Ga naar inhoud

ICSI jan / feb 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja aanstaande zondag mogen we testen. Ben zo bang dat het weer niet lukt.🙁 voel jij iets Marjon? Ik voel alleen menstruatie achtig krampen maar had ik vorige keer ook. En grotere en extreem gevoelige borsten.. maar dit kan allemaal ook door de utrogestan komen. Alleen ze zeggen wel dat de bijwerkingen daarvan na 1 week a anderhalve week afmeten nemen. En ik gebruik die vieze bollen al vanaf 9 augustus

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja ik wil vanaf deze keer bijhouden welke symptomen ik heb per dag want heb ook elke keer zulke zere grote borsten en kramp en dan opeens is het weer weg.

ben alweer terug uit zhuis en hij zit haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst
ja ik wil vanaf deze keer bijhouden welke symptomen ik heb per dag want heb ook elke keer zulke zere grote borsten en kramp en dan opeens is het weer weg. ben alweer terug uit zhuis en hij zit haha Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Ja dat heb ik ook iedere keer tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden zijn de pijnlijke borsten weg. Fijn dat je emmy lekker warm zit! Duim voor je dat hij 9 maanden blijft zitten🍀 heb je nu nog cryo's over?
Geplaatst

Piene, ik heb nog geen idee verwacht komende week de brief!..

Ja Femke dat werd weer tijd en hopelijk worden we ook snel zwanger

Geplaatst

Woehoeee, succes dames van het wachtbankje!! Spannend weer dus!! Mijn gebeden gaan naar jullie uit!

(Ja, sorry, ben nogal afwezig - geloof me, niet alleen hier op het forum, maar ook vooral in m'n eigen hoofd hahaha.)

Geplaatst

Geeft niet piene!! Hoop zo dat ik niet ongesteld ga worden heb nu ook zo erge hoofdpijn hopelijk geen voorbode..

Nooor maakt niet uit! De ene keer houd ik het ook wat makkelijker bij als de andere keer haha..

Geplaatst

hoop het ook voor je hood! zou fantastisch zijn als je nu gelijk zwanger zou zijn:)

Geplaatst
hoop het ook voor je hood! zou fantastisch zijn als je nu gelijk zwanger zou zijn:) Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Ja indd heb al 5 terugplaatsingen gehad maar nog geen een keer zwanger! Hoeveelste is dit van jou Piene?
Geplaatst

had er 8 en dit is nu mijn 3e tp. en 1 niet goed ontdooid dus hierna nog 4 te gaan. jeetje al 5 joh!

Geplaatst

Flipje dat proberen we niet, maar de moed zakt steeds meer!

Piene die moet ook raak zijn voor jou nu!! Duimen draaien❤

Geplaatst

Lastig hood ik weet zelf hoe het is om te proberen geen moed te verliezen.. uiteindelijk zijn wij na icsi 5 toch beloond met een mooi meisje dus het kan wel:) zet hem op meiden

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

Hoofdpijn kan ook van de spanningen zijn Hood.

Zolang er geen rood is hoop houden

Nog 6 dagen dan kunnen we testen.

Ga je eerder testen.. ?ik mag namelijk niet haha en wik ik eigenlijk ook niet.

Vorige keer heb ik me helemaal gek gemaakt met dat teste.

Geplaatst

nee ik ook hoor marjon ik test wel 1 dagje eerder maar niet meer zo vroeg dan word ik gek joh

Geplaatst
Hoofdpijn kan ook van de spanningen zijn Hood.Zolang er geen rood is hoop houdenNog 6 dagen dan kunnen we testen.Ga je eerder testen.. ?ik mag namelijk niet haha en wik ik eigenlijk ook niet.Vorige keer heb ik me helemaal gek gemaakt met dat teste.
Ik heb altijd heel erg snel hoofdpijn! Heel officieel mag ik pas de 30ste testen dit is op een dinsdag 16 dagen na tp.. maar test zondag de 28ste. Want dan kunnen we teminste samen testen. En ben ik gewoon vrij. Als het dan niet zo is kan ik nog 2 dagen stilletjes huilen.
Geplaatst
mag je pas 16 dagen na tp ? hier is dat 11 na tp Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Dat is snel! Vind ik wel logisch. Want dat zit je 14 dagen na eisprong. En danog zou je ook testen als het op de natuurlijke weg kon
Geplaatst

ja waarom bij jullie later dan? vind het best vreemd allemaal hoor al die verschillende regels van zhuizen

Geplaatst
ja waarom bij jullie later dan? vind het best vreemd allemaal hoor al die verschillende regels van zhuizen Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Ik heb geen flauw idee! Misschien dat na 16dagen meer zekerheid geeft dat het niet alsnog in een vroege mk eindigt Ofzo? Sorry ben ondertussen nog beetje aan het poetsen😓
Geplaatst

Ik mag 10 dagen testen na een cryo

En met een verse embryo mocht ik toen 14 dagen na een tp testen .

Hoop echt dat ik het eerder testen achterwegen laat .

Moeilijk...

Hood raar dat ze in Veldhoven en Eindhoven beide maxima ziekenhuis niet de zelfde regels hanteren aangezien wij allebei de tp in Tilburg hebben in het elizabeth.

Maja zal wel zo moeten hoop dat ze hier in heel nederland een keer slimmer in worden en 1 regel in trekken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden