Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik was ook misselijk met vlagen werd minder na de 12 weken. Ik kon heen rijst koken en eten walgelijk de geur deed me denken aan de poep geur van onze hond en verse spinazie Ooh bah dat hoef ik nu nog niet te hebben. Beste is smorgens voor je op staat in bed eerst een droge cracker te eten en inderdaad kleine hoeveelheden. Oja en bananen was ook gek op maar in de zwangerschap 🤢Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
hahaha poep van de hond .
  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hmm, ik heb de laatste paar dagen een wat minder voorgevoel. En dan ben ik wel heel blij dat er een is blijven hangen nu. Ik ben er niet zo gerust op. Maar goed daar is niet echt een reden voor dus die het af als angst. Ik ben toch bang dat het niet goed zit met het kindje of niet op de juiste plaats. Ook omdat ik vooral rechts steken heb. Maar die eierstok was ook een stuk groter. Afwachten maar. Tot nu toe voel ik het energetisch nog. Zijn jullie zeker van je zaak? Of twijfelen jullie ook weleens?Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ik ben nu 19 weken maar ook nooit zeker hoor. Ben nu ook doodziek, griep en meteen bang dat dat effect zal hebben op ons meisje. Pff volgende week weer echo, daarna ben ik altijd wel wat geruster. Ik denk toch dat dat 9 maanden zal blijven.
Geplaatst
tuurlijk we twijfelen allemaal !hoort erbij er is tenslotte niks zeker tot je na 9 maanden je kleintje vast kan houden en zeker de eerste 12 weken kan het alle kanten optoen ik een bbz had schreeuwde ik het uit van de pijn kon alleen nog maar kruipen op handen en voeten.dus verwacht niet dat dat het is hoor dan heb je echt heel veel pijn .en die steken kunnen indd vergrote eierstokken zijn .ik heb het links vaak en zag met de echo vorige week dat et een flinke cyste zit in mijn eierstok dus daar kan het ook van komen .en als je het echt niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken en een echo vragen leg je ongerustheid uit.

Ok! Dankjewel! zit mezelf volgens mij gewoon gek te maken. Angst geen realiteit zeg ik dan maar tegen mezelf. Nog 3 weken tot de echo... Zucht...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Ok! Dankjewel! zit mezelf volgens mij gewoon gek te maken. Angst geen realiteit zeg ik dan maar tegen mezelf. Nog 3 weken tot de echo... Zucht...

Ga mn eigen advies aan Sas maar opvolgen hihi. Snap je hoor!

Geplaatst
Hmm, ik heb de laatste paar dagen een wat minder voorgevoel. En dan ben ik wel heel blij dat er een is blijven hangen nu. Ik ben er niet zo gerust op. Maar goed daar is niet echt een reden voor dus die het af als angst. Ik ben toch bang dat het niet goed zit met het kindje of niet op de juiste plaats. Ook omdat ik vooral rechts steken heb. Maar die eierstok was ook een stuk groter. Afwachten maar. Tot nu toe voel ik het energetisch nog. Zijn jullie zeker van je zaak? Of twijfelen jullie ook weleens?Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
We mogen allemaal wel een keertje twijfelen en wat christel zegt het blijft spannend! Ik heb wel vanaf t begin dat we onze cryo zagen en het teruggeplaatst is een goed gevoel erbij. En ik denk ook dat wij een gezond kindje gaan krijgen. Ben gewoon optimistisch en heel gelukkig en wil dat graag zo houden. Ga ervanuit dat ik volgende week woensdag een prachtig kindje zie met een sterke hartslag in mijn baarmoeder. Die steken heb ik ook rechts gehad en nu weer vaak links. De bandenpijn is begonnen hihi 😊 Ik ga het denk ik niet verborgen houden tot twaalf weken. Nu al een buik alsof ik drie maanden ben haha.Vanochtend super misselijk geweest, had me bijna ziek gemeld op werk. Begint nu echt te komen..
Geplaatst
We mogen allemaal wel een keertje twijfelen en wat christel zegt het blijft spannend! Ik heb wel vanaf t begin dat we onze cryo zagen en het teruggeplaatst is een goed gevoel erbij. En ik denk ook dat wij een gezond kindje gaan krijgen. Ben gewoon optimistisch en heel gelukkig en wil dat graag zo houden. Ga ervanuit dat ik volgende week woensdag een prachtig kindje zie met een sterke hartslag in mijn baarmoeder. Die steken heb ik ook rechts gehad en nu weer vaak links. De bandenpijn is begonnen hihi 😊 Ik ga het denk ik niet verborgen houden tot twaalf weken. Nu al een buik alsof ik drie maanden ben haha.Vanochtend super misselijk geweest, had me bijna ziek gemeld op werk. Begint nu echt te komen..

Mooi buikje! En dankjewel!

Geplaatst
Ga mn eigen advies aan Sas maar opvolgen hihi. Snap je hoor! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Komt goed schat. Ik heb ook mindere dagen. Jij gaat eerst lekker op vakantie en daarna kom je terug voor een prachtige echo.
Geplaatst

Vandaag was mijn intake met moeders voor moeders. Ik start direct na onze vakantie. Dikke vette strepen. Ok, ik ben zwanger, hihi

Geplaatst
Wat leuk Johanna. Ik wacht nog even tot volgende week na de echo met MvM

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Ja, heb ik ook over getwijfeld. Bij mn echo ben ik al 8+3, pas over 3 weken... Pfff. Dus ik vond dit wel een mooi toetsmoment. Het stelt niet zoveel voor eerlijk gezegd. Je moet die dag urine opvangen. Zij doet een testje. Ze geven je containers, leggen dat uit. Ik kreeg een tijdschrift en zo'n baddoek met driehoekje voor de baby als bedankje. En toen was ze weer weg.

Geplaatst
Ja, heb ik ook over getwijfeld. Bij mn echo ben ik al 8+3, pas over 3 weken... Pfff. Dus ik vond dit wel een mooi toetsmoment. Het stelt niet zoveel voor eerlijk gezegd. Je moet die dag urine opvangen. Zij doet een testje. Ze geven je containers, leggen dat uit. Ik kreeg een tijdschrift en zo'n baddoek met driehoekje voor de baby als bedankje. En toen was ze weer weg.

Klopt! Is snel gedaan. Heb het inderdaad bij mijn dochtertje ook gedaan. Dan word dit mijn tweede omslagdoek dus hahaha. De andere ligt hier op de vloer en logisch dat je het nu doet inderdaad. Succes alvast met plassen

Geplaatst
Vandaag was mijn intake met moeders voor moeders. Ik start direct na onze vakantie. Dikke vette strepen. Ok, ik ben zwanger, hihi Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
leuk leuk dat maakt het allemaal nog echter he ? ik ga ook na mijn echo van morgen een afspraak maken als alles dan oké is .ik had trouwens nooit verwacht al zo snel een buikje te hebben wist wel dat dat kon door je darmen enzo zo snel maar dat het echt al zo goed zichtbaar zou zijn .pas nog maar net me broeken dicht .de andere dames ook allemaal al zo'n buik? jij ook he sas ?
Geplaatst

Wow dat is snel inderdaad! Zeker bij de eerste kwam die bij mij pas rond de 12 weken. Heb nu ook een fikse buik maar bij de tweede is dat sowieso altijd zo

Geplaatst
leuk leuk dat maakt het allemaal nog echter he ? ik ga ook na mijn echo van morgen een afspraak maken als alles dan oké is .ik had trouwens nooit verwacht al zo snel een buikje te hebben wist wel dat dat kon door je darmen enzo zo snel maar dat het echt al zo goed zichtbaar zou zijn .pas nog maar net me broeken dicht .de andere dames ook allemaal al zo'n buik? jij ook he sas ?

Broeken dicht kan ik al niet meer sinds ik gonalf ging spuiten, haha! Mooi buikje hoor!! Hoe doen jullie dat toch met die selfies?? Ik krijg mezelf er elke keer zo slecht op, hihi. Zal sttaks nog een poging doen.

Geplaatst

ja ik vind het ook heel snel .

had hier ook geen rekening mee gehouden met mijn andere werk ik doe ook modellenwerk naast me gewone werk en heb het bureau natuurlijk niet gelijk op de hoogte gebracht ik dacht dat duurt nog wel ff .

nu heb ik over twee weekjes een opdracht maar vrees dat ik er toch aan moet geloven af te zeggen .dat gaan ze niet tof vinden als ik er aan kom en ineens niet in de samples pas hahaha .het is wel dusdanig zichtbaar dat zelfs me schoonouders als zeiden zoo je krijgt al een buikje.

Geplaatst
De enige broek die nog wel gaat. Zit stretch in, hihi375244facf8ceca4aa433449876b9ef4.jpgVerstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
jaa bij jou zie je het ook al echt hoor !gek he dat de ene het veel eerder ziet vind het stiekem wel leuk hoor .gaan jullie zwangerschaps broeken kopen ?
Geplaatst
jaa bij jou zie je het ook al echt hoor !gek he dat de ene het veel eerder ziet vind het stiekem wel leuk hoor .gaan jullie zwangerschaps broeken kopen ?

Ik twijfel nog. Komende 2weken lekker weg en ik heb 1 broek een maat groter gekocht. Qua zomer sportief kom ik nog wel uit. Maar nettere kleding vind ik vooral lastig. Nu een grote maat legging gekocht, dat helpt. En veel rokjes. Ik wilechte positie kleding nog even uitstellen liefst. En ik kan in juli wat overnemen van een vriendin van me.

Jij?

Geplaatst
Ik twijfel nog. Komende 2weken lekker weg en ik heb 1 broek een maat groter gekocht. Qua zomer sportief kom ik nog wel uit. Maar nettere kleding vind ik vooral lastig. Nu een grote maat legging gekocht, dat helpt. En veel rokjes. Ik wilechte positie kleding nog even uitstellen liefst. En ik kan in juli wat overnemen van een vriendin van me. Jij? ik twijfel nog jurkjes enzo kan je nog heel lang aan maar het zijn de broeken die echt al niet meer lekker zitten .wil zowiexi eerst de echo afwachten morgen .kan natuurlijk ook maar groter kopen maar dan kan je over paar weekjes weer ben ik bang
Geplaatst

Heb je morgen weer een echo judy? ☺️ Jaloersss!!! Wil ook zo graag.. 🙈

Geplaatst
Heb je morgen weer een echo judy? ☺️ Jaloersss!!! Wil ook zo graag.. 🙈
ja de vorige was alleen om een buiten baarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten .verhoogt risico als je het al eerder hebt gehad deze is de eerste echte echo zegmaar nu is er als het goed is ook een hartje te zien .ben best beetje zenuwachtig .voor jou duurt het ook niet lang meer :) allemaal al mooie buikjes dames .
Geplaatst
Sas voor ons nog 1 week en dan mogen wij ook

Ja, fijn hoor! Ik hobbel een beetje achter jullie aan, behalve met een buikje, haha, wij pas 20 juni... Pfff. Spannend morgen, Judy! Ik duim voor je hoor! Al vertrouw ik erop dat alles goed zit.

Geplaatst
Sas voor ons nog 1 week en dan mogen wij ook Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Je hebt gelijk nog 6 dagen 😊👍🏻 Ik kan langzamerhand mn buik niet meer verborgen houden op mn werk voor alle ouders. Heb besloten nog tot de echo voorzichtig te doen, beetje wijde kleren, en daarna lekker aan te trekken wat ik wil en als iemand dan wat zegt zegt ik gewoon ja klopt!! 😍

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden