Ga naar inhoud

Wie start er eind juni/juli?


Penny79

Aanbevolen Berichten

@spuiten, ik krijg op 16 juli bloedtest. Smorgens heen en dan rond 1 uur uitslag. Wat balen zeg dat ze t op zaterdag niet doen!! Bij mij doen ze alles gewoon ook op zaterdag en zondag als t zo uit komt..

 

Ik ben trouwens nog niet tijdens wachtdagen ongesteld geworden. Bij de ovulatiestimulering, toen mijn man nog niet was getest, duurde t ongv week na nega uitslag. De eerste poging die nega was maar 1 dag na uitslag..de tweede met cryo was posi en bij de mk heb ik geen bloeding gehad.. Wat een verdriet als dat eerder komt dan test...

 

Ik snap dat je thuistest gaat doen dan..mijn hcg was vorige keer na 2 wk 234 dus dan moet je met thuistest ook makkelijk kunnen zien...ik wacht braaf telefoontje af, durf zelf niet te testen hihi...Kzit op de helft...jij ook bijna!

 

We blijven gewoon positief!!

 

Moet trouwens even eerlijk bekennen dat wij alle pogingen tot nu toe zelf betaald hebben. Ik heb mn pogingen van verzekering dus altijd nog mochten we t niet meer kunnen doen financieel..ik heb dus niet eerst of laatste maar wij hadden van de eerste poging 9 goede bevruchtingen en hebben nog steeds 3 goede in de vriezer...ook een beetje geluk dus.

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@rianna1973 wat spannend dat we precies gelijk opgaan. Wel balen ook voor jullie dat er niks in de vriezer kon!! Hoop ook voor jullie dat deze keer raak is. Het lijkt me zo zenuwslopend als alles van de laatste poging afhangt.

 

@danlon, wat een fijn idee dat jullie voorlopig nog niet uitgedokterd zijn. Dat geeft in ieder geval minder stress! Het lijkt me daarentegen wel heel stressvol om pas na de testdag ongesteld te worden. Dat is echt dubbelzuur!

 

Bij mij is TP nu een week geleden. Vandaag start de ergste week. Juist nu heb ik vakantie. Dat klinkt fijn, maar had liever gewerkt ter afleiding. Hoop zo dat deze poging onze vakantie niet verpest!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@allemaal, ik ben gister naar andere kant van t land gegaan.. Stress, paniek..mijn opa gaat snel overlijden...blij dat ik m gisteravond nog even heb kunnen zien..geen goed effect voor deze poging en ik beschouw dit dan maar ook als een negatieve uitslag...helaas pindakaas kan me daar nu nog niet eens druk over maken.. Gelukkig zijn mn ouders er snel vanaf hun vakantiebestemming

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey danlon..wat heftig zeg! Heel veel sterkte, maar natuurlijk heeft dit geen invloed op je poging!! Blijf positief..heb je het idee dat je van alles voelt of juist niets?

Hier vandaag eindelijk mn ei gevonden..phffff en wonderbaarlijk hoef ik voor de tp niets te schuiven qua werk enz..past precies dat is ook weleens fijn!

 

@spuiten en slikken komt vast goed! Natuurlijk blijf je eraan denken..ga er lekker op uit geniet van het heerlijke weertje lekker bruin worden en genieten van je partner en misschien je andere kinderen als je die al hebt! Ik zal voor jullie duimen meiden..

 

Hoe staat de rest er allemaal voor..haha kan het bijna niet meer bijhouden!! :-D

 

Hoe is het met de zwangere lady.s in the house? Gaat alles nog steeds goed..veel last van kwaaltjes?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-S7580 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

Wat vervelend danlon! Sterkte! Hoeft geen invloed o je going te hebben hoor!

 

Vandaag weer voor controle in Gent geweest. Vijf misschien zes eiblaasjes. Voor mij weinig, maar arts was positief, dus we gaan voor punctie maandag. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luckypat, gister kreeg ik opeens heel veel steken...dat lijkt me niet goed bij stress, later kramp..

 

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. We zullen zien donderdag...

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon: houd moed meid, de eerste 5 dagen na tp waren het belangrijkste zei ook je gynaecoloog.

Die heb je in rust gehad! dus voorlopig nog niets verloren

 

@luckypat: mooi dat je je ei hebt gevonden, al tp gehad inmiddels?

 

@penny79: ik duim dat de vijf/zes die je hebt van goede kwaliteit zijn! Vaak is dat nl wel bij een kleiner aantal. Weet dat ik er maar twee had! En beide bevrucht.

 

@ spuiten&prikken: de eerste week zit er haast op, ik voel me veel rustiger dan met onze eerste poging, toen was ik continu opgefokt. Sinds terugplaatsing rommelt er wel van alles in mijn onderbuik. Als ik het even niet voel maak ik me meer zorgen hihi,

 

@deedee: vandaag tweede meting al gehad? Spannend ook weer he!

 

Excuus als ik iemand ben vergeten! Iedereen weer heel veel succes !!!!

Hoop echt dat we straks met zijn allen doorgaan naar het volgende Level !!:toppie:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi danlon,

 

Ik zou mij nog geen zorgen maken. Die keer dat ik zwanger was, heb ik een enorme steek in mijn buik gehad, waar ik gewoon krom van stond!

 

Kop op! Focus nu op je opa en die test komt daarna dan wel!

 

Knuffel, Penny

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rianne ja vandaag 2e meting gehad, er zitten 18 follikels en een enkele kleine die niet meer groot genoeg gaan worden. Ze verwacht er zoiezo 14 aan te kunnen prikken met de punctie. Vorige keer was ik niet zo goed te stimuleren, heb toen 19 dagen moeten prikken. Dus ik ben hier heel blij mee, het prikken komt me na 3,5 maand wel echt mijn neus uit ;). Maandag nog een echo en dan waarschijnlijk woensdag de punctie. Normaal ben ik echt een stress kip rond de behandelingen maar nu eigenlijk helemaal niet, hopen dat het zo blijft!

 

@Danlon, hoe gaat het vandaag met je Opa, en met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon Veel sterkte en hopelijk komt je opa er nog bovenop!

@rianna1973 ik had gisteren heel veel baarmoederkrampen, best pijnlijk. En gisterenavond zo'n gevoel dat ik blaasontsteking ga krijgen. Dat heb ik bijna altijd net voor mijn menstruatie. Eigenlijk was ik deze keer ook wat rustiger en meer afgeleid door andere zaken, maar nu begint het vrezen toch al wel. Vorige keer begon het bloeden bij inbreng van mijn laatste utro pil:-(

@luckypat, fijn dat de TP gunstig valt met je werk, ik ben daar zelf ook altijd erg blij mee. Ook dat levert stress op...

@penny79 veel succes met de punctie

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ allemaal,

 

Opa is overleden vannacht. Gelukkig rustig ingeslapen.

Mn broertje vandaag jarig dus maar even met hem naar een pretpark zodat mn ouders alles kunnen regelen..

 

Verder voel ik nu weer helemaal niks. Bij de stressdag donderdag en vrijdag een hoop kramp..nu niks..nog een paar dagen geduld..

 

@spuiten bij mn laatste geslaagde keer had ik bij innesteling een blaasontsteking 😉

 

@ deedee bij mij laatste keer bij 11wk1dag mk...mja zal elke keer wel anders zijn..toen was ik erg ongerust omdat ik steken had en nu omdat ik ze niet heb, hoe gek kan je jezelf maken he..hihi

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik haak aan op een bestaand forum. Weet niet precies of dat de bedoeling is...

 

Wij zijn afgelopen week voor een ofo gesprek geweest. Voor mijn gevoel gaat alles ineens heel snel. Morgen moet mijn man voor onderzoek en ik ben aan het wachten tot ik ongesteld word en dan kan ik voor mijn gevoel ook beginnen.

Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus maar nu dus net niet. Misschien door de spanning maar ben al 4 dagen te laat....

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moeder, wil je geen valse hoop geven maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent...tis vreemd als je altijd regelmatig bent en nu niet..je zal vast eerder wel keer spanning hebben gehad😊

Succes!! Hopen op positief resultaat en anders dat het maar snel mag doorbreken!

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon snap ik hoor, is ook gene valse hoop. Op natuurlijke wijze zwanger worden is hier eigenlijk onmogelijk.

Helaas ken ik het om door spanning niet ongesteld te worden.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeder welkom..ik ben luckypat bezig met 1e ivf..we hebben 1 cryo die wordt do teruggeplaatst..dus spannende tijden weer..

 

Wat is ofo? Ik loop bij mck en daar hebben we die termen en zoveel maanden prikken niet..wij prikken 1 maand en dan punctie..is dat voor iedereen verschillend?

 

Is dit jullie eerste ivf/icsi? En zijn jullie al begonnen met spuiten of beginnen jullie daarmee als je ongi wordt? Spannend en hoopvol vind ik dat altijd weer bij een nieuwe tp of punctie enz..

 

Ben benieuwd

 

@danlon..hoest? Al wat verandering? Zowel positief als negatief?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden