Ga naar inhoud

Wie start er eind juni/juli?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik vond het ontdooien spannender dan de tp haha...

En klopt helemaal maar heb het zo druk met andere dingen haha

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ luckypat ofo is eigenlijk een oriënterend gesprek. Zoals ik het begrepen heb moeten we nu eerst mijn cyclus goed in beeld brengen. Dus bloedprikken op 3e dag van ongesteldheid, echo op 13e dag en dan krijgen we weer een gesprek met de uitslag van het onderzoek van mij man.

Dit is voor ons idd onze eerste icsi. Alle woorden en afkortingen die ik hier lees ben ik dus ook aan het opzoeken wat ze allemaal inhouden en betekenen

Spannende dag dus donderdag! Succes!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

@ moeder Welkom hier. @ danlon Aftellen meis .... Sterkte!!!@ luckypat Hopen dat je cryo mooi ontdooit!!@ deedee Hoe was je echo?@ penny79 Terugplaatsing goed gegaan?@ spuiten en prikken. Nog een week hè 😯 niemand vergeten?? Ik voel met vlagen gerommel in buik. Met vlagen ook ietwat misselijk. Ik verzet mijn gedachten. Wil geen valse hoop hebben door de utrogestan, pfff bollen gaan steeds harder plakken getver!! Succes allemaal meiden !!!!

Geplaatst

Hi meiden,

@danlon: wachten, wachten, wachten, succes!

@rianna: voor jou ook! Hou je het een beetje vol?

vandaag de punktie gehad van wel 8 eitjes! Meer dan verwacht! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn en dan zaterdag de tp...

Geplaatst

@ penny79 Wat fijn zoveel!! Ik duim voor je!! Ook spannend!! Krijg je dan 5e dag tp? In Nederland?

Laatste week is het moeilijkste geloof ik. Zo voelt het nu ook. Ben op zich wel rustig gelukkig!

Geplaatst

Hier net de eerste bruine afscheidingsvlek gezien. De vorige keer werd ik de dag erna ongesteld ook op wachtdag 12. Ik zit nu op wachtdag 11 dus de geschiedenis lijkt zich te herhalen. Kan wel door de grond zakken....

Geplaatst

@ spuiten, jakkie nee😞...ik hoop dat t niet zo is voor je...utro en crinone kunnen t ook geven...

Dikke knuffel en sterkte!!

Geplaatst

@ spuiten ik hoop dat het door utro komt. Sterkte!

@penny al wat gehoord vanuit het ziekenhuis?

Ik heb vandaag na het nog steeds uitblijven van mijn menstruatie toch maar een test gekocht dan gedaan. Zoals ik verwacht is ie negatief maar dan wil ik ook nu gewoon ongesteld worden... Klinkt zo dubbel. Iedere maand baalde ik als het weer zover was en nu zit ik er op te wachten omdat we dan voor mijn gevoel eindelijk beginnen kunnen.

Geplaatst

Hi meiden,

@ spuiten: oei, duimen dat het nog goed komt! Wel je medicijnen blijven nemen he, tot de officiele testdag!

@ Rianna: ja, tp of vijfde dag in België. Hier hebben we bewust voor gekozen. We willen een zo effectief mogelijk traject. De arts gaf aan dat als ze dag vijf niet halen, je ook niet zwanger geworden zou zijn. Voelt alleen natuurlijk wel risicovoller, dat je geen tp hebt....

@danlon: van de acht eitjes waren er drie niet rijp. Van de overige vijf waren er vijf geïnjecteerd en drie daarvan ontwikkelen zich nu als embryo...dus wordt spannend tot zaterdag!

Geplaatst (aangepast)

@ penny79 spannend dus komende dagen! Dat is dan idd lang wachten op tp. Duim voor je

@ spuiten en prikken : hoop en duim nog steeds voor je !!!

@ moeder : we kennen dat gevoel helaas, probeer te relaxen!

@ danlon : gaat het een beetje?

aangepast door Rianna1973
beter leesbaar
Geplaatst

@Danlon gecondoleerd met het verlies van je Opa. Erg dubbel :( Succes met nog even de laatste dag uitzitten, hopelijk donderdag een mooie knal test!

@Rianna gister voor een echo geweest en vandaag weer. Gister zaten er een aantal rond de 15mm dus ze wilde nog een dagje langer stimuleren vandaag een deel van 20mm en een deel van 17/18 mm ook een aantal nog wel wat kleiner. Maar er zit genoeg. Dus vanavond de Pregyl gezet en donderdag de punctie. En als alles goed gaat zondag de terugplaatsing. Gelukkig de komende tijd erg druk, dus mijn hoofd op andere dingen vind ik ook erg fijn! Wanneer mag je testen?

@Luckypat alvast succes voor donderdag!

Geplaatst

Luckypat! Succes morgen!

@rianna1973 hoe gaat ie bij jou? Ben je nog steeds zo rustig? Knap hoor. Ik heb nog geen bloed gezien. Begin nu toch weer een beetje hoop te krijgen. Maar durf amper naar de wc te gaan. Vandaag mijn laatste utro gehad, bij ons hebben we in totaal maar60 pillen, die zijn nu op.

@danlon. Wanneer heb je de begrafenis?

@moeder, hoop dat je snel ongesteld wordt

@penny. Ik duim voor je

Geplaatst

@ spuiten, vrijdag. Ze hebben m dan gedaan zodat ik morgen gewoon naar Duitsland kan voor uitslag...ik denk dat ik t wel weet..gister was mn geduld op dus test gedaan van kv. 2 voor 5... Negatief. Mijn man vond dat ik er niets mee kon omdat ik ervoor nog best veel water had gedronken, t smiddags deed en t 2 cellige cryos waren..morgen weten we t zeker..

Wat fijn dat jij door je utro bent! Ik moet dat gewoon gebruiken tot wk 12 bij posi... Niks aan, zelfs die gel niet hihi..

Geplaatst

@spuitenenprikken. Wow, kop op. We gaan dus nog steeds voor vals alarm bij jou. Ik moet met utro doorgaan tm test dag. t Gaat steeds harder plakken getver. Ben helaas al minder rustig ... De vorige keer moest ik ook op maandag bloed laten prikken. Die dag nog twee maal twee utro en daarna gestopt omdat Hcg test negatief was. Volgende dag had ik meteen menstruatie. Klopte ook precies met mijn normale cyclus. @danlon, toch nog even spannend denk ik, duim nog voor je hoor. Waterplas test is niet betrouwbaar hoor.Kreeg net ineens weer krampjes, ik denk door de utrogestan. Die heb ik net een uurtje geleden genomen...Ik moet ook echt niet nadenken nu want dan word ik gek hoor!

Geplaatst

Wat een emoties zo even in een paar dagen phfffff spannend al die dagen voor de testen..ik heb im ieder geval geen belletje gehad dus onze cryo is er waarschijnlijk goed uitgekomen 🙌 dus dat is wel fijn ben heel nuchter onder deze keer..misschien omdat de slagings kansen zo laag liggen! Wat danlon al zijn een bonuspoging we gaan t zien! morgen om half 2 de tp.

@ Danlon..spannend zeg.. ik zal aan je denken morgen en vrijdag!

@ S &S

@deedee..sterkte voor de punctie morgen..Hopelijk valt de napijn mee!

Iedereen die ik vergeet succes met wachten enz

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Geplaatst

Dankje @Luckypat, vorige keer totaal geen last gehad en was toen echt bloednerveus zat vooraf te trillen van de zenuwen. Dus ik hoop dat het weer net zo gaat! Wel pijnstilling via infuus dus dat is wel fijn. Jij ook veel succes morgen!

Geplaatst

Ja dat vond ik ook wel meevallen. ..heb wel 2 dagen daarna flink last gehad en ook pijnstillers moeten slikken.. maar fijn dat je er iig niet tegenop ziet!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Geplaatst

@Danlon heb je al getest?@Luckypat hopelijk goed nieuws vandaag!Punctie is goed gegaan, rechts wel wat pijn dus nu lekker languit op de bank. 11 eicellen dus wij zijn heel blij met het resultaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden