Ga naar inhoud

Zwanger in 2017


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Ja erg he, is nu telkens 4 weken wachten, pff.Bij mij komt mijn buikje ook al wat tevoorschijn hoor, merk dat ook.Hoe was bij jou de nekplooimeting geweest? Heb je nu ook de nipt test gedaan? Wij nu nog ongeveer een weekje wachten op de uitslag. Ben echt benieuwd..
Ik stond te kijken van je berichtje.Heb je de combi en daarna de nipt gehad?Ik heb geen kansberekenjng en nekplooimeting gehad... want dat is de combinatie test.Ik moest kiezen. Of moest maar ze adviseerde het...Wij hebben toen voor nipt gekozen. Uitslag kan bij ons wel 1 maand duren omdat het erg druk is...Moet er wel bij zeggen dat ik/wij 30 zijn en dus zelf de test moeten betalen. Ik weet niet of jij ouder bent en de combi moet...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik stond te kijken van je berichtje.Heb je de combi en daarna de nipt gehad?Ik heb geen kansberekenjng en nekplooimeting gehad... want dat is de combinatie test.Ik moest kiezen. Of moest maar ze adviseerde het...Wij hebben toen voor nipt gekozen. Uitslag kan bij ons wel 1 maand duren omdat het erg druk is...Moet er wel bij zeggen dat ik/wij 30 zijn en dus zelf de test moeten betalen. Ik weet niet of jij ouder bent en de combi moet...
Bij ons is de combinatietest sowieso, wordt ook terug betaald. Daarna konden we kiezen voor de nipt test nog te doen. En daar hebben we ook voor gekozen omdat ik iemand ken die ook een goede uitslag had met de combinatietest maar bij de nipt test toch iets anders aangaf.Helaas ook zelf betalen, behoorde niet in de risico categorie. Ik ben 28 jaar duss.. Maar een maand wachten pff.. zal nu wel zijn omdat ze het in NL goedkoper hebben gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden, wat goed om te lezen dat alles goed gaat! Wat fijn ook christel dat de combinatie test in ieder geval goed was.

Hier niet gekozen voor de nipt.

 

Vandaag weer echo gehad (12+5). Alles zag er goed uit! 8mei alweer terug voor de volgende controle en doen dan ook weer een echo. Wat een geluk. Als het beetje goed ligt weten we dan ook het geslacht.. leuk! Hier gekozen voor een kleine verloskundige praktijk in de buurt. Vriendin van mij zat er ook. Maar 2 verloskundige dus veel persoonlijk contact en ze maken eigenlijk bijna altijd een echo. Dus dat is een extraatje wat het leuk maakt!

 

Voel me verder zelf ook echt goed dus genieten. En hier ook al best een buikje eigenlijk haha.

 

Hopelijk blijft het ons allemaal zo goed gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden, wat goed om te lezen dat alles goed gaat! Wat fijn ook christel dat de combinatie test in ieder geval goed was.Hier niet gekozen voor de nipt. Vandaag weer echo gehad (12+5). Alles zag er goed uit! 8mei alweer terug voor de volgende controle en doen dan ook weer een echo. Wat een geluk. Als het beetje goed ligt weten we dan ook het geslacht.. leuk! Hier gekozen voor een kleine verloskundige praktijk in de buurt. Vriendin van mij zat er ook. Maar 2 verloskundige dus veel persoonlijk contact en ze maken eigenlijk bijna altijd een echo. Dus dat is een extraatje wat het leuk maakt!Voel me verder zelf ook echt goed dus genieten. En hier ook al best een buikje eigenlijk haha.Hopelijk blijft het ons allemaal zo goed gaan :)
Aah goed nieuws joline!! Geniet er maar lekker van!!Wij hebben vandaag de uitslag van de nipt test binnen gehad en was allemaal in orde.En we krijgen een meisje :D!! Helemaal in de wolken!!Wel heb ik sinds 2 dagen wat bruine afscheiding, maak me toch beetje zorgen. Hebben jullie dit ook gehad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi christel zelf heb ik niet gehad hoeveel weken ben je?? Kan zijn dat er een adertje is geknapt alles is namelijk beter door bloed. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben nu 14 weken morgen, denk oud bloed. Gelukkig is het gisteren gestopt :). Maar als je al eens een miskraam hebt gehad, dan schrik je toch wel weer even.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
He meiden, wat goed om te lezen dat alles goed gaat! Wat fijn ook christel dat de combinatie test in ieder geval goed was.

Hier niet gekozen voor de nipt.

 

Vandaag weer echo gehad (12+5). Alles zag er goed uit! 8mei alweer terug voor de volgende controle en doen dan ook weer een echo. Wat een geluk. Als het beetje goed ligt weten we dan ook het geslacht.. leuk! Hier gekozen voor een kleine verloskundige praktijk in de buurt. Vriendin van mij zat er ook. Maar 2 verloskundige dus veel persoonlijk contact en ze maken eigenlijk bijna altijd een echo. Dus dat is een extraatje wat het leuk maakt!

 

Voel me verder zelf ook echt goed dus genieten. En hier ook al best een buikje eigenlijk haha.

 

Hopelijk blijft het ons allemaal zo goed gaan :)

 

hoe was je echo maandag? En geslacht al te zien?!

Bij mij is t nog pril, 7 weken en 3 dagen 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

:happy7::alright:af en toe kom ik nog even hier spieken meiden! liantje wat een mooi meisje heb je zeg!

 

hier inmiddels bijna 9 weken zwanger na 1 terugplaatsing, erg spannend om dit allemaal weer mee te maken en zijn pas gerust na de 20 weken echo maar ik word goed in de gaten gehouden!

 

hoe is het met de rest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piene wat fijn dat het meteen gelukt is, kan je gevoel voorstellen na alles wat jullie hebben meegemaakt. Ik blijf ook spieken hoor.

Mila word al een grote dame is een kleine wijsneusje heel wakker en wil graag kletsen net als haar moeder.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe was je echo maandag? En geslacht al te zien?!

Bij mij is t nog pril, 7 weken en 3 dagen 😇

 

 

Alles zag er nog steeds goed uit en het geslacht was te zien.... it's a boy!! 💙

Voel me verder ook erg goed.

Jij ook gefeliciteerd, hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Christel fijn dat alles goed was bij de test en ook weer op de echo! en wat leuk een meisje!

 

Sas, hier zwanger geraakt van een verse terugplaatsing dus geen ervaring met cryo... Hoe is het met jou?

 

Gefeliciteerd piene!

En liantje lekker genieten van je meisje!

 

Hopefulness hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd christel met je meid en joline met je boy!! 💕 Wat fijn!!! Met mij gaat het goed vanaf nu wordt het echt spannend. Moet dit weekend goed doorkomen dan heb ik hele goeie hoop. En ga ik maandag testen (wd11) dinsdag bloed prikken en hoop op een heeeele hoge hcg!! 😊🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles zag er nog steeds goed uit en het geslacht was te zien.... it's a boy!! 

Voel me verder ook erg goed.

Jij ook gefeliciteerd, hoe gaat het met je?

 

Wat super! Gefeliciteerd 🎉

Fijn dat je je goed voelt!

Ik voel me prima, beetje weeïg en een mega sterke geur alleen.

Vind het allemaal nog spannend omdat t zo pril is..

Vanmiddag een verjaardag en vanavond een feest, wordt weer heel getover met mijn drankjes.

hoe deed jij dat!? Of al vroeg verteld?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd christel met je meid en joline met je boy!!  Wat fijn!!! Met mij gaat het goed vanaf nu wordt het echt spannend. Moet dit weekend goed doorkomen dan heb ik hele goeie hoop. En ga ik maandag testen (wd11) dinsdag bloed prikken en hoop op een heeeele hoge hcg!! 

 

Knap dat je nog niet getest hebt Sas!

Vorige keer dag 8 je menstruatie toch? Dus al positief toch 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal ik ga me ook bij dit wachtbankje voegen ik ben heel pril zwanger vandaag 4 weken en 1 dag dus nog super spannend allemaal .ik heb met 6 weken de eerste echo als alles dan nog goed is omdat ik eerder een bbz heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap dat je nog niet getest hebt Sas! Vorige keer dag 8 je menstruatie toch? Dus al positief toch 🍀
Dankje Wilhelmina! 😊 Vorige keer dag 9 en dat is vandaag. Tot nu toe gaat alles goed en ben heel blij! Hoop dat ik morgen ook zo goed doorkom dan maandag testen. En hoop natuurlijk op een dikke vette streep!! 🙏❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd christel met je meid en joline met je boy!! 💕 Wat fijn!!! Met mij gaat het goed vanaf nu wordt het echt spannend. Moet dit weekend goed doorkomen dan heb ik hele goeie hoop. En ga ik maandag testen (wd11) dinsdag bloed prikken en hoop op een heeeele hoge hcg!! 😊🙏

 

Oh ik ga voor je duimen!! Wat spannend! Succes de komende dagen en hopelijk een positieve uitslag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super! Gefeliciteerd 🎉

Fijn dat je je goed voelt!

Ik voel me prima, beetje weeïg en een mega sterke geur alleen.

Vind het allemaal nog spannend omdat t zo pril is..

Vanmiddag een verjaardag en vanavond een feest, wordt weer heel getover met mijn drankjes.

hoe deed jij dat!? Of al vroeg verteld?!

 

Ik wist net voor carnaval dat ik zwanger was. Dus dat werd ook niet makkelijk. Heb gewoon niet gedronken en dacht tja is niet anders. Natuurlijk viel het op maar er is me niets gevraagd.. Bij 9 weken ook verteld omdat er weer allerlei feestjes aankwamen en het zat was haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal ik ga me ook bij dit wachtbankje voegen ik ben heel pril zwanger vandaag 4 weken en 1 dag dus nog super spannend allemaal .ik heb met 6 weken de eerste echo als alles dan nog goed is omdat ik eerder een bbz heb gehad.

 

Gefeliciteerd judy! Spannende tijd voor je! Fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt om te kijken of alles goed zit! hopelijk zie je dan dat alles goed is en kun je iets meer gaan genieten! Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden