Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vrijdag 8 weken:)

Heb volgende week de laatste echo in het zh daarna naar de verloskundige met 11 weken.

Als het allemaal goed gaat willen we wel met 13 weken een geslachtsbepaling laten doen:)

Vanavond komt moeders voor moeders langs het word nu langzaam aan steeds realistischer

Geplaatst
Ja super fijn! Ja was goed gegroeid en lekker aan t rond zwemmen!

Ben je lekker aan t genieten op vakantie?!

Zeker! Heerlijk om na 6 maanden zh in en uit nu even te genieten van elkaar, de zon en zwangerschap ben nu wel blij dat de echo na de vakantie is. Als het mis id, dan hebben we deze weken wel genoten. Sommigen halen dit niet eens.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Vrijdag 8 weken:)

Heb volgende week de laatste echo in het zh daarna naar de verloskundige met 11 weken.

Als het allemaal goed gaat willen we wel met 13 weken een geslachtsbepaling laten doen:)

Vanavond komt moeders voor moeders langs het word nu langzaam aan steeds realistischer

Leuk! Heel fijn! Mvm stelde niet veel voor vond ik. Maar prima ook. Ik start direct na de vakantie. Heb al een krat thuis.

Fijn dat je het zh ook kunt afsluiten! Hoe laat je de geslachtsbepaling doen dan?

Geplaatst

Heb ook al eerder met mvm meegedaan toen helaas maar voor korte duur.

Daarom nu wat langer gewacht .met een echo gewoon mijn buuf heeft het ook rond die tijd al gedaan soms zien ze het dan nog niet duidelijk maar dan mag je gratis terugkomen twee weekjes later

Geplaatst
Heb ook al eerder met mvm meegedaan toen helaas maar voor korte duur.

Daarom nu wat langer gewacht .met een echo gewoon mijn buuf heeft het ook rond die tijd al gedaan soms zien ze het dan nog niet duidelijk maar dan mag je gratis terugkomen twee weekjes later

Oh leuk hoor! Ik wilde het met de nipt test laten bepalen. Maar in nl doen ze dat niet. En om nu 400 euro meer te betalen in België.. We wachten wel af ;) 13 weken klinkt wel vroeg? Vanaf 16 kon dat geloof ik toch?

Geplaatst

Alles is goed 😍 ons geduld is op de proef gesteld. We moesten een halfuur extra wachten. Maar we zijn heel blij en gelukkig. Het hartje klopt goed. Ben 21 januari uitgerekend ❤️👶🏻 7,3 weken.We hebben 19 juni een afspraak bij de verloskundige !

Geplaatst
Alles is goed 😍 ons geduld is op de proef gesteld. We moesten een halfuur extra wachten. Maar we zijn heel blij en gelukkig. Het hartje klopt goed. Ben 21 januari uitgerekend ❤️👶🏻 7,3 weken.We hebben 19 juni een afspraak bij de verloskundige !

Gelukkig! Gefeliciteerd! En je nu niet meer zo druk maken hoor!

Geplaatst
Aaah super dames! Geweldig nieuws. Nu maar lekker genieten! Pff nu ik morgen nog..

Dat komt ook helemaal goed!

Geplaatst

Bedankt ladies het is zo onwerkelijk 😊

Judy hoe kan t dat jij 2 dagen langer zwanger bent zelfde dag tp gehad van blasto. Ze tellen bij mij vanaf de eisprong. Dus de 28e pregnyl gezet 2 dagen later de eisprong 30 april. Ben benieuwd hoe ze bij jou tellen 😊 Hoe groot is jouw kindje nu?

Geplaatst

Weet het niet heb gezegd wanneer mijn tp was en hoe oud mijn cryo was .

Vandaag zeiden ze 7.4 weken dus dat zou neerkomen op za 8 weken . maar bij de eerste echo sto uitgerekende datum 21 jan net als jij . had wel dag eerder de pregnyl gespoten als jij.mieschien heefy dat ermee te maken ? Of kijken ze gewoon hoe groot het kindje is. Dat hij iets eerder is ingenesteld?

Geplaatst

Ben igg heel blij dat we nu bijna de 8 wekr

En aantikken. De twaalf weken komen steeds dichterbij . denk dat als ik volgende week een goede echo heb ik iets kleins ga kopen voor de kleine wanneer is je volgende echo?

Geplaatst

Sas fantastisch zeg!! Van harte gefeliciteerd. Mooie echo. Jij bent dus een paar dagen terug gezet zie ik nu. En ik vooruit. Ook apart 😂

Heb me aangemeld voor Moeders voor moeders die komen volgende week donderdag pas langs. Vond wel laat 😱 en aangemeld bij de verloskundige. Die gaan contact met me opnemen. En dan intake. Spannend allemaalm

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Ja op basis waarvan rekenen ze dat uit? Bij mij keken ze dus naar mn pregnyl spuit en eisprong. Toen ze t ging opmeten was het 12,3 mm dat kwam ook overeen als 7 weken en 3 dagen. Ja het is nog heel onwerkelijk 😊 Ik ben nu heel misselijk en heel moe, denk van alle spanning.Ik heb 19 juni weer mn eerste afspraak bij de verloskundige. Dan krijgen we hopelijk weer een echo 😊❤️

Geplaatst

Hey sas volgends mij was de mijne vandaag 13 mm en kwamen ze zo op 7 w 4 d

Het schommelt ook in het begin nog wel eens met de groei begreep ik dus kam maarzo zijn dat je de volgende keer weer voorruit gezet word . je mag drie dagen achterlopen zei ze . innestelling kan natuurlijk ook later zijn geweest

Geplaatst

Je krijgt met tien weken een termijn echo bij de verloskundige. Dan kunnen ze wel zien wanneer je bent uitgerekend enzo. Zal niet zoveel schelen. Bij mijn dochtertje klopte het toen ook met berekening van zkh. Spannend zeg allemaal.

Geplaatst
Ja op basis waarvan rekenen ze dat uit? Bij mij keken ze dus naar mn pregnyl spuit en eisprong. Toen ze t ging opmeten was het 12,3 mm dat kwam ook overeen als 7 weken en 3 dagen. Ja het is nog heel onwerkelijk 😊 Ik ben nu heel misselijk en heel moe, denk van alle spanning.Ik heb 19 juni weer mn eerste afspraak bij de verloskundige. Dan krijgen we hopelijk weer een echo 😊❤️

Op aantal mm. Wat het kindje nu is en hoe oud embryo was. Althans de gyn. Maakte bij mij een soort rekensommetje met eisprong enzo.

Geplaatst

Ja ik had de verpleegkundige van de fertiliteit en die vroeg niet hoe oud mn cryo was ofzo. Keek alleen naar de dag van de pregnyl en eisprong. Maar de 19e mogen we naar de verloskundige dan ben ik 9,1 weken dus misschien wordt ik dan weer vooruit gezet inderdaad. We gaan het zien 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden