Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017


Maaike79

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gefeliciteerd essie en mirandag!! Geniet van dit mooie nieuwsHoeveelste terugplaatsing was dit voor jullie?

 

Wij hebben vandaag gesprek gehad bij de arts over onze vervolg cryo behandeling. Waarschijnlijk terugplaatsing eind maart. Erg spannend

 

Voor mij de tweede. Inclusief scratch en acupunctuur.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je 2 cryo's! Hopelijk zit hier jullie kindje bij! Ik snap dat je aan de ene kant een beetje teleurgesteld bent dat het er 2 zijn. Inderdaad wat eslief zegt bij ons in het ziekenhuis hebben ze nog een extra dag gewacht en de beste ingevroren minimaal 8 cellig. Hopelijk zijn dit dan echte toppers die ingevroren zijn ! Daar moeten we vanuit gaan.
Heey Sas,Ja bij ons ZH gaan ze op dag 5 de vriezer in en ook ik ga er nu vanuit de ze de toppers hebben ingevroren. Hopelijk heb ik ze dit jaar niet nodig maar dat moeten we nog even 10 dagen afwachten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

word de eerste cryo van de 2de icsi voor een brusje. We hebben er 3 van deze behandeling. onze dochter is geboren na icsi 5 een verse tp van 2 embryo's
Oke spannend hoor. Je hebt al veel ervaring zo te horen, wat fijn dat jullie een dochtertje hebben gekregen!. Jullie betalen dan vanaf ICSI 4 alles zelf? Of wordt het weer vergoed na een zwangerschap?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sas,Ja bij ons ZH gaan ze op dag 5 de vriezer in en ook ik ga er nu vanuit de ze de toppers hebben ingevroren. Hopelijk heb ik ze dit jaar niet nodig maar dat moeten we nog even 10 dagen afwachten...
Spannend hopefullness ik duim met je mee! Zet m op deze komende dagen. Lekker afleiding zoeken en goed voor jezelf zorgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

na een zwangerschap word alles opnieuw vergoed en wij zitten bij een verzekering die poging 4 en 5 ook vergoed:)
O dat is top zeg! Mag ik vragen welke verzekering? 😊 Dus wij zullen samen met amf in maart een cryo terugplaatsing krijgen hopelijk! Duimen dat we allemaal een plakkertje in de vriezer hebben zitten 🍀🍀🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij de tweede. Inclusief scratch en acupunctuur. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tweede poging verse terugplaatsing? Wat houd dat accupentuur in? Wat doen ze dan precies. Ben wel geïnteresseerd misschien ook wat voor mij als het helpt! 😊
Link naar reactie
Delen op andere sites

umc zorgverzekering vergoed in de hoogste verzekering 4 en 5.. overstappen doen ze niet moeilijk over wij zijn de vorige keer bij poging 3 overgestapt zonder problemen en nu bij poging 2.. hij is erg prijzig maar zelf betalen is duurder😉
Dankjewel hoop natuurlijk dat het niet nodig hoeft te zijn. Maar dan weet ik in ieder geval waar we dan terecht kunnen. Fijn weekend allemaal!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede poging verse terugplaatsing? Wat houd dat accupentuur in? Wat doen ze dan precies. Ben wel geïnteresseerd misschien ook wat voor mij als het helpt!

 

Idd verse tp.

Heb 4 afspraken gehad. De belangrijkste 2 op de dag van de tp dus ervoor en erna. Zoek maar eens op, er zijn wetenschappelijke onderzoeken over gedaan. En er zijn speciale acupuncturisten die daarvoor geleerd hebben. Ik ben vanuit het zh meteen door gegaan naar haar toen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd essie en mirandag!! Geniet van dit mooie nieuws🍀🌸🎈Hoeveelste terugplaatsing was dit voor jullie? Wij hebben vandaag gesprek gehad bij de arts over onze vervolg cryo behandeling. Waarschijnlijk terugplaatsing eind maart. Erg spannend😊
Iedereen heel erg bedankt! Kan het nog niet echt geloven.Dit was onze 1e en enige terugplaatsing van 2 pogingen dus ik ben echt super blij dat het goed is gegaan! Nu genieten en dan hopen op een mooie echo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi poekie, dat was een drukke dag zo te lezen met op en neer rijden haha! Wat vervelend dat je nu weer nieuwe prikken moet gebruiken, hoop dat je eitjes gauw doorgroeien en dat je de pregnyl mag zetten voor je punctie. De punctie is inderdaad voor iedereen heel verschillend en heb ook gehoord dat het verschilt per keer dat ke de punctie hebt. Ik heb er nog maar 1 gehad (hoop dat het daarbij blijft). Wens je veel sterkte!

 

superlief, dank je wel! Ik hoop voor jou ook dat het maar bij 1 punctie blijft. Ja het was een drukke dag, maar we zijn er nog niet. Inmiddels nog 2 keer naar gent gereden en daarmee staat de teller op 4 keer in 4 dagen. Ook morgenochtend worden we weer verwacht. Ik heb gisteren weer 150 eenheden moeten spuiten, nadat ik 2 dagen 112,5 had moeten spuiten (oorspronkelijke dosering was ook 150, maar vanwege een oestradiolwaarde die heel hoog was hadden ze dat teruggeschroefd. Gisteren dus weer 150, vandaag mocht ik maar weer 112,5... Het is allemaal lastig te volgen waarom ik de ene dag de ene dosering moet spuiten en de andere dag weer een ander. Ook op dit moment iedere dag terug naar het ziekenhuis, niet erg, maaar het vraagt wel ff wat energie.

de follikels groeien overigens wel, inmiddels 2 boven de 20 mm maar ook nog heel wat follikels die er net onder zitten. Ben heel benieuwd hoeveel eitjes er straks zijn na de punctie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd verse tp.Heb 4 afspraken gehad. De belangrijkste 2 op de dag van de tp dus ervoor en erna. Zoek maar eens op, er zijn wetenschappelijke onderzoeken over gedaan. En er zijn speciale acupuncturisten die daarvoor geleerd hebben. Ik ben vanuit het zh meteen door gegaan naar haar toen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dankje essie heb inderdaad wat informatie erover verzameld. Ik ben aanvullend verzekerd dus ga het denk ik ook proberen. Zal het ook helpen bij een cryo vast wel toch? Niet alleen voor een verse terugplaatsing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heel erg bedankt! Kan het nog niet echt geloven.Dit was onze 1e en enige terugplaatsing van 2 pogingen dus ik ben echt super blij dat het goed is gegaan! Nu genieten en dan hopen op een mooie echo
Wauw wat fijn! Gefeliciteerd 🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier had ik acupunctuur na de punctie en en voor de tp dit was volgens hem het beste verder niet gedaanVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oke en dit heeft bij jou ook geholpen als ik t me goed herinner toch? ☺ ik ga het denk ik ook proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden