Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 tip koop niet al te veel kleertjes nu tegen die tijd dat kleintje er is is het minder leuk in ieder geval is bij mij overkomen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja dat geloof ik graag! Als ik weet wat het wordt dan ga ik wel shoppen.

Weet al welke luiertas alleen randje is roze of blauw 🙈

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja dat geloof ik graag! Als ik weet wat het wordt dan ga ik wel shoppen.

Weet al welke luiertas alleen randje is roze of blauw

Mijn poppie was ook nog te klein ze zeiden kleine zes pond uiteindelijk was ze 4,5 pond shirtje maat 50 aan was net een jurk veel kleertjes paste ze niet want waren gewoon veel te groot of te wijd dus nooit gedragen ook toen ze groeide paste het niet goed of was ik het al zat

Geplaatst

Ja inderdaad al snel, maarja dan hebben we het alvast in huis hihi☺️ En mn ouders vonden het een mooie actie en willen natuurlijk ook hun dochter blij zien en hun kleinkind verwennen. Dus ik vindt t alleen maar leuk 😊💖

Geplaatst

Aah super nieuws hier allemaal! Gefeliciteerd!!

Wij hebben gewacht met iets te kopen na de 12 weken echo, eerst kleertjes enzo. Ben nu 18 weken en afgelopen zaterdag de kinderwagen gekocht. Nu wordt het allemaal heel echt, echt super leuk! Nu geduldig 2 weekjes wachten op de 20 weken echo.

Geplaatst
Ja inderdaad al snel, maarja dan hebben we het alvast in huis hihi☺️ En mn ouders vonden het een mooie actie en willen natuurlijk ook hun dochter blij zien en hun kleinkind verwennen. Dus ik vindt t alleen maar leuk 

Bij van Asten gekocht? Zijn nu heel veel acties zag ik!

Krijgen de kinderwagen ook van mijn ouders, maar vind de kleur lastig als je niet weet wat t wordt..

Wat voor 1 heb je gekocht!? En welke kleur?

Geplaatst
Mijn poppie was ook nog te klein ze zeiden kleine zes pond uiteindelijk was ze 4,5 pond shirtje maat 50 aan was net een jurk veel kleertjes paste ze niet want waren gewoon veel te groot of te wijd dus nooit gedragen ook toen ze groeide paste het niet goed of was ik het al zat

Dat is wel heel inimini zeg!! Was ze veel te vroeg?!

Geplaatst
Dat is wel heel inimini zeg!! Was ze veel te vroeg?!

Nee 40+2

40 weken controle dag later in de ochtend een echo omdat de buikgroei stil stond en smiddags naar het ziekenhuis verloskundige zei al je wordt waarschijnlijk ingeleid, maar ze hebben twee cm nodig voor breken van de vliezen en had maar 1 cm dus kreeg een ballon Volgende ochtend had ik vier cm en ging om 10;45 aan infuus gelukkig geen weeen storm gehad..

Maar mevrouw was dwars en wilde even zwaaien naar der papa en gynaecoloog enz handje zat omhoog dus kreeg als nog een spoedkeizersnee

Geplaatst
Mooie score ja! Hoe was je controle?! Kan je niet benauwd zijn door pollen ofzo?!

Proberen te genieten 🍀

Ik zat tegen overstimulatie aan. Ze hebben extra bloedwaarden getest en nog een uitwendige en inwendige echo gemaakt voor vocht controle en ze heeft naar mijn longen geluisterd. Alles zag er goed uit. Mijn gewicht blijft nu stabiel. Gelukkig! Voor nu geen overstimulatie!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Nee bij Babypark. 😊 We hebben deze gekocht van Quinny. Grijs met wit kan voor allebei en hou wel een beetje van deze kleuren. Hebben we ook in ons huis.

Gaaf hoor! Mooie wagen! Daar ben ik gewoonweg nog niet mee bezig haha. Maar lekker doen meis!

Geplaatst

hey meiden ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest 5 + 4 dagen nu

alles zag er goed uit ! op de goede plek en al een mooi vruchtzak met zelfs een mini bebe te zien !.

voor het hartje was het nog te vroeg .volgende week donderdag nog een echo om het hartje te bekijken !:)

Geplaatst
hey meiden ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest 5 + 4 dagen nu

alles zag er goed uit ! op de goede plek en al een mooi vruchtzak met zelfs een mini bebe te zien !.

voor het hartje was het nog te vroeg .volgende week donderdag nog een echo om het hartje te bekijken !:)

Fijn!! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

Geplaatst
Gaaf hoor! Mooie wagen! Daar ben ik gewoonweg nog niet mee bezig haha. Maar lekker doen meis!

Had de wagen pas toen ik 25 wkn was bij mijn dochtertje. Snap dat je er inderdaad nog niet mee bezig bent

Sas mooie wagen!

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Nee bij Babypark.  We hebben deze gekocht van Quinny. Grijs met wit kan voor allebei en hou wel een beetje van deze kleuren. Hebben we ook in ons huis.

Mooi hoor!!

Geplaatst
Ik zat tegen overstimulatie aan. Ze hebben extra bloedwaarden getest en nog een uitwendige en inwendige echo gemaakt voor vocht controle en ze heeft naar mijn longen geluisterd. Alles zag er goed uit. Mijn gewicht blijft nu stabiel. Gelukkig! Voor nu geen overstimulatie!

gelukkig dat alles er goed uit ziet!!

Geplaatst
gelukkig dat alles er goed uit ziet!!

Ja! Ben ik ook heel blij mee! Duimen nu dat het verder blijft groeien en op de juiste plek zit. Ik moet morgen nog een keer bloed prikken. Dan alleen voor hcg en dan hoor ik ook onze eerste echo datum. Zal rond 19 juni zijn denk ik.

Hoe is het met jou?

Geplaatst
Ja! Ben ik ook heel blij mee! Duimen nu dat het verder blijft groeien en op de juiste plek zit. Ik moet morgen nog een keer bloed prikken. Dan alleen voor hcg en dan hoor ik ook onze eerste echo datum. Zal rond 19 juni zijn denk ik.

Hoe is het met jou?

Proberen er vertrouwen in t hebben! Al weet ik zelf als de beste hoe moeilijk dat is.

Hcg hoogte geeft ook weer aan of het goed gaat, dus fijn dat je bloed gaat prikken.

bij mij nu 9+2, gister echo gehad en alles was heel goed te zien. Al was het echo via de buik.

ben dat gefriemel zo zat allemaal!

Geplaatst
Proberen er vertrouwen in t hebben! Al weet ik zelf als de beste hoe moeilijk dat is.

Hcg hoogte geeft ook weer aan of het goed gaat, dus fijn dat je bloed gaat prikken.

bij mij nu 9+2, gister echo gehad en alles was heel goed te zien. Al was het echo via de buik.

ben dat gefriemel zo zat allemaal!

Hahaha! Ja joh, dat gekijk in je foef. Mijn record is 6 inwendige echo's in 8 dagen in de week voor de punctie en de punctie zelf. Pfff.

Ik ben gematigd blij. Wij stralen toch wel hihi, maar door zoveel miskramen in onze omgeving weten we dat het best nog eens mis kon gaan. We zijn blij met alles wat we nu wel hebben. 4+3 is meer dan we ooit gehaald hebben. We gaan lekker op vakantie en net daarna zien we het weer. Even geen gefruts behalve van mn vent haha

Geplaatst
hey meiden ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest 5 + 4 dagen nu alles zag er goed uit ! op de goede plek en al een mooi vruchtzak met zelfs een mini bebe te zien !.voor het hartje was het nog te vroeg .volgende week donderdag nog een echo om het hartje te bekijken !:)
Super fijn! Kan ook echt niet wachten 😊 Weet je je uitgerekende datum of konden ze dat nog niet vertellen ivm het hartje ofzo?
Geplaatst
Super fijn! Kan ook echt niet wachten 😊 Weet je je uitgerekende datum of konden ze dat nog niet vertellen ivm het hartje ofzo?
nee das nog te vroeg denk ik .ze zeiden wel dat 5 weken en 4 dagen wel klopte dus dan zou het op 19 januari komen .zal het volgde week wel vragen als ik weer een echo krijg.en al een mooi echo voor dit tijdstip .ze zei dat het ook vaak voorkomt dat er alleen nog een lege vruchtzak te zien is .of zelfs alleen nog een zwangerschapsring.voor nu was het een fijne echo in ieder geval nu op naar dr volgende waar we hopelijk ook het hartje zien kloppen .wanneer had jij je echo nou ? met bijna 8 weken of niet
Geplaatst
Hahaha! Ja joh, dat gekijk in je foef. Mijn record is 6 inwendige echo's in 8 dagen in de week voor de punctie en de punctie zelf. Pfff. Ik ben gematigd blij. Wij stralen toch wel hihi, maar door zoveel miskramen in onze omgeving weten we dat het best nog eens mis kon gaan. We zijn blij met alles wat we nu wel hebben. 4+3 is meer dan we ooit gehaald hebben. We gaan lekker op vakantie en net daarna zien we het weer. Even geen gefruts behalve van mn vent hahaVerstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
haha ja heel herkenbaar al dat gekijk in je foef .en het klopt dat er nog een hoop mis kan gaan geloof tien procent eindigd voor de 12e week maar vergeet niet dat nog altijd de overige 90 het wel haalt ! dus lekker stralen en genieten . de eerste mijlpaal is er en hopelijk blijft hij of zij lekker in mama der buikje zitten .ook al is het spannend we moeten er maar gewoon beetje vanuit gaan .lekker genieten van je vakantie dat doet alleen maar goed !
Geplaatst
haha ja heel herkenbaar al dat gekijk in je foef .en het klopt dat er nog een hoop mis kan gaan geloof tien procent eindigd voor de 12e week maar vergeet niet dat nog altijd de overige 90 het wel haalt ! dus lekker stralen en genieten . de eerste mijlpaal is er en hopelijk blijft hij of zij lekker in mama der buikje zitten .ook al is het spannend we moeten er maar gewoon beetje vanuit gaan .lekker genieten van je vakantie dat doet alleen maar goed !

Mijn vriend en zijn moeder zeggen allebei een meisje. Ik denk toch een jongen. We gaan het zien! Ja, dat is ook zo hoor! We genieten volop. Elke keer als mn vriend effe stress heeft van werk, dan zeg ik dat ik zwanger ben en dan lacht ie weer ;)

Geplaatst

Vandaag weer een bloedmeting gehad, hcg verdubbeld naar 632. Positief dus. Hoe gaat het met jullie? Wij krijgen 20 juni de eerste echo. Dan ben ik 8 weken+3. We zijn een week eerder nog op vakantie. Dus ietsjes langer wachten. Maar dat is ok.

Geplaatst
Vandaag weer een bloedmeting gehad, hcg verdubbeld naar 632. Positief dus. Hoe gaat het met jullie? Wij krijgen 20 juni de eerste echo. Dan ben ik 8 weken+3. We zijn een week eerder nog op vakantie. Dus ietsjes langer wachten. Maar dat is ok. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
fijn zeg das een goed teken !en met 8 weken een echo heb je wel gelijk mooie duidelijke echo waar alles op te zien is .dus heeft ook zo zijn voordelen ik mag volgende week donderdag weer met 6+6spannend .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden