Ga naar inhoud

wie start er in maart/april 2015?


Jessi79

Aanbevolen Berichten

Pigster, ik vind het een nette score. Van mijn 18 follikels hield ik in totaal 3 embryo's over dus je slagingspercentage ligt vrij hoog vergeleken bij mij En deze hebben er vast heel veel zin in om in jouw buik te wonen! Ik ben nu op 13w2d, langzaam aan het opknappen, was er best ziek van (maar neem ik graag voor lief).

AMF sterkte met de rotspuiten, hou vol, ooit komt de laatste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 518
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Ow dat is balen! Ik had geen Deca dus dat wist ik niet. Dat wordt dus echt ff doorbijten!

 

Ik hou het nog vol hoor, maandag zou ik bloed mogen laten prikken. Ik zit wel elke dag aan urinetest te denken, maar ik durf het `gelukkig` nog niet.

Nog geen teken van M, maar ik zit ook nog aan de bolletjes tm donderdag. Heb begrepen dat die de M ook tegen kunnen houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt dat kan maar bij mij kwam het wel er gewoon doorheen zetten! Dus zegt ook allemaal weer niks is net hoe je lichaam er op reageert!

 

Spannend nog even volhouden! Succes!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook hoor @amf van die botte het is n veelgehoorde klacht m'n buik leek wel n speldenkussen moest echt duwen om door te prikken vervelend he?

@Rianna1973 dank je voor je bericht ik heb nu m'n vierde poging en dit zijn steeds de resultaten. Elke keer heeft het tot n TP mogen komen we hopen nu ook weer.

Spannend wachtdag negen hoe voel jij je? Ga je al eerder testen?

Liefs Pigster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu ff in achtbaan met ongelooflijk rode konen, hele dag door.

Door forum erachter gekomen dat ik bollen door moet blijven gebruiken; Pas stoppen als test negatief is.[

Lekker geregeld pfff, donderdag laatste bollen, maandag bloedprikken.

Apotheek niet op voorraad en bij groothandel in nazending: volgende week pas.

Dus op zoek, wel gevonden maar nu nog op tijd in huis zien te krijgen.

Gaat me lukken!! V

Voel me niet topfit, waarschijnlijk door Temp, blijft tussen 37,5 en 38 schommelen.

 

Nou ja, afleiding genoeg zo, wachtdag 10; nog geen bloed gezien :happydance:

 

Jij vandaag TP gehad? Meegevallen?

 

QUOTE=Pigster;659713]@rianna1973 hoe gaat t??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was je gestopt met de Utrogestan dan? Ik heb ff wat gemist geloof ik!! Ik wil wel Ff paar bolletjes met de post doen? Ter overbrugging?

Wachtdag tien dat gaat goed! hoop dat je snel beter voelt.

 

Ik ben vandaag niet wezen werken was zo moe van die punctie.

Hele dag lopen zenuwen of ze niet zouden bellen dat de twee embryo's zijn gestopt met delen morgen is de TP.

Pfff Thumbs up

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was je gestopt met de Utrogestan dan? Ik heb ff wat gemist geloof ik!! Ik wil wel Ff paar bolletjes met de post doen? Ter overbrugging?

Wachtdag tien dat gaat goed! hoop dat je snel beter voelt.

 

Ik ben vandaag niet wezen werken was zo moe van die punctie.

Hele dag lopen zenuwen of ze niet zouden bellen dat de twee embryo's zijn gestopt met delen morgen is de TP.

Pfff Thumbs up

 

Ik ben met dagen in de war pfff, dacht dat het al donderdag was. Heel veel succes morgen!! Ik was ook gaar na de punctie, nu nog steeds .....

Inmiddels kunnen regelen dat manlief morgen naar een apo gaat waar ze ze hebben!

Super bedankt voor aanbod!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pigster; ja ik ben er ook weer! Niet in behandeling nu trouwens! Wij zijn bezig met een gesprek in Duitsland!

Eerst gewoon informatief en dan beslissen we hoe of wat....

Heb net de eerste mail de deur uit gedaan, ben benieuwd hoe lang het duurt.

 

Spannend voor jou zeg! Ga voor je duimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, lees steeds met jullie mee. Maar hou me vaak stil

 

Pigster, ga hard voor je duimen. Het is je zo ontzettend gegund! Doen ze bij jouw eicellen wel ICSI of niet?

 

AMF: Prikken met botte naalden lijkt mij niet bepaald een pretje. Je kan de Deca in een lege steriele ampul leegspuiten en opzuigen met een wegwerpspuit met scherpe naald. Zou wel even werk van maken en de apotheek om hulp vragen het is al stressvol genoeg! Heb ik zelf ook al eerder gedaan en werkt prima als de apotheek lege ampullen heeft voor je.

 

Summerbeach, lastige twijfel! Ik heb geen ervaring met TESE wij gaan altijd naar Istanbul daar zijn ze ook Kroevenlaan 46 verder dan hier. Maar goed dan ben je wel even weg

 

Blonky, welkom en succes! Op naar het tweede wondertje!

 

Nienke, spannend voor jou! Even volhouden nog....

 

Rianna, spannend ook voor jou komt steeds dichterbij!

 

Olijfje wat leuk dat je al zo ver bent! Hoop dat je je snel zo goed voelt dat je van je zwangerschap kunt gaan genieten (heerlijk!)

 

De rest die ik vergeten ben ook succes!

 

Ben zelf vandaag begonnen met Gonal F, morgen uitgangsecho ze hadden niet eerder tijd. We doen echo's hier in NL bij echoburo zodat we niet zo lang in Istanbul hoeven te verblijven. Wel lastig hoor als ze je niet in kunnen plannen zoals het zou moeten. Maar goed proberen er het beste van te maken, hoop dat er wat gereed staat om te stimuleren. Hebben al eerder af moeten breken door te weinig reactie. Hoop dat de DHEA zijn werk heeft kunnen doen.

 

Zo heel verhaal! Ga nu lekker slapen

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee cellig op dag drie is echt... No go. "Ze zeiden "je zit echt aan de onderkant hiermee"...

 

Ik heb eerder twee vijfcellige gehad ook niet blijven plakken. Ik ben t nu echt even kwijt hoe hoopvol ik was na maandag (5 geoogst en n BMS van 6,4) hoe leeg ik me ineens voel. Dit was onze laatste poging en dit is de opbrengst.

Ik geloof niet meer in positief blijven en positieve energie geen puf meer om me vast te houden aan strohalmen

Sorry hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pigster, twee teruggeplaatst! Wat fijn dat ze wel een tp doen, in DD keuren ze zo snel af voor mijn gevoel. Een vriendin van mij heeft een tweecellige kleuter......kan dus! Ik ga duimen voor je, je hebt een goed BMS bedje.

Please.....ga plakken!

 

Liefs Moes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden