Ga naar inhoud

ICSI jan / feb 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ooo marjon :(... ja ik snap het ik heb ook drang om te testen maar ik heb geen test in huis dus gaat ook niet. ik weet als ik ze heb ga ik zeker testen.

maaar wacht ook nog even tot de testfag marjon wie weet word hij nog ppsitief.

@hood ja maar verse tp hebben meer kans toch? en idd alles kan hihi

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Erg jammer Hood. Had het je zo gegund.

Verschrikkelijk die wachtdagen en dan weer negatief Hood.

Mij zakt de moed ook steeds meer in de schoenen.

Morgen vroeg een testje met me man samen.

Pffff zie het echt somber in.

Geplaatst
Erg jammer Hood. Had het je zo gegund. Verschrikkelijk die wachtdagen en dan weer negatief Hood.Mij zakt de moed ook steeds meer in de schoenen.Morgen vroeg een testje met me man samen.Pffff zie het echt somber in.
Ik hoop voor je dat hij gewoon positief is morgen!! Ik ga vanavond lekker een wijntje drinken bij mijn zus haar intrek feestje. Heb ik verdient denk ik zo!
Geplaatst

mwah niet zo n blije dag had gisteravond migraine en de volgende dag voel ik me altijs vreemd. medicatie mag ik in wachtweken niet nemen helaas. vanmiddag verjaardag van mn vriend. normaal geven we een feest maar dit keer rondje familie. en daar zie ik daar weer beetje tegenop maarja is niet anders zet mn blije gezicht op 😎

Geplaatst

Dik en dubbel verdiend Hood. Probeer te genieten.

Heb vamorgen toch weer getest met action test. Negatief.

Morgen vroeg nog 1 x met kruidvat test. Maar heb me er al bij neer gelegd. Mijn man is laatste dag werken dan vakantie samen.

Doe niks anders als huilen nu. Heb nergens zin in voel me verschrikkelijk.

Vandaag geen utrogestan meer ingebracht en geen progynova meer gepakt. Voor mij is ook deze pogingen al mislukt.

Vanmorgen met boodschappen doen hen ik mij ook al ee fles lekkere wijn mee genomen

Weet niet of ik nu meteen door wil ik riep elke keer als harste " ik hoef echt geen tusse pauze ik wik door" maar nu denk ik er toch anders over.

Ik weer het ni zo goed. Van eene kant wil ik f zonder medicatie nu f lekker vakantie houden van andere kant wil ik ook graag door. Ma van binnen ga ik wr kapot aan.

Geplaatst

Gefeliciteerd met je vriend Piene.

Balen dat je migraine hebt gehad ja.

Ook kij probeer te genieten met mensen om je heen voel je je niet alleen en heb je afleiding.

Alleen zitten zoals mij vandaag is niks geloof me.

Doe het zelf ook. Pff sorry heb echt de klaag broek aan voek me echt klote

Geplaatst

ik neem nu ook een maand rust. ik denk dat ook wel goed is voor mn lijf. maar eerst moet ik nog afwachten tot donderdag:)

Geplaatst

nee dat is waar maar he heel de dag al gevoel dat ik in janken uitbarst en dat wil ik niet wanneer er mensen zijn. maarja idd afkeiding is ook wel goed denkmm

Geplaatst

We zijn nu onderweg naar mijn zus, ik drink er vanavond ook 1 voor/op jullie!!

Piene nog niet opgeven!! Over 5 daagjes weet je het dat is zo hier!..

Aah wat ontzettend kut marjon! Heb je hierna er nog meer in de vriezer of moet je weer opnieuw beginnen?

Geplaatst
Ja nog 3 cryo ( blastos). Mijn man heeft nog niet opgegeven.Hij zegt morgen nog 1 test dan is dag 10 en mag je testen.
Oke dus nog net zoveel als mij! Duim voor je marjon!🍀
Geplaatst

Dikke knuffel Marjon!

piene, blijf hard voor jullie duimen!

Ik zal jullie blijven volgen, maar minder reageren, hoop zo dat het snel raak is voor jullie allemaal!

Geplaatst
Dankjewel dames,

Ik ga het navragen in eindhoven.

Maar verlies nu ookal licht bloed..

Heb het ziekenhuis gemaild hierover, ook met de vraag of er cryo''s zijn hier heb ik ook nogsteeds geen antwoord op.

Knuffel voor jullie allemaal. X

Gewoon even met Google goed zoeken. Er zijn veel maatschappelijk werkers en psychologen die speciaal hiermee werken.

Veel sterkte hood, je bent niet alleen wij denken aan je!!

Blog: http://wensmama.wordpress.com

Geplaatst

Dankje flipje maar test was vanmorgen negatief.

Bedoelde met me vorig bericht dat we verder gaan op het forum onder het kopje icsi sep/oktober.. dat we daar gaan typen:D

Flink balen weer. Was gisteren al gestopt met me medicatie omdat de test gisteren ook al negatief was.

Ma evengoed komt de klap hard aan vandaag. Is meteen definitief.

Vanmorgen al beetje bruin verlies. Nu niks meer zal morgen denk wel los breken.

Geplaatst

meiden even een vraagje ik heb net getest. had mn ochtenurine opgevangen. en toen testen gaan halen en toen 2 testen gedaan.1 met ochtendurine en 1 van net. dit is de foto het is heel licht. maar mag natuurlijk nog niet testen vandaag . zou het wat zijn?82e4812e87b3f98a75c40f82559f0e18.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden