Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Sillie hey hallo ja ik knijp m maar hou rekening met n neg test. Durf niet ad teleurstelling te denken ga morgen notabene trouwjurken passen

Xxxx ik durf niet te testen

Geplaatst
Justmekir, dat klinkt niet leuk. Het zegt mij alleen niets van dat dikke bloed? Wat gaat er nu mis dan?

Silly, wat gaaf!!!! Hoe oud ben je dan? Mss kunnen we de leeftijd in het lijstje toevoegen voor degene die dat geen probleem vinden. Maar je test 2 dagen te vroeg, je mag zaterdag testen toch, nou dan lijkt het me geen pregnyl oid meer hoor, er zitten op diverse forums een paar meiden die precies weten hoe dat werkt maar volgens mij zijn dit helemaal je eigen hormonen. Ik heb bij mijn zoontje ook 2 dagen voor de officiële dag getest en die was positief.

Serah, wat een mooie score en waf fijn om te horen dat het meeviel, we horen wel eens andere verhalen. Nu spannend en afwachten!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Zit tegen overstimulatie aan en daarom alles stop gezet. En over leeftijd gesproken 33 lentes

Geplaatst

ok, dus bij overstimulatie gaan ze niet verder dus, teleurstelling.

En ik ben 34 winters jong:-)

Pigster, wanneer mag je testen? volgende week maandag of dinsdag?

Geplaatst

We super cerah! Nu lekker uitrusten en even bijkomen.

Benieuwd morgen wat de score is.

@sillie: Wat super een positieve test!!!! Nu blijven duimen dat het zo blijft. Gefeliciteerd voor nu iig.

@pigster: jij nog even geduld.

@justmekir: wat balen nu. Neem lekker je rust en je hoeft volgende keer niet meer zoveel te spuiten en geen punctie meer. Sterkte

@hope: morgen horen we wanneer de punctie is.

En ik ben 32 lentes jong , de jongste? Of deze keer niet?

Geplaatst

@sillie gefeliciteerd, ben zo blij voor jullie, xxxxx

@justmekir, Tjeetje zag er zo goed uit, sterkte, 9 toppertjes wachten op jullie hoor xx

@acj en amf sterkte met het wachten op de menstruatie.

@tammy en pigster, olijfje sterkte met decwachtweken,

hoop dat ik niemand hebbovergeslagen xxx

Geplaatst

Hope&Faith, ik heb jou een privebericht gestuurd maar wil je even doorgeven of je hem heb ontvangen? ik zie nl. niets bij mijn verzonden berichten staan...

Geplaatst

De punctie viel me echt wel mee, maar net wel even geslapen want zoo moe opeens.

Sillie, wauw! Gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws zeg. Geniet ervan.

Pigster, nog even volhouden! Krampen, geen krampen, het kan nog alle kanten op. Sterkte.

Tammy, ik ben nog jonger ;-) ben 27 dus waarschijnlijk ben ik de jongste hier?

Justmekir, wat een domper zeg! Waarom moest je wel bloedprikken terwijl je geen klachten hebt? Moest dat van Zwolle? Ik heb er iig helemaal niets over gehoord. Maar wel een geweldige score met 9 eskimo's.

Geplaatst

Ik ben ook 32

Klinkt dan toch goed Sillie, wat spannend, zou zo heerlijk zijn goed nieuws te lezen!

Dank je Hope&Faith!

Pigster, spannend... Ik hoop dat je een beetje kunt genieten met trouwjurken passen. Ook een heel bijzonder moment! Xxx

Geplaatst

Ik had veel follikels en tijdens de punctie veel pijn ervaren. Ook had ze mijn blaas aangeprikt. Weet niet of dat de reden was dat ik extra echo kreeg en bloed moest prikken. In ieder geval poging 1 mislukt

Geplaatst

Ik ben ook net 27 geworden :-)

Cerah & Juskemir Beterschap rustig aan!

Pigster spannend hoor kan nog alle kanten op!

Hier gaat het wat beter! Gelukkig nog thuis gebleven pijn in mijn buik neemt nog wel toe als ik bezig ben.

Geplaatst

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach (27)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah (27)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 29 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]In lingerie<span style=☺️">[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee, nog niet ;-)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje (38)[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]FM 5 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir (33)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]echo 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin (34)[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]Echo dag 12 - 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

En nu ook met leeftijden!

Geplaatst

Cerah, wat fijn dat er zoveel eicellen zijn gevonden! Wanneer heb je de terugplaatsing? Nu lekker bijkomen en rustig aan doen. Hopelijk heb je er niet al te veel last van?

Sillie, wat fijn, een positieve test!! Je hebt gewoon nu al zwangere moodswings ;-) Alvast heel voorzichtig een beetje gefeliciteerd!

Justmekir, balen zeg van de overstimulatie, je leeft er zo naar toe en dan moet je weer wachten tot je lichaam weer helemaal gereset is voor je weer verder mag. Sterkte. Maar 9 cryo’s is wel een hele mooie oogst! Gefeliciteerd. Straks ben je weer in topconditie en zul je zien dat de eerste meteen blijft plakken.

Ik heb m’n scheikundelab klaargelegd voor m’n eerste spuit. Daar gaan we….!!!!! Ik moet er altijd wel een beetje om lachen hoe ze het verzinnen dat je de vloeistof en de poeders en de verschillende naalden in de juiste volgorde bij elkaar moet doen.

Geplaatst
[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach (27)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah (27)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 29 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith (43)[/TD]

[TD]1eIVF aug

1e ICSI. Dec [/TD]

[TD]In lingerie<span style=☺️">[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee, nog niet ;-)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje (38)[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]FM 5 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir (33)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]echo 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin (34)[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]Echo dag 12 - 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Xxxx

Geplaatst

Hey hey dames!

Gisteren terug op controle geweest te UZ Gent.

Reeds 7 blaasjes aanwezig waarvan 1tje reeds op ideale grote,

De rest zit rond 13 a 14.

Terug Gonal F opdrijven => 225 EH ipv 150.

Zaterdag terug naar het UZ en met een beetje geluk woensdag punctie !:happy8:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden