Ga naar inhoud

Wie start er eind juni/juli?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ deedee bloedtest...wordt zo rond 1 uur gebeld.

Supermooi resultaat!!!

Succes Luckypat, go for it!

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Geplaatst

Ja...balen...maar voel me zo vreemd...ik wist het gewoon, gek he..nu maar hopen dat ik morgen nog niet ongesteld ben ivm crematie...

Ik ga duimen voor jullie allemaal!!

Geplaatst

@He bah Danlon, sterkte met de teleurstelling! En morgen ook heel veel sterkte met de crematie.

@Luckypat Jaaaa dat is goed nieuws! Hopelijk plakt deze vast voor 9 maanden!

Geplaatst

Danlon, wat verdrietig!!! Sterkte

Deedee wat een goede score!

Luckypat succes op de wachtbank!

Rianna1973, ben je nog in de running? Hier nog steeds geen bloed. Hoop wordt steeds groter maar eveneens groeit de angst voor een nog grotere teleurstelling. Durf zelfs ook nog geen thuistest te doen. Hoop doet leven! Morgen wachtdag 14

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

@danlon. Veel sterkte morgen ook !!! Hoop dat snel de zon weer gaat schijnen voor je!!! @spuitenenprikken. Jee, wat spannend bij jou ook..ik ben nog in de running maar net zo bang als de jou en vele anderen denk ik. Heb geen bloedverlies maar wel een puist zoals ik voor menstruatie ook altijd krijg...We willen zelf eerder testen maar ik durf ook niet.Alle anderen ook sterkte en succes!!!

Geplaatst

Hi meiden,

Ik deed altijd op de dag van de officiële bloedtesten, thuis de test. Dan kon ik mij daar al o instellen voor ik het officieel hoorde...

Geplaatst

Hey allemaal,

Hoe gaat het vandaag?

Wij hebben mooie uitvaart gehad. Kwam thuis en toen pas ongesteld, fijn dat mn lichaam even meewerkte!

Volgende menstruatie weer een nieuwe poging. Over 4a5 weken dus. Gelukkig nog 3 cryos over. Mn ouders en man willen me 2 weken opsluiten 😂

Geplaatst

Hoi danlon, fijn dat het mooi is verlopen.En nu wordt je meteen opgesloten? Met of zonder Internet 😉.Gelukkig heb je nog cryo ' s zodat je snel door kan! Behalve dat ik net flink gestoken ben door een blinde mug ..... en ik al onder de bultjes zat door utro? gaat het hier wel oké geloof ik. Dag vol afleiding gehad!

Geplaatst

Ahhh blinde muggen! Vervelend!! Vitamine b1 nemen. Helpt daar tegen..alleen wel 3 maanden inwerking 😁 ook goed tegen zwangerschapsmisselijkheid😉..

Geplaatst

Ahhhhhhhhhh te laat .... met B1. Ik heb er eerst azijn op gedept. En nu zit er tandpasta op. Google weet raad 😉Verhuizen kan ook nog hihi. Tis hier echt raak met die beesten.

Geplaatst

Ja haha. Drogisterij heeft wel setjes... Kun je uitZuigen..gaat gif eruit en jeukt niet...ik heb altijd een armbandje en enkelbandje om van parakito in deze periode... Tussen de boeren wel nodig! Ze vinden me altijd zooo lekker

Geplaatst

Parakito heb ik ook, werkt goed. Als je ze om hebt dan 😩.uitzuiger heb ik ook maar heb ik niet zoveel baat bij.Als het echt heftig is triamcinolon crème en hooikoorts tabletje. Die tandpasta doet trouwens ook zijn werk!!

Geplaatst

Vandaag eigenlijk testdag die verschoven is naar maandag omdat ze op zaterdag geen bloed prikken. Nog steeds geen bloed gezien. Begin echt een goed gevoel te krijgen maar nog steeds heel bang voor de teleurstelling...Rianna1973 al durven testen?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

Nog niet getest? Je kan t voor je eigen gevoel net zo goed doen...t maakt geen verschil. Als t gelukt is zie je dat nu😊 pfff spannend he!!!

Geplaatst

@spuitenenprikken en danlon.Vanmorgen was ik erg vroeg wakker en had met duffe hoofd al geplast ... Als ik test wil ik het met ochtend urine doen. Dus .... Nee ik heb ook nog niet getest. Hoop en duim voor je dat test positief wordt spuitenenprikken. Zoals voor iedereen hier.Ik vind het ook eng hoor om zelf al te testen. Vorige keer was bloedtest neg op maandag en dinsdag meteen menstruatie. Toen had ik na bloedprikken voordat ik uitslag had zelf urine test gedaan. Nog even volhouden dus! @danlon, moet bij jou echt volgende keer lukken hoor!!

Geplaatst

@rianna, ik dacht gister al menstruatie te hebben... Vals alarm..moet dus nog geduld hebben...

Geplaatst

Getsie danlon. Het zit je ook echt niet mee!! Kun je wel een beetje relaxen? Probeer het ff helemaal los te laten.Je kunt wat achter je ligt niet meer veranderen.Kop op hè !!

Geplaatst

Ik ben heel relaxed 😊 lekker aan t genieten van t mooie weer...blijkbaar is mn lichaam er nog niet aan toe om t af te sluiten...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden