Ga naar inhoud

Icsi sep/okt 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend lau! Hier dag 2 van gonal had vandaag wel een beetje hoofdpijn.. En ik menstrueer normaal max 4 dagen maar zit nu op dag 6 gisteren en vandaag soms nog een beetje bruin bloed ( sorry voor de details) maar is dat normaal? Denk dat ik morgen even het ziekenhuis bel..

• Reacties 341
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja dat hoop ik ook mijnbaby. Punctie volgende week. Dat ze maar veel mooie eitjes mogen oogsten. 🏻 Niet bang van worden hoor Lau wij hadden gewoon pech. Het is absoluut buiten de twee weken geweest maar is gewoon afgebroken. Testdag was op woensdag en die maandag avond ervoor testte ik positief. Daarna werd het lichter en daarna weg. Maar ieder mens heeft zijn eigen verhaal en lichaam dus als jij wilt testen gewoon lekker doen meis. Ik zeg er eerlijk bij vind ook vreselijk moeilijk te moeten wachten hoor. Je maakt jezelf ook gek haha. Hebben jullie dat ook? Dit symptoom dat symptoom. Merk het nu al. Haha zat vanmiddag op mijn werk te kokhalzen ineens. Maar ja dat is veel te vroeg denk ik om iets te voelen. Moeilijk hoor je hoopt het toch. 🏼 Lees overal over die 2 voor 5 testen van Kruidvat. Veel gebruikt door dames hier op forum blijkbaar. Effe halen ook morgen. Nou ik ga maar slapen nou. Truste en fijne dag morgen allemaal.

Geplaatst

Oh hè ik zie nou andere bericht pas. Idd apart met dat laden. (Of ik moet half aant slapen zijn. Sorry, gaat al beter met je mijnbaby? Voor je gemoedsrust gewoon bellen hoor. Zelf ook vaak gedaan helpt wel. Beterschap!

Geplaatst

Dankjewel laatbloeier, ik zie vandaag niks.. Wellicht kwam het door de pil ( las Zo iets op internet dat het daar door kan komen)

Mocht ik toch nog wat aantreffen ga ik zeker bellen.

Geplaatst

Hoi dames!

@mijn baby. Ik heb dat ook gehad. Duurde zeker 10 dagen. Gebeld net het ziekenhuis en die zeiden idd dat het van de pik kwam. Maar mocht je het idd niet vertrouwen gewoon bellen!

Ik zit nu op wd6.

Heb vandaag en gister weer gewerkt en dat is heerlijk! Even afleiding en denk er dus even niet zo veel aan. Ik werk op een kinderdagverblijf en geniet lekker van de kindjes stiekem hopend dat het bij ons binnenkort ook zo ver is!

Laatbloeier welke dag zit jij ook alweer? En kun je het een beetje loslaten?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Lau86 heerlijk dat je afleiding heb! Dag 6 WoW dat gaat nu heel snel.. Gebruiken jullie die bollen? Je niet ze 3 maal daags inbrengen? Wanneer? Normaal deed ik 2 keer prevnyl maar deze arts heeft die bollen voorgeschreven :(

Geplaatst

Hoi! Gelukkig komt het door de pil en fijn dat vandaag niks te zien was. 🏼 Dag van tp (zondagmiddag) telt niet mee hè? Dan is dit dag 2. Ja het gaat wel maar het zit wel in je hoofd. Denk er niet hele dag aan want was lekker aan het werk. Lekker druk bezig maar als je thuis bent denk je er toch vaak aan. Ben misselijk ook van die bollen denk, maar op zich lukt het wel.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb ook de bollen, gebruik ze vanaf ze terugplaatsing.. Super vies! Ik doe het sochtends als ik net wakker ben, en blijf dan nog even liggen zodat de afscheiding minder is heb ik het idee, en dan in me pauze ong 7 uur later en voor ik naar bed ga..

Geplaatst

Las ergens anders trouwens op het forum dat het niet goed is om in bad te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? En voor hoe lang dit dan beter van niet is? Arts heeft er nl niks over gezegd

Geplaatst

Ik zag net weer bruine afscheiding/ oud bloed! Begh! Lau 10 dagen na je menstruatie of in totaal? Ik had de hele dag niks tot nu net...

Wat een werk 3 keer per dag omg :)

Geplaatst

He jakkes weer bloed mijnbaby. Hoe gaat het met spuiten? Buik niet te pijnlijk? He Lau dat zijn ook precies de tijdstippen dat ik ze gebruik. Ja idd effe liggen na die dingen. Na de punctie in ieder geval niet in bad gaan ivm infectiegevaar dacht ik. Maar nu wachtweken... ik weet het niet. In ziekenhuis zeiden ze dat je eigenlijk alles gewoon mag doen. Hmm weet et niet... @Tien hoe gaat het met jou? 🏻

Geplaatst

Het begon 5 dagen dat ik gestopt ben met de pil, en heeft zeker 10 dagen aangehouden. Niet heel veel naar wel zoveel dat ik constant tampons moest gebruiken.

Ik zou morgen gewoon even bellen, dan ben je misschien ook gerust gesteld

Geplaatst

T gaat me nog redelijk af! Voel me wel heel moe. Weinig energie en zere borsten( slaap met bh aan) maar dat had ik ook al op de dag van terugplaatsing dus mis komt het wel gewoon van de bollen.

Denk dus steeds van alles te voelen maar weet het niet. Ook het gevoel dat ik ongesteld word sinds 3 dagen maar normaal zet dat dan binnen een dag door.

Kortom: gewoon nog ff wachten

En jij? Voel je al wat?

@mijn baby, heb je het Zh nog gebeld?

Geplaatst

He meiden, spannend ik ga duimen voor jullie!!

Nee ik lees op internet dat het van de pil komt, het is ook echt weinig maar paar x per dag. Ik spuit nu 4 dagen gonal

Me buik is beetje dik geworden haha.. Maar verder geen last.. Zondag eindelijk eerste meting.

Wanneer gaan jullie testen??

Geplaatst

Dan doet de gonal in ieder geval zijn werk fijn gevoel toch? Hopen dat er al mooi wat eitjes groeien, en dat het er zondag allemaal goed uitziet.

Wij gaan zondag testen. Zitten dan op wd 11 wordt nu wel heel spannend. Dacht er vanochtend ineens aan dat het zondag precies 9 jaar geleden is dat ik mijn man heb leren kennen als dat geen goeie dag is

Geplaatst

Ja, eerste poging. We weten nu 3 jaar dat mijn man verminderd vruchtbaar is maar wouden het eerst op de natuurlijke weg proberen. Ook nog niet echt haast. Afgelopen mei zijn we getrouwd en daarna zijn we ervoor gegaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden