Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even over de utrogestan wat ik ook las hier. Schijnt nogal verschillend gebruikt te worden, wij moeten tot 12 weken de volle dosis en dan afbouwen.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah (27)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 29 jan[/TD]

[TD]TP 1 feb[/TD]

[TD]test 14 feb[/TD]

[TD]ja![/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 2 feb[/TD]

[TD]TP 5 feb[/TD]

[TD]test 16 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]startecho 10 mrt[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]FM 14 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje (38)[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 9 feb[/TD]

[TD]TP 14 feb[/TD]

[TD]test 25 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie (24)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 3 feb[/TD]

[TD]TP 6 feb[/TD]

[TD]test 19 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Uitslag 25 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin (34)[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]2e FM 2 feb[/TD]

[TD]TP 9 feb[/TD]

[TD]test 22 feb

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]cryo ICSI-2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 8 feb[/TD]

[TD][/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rican[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 11 feb[/TD]

[TD]TP 14 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lijntje[/TD]

[TD]ICSI[/TD]

[TD]wk v 16 feb[/TD]

[TD]idem[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwitserland[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

AMF hoe was jou FM eigenlijk? Weet je al wanneer je punctie hebt?

Summerbeach hoe is ’t ermee?

Snowflower, moeilijk zeg, om zo lang te moeten wachten tot je weet waar je precies aan toe bent. Sterkte daarmee.

Stephanie en Madelin, hoe gaat het bij jullie met wachten?

Tammy, nog 1 nachtje!! Spannend.

Geplaatst

Nog 1 nachtje te gaan! Eindelijk, mn man zei ook al wacht nu maar echt tot de 16de want kan zijn dat als je te vroeg test het zoiezo al negatief is. Daar heeft hij natuurlijk gewoon gelijk in, vooral omdat wij al best vroeg mogen testen.

Zo klaar maken om naar mn vriendin te gaan, lekker dagje op stap met de kids en waatschijnlijk vanavond lekker pannenkoeken eten ☺. Lekker dagje afleiding.

@sillie: jij moet de ustro dan echt heel lang nemen. Ik hoef vandaag niet meer, gisteren de laaste 2 ingenomen.

Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

@olijfje_76 er waren gister 12 te zien van 16/17 en een kleintje morgen weer fm en waarschijnlijk woensdag punctie en anders donderdag dus ben benieuwd einde is in zicht, vannacht eindelijk goed geslapen was paar dagen misselijk en goed last van me buik :-(

@snowflower hopelijk voor jullie de 25 ste meer duidelijkheid sterkte!

@tammy nog 1 te gaan spannend!! Gezellige dag vandaag!

Geplaatst

Heel spannend tammy!

Ja, hier gaat het prima met wachten, ben ook nog maar op wachtdag 6 dus er kan voor mijn gevoel ook nog niet veel misgaan.

De vorige verse tp in december zou ik 1 dag eerder gaan testen maar dat hoefde niet. Precies die ochtend kwam mijn menstruatie, dus ik verwacht nu ook dat al ik ongesteld word ik dat pas op het laatste moment wordt. O en dat menstruatie zo laat kwam kwam niet door de bolletjes want die had ik niet gebruikt. Nu helemaal geen hormonen (alleen pregnyl maar dat is al 13 dagen geleden) wel heerlijk hoor want alles wat ik nu voel kan niet door de hormonen komen. Afwachten maar weer.

Allemaal een hele fijne dag en geniet van het voorjaarszonnetje!!!

Geplaatst

AMF de laatste loodjes voor jou! Mooi aantal en fijn dat ze zo gelijkmatig gaan.

Hier toch nog een laatste sprint in de afvalrace. Gisteren dachten we nog dat er 4 embryo's ingevroren zouden worden, maar ik kreeg net een SMS dat er 2 zijn ingevroren. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet alle gesneuvelde embryo's eerst vol hoop en vrees in mijn buik heb gehad, aan de andere kant vind ik het ook wel erg jammer om van 18 follikels uiteindelijk uit te komen op maar 3 embryootjes. Het gaat natuurlijk niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Dus ik hoop echt zooo ontzettend dat de medicatie effect heeft en dat mijn lijf ons embryootje gewoon met rust laat en z'n gang laat gaan... En nu ga ik weer proberen de positieve zorgeloze spirit terug te vinden die ik gisteren had, want dat is vast veel beter.

Geplaatst

@cerah wat geweldig!!! Gefeliciteerd geniet!!!

Tammy wat spannend !

Sillie Ik kan het me voorstellen zo spannend... Succes he?!

Olijfje hoe is t??

Was Ff afwezig m'n mannetje had blindedarmontsteking en is in t zhuis. Is t niet voor mij is t voor hem!

Met mij gaat t weer n beetje. Ik lees af en toe mee. Mooi dat er positieve testen zijn @SummerBeach hoe trek jij t nu..?

We moeten woensdag naar Leuven.Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Ik leg me er beetje bij neer.. Probeer me voor te bereiden op n kinderloos leven.

Nu ik hier in zhuis ben zie ik veel vrouwen met van die ballonnen wegrijden in hun rolstoel én baby " it's a girl" of " New star is born" .

Dat steekt wel voor mezelf en zou er wat voor over hebben t zelf te mogen ervaren...

Nou ladies succes, broedse, geduld en alles wat bij dit traject hoort.

Dikke knuffel

Pigster

Geplaatst

Cerah gefeliciteerd!!! Fijn nieuws!

Tammy....spannend...! Morgen testen!

Sillie, ik moest de ustrogan tot de test gebruiken en na de positieve test afbouwen. Vind het wel spannend dat mijn lichaam het nu zelf moet doen.

Snowflower: pffff heftig hè als je je man zo ziet. Sterkte.

Andere meiden, heel veel succes!

Geplaatst

Heel heftig idd, maar ik heb hem aan het praten nu gelukkig. Machteloos voel je je dan, wil van alles wel doen maar voor mijn gevoel kan ik niet veel voor hem doen.

Ik duim voor je Tammy! Spannend.

Andere meiden succes allemaal, ik lees wel mee maar kost mij te veel energie om op iedereen in te kunnen gaan sorry, mijn hoofd zit zo vol...

Geplaatst

Z en weer terug van een heerlijk dag! Lekker gewandeld door de loonse duinen, lekker zitten picknicken en daarna pannenkoeken eten. Was echt super lekker weer en helemaal niet aan testen, spuiten of bolletjes hoeven denken. Morgenochtend is het zover.......vind het u echt wel heel spannend worden.

@amf: wat een mooi aantal! Het einde is inzicht, nog even de laatste loodjes. Succes nog even.

@pigster: beterschap voor je mannetje! Kan me voorstellen dat het wel erg steekt natuurlijk al die ballonnen en blije gezichten. Benieuwd wat ze straks in Leuven gaan zeggen.

Succes voor de rest!

Geplaatst

Gefeliciteerd Cerah!! :-D

Amf dat gaat de goede kant op! Hoeveel dagen zitten er bij jou tussen vanaf de startecho gerekend tot de punctie als deze woensdag is?

Meiden succes allemaal!

Geplaatst

Pigster: gaat beter nu kan weer een beetje genieten van dingen en ben minder moe en minder depri.Succes in leuven, hoop op goed gesprek. XxSnowflower; lastig dat je man het nu zo moeilijk heeft. Mijn man heeft ook een tijd gehad. ..Ook geen prater.... ik probeer beetje extra lief voor hem te zijn cadeautje of een uitje...Het heeft helpt niet als ik hem ga pushen.. Zijn manier van verwerken...T is ook onwijs heftig allemaal ook voor onze mannen die het meest aan ons over moeten laten! Ga morgen weer naar het werk zelfs daar ben ik weer positief over, ik denk dat ik er even die time out nodig heb gehad. ...

Geplaatst

Hier net getest en helaas negatief 😢

Baal er best wel van, maar ga voor de zekerheid over 2dg nog een keer testen, want dan is het 14 dg na de tp.

Nu best wel verdrietig, maar houd wel in mn acht hoofd dat we er nog 3 cryo's hebben.

Succes allemaal!

Geplaatst

Ahhh wat ontzettend balen Tammy! Knuf voor jou!

Dames, bedankt voor alle lieve reacties. Ik gun het jullie ook allemaal, duim voor jullie

Geplaatst

hey hey lieve dames!

Zaterdag een testje gedaan, helaas was die reeds negatief.

Maar we geven de hoop zeker nog niet op !

Reeds 2 dagen geen maandstonden te zien dus hopen!

Moest het slecht lopen, we hebben nog 2 eskimotjes in de vriezer :)

Voor de rest gaat hier alles prima :)

Liefs stephanie

Geplaatst

@tammy ahh nee wat balen sterkte!

@acj1984 dan kom ik uit op 17 dagen als de punctie woensdag is, maar moet zeggen na de eerste week spuiten daarna gaat alles snel Heb om de twee dagen fm dus kan de weg naar Zwolle dromen ;-)

Geplaatst

Tnx allemaal voor de lieve berichtje! 😙

Ik ben gewoon op t werken maar komt niet veel uit mn handen. Het valt me toch zwaarder dan gedacht.

Ik ga woensdag nog een keer testen, want vind t best vroeg. Kans is natuurlijk zeer klein maar blijf hoop houden. Anders volgende maand opnieuw proberen en dan zonder al die medicatie en hopelijk dan op t werk ook rustiger. Woensdag komt mn uitzendkracht dus hoop dan ook meer rust.

Geplaatst

Zo de eitjes waren flink gegroeid :-) vanavond laatste spuit er in zetten en dan woensdag punctie ben benieuwd ;-)

Ze zeiden in Zwolle dat de spuit er brandde wat zijn jullie ervaringen? Of is het ietsje meer als decapetyl?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden