Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017

Aanbevolen Berichten

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik twijfels nog....maar m'n man wil niet dat het m'n verjaardag eventueel verpest Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja daar heeft hij misschien ook wel een punt... lastig...Jullie beslissing, dus succes😙
Geplaatst

Pffff kan het zo zijn dat ik van die utro ook slecht tegen nare geuren kan? Geuren waar ik voorheen geen moeite mee had? Ik was vanmorgen ook lang (lees tot 11u) erg misselijk. Kon bijna mijn broodje vanmorgen niet wegkrijgen.... Blehhhh

Geplaatst
Pffff kan het zo zijn dat ik van die utro ook slecht tegen nare geuren kan? Geuren waar ik voorheen geen moeite mee had? Ik was vanmorgen ook lang (lees tot 11u) erg misselijk. Kon bijna mijn broodje vanmorgen niet wegkrijgen.... Blehhhh

Die bollen kunnen een heleboel veroorzaken. Ik had dat ook. Nu zonder Utro....merk wel wat dingetjes, maar weet het niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Die bollen kunnen een heleboel veroorzaken. Ik had dat ook. Nu zonder Utro....merk wel wat dingetjes, maar weet het niet.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zonder Utro? Hoezzo dat?Ja ik blijf gewoon die bollen de schuld geven...Maar er is toch ook veel hoop....
Geplaatst
Zonder Utro? Hoezzo dat?Ja ik blijf gewoon die bollen de schuld geven...Maar er is toch ook veel hoop....

Zonder Utro, omdat we afgelopen vrijdag een cryo hebben teruggekregen. Ik hoop dat je positief test volgende week!

Geplaatst
Zonder Utro, omdat we afgelopen vrijdag een cryo hebben teruggekregen. Ik hoop dat je positief test volgende week!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoef je met een cryo geen utro te gebruiken?Dat hoop ik ook zo enorm....
Geplaatst

ik doe zelf elke tp ook met utro. komt omdat mn cyclus onregelmatig is. ik heb dan een schema progynova en utro. ik mocht nu ook zonder maar omdat het al een keer zo gelukt is wil ik dat weer! :)

blog: https://icsibabysite.wordpress.com

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Volgens mij verschilt het per ziekenhuis. Ik merk dat de protocollen echt niet hetzelfde zijn. Ik heb niet hoeven 'stuntelen' met ovulatietesten, maar wist na 1 echo dat ik pregnyl mocht spuiten. De enige afhankelijkheid was dat er plek moest zijn in het ivf centrum. Gelukkig was dat er

Geplaatst
Oke, fijn om te horen. Ik kan dus nog met gerust hart positief zijn. Die krampen zijn dus niks zeggend, ookal is het soms of heel vaak. Ik geef nu ook alles de schuld aan de bollen en daar ga ik nu dus lekker mee door tot de testdag.Mijn nichtje zei wat zie je er goed uit zo sprankelend! Heerlijk om je zo te zien. Wetende dat zij van niks op de hoogte is dacht, ik het zal toch niet.... Zwangerschap glowing😍Morgen lekker werken, nog meer welkome afleiding
Spannend hoor je mag bijna testen toch! Nog even volhouden! 🍀🤞🏻Hopelijk heeft je nichtje gelijk haha! Die bollen zijn inderdaad heel kut, kreeg ook last van allemaal rare symptomen waarvan ik dacht dat ik misschien wel zwanger kon zijn maar helaas.
Geplaatst
Hi meiden! Vandaag sluit ik ook aan op het wachtbankjevan februari !! 🍀 Ik zat ook die van december maarhelaas is die niet blijven plakken.Vanmiddag is er een 7 cellig embryo ondooit en een paar uur later met 8 cellen teruggeplaatst ❤Nu afwachten 😍😍😍 Voor iedereen 🍀🍀
Spannend ! Nu de wachtdagen volhouden en zien door te komen succes! 🤞🏻🍀hopelijk blijft deze cryo wel plakken.
Geplaatst

Succes christel met bloed prikken ! Hoor je de uitslag meteen? 🤞🏻Fingers crossed

Geplaatst
Succes christel met bloed prikken ! Hoor je de uitslag meteen? 🤞🏻Fingers crossed
Nee hoorde het niet meteen. Tot een half uur geleden moeten wachten, pfff.Maaar goed nieuws 😊, zag er allemaal goed uit!! Eindelijk!!Moet eind deze week bellen voor de eerste afspraak.
Geplaatst
uhoh klinkt wel als overstimulatie waar je ook al tegenaan zat.. sterkte.. een late overstimulatie betekend wel meestal een zwangerschap
Is dat zooooo?!?Ohhh Eslief, wat hoop ik dat!Vandaag over 1 week mag ik pas testen.... spannend....
Geplaatst

we gaan gewoon keihard duimen;) waneer had je de tp? hoe oud was de emmy? een late overtimulatie die meestal een zwangerschap is is meestal na 9 dagen van de punctie af

Geplaatst

Zit weer in de wacht... ze willen longembolie uitsluiten. Nu zijn de artsen van die afd. Aan het bedenken of ik er toch een scan moet of toch niet... zit ik hier op een totaal lege afdeling voortplantings....

Geplaatst
we gaan gewoon keihard duimen;) waneer had je de tp? hoe oud was de emmy? een late overtimulatie die meestal een zwangerschap is is meestal na 9 dagen van de punctie af
Emmy was 3 dagen, ontelbaar cellen denk rond de 16. Nu wd 8...
Geplaatst

owh spannend dan kan je overstimulatie zeker wat betekenen! ..maar een pretje is het niet om het te hebben dus hopelijk krijg je het onder controle.. zet hem op! goeie hoop voor deze ronde;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden