Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Snowflower: Heftig verhaal hoor....je hebt al heel wt meegemaakt en dan is het idd zuur dat het bij je huidige liefde niet lukt.

Hope&Faith: Sterkte meid!

Olijfje: Je hebt idd gelijk! Ik geloof dat mijn vriend een hartverzakking krijgt als we elke dag gaan testen hahaha! Die wil eigenlijk zo laat mogelijk testen! Misschien dat we het dan toch maar niet doen....pfffff...... Ik zal het idee van de foto's aandragen ;))

Cerah: Succes donderdag! Spannend!

Andere meiden, succes met prikken en wachten!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo het is hier niet bij te houden zeg....

Hope&faith heel veel sterkte!

Cerah heel veel succes donderdag!

Olijfje en acj1984 succes morgen met gesprek!! Ben je al ongesteld geworden acj1984??

Tammy ik heb geen gesprek morgen dat is acj1984! Ik moet nog twee keer pil slikken en dan hopelijk snel ongesteld dan mag ik weer gaan beginnen met spuiten!!

Iedereen veel succes met spuiten/ wachten

Groetjes

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@hope&faith:

Dat wat je schrijft : "We kiezen ervoor om nu te stoppen, te gaan leven en genieten ook weer van elkaar." raakt me ontzettend.

Zo veel sterkte en geluk samen gewenst.

Geplaatst

Ik lees al wel de hele tijd mee en zat op het wachtbankje december wat niets is geworden, toen een verse tp gehad van mijn 1e IVF. (wel al eerdere IVF's gehad in 2012 waar ik een gezonde zoon uit heb gekregen) Nu voor een tweede kindje. Dit heel kort voor degene die mijn handtekening niet kunnen lezen via de mobiel :-) Nu heb ik vrijdag 30-1 mijn eerste echo voor de tp van een cryo. Als alles goed gaat met het ontdooiingsproces dan hopen wij onze tp een paar dagen daarna te hebben...

Lieve Hope, je wist het eigenlijk al maar wat een vreselijke teleurstelling! Ik zag een paar dagen geleden dat je nog hoopte op een 'natuurlijke' zwangerschap, als ik jou lijstje zo lees zou dat moeten lukken, wat een positieve puntjes zeg. Maar ja, waarom lukt het dan toch niet zomaar he...moeilijk hoor. Ik hoop het zo voor je maar zoals je al zei, ga idd maar eens lekker genieten van elkaar en je hebt nog een flesje wijn open staan toch, neem maar een glaasje....we moeten positief blijven met z'n allen. Heel veel sterkte voor nu meid!!

Alle andere meiden, het is een lange lijst van activiteiten hier en ik hoop dat het een lange lijst blijft!

Geplaatst

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 27 jan, punctie 29 jan?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee (of toch…?)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]start 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]uroloog 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]Echo dag 12 - 30 jan[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

I

Geplaatst

Hope; heel veel sterkte. ..

Heftig hoor!

Cerah; spannend succes voor donderdag? Had je veel follikels?

Madelim; welkom hier.

Ik Had vandaag meer last van mijn buik dan gisteren. Vooral links bij mijn eierstok lijkt het.

Mijn buik was vanavond verder ook wat meer onrustig mja dat kan ook van de utro komen denk ik.

Geplaatst

@amf nee helaas. Denk dat ik morgen primolut voorgeschreven ga krijgen. Kreeg ik toen ook van de gynaecoloog.

@@hope wat ben je een sterke vrouw zeg!

@tammy en olijfje, succes morgen!

Geplaatst

Lieve Hope&Faith wat een verdrietig nieuws, ik had het zo voor jullie gehoopt. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven, en dat er spontaan nog een mooi wonder gebeurt. Goed dat jullie gaan genieten, ook heel belangrijk. Dikke knuffel!

Geplaatst
@mamapapa hoe ga jij nu? Nog krampen ? Bij mij is t rustig nu...

Ik voel niets meer haha.

Alleen vreselijke vreetbuien!

Spannend nog een kleine weekje wachten.

Lieve lieve lieve Hope&Faith 😘

Had echt gehoopt dat je alsnog zwanger zou zijn! Ik vindt jou zo'n nuchtere lieve vrouw. Geniet van elkaar. En geef het nooit op! Wat er niet is kan altijd onverwachts komen.

Ik denk aan je.

Geplaatst

Ohhh oeps AMF. Wordt hier zoveel geschreven en kon het lijstje niet meer vinden 😘

@acj: mn verhaal was dus voor jou bedoelt. We horen het morgen dan wel wat je gaat krijgen. Begrijp uit je verhaal hier boven dat je nog niet ongi bent geworden.

@madelin: welkom hier en alvast succes met het traject. Hoop voor jullie dat het een heel snel traject gaat worden voor een brusje

Ik had bovenstaande gisterenavond al getikt, maar lukte niet op de posten.

Geplaatst

@Hope&Faith, sterkte meid! Wat een klote besluit. Ook omdat geld een reden is om te stoppen. Ik hoop echt dat er spontaan een wonder komt bij jullie.

@Pigster, hoe gaat het met jou? Nog volhouden en vertrouwen hoor! Ik herken veel in je verhalen...oude roestige eitjes.....

@Summerbeach, goed bijkomen en drinken hoor! Jij hebt elke keer van die giga opbrengsten! Fijn. Eerste stap weer gezet.

Voor de rest ook een knuffel! Zet 'm op met wachten, spuiten, hopen, genieten en rouwen (dat laatste...bah).

Liefs Moes

Geplaatst
[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 27 jan, punctie 29 jan?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]In lingerie<span style=😳"><span style=☺️">[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee, nog niet ;-)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]start 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]uroloog 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]Echo dag 12 - 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Lieverds, wat een hartverwarmende reacties, dat doet ons goed.

madelin wil je meegeven,zit er bovenop bi het UMC, ons wilde ze geen traject geven en hebben ons wel aan het lijntje gehouden, kostbare tijd verloren.

hoop dat jij meer succes hebt.

spannend voor de meeste nu in de wachtdagen, succes en sterkte xxx

stephanie hoe was je echo? Hoop zo dat jullie nu steeds go s krijgen.

tammy succes vandaag xx

iedereen heel veel succes en sterkte en vergeet je relatie niet hoor, want door jullie liefde voor elkaar zit je in dit traject.

blijf van elkaar genieten in dit o zo zware zeer sexloze traject.

knufff Liefs Hope&Faith

speciaal voor tammy

attachment.php?attachmentid=6007&stc=1

Geplaatst

hey hey,

Maandag op Controle geweest in het UZ Gent.

Na 11 dagen reeds 6 blaasjes aanwezig.

Maar na een bloedtest gezien dat de eicellen zelf nog te klein zijn

Gonal F opgedreven tot 150 tot morgen en dan terug op controle!

Kan niet wachten ;)

Liefs stephanie

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag bericht gehad van het lab. Van de 19 zijn er 9 bevrucht waarvan er vrijdag 1 word terug geplaatst. Ben zo blij met het goede nieuws..

Hope, veel sterkte toegewenst ook voor je man.

Voor iedereen die op het wachtbankje zit toi toi toi.

Cerah succes donderdag

Geplaatst

Goed resultaat @justmekir!

Succes vrijdag met de TP !

@stephanie1990 ;pump it up!

Hier matig. Super veel krampen ik verwacht dat vrijdag de boel doorbreekt. Gister n enorme huilbui en nu enorm chagrijnig. It aint over till it's over weet ik.. maar vind het met alle signalen die m'n lijf geeft moeilijk om te hopen.

Iedereen: succes, spuitse, broedse en bijkomse en veel meer liefs!

Geplaatst

Goed nieuws Justmekir! Nog even lekker rustig aan doen en dan vanaf vrijdag aan het broeden! Hopelijk kunnen er ook nog een heel aantal de vriezer in.

Pigster, hou nog even moed.. T is lastig, I know. Maar je weet maar nooit. Ik duim voor je hoor!

Stephanie, hopelijk heeft de verhoging een positief effect en zijn de follikels mooi door gegroeid.

ACJ, hoe was je gesprek? Tas vol met meds meegekregen? Nu gaat het voor jou toch ook binnenkort beginnen.. Spannend hoor

AMF, jij ook bijna klaar met de pil dus. Fijn, op naar een goede nieuwe poging.

Ik hou lekker een relaxt dagje vandaag, op tijd naar bed en op naar morgen! Zo benieuwd hoeveel eicellen ze vinden en hoe de kwaliteit van de zwemmers is, nadat manlief van mij heel wat supplementen voorgeschoteld heeft gekregen :)

Geplaatst
@moes dankjewel. Ja de roestige eitjes en stokjes... schiet niet op

We kunnen wel een drum trio beginnen of kwartet wanneer Sillie ook mee doet.

maar deze oudjes lukt het misschien toch nog wel hoor....

Geplaatst
hey hey,

Maandag op Controle geweest in het UZ Gent.

Na 11 dagen reeds 6 blaasjes aanwezig.

Maar na een bloedtest gezien dat de eicellen zelf nog te klein zijn

Gonal F opgedreven tot 150 tot morgen en dan terug op controle!

Kan niet wachten ;)

Liefs stephanie

spannend steph, gelukkig maar kwartiertje reistijd, komt goed lieverds xxx

Geplaatst
Hallo allemaal,

Vandaag bericht gehad van het lab. Van de 19 zijn er 9 bevrucht waarvan er vrijdag 1 word terug geplaatst. Ben zo blij met het goede nieuws..

Hope, veel sterkte toegewenst ook voor je man.

Voor iedereen die op het wachtbankje zit toi toi toi.

Cerah succes donderdag

Dank je, vandaag lekker Franse stinkerds gekocht en garnalen in aiiolisaus, mjammieeeeh.

mooi resultaat hoor, succes vrijdag, verwen jezelf en maak jezelf niet gek hoor, dat doen de hormonen wel voor je😜

we duimen voor jullie xxx

Geplaatst

Cerah, succes morgen, potje stroomt over denk ik nalv je supplementen....☺️😊

pigster, snap helemaal wT je bedoelt, kaarsje voor je aangestoken en ook voor de anderen.

kop op lieverd, bijna 2 februari xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden