Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@DeeDee: sterkte! Ik hoop dat je over een tijdje weer vol goede moed verder kan.

@Roxanne: we duimen ervoor! Wanner moet je weer terug?

Hier is het de omgekeerde wereld: ik zit nu ineens te hopen dat ik wel ongesteld word, zodat kan beginnen....

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@DeeDee: sterkte! Ik hoop dat je over een tijdje weer vol goede moed verder kan.

@Roxanne: we duimen ervoor! Wanner moet je weer terug?

Hier is het de omgekeerde wereld: ik zit nu ineens te hopen dat ik wel ongesteld word, zodat kan beginnen....

@wishful, dat kan ik me heel goed voorstellen, is er een kans dat je ook via de natuurlijke weg nog zwanger kunt worden?

Want dan kan je lang wachten ;-)

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Hoezo voor de voeten lopen?

Ik blijf nog even op dit bankje denk ik.

Ik had van de 4 ontdooide cryos dus nog 2 blastocyst over. 1 is gisteren teruggeplaatst en 1 is ter observatie nog 1 dag uit de vriezer gebleven. Ik kreeg net telefoontje dat die ene was gestopt met delen...Ze gingen gelijk op, dus dan zal degene die teruggeplaatst is ook gestopt zijn.

En ja, het zijn 2 verschillende eitjes blabla... maar de kans dat ze van 2 eitjes toevallig de juiste hebben genomen en die wel door deelt acht ik zeer klein tot minimaal. Maar goed, kan ik beter nu vast weten. Lekker k*t weer.

*breek ff in*

Bij deze laatste stimulatie had ik:

12 eicellen

10 rijp

6 bevrucht

4 over op dag 5

1 verse tp en 2 cryo's

Er vallen nu eenmaal altijd embryo's af. Hoe verdrietig ook. Bij de 4 die wij over hadden zat er ook weer eentje die het niet gehaald heeft. En van die 2 in de vriezer valt ook nog niet te zeggen dat die weer gaan delen als ze ontdooit zijn. Maar die ene die ik terug kreeg, die doet het maar mooi wél!

Heb vertrouwen! Het is ongelooflijk moeilijk, ik weet het. Maar je moet echt niet denken dat er geen hoop is. Een kwart tot een derde overhouden in het blasto-stadium is echt niet zo afwijkend. Jij hebt er 13 in totaal en daar ga je dus 3 of 4 sterke embryo's uit overhouden. En de eerste daarvan heb je nu aan boord! Echt meid, kop op!

Sowieso, heel veel sterkte voor jullie allemaal!

*breekt weer uit*

Geplaatst

@Hope: een minime kans hoor. Mijn man heeft te weinig zwemmers en de zwemmers die hij wel heeft, zijn over het algemeen liever lui dan moe. Hahaha! We vallen in de categorie van de wonderen zijn de wereld nog niet uit....Maar een beetje hopen doe je ongewild toch. En ik heb de uitgangsecho al gehad, dus weet dat het niet zo is.

Geplaatst

Super bedankt voor jullie enorm lieve en opbeurende woorden! Het doet zo goed om mijn frustraties even te kunnen uiten en te worden opgevangen door mensen die dit ook echt snappen. Dank jullie!!!

@whish full thinking. Ik hoop dat je snel ongesteld zult zijn. (Zo'n rare zin om op dit forum te typen haha). Dan kun je eindelijk starten!

@Dhana: ik duim voor je morgen! Ik ga toch maar doorschuiven naar het oktober bankje. Ik zal je plekje vast warm houden voor morgen. ;-)

Geplaatst

@ wishful thinking - ik hoop dat het ook snel komt!! Wat dat betreft is het wel fijn dat ik gewoon geen cyclus heb en nul bms van mezelf. Ik hoef niet eerst een menstruatie te hebben om te starten. Ieder nadeel heb zn voordeel...

@ Framboos thnx :D

Na al die positieve berichten hoop ik dat je gevoel ook echt positief beinvloed is.

We can do it!! :) en leuk dat je mee verhuist. Al blijven we nu een beetje in beide bankjes hangen he :) prima toch!

Morgen weer een spannende dag :) en dan ga ik aan de slag als broedkip - ook weer es wat anders :p

xx

Geplaatst

Thnx lieve Hope&Faith

Wishfull thinking hahaha ik heb vrijdag de punctie!

Heel spannend.. loop wel al twee dagen met koppijn.. kan dat van de hormonen zijn?'

Vanavond moesten we cetrotide prikken, Hailey onze dochter was erbij en ik zei voor de grap au,

maar toen hij er in ging was het serieus au! De vloeistof kwam er aan alle kanten uit behalve de goede.

Dus toen maar besloten om hem eruit te halen, daarna bloedde het flink en leek het een muggenbult.

We hebben hem opnieuw gezet, deze deed geen pijn en alles ging goed! Maar wat een verhaal was dat haha.

Morgen nog even zwemmen met me moppie! Helaas geen hotel .. omdat manlief nog een vergadering s avonds heeft!

Ik ga even het lijstje opzoeken en bovenaan zetten.

Geplaatst

Nee geen idee.. ???

Ik heb van zondag tot vrijdag alleen fostimon gespoten, toen van vrijdag tot aan vandaag (woensdag) fostimon met cetrotide.

Vanavond om 19:00 is de laatste gezet!

Vanavond om 22:15 de pregnyl gezet!

Morgen een dagje niks.. !!

[ATTACH=CONFIG]5830[/ATTACH]

Geplaatst

@ Roxanne, morgen de punctie dan? Veel succes alvast :)

Die hoofdpijn kan heel goed vd hormonen zijn. Ik had er vooral de eerste keer heel veel last van. Toen spoot ik Gonal en Decap. Nu Puregon en Orgalutran en heb eigenlijk geen bijwerkingen gehad alleen op het laatst een wat opgezette en gevoelige buik. Nu sinds eergisteren utrogestan en meteen doodmoe. Ik lig al 2 avonden om 21:30 / 22:00 in bed...

Net op n ander forum weer een meisje negatief getest. Het is toch echt verdrietig he. Tranen van geluk of van verdriet er zit niks tussen...

Vanmiddag komt mijn beebje on board. Kom maar op! Ik voel me goed - broedmodus gereed :D

@ Wishful nog niks?

Geplaatst

Dames, volgens mij test er hier niemand meer in september toch?? Zullen we gezamenlijk vast doorschuiven naar het oktober bankje? Begint een beetje Door elkaar te lopen nu.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden