Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraag: wanneer gaan jullie op zoek naar een verloskundige? En hoe kiezen jullie die uit? Wij willen het vrienden pas vertellen na de eerste echo. En die eerste echo is nog in het zh. Dus daarna pas? Daarvoor al?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve allemaal! 6 weken en een kloppend ♥ Zo dankbaar dit hebben we vast, volgende week mag ik nog een keer komen en als dat ook goed is weer verder in het gewone ritme

Geplaatst
Lieve allemaal! 6 weken en een kloppend ♥ Zo dankbaar dit hebben we vast, volgende week mag ik nog een keer komen en als dat ook goed is weer verder in het gewone ritme

Wat heerlijk! Gefeliciteerd! Op de juiste plek dus ook? Fijn hoor!

Geplaatst
Vraag: wanneer gaan jullie op zoek naar een verloskundige? En hoe kiezen jullie die uit? Wij willen het vrienden pas vertellen na de eerste echo. En die eerste echo is nog in het zh. Dus daarna pas? Daarvoor al?

Hier gedaan na de echo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Vraag: wanneer gaan jullie op zoek naar een verloskundige? En hoe kiezen jullie die uit? Wij willen het vrienden pas vertellen na de eerste echo. En die eerste echo is nog in het zh. Dus daarna pas? Daarvoor al?Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ik begreep dat wij tot 12 weken onder controle blijven in het ziekenhuis op de fertiliteit. Als dan alles goed is mag je zelf een verloskundige kiezen of je kiest die van het ziekenhuis zelf. Ik ga naar de verloskundige bij mij in de wijk denk ik, lekker makkelijk (na 12 weken).
Geplaatst
Wat fijn zeg meid!!! Lekker ervan genieten ! Gefeliciteerd 😊💋
Geplaatst

Had mijn eerste echo met 7+1weken en toen meteen doorgelopen in het ziekenhuis voor een afspraak!

die was vandaag 2 weken later!

Geplaatst

Vanmorgen naar de verloskundige geweest. 9 weken en 1 dag!

hartje klopte goed en zag al armpjes en beentjes, echt een inimini kindje 😍

Vanavond tegen de kinderen vertellen en dan zal de tam tam wel snel gaan 😬

Geplaatst
Vanmorgen naar de verloskundige geweest. 9 weken en 1 dag!

hartje klopte goed en zag al armpjes en beentjes, echt een inimini kindje 😍

Vanavond tegen de kinderen vertellen en dan zal de tam tam wel snel gaan 😬

Hahaha, heerlijk zo'n tamtam :) fijn dat allemaal goed gaat!

Ik mag vandaag voor tussencontrole omdat ik benauwd ben. Hoop geen overstimulatie. Hcg was wel goed, 307. Mooie score voor nu ;) dus nu officieel helemaalven echt zwanger!

Geplaatst
Vanmorgen naar de verloskundige geweest. 9 weken en 1 dag!hartje klopte goed en zag al armpjes en beentjes, echt een inimini kindje 😍Vanavond tegen de kinderen vertellen en dan zal de tam tam wel snel gaan 😬
war fantastisch en wat lijkt me dat bijzonder om te zien !ik kan niet wachten tot ik ook zo'n mooie echo mag zien .
Geplaatst
wat fijn en een geruststelling om het hartje te zien kloppen de eerste last is dan van je schouders .gefeliciteerd
Geplaatst

vraagje aan alle dames . wanneer kochten jullie voor het eerst iets voor je baby ?

of hebben jullie iets gekregen .

mijn handen jeuken om al dat leuke spull te kopen maar durf nog niet zo goed .

Geplaatst
vraagje aan alle dames . wanneer kochten jullie voor het eerst iets voor je baby ?

Ik heb toen gewacht met de 20 weken echo was 19 en was is Zwolle daar hebben ze een winkeltje en heb ik een rompertje roze en een knuffelkonijn gekocht

Geplaatst

Ja alles is leuk he maar vond leuker toen ik gericht kon shoppen vond wit maar saai

Geplaatst

Wij hebben het mijn vriends ouders verteld en die hebben ons een knuffeltje en klein boekje met quotes gegeven. Ik dacht in juni vorig jaar al zwanger te zijn en toen hebben we via marktplaats een bedje gekocht... Ahum. Nu niets denk ik. Alhoewel, we gaan naar Spanje en daar hebben ze zulke leuke kleertjes... Maar ik durf nog niet eigenlijk hoor

Geplaatst

Ik heb gewacht tot de tien weken echo. Daarna wat gekocht toen. Was een rompertje. Echt niet eerder want was veel te bang dat het niet goed zat. Ik wacht daar nu weer mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Heb nog niks gekocht.. Maar denk dat ik volgende week wel even iets ga kopen 🤗

Geplaatst
Vanmorgen naar de verloskundige geweest. 9 weken en 1 dag!hartje klopte goed en zag al armpjes en beentjes, echt een inimini kindje 😍Vanavond tegen de kinderen vertellen en dan zal de tam tam wel snel gaan 😬
wat fijn !! Gefeliciteerd 💝 Super nieuws!
Geplaatst
Hahaha, heerlijk zo'n tamtam :) fijn dat allemaal goed gaat! Ik mag vandaag voor tussencontrole omdat ik benauwd ben. Hoop geen overstimulatie. Hcg was wel goed, 307. Mooie score voor nu ;) dus nu officieel helemaalven echt zwanger!Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Mooie score Johanna! Gefeliciteerd lekker genieten nu. 🌸
Geplaatst

@ judy wij hebben vandaag al de kinderwagen gekocht (gekregen van mijn ouders) was een hele mooie actie, dus konden het niet laten haha. Mijn ouders willen zo graag opa en oma worden. Eigenlijk vinden wij dat we nu al lekker mogen genieten en doen en kopen wat we willen of zien en leuk vinden. We hebben lang genoeg gewacht vinden wij. Maar ik zou lekker doen waar je jezelf prettig bij voelt. Het maakt mij super gelukkig in ieder geval! En daar gaat t om toch! 😊 Lekker doen waar je zin in hebt en goed bij voelt. Heb je morgen de eerste echo toch?! Spannend. Laat het me weten he en wat de uitgerekende datum is 😊💋 veel plezier morgen. Ik moet nog 17 daagjes wachten 🙈💖

Geplaatst
Hahaha, heerlijk zo'n tamtam :) fijn dat allemaal goed gaat!

Ik mag vandaag voor tussencontrole omdat ik benauwd ben. Hoop geen overstimulatie. Hcg was wel goed, 307. Mooie score voor nu ;) dus nu officieel helemaalven echt zwanger!

Mooie score ja! Hoe was je controle?! Kan je niet benauwd zijn door pollen ofzo?!

Proberen te genieten 🍀

Geplaatst
@ judy wij hebben vandaag al de kinderwagen gekocht (gekregen van mijn ouders) was een hele mooie actie, dus konden het niet laten haha. Mijn ouders willen zo graag opa en oma worden. Eigenlijk vinden wij dat we nu al lekker mogen genieten en doen en kopen wat we willen of zien en leuk vinden. We hebben lang genoeg gewacht vinden wij. Maar ik zou lekker doen waar je jezelf prettig bij voelt. Het maakt mij super gelukkig in ieder geval! En daar gaat t om toch! Lekker doen waar je zin in hebt en goed bij voelt. Heb je morgen de eerste echo toch?! Spannend. Laat het me weten he en wat de uitgerekende datum is veel plezier morgen. Ik moet nog 17 daagjes wachten

Wow das al snel....had je al een echo gehad??

Geplaatst

1 tip koop niet al te veel kleertjes nu tegen die tijd dat kleintje er is is het minder leuk in ieder geval is bij mij overkomen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden