Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd moon!! Hoop dat alles goed blijft gaan.

Ik ben morgen 28 weken en uitgerekend op 23 oktober. Begint nu wel steeds dichterbij te komen. Ik heb tot een paar weken terug nergens last van gehad, nu helaas mijn onderrug. Begin deze week met fysio en ga vanaf morgen halve dagen werken. Hoop dat ik het zo vol ga houden.

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben 14+1 vandaag. Wekenlang erg misselijk geweest, 24/7. Dat is wel wat afgenomen. Nu vooral nog moeite met avondeten.

Begin nu een buikje te krijgen van de baby ipv de icsi en darmen

Wij verwachten ons kindje 27 januari.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
ik ben woensdag 10 weken uitgerekend 28 februari maar het kindje zal gehaald worden in week 38 dus rond 14feb:) welkom moon en gefeliciteerd

13 feb is een mooie datum is me dochtertje geboren vorig jaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
ik ben woensdag 10 weken uitgerekend 28 februari maar het kindje zal gehaald worden in week 38 dus rond 14feb:) welkom moon en gefeliciteerd

mooie datum 14 feb! voel je je goed?

Geplaatst
Ik ben 14+1 vandaag. Wekenlang erg misselijk geweest, 24/7. Dat is wel wat afgenomen. Nu vooral nog moeite met avondeten.

Begin nu een buikje te krijgen van de baby ipv de icsi en darmen

Wij verwachten ons kindje 27 januari.

spannend! hopelijk kan je ook snel weer mee eten s avonds!

Geplaatst
Ik ben nu 15+4. Uitgerekend op 17-1-2018. Dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb al een dochtertje van 17 maanden. Het verloopt goed. Alleen erg moe omdat ik al een kleine heb. We weten nog niet wat het word. Dat horen we hoop ik 29-8

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

spannend!

Geplaatst
Gefeliciteerd moon!! Hoop dat alles goed blijft gaan.

Ik ben morgen 28 weken en uitgerekend op 23 oktober. Begint nu wel steeds dichterbij te komen. Ik heb tot een paar weken terug nergens last van gehad, nu helaas mijn onderrug. Begin deze week met fysio en ga vanaf morgen halve dagen werken. Hoop dat ik het zo vol ga houden.

wow dat schiet op!

Geplaatst

@moon ik ben geloof ik 1 van de weinige die echt deze keer nergens last van heeft..de zwangerschap van mijn dochter die bijna 2 word was ik echt doodziek en heb zelfs in het ziekenhuos gelegen..elke zwagerschap is natuurlijk anders maar het blijft vreemd en lastig om zo te vertrouwen dat alles goed gaat..2 weken terug een mooi kloppend hartje gezien precies op schema

Geplaatst
@moon ik ben geloof ik 1 van de weinige die echt deze keer nergens last van heeft..de zwangerschap van mijn dochter die bijna 2 word was ik echt doodziek en heb zelfs in het ziekenhuos gelegen..elke zwagerschap is natuurlijk anders maar het blijft vreemd en lastig om zo te vertrouwen dat alles goed gaat..2 weken terug een mooi kloppend hartje gezien precies op schema

super fijn dat het nu zo lekker gaat! ik ga het allemaal voor het eerst ervaren. doodeng en leuk tegelijk.

Geplaatst

spannend hopelijk word je niet te ziek al wens ik soms wel iets van misselijkheid ofzo.. vind het best eng:) meestal met week 5 begint het dus geniet nog even van het normale leven..straks word je waarscjijnlijk al misselijk bij het idee van vlees bakken

Geplaatst
Hmm, wat vervelend! Hoop dat je maandag alsnog goed nieuws krijgt! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Nou ik heb gebeld en ze hebben nog steeds de uitslag niet binnen. Ze kan wel zien dat het bij het laboratorium is aangekomen maar ze weet nog niet de uitslag. Ze gaat nu een mailtje sturen naar het vu waarom het zo lang duurt. En morgen om 7.00 uur krijgen ze weer uitslagen binnen als ik dan er bij zit gaat ze me bellen ... echt zoooo vervelend dit.. 🙄😕 Als ik van tevoren had geweten dat het zo lang zou duren en ik zo in spanning had moeten zitten had ik het niet gedaan..
Geplaatst
Nou ik heb gebeld en ze hebben nog steeds de uitslag niet binnen. Ze kan wel zien dat het bij het laboratorium is aangekomen maar ze weet nog niet de uitslag. Ze gaat nu een mailtje sturen naar het vu waarom het zo lang duurt. En morgen om 7.00 uur krijgen ze weer uitslagen binnen als ik dan er bij zit gaat ze me bellen ... echt zoooo vervelend dit.. Als ik van tevoren had geweten dat het zo lang zou duren en ik zo in spanning had moeten zitten had ik het niet gedaan..
Ik hoop dat ze je uitslag snel boven tafel hebben. In principe is alles goed geweest tot nu toe, geen redenen voor stress dus. Slecht voor je kindje lieverd, dus houd er vertrouwen in.

Geplaatst

Gefeliciteerd moon. Wat fijn dat je in 1 keer zwanger bent!

Ik ben vandaag 15+1 weken zwanger. Het schiet al weer op voor je t weet zit je op de helft. Ik ben vanaf week zes tot en met week 13 misselijk geweest de hele dag door. Daarnaast heb ik een lage bloeddruk dus ik heb last van duizelingen en vlekken voor mijn ogen. Verder veel last van bandenpijn omdat het mijn eerste zwangerschap is en er veel opgerekt moet worden. Ik heb al flink buikje en wij krijgen een meisje. Ze doet het goed en het is een heel druk en fel poppetje zegt de echoscopiste. 😊💖 Vanaf week 14 ben ik me beter gaan voelen en ik kan niet wachten tot ik haar goed kan gaan voelen in mijn buik. 😍

Geplaatst
Ik hoop dat ze je uitslag snel boven tafel hebben. In principe is alles goed geweest tot nu toe, geen redenen voor stress dus. Slecht voor je kindje lieverd, dus houd er vertrouwen in. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ja dat is waar💋, dankje. Ik probeer ook zo zeker te blijven als in t begin dat alles goed is. Maar nu het zo lang op zich laat wachten wordt het wel erg spannend. Ik ga maar proberen om een beetje te slapen en afleiding te zoeken. Ik hoop dat het gauw morgen is en dat ze me dan bellen dat is de uitslag bekend is en alles goed is 🙏💕
Geplaatst
Ja dat is waar, dankje. Ik probeer ook zo zeker te blijven als in t begin dat alles goed is. Maar nu het zo lang op zich laat wachten wordt het wel erg spannend. Ik ga maar proberen om een beetje te slapen en afleiding te zoeken. Ik hoop dat het gauw morgen is en dat ze me dan bellen dat is de uitslag bekend is en alles goed is
Ik duim met je mee!! Goed idee en het is lekker weer. Dus ga effe lekker naar buiten, of in de tuin zitten. Goed voor je vit d ;)

Geplaatst

Uitgerekend:

Christel: 23-10-2017

Wilhelmina: 24-12-2017

Magicwoman: 17-01-2018

Judy1990: 19-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Johanna: 27-01-2018

Maaike: 26-02-2018

Eslief: 28-02-2018

Fab: 12-03-2018

Echo:

Eslief: 17-08 12 weken echo

FaB: 31-7 echo

Sas25: 01-09-2017 GUO 20 weken echo

Johanna: 13-09-2017 20 weken echo en 16-10-2017 echo bij dr Papa met onze ouders

Afspraak gyn/vk/etc:

Sas25: 02-08 verloskundige

Eslief 2-08 nipt belgie

Christel: 03-08 vroedvrouw

Johanna: 08-8 vk

FaB: 14-8 vk

Magicwoman: 15-8 verloskundige

Geplaatst

Hi lieve dames ik lees af en toe mee en mooi om te zien dat alles goed verloopt met iederee. 🤗💪🏾😁 het komt allemaal dichterbij heej. Geslacht weten de meeste al en alkes is goed betreft de testen alleen sas25 wat vervelend dat alles lekker loopt en dat je nu in de spanning zit Het komt allemaal gied en morgen tegen een uurtje of 7 8 is het zover kan je weer lekker genieten van je zwangerschap lieverd Niet teveel stressen Ia niet goed voor je kleine Meis ❤️😘 Komt helemaal goed 🙌🏾

Geplaatst

Nou ik ben vanochtend om 7.15 uur meteen gebeld door de aardige verloskundige in het ziekenhuis. De uitslag van de nipt was eindelijk binnen en alles is goed! Met de baby, met de placenta en ook geen nevenbevindingen bij mij gezien. Heeeel fijn!! 🤗 We hebben een gezond meisje! Super blij en gezegend zijn wij 💕💕💕 Nu maar lekker groeien en zoveel mogelijk genieten!

Geplaatst
Trouwens dames ... veel meisjes joh
Zat bij mijn dochtertje destijds ook op een icsi/ivf groep. Toen was er ook een meisjes golf daar. Nu in mijn omgeving hier weer een jongens golf.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Wat fijn sas dat je eindelijk je uitslag binnen hebt en hij goed is!

Hebben jullie geen last van je rug bekken en benen?

Ik kan met de dag beroerder lopen en slapen.echt heel naar heb hele pijnlijke benen en last van mijn rug en Stuitje.

En zwaar gevoel in mijn onderbuik en bekken .ben nu onderweg naar oosterijk en merk dat het lange zitten helemaal een hell os in de auto

Geplaatst

ik probeer het allemaal een beetje bij te houden hier maar nog niet helemaal bij. ik ben nu 4 weken dus over 2 weken spannende echo met eerste keer het hartje. probeer me niet druk te maken en hoop dat alles goed is! ik ben 06-04 uitgerekend dus ik kom net kijken. buiten vermoeidheid en slecht slapen nog geen kwaaltjes. nu mn best doen om deze twee lange weken door te komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden