Ga naar inhoud

zwanger 2016


piene

Aanbevolen Berichten

Bedankt allemaal voor de tips. Drinken is toch wel het belangrijkste begrijp ik zo van jullie. Ik ben er inmiddels achter dat aanmaak limonade er het makkelijkst in gaat en in blijft. Dus ik ga vandaag proberen regelmatig wat glazen te drinken. De hoofdpijn is gelukkig vandaag (even afkloppen) weg. Nog wel wat slapjes, maar net een lekker broodje en een stuk komkommer gegeten en dat lijkt aardig binnen te blijven. Dus ik hoop op een goede dag vandaag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Tatum, hoe gaat het nu? En met de rest? Remmir jij over paar dagen de GUO, toch?
Ja beter. De hoofdpijn is tot zo ver weg gebleven. Ben meer gaan drinken. Dus waarschijnlijk helpt dat dus al een boel.Verder gaat het goed, alleen nog met vlagen erg misselijk. Jullie verder geen klachten of gekke dingen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Tatum! Houden zo.

 

Liantje wat spannend zeg. Je nieuwsgierigheid zal ook wel steeds groter worden!

 

Olijfje wanneer had jij? Hoe gaat ie met jou?

Ik had a.s dinsdag, maar de moeder v een vriendin is overleden en daardoor ( gelukkig kon dat) verzet naar volgende week vrijdag in radboud. Nog 3dagen langer wachten is wel een dingetje. Maar voel me verder top! Enorm opgelucht als die goed is! Dan ga ik los met shoppen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, Tatum! Dan zijn we tegelijk, Remmir! Wij ook vrijdag. Kijk ernaar uit en zie er ook beetje tegenop. Durf me nog niet zo te hechten en ben ergens beetje bang dat ik twee kinderen nooit allebei genoeg aandacht kan geven (onzin natuurlijk, maar ik zie het nog niet helemaal voor me). Baby doet ondertussen zijn best om me steeds steviger te schoppen (dat wordt nog wat...), dus hij vraagt wel aandacht :-) Ik word ook heel makkelijk emotioneel op t moment, bij de meest neutrale dingen krijg ik zo een brok in mijn keel. Hormonen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed liantje! Hoe ver ben je nu? Ik kan het niet onthouden

Mijn hersens zijn ontzettend lui met alles..

 

Waar heb jij de echo dan Olijfje? Vervelend hè die hormonen. Ik doe morgen met begrafenis geen make-up op.. denk dat ik er in blijf hangen

De aandacht verdelen lijkt mij ook erg moeilijk. Ons zoontje heeft cp ( hersenbeschadiging) en vraagt veel aandacht en kan heel snel boos zijn. Hij moet straks het meeste wennen en denk dat deze dame heel makkelijk moet worden.. denk er nog maar niet te veel over na.. ze zeggen dat je v de 2e net zoveel houdt als v de eerste.. maar oohhh mijn zoontje is mij alles.. zo trots op hem.

Toch ben ik nu al verliefd op ons meisje.. zal vast straks ook nog meer zijn!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Remmir ben vandaag 36 wk je kan ook niet alles onthouden toch zal wat zijn. Hoe ver ben jij nu?? Sterkte morgen op de begrafenis zal ook geen make up op doen ben je straks nog nog drukker met de zwarte vegen in je gezicht.

Je houd straks net zoveel van je meisje als je nu van je zoontje houd gaat van zelf heb dat toevallig aan me vriendin gevraagd hadden er zo over moeder liefde is voor elk kind even veel, zij vroeg zich ook dat af.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw liantje echt aftellen nu. Ik ben nu 21+2wk.

Ja soms vraag ik mij dat af. Ik ben zo ontzettend gek op ons mannetje.. ik hoop dat ik dat ook voor haar ga voelen.

Heb je een geboorte plan liantje. En mag/wil jij thuisbevallen?

 

Tatum is dit je eerste kindje? Dan zal het wat lastiger zijn om te herkennen. Dan is het nu nog wel een beetje vroeg. Ligt er ook aan waar de placenta ligt, want die houdt ook het gevoel tegen.

Ik heb het dit x wel gevoeld met 15+3wk

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pas met dik 17 wk en bij eerste pas met dik 18 wk omdat vk me erop attendeerde dat er een schopje was (anders had ik t nog niet herkend).

Remmir gecondoleerd nog (lekker onattent mijn eerdere berichtje...). Hoe was t? Voor jullie zoontje dus extra uitdaging om te wennen aan nieuw zusje. Hoeveel schelen ze straks?

Liantje fijn dat baby is ingedaald! Nog even binnenhouden hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tatum ik voelde pas wat na de 18de week van die kleine plopjes ik heb de placenta ook altijd aan de zijkant gehad. Zou je even bij de volgende echo moeten vragen hoe je placenta ligt.

 

Remmir ik heb geen geboorteplan hier in huis zijn we gewend dat nooit iets volgens plan loopt we laten het gewoon op ons afkomen en het word een ziekenhuis bevalling wil niet thuis bevallen tenzij het niet anders is.

Je bent al lekker over de helft.

Hoe ging de begrafenis?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrafenis ging best goed eigenlijk!

Ja dit gaat eennuitdaging worden. Ons zoontje wordt 3 op 2augustus. En ben 25-6 uitgeteld

 

Ja liantje al over de helft. Soms voelt het nog zo onwerkelijk dat we dit weer mogen mee maken!

Goed dat je in het Z-H gaat bevallen. Alles bij de hand daar

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik had wel een geboorteplan maar ik herinnerde me er niks van toen het erop aan kwam en de vk's (heb 4 shifts meegemaakt...) leken het ook niet te hebben gelezen. Manlief gelukkig wel en hij hielp me herinneren :D Maar ik vond t wel fijn om een paar dingen die ik heel vanzelfsprekend vond even te checken van tevoren en te bedenken welke pijnbestrijding liever wel/niet. Ze stelden pethidine voor om nog een nachtje op te slapen maar ik wilde niet dat baby suf zou worden. Blij dat ik daar al over na had gedacht zonder weeën en andere afleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... wat een dag. Uiteindelijk komt alles goed (waarschijnlijk) maar we hebben een bijzonder meisje. Na vele echo's en gesprekken komt eruit dat haar galblaas op de verkeerde plek zit. Dit komt omdat er een verkeerde bloedvat afgesloten is die open had moeten zijn.. en die gesloten moest zijn open is! Daardoor wordt de galblaas verlegd naar de andere kant.

Het is geen reden om in Radboud te blijven en de gynaecoloog kan het in de gaten houden. Verder doet ze het super goed. En volgt netjes verder de lijnen

Maar pfffff gesloopt na zoveel spanning wat uiteindelijk met een sisser afloopt!

Het moet allemaal even landen.. morgen zien we het zeker weer heel positief

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden