Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017


Maaike79

Aanbevolen Berichten

Ik heb een brief van het radboud over het aantal ingevroren embyo's.

 

Er zijn er 2 ingevroren. Ik vind wel dat het er weinig zijn (begrijp me niet verkeerd in ben intens dankbaar voor deze 2) van de 7 zijn er 2 over. Weten jullie iets over waaraan een embryo moet voldoen om ingevroren te kunnen worden?

 

Super snel hoor, brief wel via mijn Radboud ontvangen. Gelukkig geen 2 weken hoeven wachten. Joline dus echt je Radboud op de pc blijven checken!

 

Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor me/ons hebben, mijn man is nl ook erg benieuwd.

 

Radboud super snel, wij ook binnen 6 dagen al een brief. Heb verders geen idee waaraan en hoe ze dat selecteren. Lukt t een beetje het wachten?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@juul ik denk dat dat toch anders is en dat je ze ander gebruikt..ik zing en tetter ook wel wat af;) met tillen gebruik je ze echt bij je baarmoeder..zo word een orgasme bij een vrouw ook afgeraden de eerste periode. maar moet eerlijk zijn dat er ook weer zat ziekenhuizen zijn die zeggen dat je er niks aan kan veranderen.. net als dat sommige ziekenhuizen vitamines aanraden en andere weer niet.. ik denk dat alles waar :te" voor staat niet verstandig is.. ik denk ook wel gewoon dat je een beetje geluk moet hebben en ontspannen en dat doe je met zingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@juul ik denk dat dat toch anders is en dat je ze ander gebruikt..ik zing en tetter ook wel wat af;) met tillen gebruik je ze echt bij je baarmoeder..zo word een orgasme bij een vrouw ook afgeraden de eerste periode. maar moet eerlijk zijn dat er ook weer zat ziekenhuizen zijn die zeggen dat je er niks aan kan veranderen.. net als dat sommige ziekenhuizen vitamines aanraden en andere weer niet.. ik denk dat alles waar :te" voor staat niet verstandig is.. ik denk ook wel gewoon dat je een beetje geluk moet hebben en ontspannen en dat doe je met zingen

 

Hoi eslief,

Ff positief voorzichtig berichtje.

Heb al 3 dagen oplopende positieve testen:)

Zit nu op wd8. Laten we hopen dat t goedkomt

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hopefulness het hangt af van de invriesmethode ik weet zo niet wat die bij radbout is.. maar meestal is het zo dat de embryo gelijkmatig moet zijn door gaan delen en toch wel minimaal 8 cellig moet zijn.. ook vriezen ze vaak niet in bij fragmentatie.. dit is een cel die is kapot gegaan.. bij veel ziekenhuizen worden dan ook alleen de topembryo's ingevroren en de rest niet..ons ziekenhuis vriest alles in en dan is het afwachten hoe ze het weer gaan doen..dit maakt wel dat er vaker nog wel wat afvalt.overigens is de volgende dag pas de eerste wd weet even niet wie dat vroeg:)succes allemaal meiden:)
Ik vroeg dat😉En thanks voor je uitleg! Ik schrok echt vh aantal dat over bleef, maar hoopte idd op de kwaliteit vd embryo
Link naar reactie
Delen op andere sites

@hopefulnes aah dat snap ik wel moet zeggen dat ik het ook wat tegen vind vallen hoor.. had toch wel een stuk of 4/5 verwacht.. 2 is mooi natuurlijk maar ik snap je teleurstelling..vind het zo en zo stom dat ze dat niet meteen bij de tp zeggen.. bij ons is de tp en hoor je meteen hoe de andere van kwaliteit zijn en zijn ingevroren..vind dat toch vriendelijker als met een brief tijdens je wachtweken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@essie ja we starten volgende maand voor de cryo's.. ik mocht deze maand al maar ik heb toch wel veel last van de hormonen en de punctie/tp gehad dat ik mijn lichaam ff wat rust wil geven..en mijn koppie ook;) ik kan er heel goed mee omgaan maar denk wel he bah weer niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radboud super snel, wij ook binnen 6 dagen al een brief. Heb verders geen idee waaraan en hoe ze dat selecteren. Lukt t een beetje het wachten? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi hoi, ja het wachten an sich gaat goed.. ik ben er niet al te veel mee bezig. Ik zit op wd3 dus heb nog ff te gaan maar so long, so good😊
Link naar reactie
Delen op andere sites

@essie ja we starten volgende maand voor de cryo's.. ik mocht deze maand al maar ik heb toch wel veel last van de hormonen en de punctie/tp gehad dat ik mijn lichaam ff wat rust wil geven..en mijn koppie ook;) ik kan er heel goed mee omgaan maar denk wel he bah weer niet..

 

Ja je wordt wel heen en weer geslingerd aan alle kanten. Fijn dat je ffies rust hebt genomen. En hopen op een vruchtbare volgende poging

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hopefulnes aah dat snap ik wel moet zeggen dat ik het ook wat tegen vind vallen hoor.. had toch wel een stuk of 4/5 verwacht.. 2 is mooi natuurlijk maar ik snap je teleurstelling..vind het zo en zo stom dat ze dat niet meteen bij de tp zeggen.. bij ons is de tp en hoor je meteen hoe de andere van kwaliteit zijn en zijn ingevroren..vind dat toch vriendelijker als met een brief tijdens je wachtweken
Ja dat ben ik wel met je eens... maar ja, wat doen we eraan...Hopen dat deze mooie emmy zich gaat nestelen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

ef4cd560153670a355c2d99ac0e72c5b.jpg even hier een positieve bericht om het wachtbankje goede moed te geven!!! Echt het kan zomaar lukken.Welliswaar vroeg getest wd9, maar dat mag de pret niet drukken. Zet m op girls Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aah dat is super nieuws! Gefeliciteerd! Nu duimen dat alles goed blijft gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben vandaag ook een positieve test in de handen gekregen. Het is onze testdatum dus het is toch echt zo.

 

Wij zijn ZWANGER!!!!!

 

Kan het nog niet bevatten maar dat komt wel. Jij ook gefeliciteerd essie!

 

Eindelijk een positieve vibe op het wachtbankje! Wat fijn zeg, gefeliciteerd !!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden