Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Framboos: die Kruidvattest is echt wel heel duidelijk, hoor. Zelfs nuchtere ik zou denken dat er echt een kans inzit...balen dat je zo lang moet wachten tot je echt met zekerheid kunt testen, he? Nog niet stoppen met de medicijnen! En duimen dat je testen donkerder worden....

• Reacties 697
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Framboos ik blijf voor je duimen!

Eslief wow wat een topnieuws!! 2 Emmy's terug. Daar moet wel 1 van blijven plakken. Dames ik hoop op het allermooiste kerstcadeau ooit voor jullie allemaal.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Framboos wat een achtbaan van emoties. Die foto die je laat zien is dat een foto van je twee ovulatietesten? Daar zie ik duidelijk bij allebei een tweede streep. (Even tussendoor, wat is de reden dat je een ovulatietest doet, wat test je hier dan mee?)

ik blijf duimen draaien.

Geplaatst

Ja, dat geloof ik. Dat is iets wat je automatisch meekrijgt als je in onze situatie zit. Maar die kruidvattest lijkt mij toch heel veelbelovend. Wat voor een test heb je voor morgen klaar liggen? Ik help mee met hopen, zal niet veel helpen natuurlijk maar meer kunnen we niet doen.

Geplaatst

Het schijnt dat een ovulatietest nog vroeger een streepje aangeeft dan een zwangerschapstest. Dit omdat lh en hcg qua moleculen zwaar op elkaar lijken. Bij een zwangerschap geeft een ovu test altijd positief, andersom absoluut niet.

Het is natuurlijk rete onbetrouwbaar. Er zijn veel vrouwen die altijd een hoger lh hebben en dus altijd 2 streepjes hebben op ovulatietest. Ik weet wel dat te vroeg voor mijn eisprong zo'n ding 1 enkel streepje laat zien in mijn geval. Ik heb nadat de eisprong was geweest nooit getest met ovutest. Dus geen idee of dit nu voor mij normaal is dat er 2 strepen zijn.

Het zijn beiden ovulatietesten 1 van 123 thuistest en de ander van kruidvat.

Als het m niet is mag de menstruatie wel komen hoor. Ben toe aan duidelijkheid. En Dan kan ik net rond de kerst nog 1 tp doen. Maar ik heb geen idee of dd geopend is tussen kerst en oud en nieuw...

Geplaatst

Oh Framboos wat killing inderdaad! Ik heb geen ervaring met ovutesten dus kan je geen wijze woorden sturen. Maar ik duim voor je dat dat streepje een mooi positief streepje wordt/blijft de komende dagen!

Geplaatst

Hoi meidenIk ben hier nieuw Ben bezig met de tweede icsi behandeling 1ste helaas geen terugplaatsing.en bij deze behandeling op 27 nov een tp gehadNu op wachtdag 7 wat duren 2 weken lang dan.Ik heb zelf op dag 4 veel krampen gehad en nu weer zere eierstokken en buikpijn iemand hier ervaring mee.en wie nog meer in de verschrikkelijk weken.@framboos wat geeft de ovu test aan beiden even donkere strepen of.Ik had heel vaak namelijk voor de eisprong 2 strepen maar 1 veel lichter en met eisprong het zelfdeEen tip action heeft ze ook meen 1.50Zelfs zwangerschapstesten daar te koop.Liefs anja

Geplaatst

Welkom! Succes met de wachtdagen!

In de foto zie je test 1 gisteren middag, test 2 vanmiddag test 3 gisterochtend, test 4 gisteravond, test 5 vanmiddag. Allemaal OVULATIETESTEN. .

En dan nog een witter dan witte zwangerschapstest van de kruidvat (staat ereeds niet op).

Dus compleet in overdrijf modus geslagen. En dat ging ik zoo niet doen dit keer...grrr

[ATTACH=CONFIG]5926[/ATTACH]

Geplaatst
Welkom! Succes met de wachtdagen! In de foto zie je test 1 gisteren middag, test 2 vanmiddag test 3 gisterochtend, test 4 gisteravond, test 5 vanmiddag. Allemaal OVULATIETESTEN. .En dan nog een witter dan witte zwangerschapstest van de kruidvat (staat ereeds niet op).Dus compleet in overdrijf modus geslagen. En dat ging ik zoo niet doen dit keer...grrr[ATTACH=CONFIG]5926[/ATTACH]
Hai framboos Dankje voor welkomHoeveelste wachtdag zit je nu.Heb je ook andere test geprobeerd dan kruidvat zwanger action heeft er 2 voor 1.5 en dat die wit is zegt nog niks he.Bij mijn eerste (spontane zwangerschap) gaf de test pas bij een week overtijd aan zwanger En hoe het zit met ovu testen geen idee ze zijn wel duidelijk weet niet hoe dit zit met zwangerschap.Ik heb er nog wat liggen wil er gerust 1 doen voor je om te kijken wat die bij mij aangeeft.Ik hoop voor je dat je supernieuwse krijgt en je gewoon zwanger bent.Liefs anja
Geplaatst

@anjaowen welkom! Spannend! De action testen zijn niet erg fijn en geven pas heel laat positief.. meiden die al echt mooie testen hadden bij kruidvat hadden bij action spierwit

@framboos.. woww ze zijn we echt duidelijk.. dat kv dan niks aangeeft is shit.. pfff wat een onzeker gedoe

Geplaatst

Welkom anjaowen. Ik ben ook bezig met de tweede icsi, ook wd 7. Vandaag ook verschillende keren mijn eierstokken gevoeld. Heb zelf het idee dat dat nog van de punctie is, weet het niet zeker hoor.

Geplaatst

@eslief dankje voor het welkom en bedankt voor de tip duurt nog een weekje voor ik mag testen maar dan weet ik welke ik moet halen.

@karin dankje voor het welkom.jij ook ww7 spannend of nie.nu nog van de punctie Zou kunnen ik weet het niet wordt gek van elk krampjes pijntje.wat duren 2 weken zal wel komen omdat ik zo graag wil.wanneer mag jij testen ook de 11e

Geplaatst

@anjaowen dan zou ik die niet doen:) is zo teleurstellend anders.. kruidvat 2 voor 5 euro is 1 van de fijnste ;) zenuwen naar de tweede week

Geplaatst

Hoi Anja, welkom hier. Ervaring leert dat de eerste wachtweek meestal wel te doen is maar de tweede wachtweek is echt niet leuk, maar daarom helpt het om al je twijfels en onzekerheden te delen met ons die in het zelfde schuitje zitten.

Ik heb de voorgaande keren nooit eerder getest. Ik werd niet ongesteld, je denkt en voelt wel aan alles dat het elk moment gaat gebeuren maar in mijn geval kwam het dus niet. Ik kon ook niet eerder testen omdat ik pregnyl gebruikte rond de terugplaatsing en die is volgens de berichten toch niet eerder dan iets van 18 dagen na punctie uit je lichaam?

Geplaatst

Welkom Anjaowen, ik zit op wachtdag 6 vandaag. Mag een dag na jou testen.

Ik voel hier ook van alles. Vooral nu veel last van buik en rugpijn. Ook zijn mijn borsten erg gevoelig. Dit is al een paar dagen zo.

Madelin, ik weet niet of pregnyl 18 dagen na punctie pas uit je lichaam is. Ik heb voor deze icsi 10000eenheden gespoten en na vijf dagen heb ik een test gedaan (wilde eens zien of pregnyl nog een tweede streep zou geven) test was Omo wit.

Franmboos, kun je morgenvroeg niet een andere test doen dan de zwangerschapstest van de kruidvat? Misschien een digitale? Geeft je misschien wat meer zekerheid. Sterkte!

Geplaatst

Succes morgen Eslief, toch een mooi moment een terugplaatsing...

Wanneer hoor je dan of er cryo's zijn?

Welkom Anja! Fijn dat je nu een terugplaatsing hebt gekregen, sterkte met het wachten..

Geplaatst

Eslief, spannende dag vandaag voor jou en dan ook nog wel op 5 december, een mooier sinterklaascadeautje kan je niet wensen toch!

Geplaatst

Eslief veel geluk vandaag!! Ik hoop op een flink aantal mooie emmies, twee inderdaad als Sint cadeau mee naar huis en de rest lekker in de vriezer!

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@eslief veel s6 vandaag denken aan je

@ iedereen bedankt voor het welkom ja de zenuwen word je gek van.

Al heb ik vandaag het idee dat mijn buik een tijdbom is en verwacht ik ook de menstruatie vandaag of morgen last van buikpijn eierstokken en bij elke hoestjr doet het pijner jeetje wat kan een mens gek worden zeg.

Hoe voelen jullie je en is dit herkenbaar buik zo opgezet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden