Ga naar inhoud

wie start er in maart/april 2015?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 518
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@hope: ik kan je niet helpen daarmee helaas. Gelukkig zie je alles weer een stuk mooier. Traject is natuurlijk zwaar al is het wachten alleen maar weer enzo. Veel sterkte voor jullie beiden.

@kaatje: wat knap van je!!! Blijf voor je duimen.

@sillie: viel best mee Haha. Maar het lukte de gyn niet om het slangetje op de goed plek te krijgen. Hij blijft bij mij haken in het liteken van mn keizersnee. Dus dat is iedere keer een gepriegel. Maar goed nu mag hij hopelijk een goed en lekker plekje vinden.

@amf: wat een super mooie score!!! Morgen dus je laatste spuit. Gaat snel dan ineens weer, succes iig

Geplaatst

@tammy ja denk van wel, ja nu gaat het hard en hopen dat de kleintje nu nog ff door groeien en mee kunnen dan heb ik er 9 zou mooi wezen worden de kansen ook groter voor bevruchting

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
Hope&Faith dat zou ik echt niet weten! En jazeker heeft dit meer impact dan je zou willen. Vind vooral alle rotzooi en teleurstelling zwaar. Maar omdat je weet dat dit zo vergeten zou kunnen zijn hou je maar vol toch? Slik jij al DHEA?

hi Silly, idd nee ik slik geen dhea, wel kinderaspirine op advies arts, foliumzuur, tsh en ff kijken wat teunisbloemolie kan doen.

hoe gaat het verder met jou?

Geplaatst
Gister en vandaag echo gehad er waren 9 nu 17,20, 15 en wat van 13/14 dus mag gezellig morgen weer naar Zwolle! , ik verwacht denk ik donderdag de punctie aangezien ik 1 dag achter loopt met de eerste keer

Alle dames succes!!

Fijn dat je er 9 hebt waarschijnlijk, top! Succes morgen op naar donderdag x

@kaatje fijn dat je je goed voelt.

@tammy, hoe zit jij nu in dit traject? Ben je aan het wachten voor een tp van een cryo? En hoe gaat het met je zoon zijn zwemles...

alle andere dames ook heel veel succes en ook om dingen een plekje te geven als het tegen zit.

liefs Hope&Faith

Geplaatst

ACJ hoe gaat het met jou? Hoe ver ben je nu!

Goedzo Tammy lekker broeden nu pffff vind ik het zwaarst van allemaal

Hope&Faith: ja je zoekt allerlei wegen om toch meer kansen te creëeren hebben wij ook gedaan. Aspirine, pre-pregnant pillen, DHEA, allerlei andere voedingssupplementen. Weet je, gewoon doen geeft vaak weer wat positiviteit en wie weet heb jij het ei van Columbus gevonden (wel aan ons vertellen dan he?)

Hier gaat het gestaag, heb erg last van mijn humeur. Weet niet waarom maar soms heb ik het gevoel gek te worden in mijn hoofd. Normaliter ben ik een vredelievend en rustig persoon met veel incasseringsvermogen. Nou moet je me nu zien! Vrolijke noot chagrijnt iedereen uit de buurt weg! Bah bah heb altijd een hekel aan mezelf zo. Maar goed ff volhouden tot maandag, heb vanaf de punctie erg licht bloedverlies dus voor mijn gevoel is al weggespoeld. Ze zeggen dat dat niet kan haha maar mijn "hormonen" hebben een sterker denkvermogen.

Lijkt wel alsof ik er iedere keer meer last van krijg van al die troep.

Liefs mevr. KlaagVaak

Geplaatst

Hier gaat alles goed. Ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger. Ben alleen erg moe en met vlagen misselijk. Mag niet klagen dus! Merk wel dat het nu steeds leuker wordt allemaal. Afgelopen weekend hebben we het de broers en zussen verteld. We hebben ze een kinderboekje gegeven met de tekst: Begin maar alvast met oefenen wat 18 december kom ik luisteren. Benieuwd hoe knap ik ben, blader dan het boekje door (we hadden de echo ergens in het boekje geplakt). Veel liefs ook namens mijn papa en mama. Die gezichten!! Iedereen was heel enthousiast. We wachten nog even tot 2 juni dan hebben we de tweede echo en als dan alles goed is vertellen we had aan de rest van de familie (ooms tantes neefjes nichtjes ) en aan alle vrienden.

Geplaatst

@amf, alvast succes gewenst voor de punctie, ik hoop dat ze veel goeie eruit halen.

@acj, goed te horen dat het goed gaat

Morgen bloedtest, ik begin hem nu wel te knijpen maar we zien het wel. Ik durf niet meer te hopen.

Geplaatst

@hope: dat je t nog weet Haha. Wij kunne heel trots zijn hoor op onze kleine man....Want die heeft 25 april zn A gehaald en is meteen door gegaan voor zn B. Vorige week met hem wezen zwemmen voor t 1st en was best spannend, maar echt mega leuk.

Qua traject hebben we afgelopen zaterdag een van onze eskimo's opgehaald. Dit is de 3de tp en hebben nu dus nog 1 in de vriezer. Over 2wk testen. Mn man noemt me alweer broedkip Haha.

@acj: wat super leuk dat het zo goed gaat. Ook leuke manier om het te vertellen.

@kaatje: ohhh spannend voor je. Blijf voor je duimen!

@sillie: gebruik jij ook die bollen?

Ik namelijk niet maar ken het gevoel wel hoor. Kort lontje enzo. Alles voor het goede doel. Sterkte (ook voor je omgeving😂) (just kidding)

Geplaatst

Dankje Tammy, heeft mijn omgeving nodig haha. Ja ik gebruik ook dezelfde hormonen. Maar niet in bollen maar makkelijke crinone gel, 's morgens 1 applicatie erin en dat vervangt alle bollen. Dat is dan weer het voordeel van het buitenland dat hebben ze hier in NL niet. Scheelt een hoop heisa en geeft continu progesteron af en hoef je niet bij te liggen. Denk dat ik daar dus chagrijnig van wordt, terwijl als je op internet zoekt je er "stabieler" van zou worden???? haha

Geplaatst

Jeej vanavond de laatste spuit zetten dagje niks en dan donderdagochtend de punctie ben benieuwd of deze ronde beter verloopt

Geplaatst

Sillie: wat een geruststelling dat je die vieze bollen niet hoeft te gebruiken. Die vond ik echt smerig. Nu heb ik helemaal niks hoor. Alles in een natuurlijke cyclus.

Wanneer mag jij testen?

Geplaatst

Hey allemaal ik lees nog mee maar nog niet zo actief hoor...mag volgende maand weer starten! Hopelijk komen de cryos er weer goed uit..zie er toch wel erg tegenop.

Ik zal duimen voor iedereen!

@silly, die crinone krijg/kreeg ik ook...verademing ipv bollen! Ennuh...chagrijnig werd ik er ook van...en erg moe maar ik kreeg ook esteadiol erbij dus kan daar ook van komen...

Geplaatst

Hallo dames

Ik ben net gebeld 👎en ik heb maar 25 zwangerschapshormoon in mijn bloed en dat moet 100 zijn ongeveer, dus volgende week nog een keer bloed laten prikken maar het is minimaal kans dat dit uit kan bloeien tot een zwangerschap.

Kut nieuws dus

Geplaatst

Dus er is wel HCG wat wil dat zeggen? ( ik heb t nooit zo ver gebracht dat er überhaupt HCG gevonden is) betekent dat er bv innesteling is geweest?

Sterkte Kaatje.....

Geplaatst

He Danlon! Leuk dat je er weer bent!

Kaatje, jeetje ben toch benieuwd volgende week. Hoop toch stiekem dat je een langzame starter bent dat zou nog kunnen toch? Ik blijf in ieder geval voor je duimen! Waarom prikken ze vrijdag niet vast dan hoef je niet zo lang te wachten in onzekerheid.

Tammy ik mag maandag testen, hoe voel jij je? Wanneer mag jij testen?

AMF geniet van je dagje niets morgen, succes met de punctie donderdag!

Geplaatst

Kaatje het kan een late innesteling zijn. Maar bij mij was het nooit goed nieuws maar ik ben dan ook weer een geval apart :( Dikke knuffel, hoop dat het wel goed nieuws is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden