, we hebben besloten om in de cyclus van november weer met de tweede poging te starten. En dan de tp op dag 5 na de punctie. Dit is tevens ook onze laatste poging. Liefs Hope&Faith Quote
Dhana Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Thnx ladies! Jullie ook veel succes! Pfff heb wel echt last van mijn buik... Steken en een dikke buik... Herkenbaar? Hoop maar dat alles oké is en ik hoop stiekem dat ik nog wat extra eitjes erbij heb gekregen... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Hope&Faith Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Thnx ladies! Jullie ook veel succes! Pfff heb wel echt last van mijn buik... Steken en een dikke buik... Herkenbaar? Hoop maar dat alles oké is en ik hoop stiekem dat ik nog wat extra eitjes erbij heb gekregen... Sent from my iPhone using Tapatalk Hoi Dhana, is herkenbaar, niet meer op je zij kunnen liggen etc. Nog even en dan weet je waarvoor je dit hebt doorstaan. succes. Quote
Dhana Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Thnx hope&faith :) Onderweg naar het ziekenhuis... Spannend weer Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Dhana Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Thnx!!! Lig al in mn operatie outfit te wachten... Arghh blij als t voorbij is!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Mama-in-love Geplaatst 22 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2014 Thnx!!! Lig al in mn operatie outfit te wachten... Arghh blij als t voorbij is!! Sent from my iPhone using Tapatalk Succes!!! Quote
Dhana Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Thnx :) Uit de 10 follikels 5 eitjes gehaald. Ik had gehoopt op meer... Morgen om 11 uur mag ik bellen hoeveel bevrucht zijn en dan hoor ik ook wanneer de tp zal zijn. Nu even lekker rustig aan Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Dhana Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Wishful thinking was de echo goed gegaan? Maaike al getest?? Spannend! Framboos heel veel succes vanmiddag!! Op een hele succesvolle tp Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Mama-in-love Geplaatst 22 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2014 Thnx :) Uit de 10 follikels 5 eitjes gehaald. Ik had gehoopt op meer... Morgen om 11 uur mag ik bellen hoeveel bevrucht zijn en dan hoor ik ook wanneer de tp zal zijn. Nu even lekker rustig aan Sent from my iPhone using Tapatalk Laat je lekker verwennen!! Hopelijk worden ze allemaal bevrucht!! Quote
eslief Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Succes meiden.. ben een beetje afwezig;) toch wel last van het mislukken dus neem beetje afstand.. maar denk en duim voor jullie Quote
wishful thinking Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 @Dhana: ja, echo en gesprek zijn goed gegaan. Komend weekend de eerste spuit erin! 5 eicellen is een mooie score! Nu lekker bijkomen.... Quote
wishful thinking Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 @eslief: heel begrijpelijk. Sterkte! Quote
Mama-in-love Geplaatst 22 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2014 Succes meiden.. ben een beetje afwezig;) toch wel last van het mislukken dus neem beetje afstand.. maar denk en duim voor jullie Dikke knuffel. Begrijp het goed hoor!! Quote
Framboos85 Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Zoals jullie zien heb ik mij naam veranderd. Heb het idee dat een bekende van me wel eens mee zou kunnen lezen. Ik ben nog op de terugweg naar huis met 1 blastocyst aan boord. En nu maar afwachten .... Quote
Framboos85 Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Och lieve Eslief, dat is heel begrijpelijk meid. Neem lekker se tijd en voeg je er weer bij als het voor jou goed voelt. Knuff! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.