Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi liantje,Nog een tip: vraag om maatje 62 of 68. Maatje 50/56 is voor de eerste maan. Maatje 62 zijn ze rond de drie maanden uit en 68 rond de zes maanden. En als je nog familie of vrienden hebt met jonge kinderen, dan kan je misschien wat kleding en spullen overnemen of krijgen. Veel dingen heb je naar kort nodig! (Ook al wil je natuurlijk alles nieuw en helemaal naar je zin kopen, wat ik helemaal kan begrijpen, maar bij nummer twee was ik toch wat praktischer aangelegd..)Mocht je uiteindelijk te weinig in de kleine maatjes hebben, kan je manlief altijd nog even snel naar de Hema ofzo sturen...

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

spannend femke!!

pff voel me nog steeds zo beroerd! hou niks binnen.. hoop echt zo dat het straks wat minder word:(

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

Hoi Piene

Is het zo erg het misselijk zijn wat vreselijk. Hoeveel weken ben je nu? Ik had vanmorgen nog een een overgeef aanval meteen na het wakker worden het word minder maar bij mij houd het aan trekt gelukkig wel weer weg in de middag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

ben nu bijna 9 weken dus moet nog ff :/ baal ook zo heb nu wel medicatir maar dan moet ik alsnog spugen maar lijkt wel wat minder wat een gedoe he

o en jij bent al wel stuk verder stelt me ook niet echt gerust😂

Geplaatst

Nou hier is het vanmorgen mis hoor ben opgestaan en was zo misselijk bah. Ging zo goed laatste 2 dagen

Geplaatst

dames hoe denken jullie over haren verven? hoor veel verschillende verhalen erover mag het nou wel of nie

Geplaatst

Tuurlijk mag dat het kan anders pakken ik heb me haar ook gewoon geverfd ga niet onverzorgd erbij lopen.

Geplaatst

Hi piene,

Het is beter als de verf je hoofdhuid niet raakt volgens mij....dus volledig verven is misschien niet zo slim, maar ik heb altijd wel folies laten doen, want die zitten net van je hoofdhuid af....

Geplaatst
Hi piene,Het is beter als de verf je hoofdhuid niet raakt volgens mij....dus volledig verven is misschien niet zo slim, maar ik heb altijd wel folies laten doen, want die zitten net van je hoofdhuid af....
Ik ben zelf kapster en heb zwanger collega''s en veel zwanger klanten kan voor jezelf en de baby geen kwaad. Heeeel zelden pakt de kleur wat anders uit. Maar als je gevoel zegt niet doen dan moet je je gevoel volgen!
Geplaatst

ik heb donkerblond haar en doe altijd blonde highlights dus is stuk blonder. maar wil nu eigenlijk bruin maar dat is misschien dan niet zo slim omdat kleur anders kan worden.

en ik wil er inderdaad niet onverzorgd bijlopen alsjeblieft niet 😂 normaal pak ik af en toe een zonnebank maar dat mag niet toch? dus voel me wit ook hahaha en zwangerschapsglow ver te zoeken haha hebben jullie die wel?

Geplaatst
ik heb donkerblond haar en doe altijd blonde highlights dus is stuk blonder. maar wil nu eigenlijk bruin maar dat is misschien dan niet zo slim omdat kleur anders kan worden.en ik wil er inderdaad niet onverzorgd bijlopen alsjeblieft niet 😂 normaal pak ik af en toe een zonnebank maar dat mag niet toch? dus voel me wit ook hahaha en zwangerschapsglow ver te zoeken haha hebben jullie die wel?Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Je kan wel gewoon kleuren piene! Is misschien bij 1 op de 3000 dat de kleur anders pakt bij wijze van spreken! Haha
Geplaatst

op nou dan ga ik het maar gewoon doen volgende week ofzo 😂als het mislukt zie je hier wel een foto van verschijnen haha

Geplaatst
op nou dan ga ik het maar gewoon doen volgende week ofzo 😂als het mislukt zie je hier wel een foto van verschijnen hahaVerstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Hahah succes! Dat het mislukt zal dan eerder aan de kapster liggen dan aan de zwangerschap😂
Geplaatst

Haha Penny ik herken het neem normaal ook zonnebank ze zeggen dat je het kunt proberen voor de baby is het niet schadelijk het gaat om de pigment vlekken die je kunt krijgen. Ik moet wel eerlijk zeggen toen het nog mooi weer was smeerde ik me gezicht alleen in met een hoge factor ik was heel bruin geworden. En een vriendin van me werkt bij de zonnestudio ze zegt dat je je buik kunt afschermen met een hand doek dat veel vrouwen dat doen. Maandag moet ik naar de vk vraag ik het even na ivm met de bruiloft dat ik niet in en in wit ben aangezien mijn vriend een halve indo is

Geplaatst

steekt lekker af😂 (krijgen jullie vast heel mooi kindje ) wil je het hier even neerzetten wat je vk zei erover :) is niet dat ik wekelijks wil maar gewoon af en toe

Geplaatst

Meiden, ik ben gisteren bevallen van onze zoon!

het was een turbo bevalling van 5 uur en 3 persweeen.

Ons mannetje doet het erg goed en we zijn helemaal verliefd!

Geplaatst

Piene ik laat het je zeker weten.

OH Femke wat geweldig nieuws hoe gaat het met jullie?? En hoe heet de kleine man

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden