Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Thnx :)

Uit de 10 follikels 5 eitjes gehaald. Ik had gehoopt op meer... Morgen om 11 uur mag ik bellen hoeveel bevrucht zijn en dan hoor ik ook wanneer de tp zal zijn. Nu even lekker rustig aan

Sent from my iPhone using Tapatalk

succes Dhana, had ik ook.

@eslief snap ik volkomen, geniet van je bijna vakantie nu nog 5 weken toch :-)

alle andere dames dikke knuff.

Liefs Hope&Faith

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Succes Dhana

Framboos hahah geen idee nu meer wie je bent .. sorry hahaha...

Maaike al getest?

Wishfful hoe was je echo?

Hier gaat het redelijk ik voel de eitjes goed zitten zowel rechts als links.. morgen echo om 14:00 heb er zin in

en ben zeer benieuwd!!

Ik hoop zo dat de punctie vrijdag is!! :)

Geplaatst

Hey framboos, veel succes met broeden!! Leuke naam heb je genomen trouwens. Gelukkig weet ik nog wie je bent ;-)

Er werden er toch 4 ontdooid of niet? Kunnen ze er nog wat invriezen of waren ze te traag?

Dhana: 5 eitjes is heel mooi hoor. Ze zeggen wel eens beter iets minder want die zijn vaak van betere kwaliteit!

Geplaatst

Succes Roxanne.

@Mandy, fijn dat je me nog kent ;-)

Van de 4 waren er 2 vroege blastocyst hiervan is er 1 teruggeplaatst en 1 opnieuw ingevroren.

De andere 2 zijn niet verder gekomen dan 5 delingen.

Nu (met de heringevroren blastocyst erbij) nog 10 in de vriezer. Dus als de cijfers van deze poging representatief zijn voor de rest heb ik nog 3 a 4 terugplaatsingen uit deze poging. Maar helaas is op deze MMM geen pijl te trekken. Voor nu ga ik ervan uit dat de bewaarde eskimo's brusjes van die in mijn buik gaan worden over een paar jaar.

Geplaatst

@ Mandy dank je! Doet me goed zo'n hart onder de riem.

Ik ga zo bellen om te vragen hoeveel eitjes ook daadwerkelijk bevrucht zijn....

Geplaatst
Laat dit bankje groener worden dan de vorige alsjeblieft!

Is het misschien een fijn idee om een oktober bankje te starten? Ik het kader van een nieuwe start?

Kan iedereen weer met frisse moed op een nieuwe lijst waar alleen maar groen op staat ipv zoveel grijs... :(

Geplaatst
Goed plan! Maar dan wel met jou befaamde lijstjes he?! ;-)

@Dhana, fingers crossed!!

Haha ik wil wel helpen met de lijstjes hoor schatten :)

Maar iemand anders moet het topic maar openen misschien? Ik wil andere meiden niet voor de voeten lopen hoor!!

Geplaatst

Hoezo voor de voeten lopen?

Ik blijf nog even op dit bankje denk ik.

Ik had van de 4 ontdooide cryos dus nog 2 blastocyst over. 1 is gisteren teruggeplaatst en 1 is ter observatie nog 1 dag uit de vriezer gebleven. Ik kreeg net telefoontje dat die ene was gestopt met delen...Ze gingen gelijk op, dus dan zal degene die teruggeplaatst is ook gestopt zijn.

En ja, het zijn 2 verschillende eitjes blabla... maar de kans dat ze van 2 eitjes toevallig de juiste hebben genomen en die wel door deelt acht ik zeer klein tot minimaal. Maar goed, kan ik beter nu vast weten. Lekker k*t weer.

Geplaatst

ow hmm net een oktober wachtbankje aangemaakt...

Ik vind beiden prima hoor...

Huh Framboos kun je dat echt zo concluderen? Dat de ene stopt, wil toch niet zeggen dat de ander dat ook doet?

Ik snap wel dat je er de balen van hebt hoor, maar ik denk niet dat je conclusie hoeft te kloppen. Nog niet opgeven hoor!!

Ik heb er gewoon nog het volste vertrouwen in. Dikke knuffel!!

Geplaatst

op dit moment zie ik het somber in en zet het doemdenken weer in. Als van de 4 ontdooide cryos er sowieso 3 stoppen met delen, wie zegt dan dat net die doordelende cryo in mijn buik zit en dat ie überhaupt nog deelt? En die 9 in de vriezer? Die delen vast ook allemaal niet. En als dat zo is heb ik wel eindelijk een antwoord op het niet zwanger worden. Maar ja, wat valt er in een volgende poging nu te beïnvloeden aan embryo's die niet delen?

Zijn daar onderzoeken en/of technieken voor?

Geplaatst

@ Framboos - heb je de arts gesproken hierover? Wellicht dat deze je gerust kan stellen. Ik denk niet dat het niet doordelen van deze cryo's automatisch betekent dat dit voor alle cryo's geldt.

Ik snap wel dat je nu zo denkt en je conclusies trekt, maar het hoeft volgens mij niet zo te zijn...

Ik duim heel hard voor je hoor..

Geplaatst

@framboos: daar kun je niets van zeggen hoor! Ik heb precies hetzelfde gedacht als jij hoor....bij mij zijn er bij de verse poging 2 teruggeplaatst en 3 waren nog in de running om eventueel in te vriezen. Deze waren een dag later ook gestopt met delen. . Ik ben in 2010 zwanger geworden. Er zijn er toen twee teruggeplaatst en 1 is er blijven plakken...de ander dus niet. Ieder embryotje is een kans......en jij hebt een hele sterke dag 5 embryo teruggekregen! Dat is al heel wat dus heb er vertrouwen in!

Geplaatst

Hey lady's..

Vanmiddag op controle geweest en in totaal 8 goede grote follikels.

Het viel mij erg tegen omdat ik met mijn andere pogingen rond de 30 zat.

Maar goed wie weet zijn het nu allemaal wel eicellen!

Vandaag nog de fostimon en cetrotide, morgenochtend voor nog een extra boost nog een fostimon.

Dan s avonds om 19:00 de cetrotide en om 22:15 de pregnyl.

En dan vrijdag de pick up!!

Ben benieuwd.. we gaan wel de nacht daarvoor een hotelletje boeken dit omdat we 2 uur en 15 minuten moeten rijden!

Hopelijk goed nieuws en volgende week een verse terugplaatsing!

Nu ga ik lekker rusten heb enorme koppijn..

Geplaatst

Ik loop erg achter... maar wil iedereen even heel veel succes wensen! En ook heel erg bedanken voor dit oh zo lieve bankje, ik heb er veel aan gehad. Trek me even een beetje terug, even onze teleurstelling weer een plekje geven.

Geplaatst
Ik loop erg achter... maar wil iedereen even heel veel succes wensen! En ook heel erg bedanken voor dit oh zo lieve bankje, ik heb er veel aan gehad. Trek me even een beetje terug, even onze teleurstelling weer een plekje geven.

Ow Deedee, dat is niet leuk, heel veel sterkte lieverd. Iemand op dit forum heeft ooit geschreven, je mag de moet soms even opgeven, maar nooit de hoop. Dat wil ik jou meegeven.

dikke knuff en heel veel sterkte

liefs Hope&Faith

Geplaatst
Hey lady's..

Vanmiddag op controle geweest en in totaal 8 goede grote follikels.

Het viel mij erg tegen omdat ik met mijn andere pogingen rond de 30 zat.

Maar goed wie weet zijn het nu allemaal wel eicellen!

Vandaag nog de fostimon en cetrotide, morgenochtend voor nog een extra boost nog een fostimon.

Dan s avonds om 19:00 de cetrotide en om 22:15 de pregnyl.

En dan vrijdag de pick up!!

Ben benieuwd.. we gaan wel de nacht daarvoor een hotelletje boeken dit omdat we 2 uur en 15 minuten moeten rijden!

Hopelijk goed nieuws en volgende week een verse terugplaatsing!

Nu ga ik lekker rusten heb enorme koppijn..

succes lieverd. En je maakt van de nood een deugd :-)

LiefsHope&Faith

Geplaatst
Hoezo voor de voeten lopen?

Ik blijf nog even op dit bankje denk ik.

Ik had van de 4 ontdooide cryos dus nog 2 blastocyst over. 1 is gisteren teruggeplaatst en 1 is ter observatie nog 1 dag uit de vriezer gebleven. Ik kreeg net telefoontje dat die ene was gestopt met delen...Ze gingen gelijk op, dus dan zal degene die teruggeplaatst is ook gestopt zijn.

En ja, het zijn 2 verschillende eitjes blabla... maar de kans dat ze van 2 eitjes toevallig de juiste hebben genomen en die wel door deelt acht ik zeer klein tot minimaal. Maar goed, kan ik beter nu vast weten. Lekker k*t weer.

@framboos, ik snap je teleurstelling, aan de andere kant weet je dat niet wat je nu zo zeker stelt.

in deze procedure weet niemand hoe iets wel of niet tot stand komt, dat is moeder natuur, zij wil enigszins ook nog haar steentje bijdragen :-) het komt er dus op neer dat het gaat om vertrouwen, vertrouwen in jezelf, vertrouwen in jouw lijf, vertrouwen in de cryo die bij jou is teruggeplaatst. De wachtdagen en het hele traject is nu eenmaal niet fijn, maar direct een conclusie trekken, niemand heeft een glazen bol. Kop op framboos, vertrouw erin, gedachten zijn kracht.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Is het misschien een fijn idee om een oktober bankje te starten? Ik het kader van een nieuwe start?

Kan iedereen weer met frisse moed op een nieuwe lijst waar alleen maar groen op staat ipv zoveel grijs... :(

jaaahaaaa mama in love dat is zeker een goed idee.

mag je mij op het lijstje zetten, ben nu door de vruchtbare periode heen, ook dat was ff werken :-) nu medicatie en hopen dat 7 oktober mijn test dit aangeeft. We starten met ivf in de cyclus van november.

Hoe gaat het met je mama in love?

LiefsHope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden