Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend hoor!!! Kon je al gelijk door naar de verloskundige dan met een afspraak? Ik had trouwens een leeg gat naast mijn baby zitten. Blijkt mijn eisprong geweest te zijn en het eitje wat daar in moest zitten. Die er nu dus niet meer in zit omdat ik zwanger ben. Heel apart om te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Spannend hoor!!! Kon je al gelijk door naar de verloskundige dan met een afspraak? Ik had trouwens een leeg gat naast mijn baby zitten. Blijkt mijn eisprong geweest te zijn en het eitje wat daar in moest zitten. Die er nu dus niet meer in zit omdat ik zwanger ben. Heel apart om te zien.Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Oh he wat gek! Ja ik mag nu voor verdere controles naar de verloskundige maar de eerste afspraak is in het ziekenhuis dan krijg je een gesprek en controle bij de verloskundige en daarna nog een kwartier met de gynaecoloog. Je krijgt een echo en bloed wordt geprikt enz. Dus heel spannend kan nu al niet wachten 😍
Geplaatst
Oh he wat gek! Ja ik mag nu voor verdere controles naar de verloskundige maar de eerste afspraak is in het ziekenhuis dan krijg je een gesprek en controle bij de verloskundige en daarna nog een kwartier met de gynaecoloog. Je krijgt een echo en bloed wordt geprikt enz. Dus heel spannend kan nu al niet wachten 😍

Super spannend zeg! Maar ook leuk allemaal hoop dingen in het verschiet

Geplaatst
Super spannend zeg! Maar ook leuk allemaal hoop dingen in het verschiet Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Zeker weten! Fantastische dag. 😊 Welterusten ladies!
Geplaatst
22 juni om 8:00 heb ik de intake bij vk en weer een echo :D

Heel fijn!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

9e51f151debeffed3111c71721909235.jpg

Ik sluit me aan bij de zwanger bank.. ik mag 18 juni voor de eerste echo heel spannend nog 2 weken extra wachten na een positieve zwangerschapstest. Heb een vraagje voor de dames die hebben getest met clearblue digitaal,toen jullie 4 weken zwanger waren stond er bij jullie 1-2 of 2-3.Bij mij staat er namelijk 1-2 terwijl ik wel 2-3 had verwacht maar het ziekenhuis zegt at het normaal is . 24 mei heb ik de terugplaatsing gehad.Succes allemaal ❤️❤️❤️en alle zwangere dames gefeliciteerd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik sluit me aan bij de zwanger bank.. ik mag 18 juni voor de eerste echo heel spannend nog 2 weken extra wachten na een positieve zwangerschapstest. Heb een vraagje voor de dames die hebben getest met clearblue digitaal,toen jullie 4 weken zwanger waren stond er bij jullie 1-2 of 2-3.Bij mij staat er namelijk 1-2 terwijl ik wel 2-3 had verwacht maar het ziekenhuis zegt at het normaal is . 24 mei heb ik de terugplaatsing gehad.Succes allemaal ❤️❤️❤️en alle zwangere dames gefeliciteerd

Welkom hier! Ik had ook 1-2 op die test. Dat klopt ook met je hcg gehalte nu. Komende weken gaat dat flink stijgen. Wat fijn dat je de 18e al mag! Ik moet nog wachten tot de 20ste.. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen als het goed blijft gaan :) (ik mocht volgende week al, maar we zijn dan nog op vakantie ;))

Geplaatst

Mooi datum meid had toen ook de tp van me dochtertje!!

Geplaatst
Welkom hier! Ik had ook 1-2 op die test. Dat klopt ook met je hcg gehalte nu. Komende weken gaat dat flink stijgen. Wat fijn dat je de 18e al mag! Ik moet nog wachten tot de 20ste.. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen als het goed blijft gaan :) (ik mocht volgende week al, maar we zijn dan nog op vakantie ;))

Sorry 28 juni mag ik niet de 18e dus bijna 3 weken nog ja zal wel goed zijn ik ga proberen er zoveel mogelijk van te genietenheerlijk vakantie ben ik ook aan toe kan je even lekker relaxen na alles heerlijk geniet ervan

Geplaatst
Mooi datum meid had toen ook de tp van me dochtertje!!

Gelukkig maar ❤️❤️❤️❤️❤️

Geplaatst
Sorry 28 juni mag ik niet de 18e dus bijna 3 weken nog ja zal wel goed zijn ik ga proberen er zoveel mogelijk van te genietenheerlijk vakantie ben ik ook aan toe kan je even lekker relaxen na alles heerlijk geniet ervan

Ja, daarom hadden we die ook nu gepland. Er geen rekening mee houdend dat het direct zou werken en de echo dan dus later komt. Maar goed. Dat is ook ok ;) dan genieten we nu lekker van elkaar.

Geplaatst

Gefeliciteerd op naar een mooie echo !

Ik tesste met 4 weken en 2 dagen met de cb 2 3 weken maar je kan ook heel prima 1 2 hebben staan hangt ervanaf hoeveel hcg je aanmaakt.

De vorige keer toen ik zwanger was stond er bij mij ook 1 2 weken .als je wilt weten of je hcg stijgt over weekje nog eens tessten met de cb en kijken of je weekjes oplopen .heb ik ook gedaan. Voor nu lekker genieten meis .

Ik ben nu trouwens morgen 8 weekjes :)

Geplaatst
Gefeliciteerd op naar een mooie echo !

Ik tesste met 4 weken en 2 dagen met de cb 2 3 weken maar je kan ook heel prima 1 2 hebben staan hangt ervanaf hoeveel hcg je aanmaakt.

De vorige keer toen ik zwanger was stond er bij mij ook 1 2 weken .als je wilt weten of je hcg stijgt over weekje nog eens tessten met de cb en kijken of je weekjes oplopen .heb ik ook gedaan. Voor nu lekker genieten meis .

Ik ben nu trouwens morgen 8 weekjes :)

Ooh leuk 8 weekjes gefeliciteerd leuk hoor heb je de echo al gehad?

Geplaatst

Gefeliciteerd Amalia hoop dat je hcg mooi oploopt! Ik had een clearblue test gedaan met 4 weken en 6 dagen toen had ik al 3+ erop staan. Zou over een week nog een keertje testen. Mag je ook bloed prikken?

Ik heb vandaag me aangemeld bij moeders voor moeders. Wordt een deze dagen gebeld voor een afspraak 😊 Voelt goed om dit te kunnen doen. We hadden tenslotte niet zwanger kunnen worden zonder moeders voor moeders. Vindt het iets heel moois!

Ben vandaag een dagje thuis gebleven, ben heel erg moe ik denk door alle spanning van gisteren.. het voelt nog steeds onwerkelijk maar ik heb gewoon een mini baby met een mooi kloppend hartje in mn buik!!!!! 😍😍😍

Hebben jullie een voorgevoel wat t gaat worden? Bij mij denkt 90% een meisje. En ik heb altijd gezegd ik wordt een jongensmama. Nu weet ik het niet meer hihi 🙈

Geplaatst
Gefeliciteerd Amalia hoop dat je hcg mooi oploopt! Ik had een clearblue test gedaan met 4 weken en 6 dagen toen had ik al 3+ erop staan. Zou over een week nog een keertje testen. Mag je ook bloed prikken?

Ik heb vandaag me aangemeld bij moeders voor moeders. Wordt een deze dagen gebeld voor een afspraak 😊 Voelt goed om dit te kunnen doen. We hadden tenslotte niet zwanger kunnen worden zonder moeders voor moeders. Vindt het iets heel moois!

Ben vandaag een dagje thuis gebleven, ben heel erg moe ik denk door alle spanning van gisteren.. het voelt nog steeds onwerkelijk maar ik heb gewoon een mini baby met een mooi kloppend hartje in mn buik!!!!! 😍😍😍

Hebben jullie een voorgevoel wat t gaat worden? Bij mij denkt 90% een meisje. En ik heb altijd gezegd ik wordt een jongensmama. Nu weet ik het niet meer hihi 🙈

Lekker, even een dagje thuis. Goed idee :)

Ja, ik start ook met mvm zodra ik thuis ben. De kratten staan al klaar.

Mijn vriend zegt een meisje. Ik weet het nog niet. Denk soms stiekem weleens dat het er 2 zouden kunnen zijn? Maar niets om het op te baseren. Ben vooral eerst benieuwd nu naar de echo en een kloppend hartje. Ik hoop het zo! Nog 12 dagen... Pfff.

Geplaatst

Lekker dagje thuis ik ben vandaag ook gesloopt.

Ik heb gistere moeders voor moeders langs gehad de test streep was nog donkerder en dikker dan de controlestreep haha .

De eerste fles is al gevult.:p

Ik en trouwens ook alle mensn om mee heen denken een jongensmama .

Sas laat jij ook al vroeg een geslachtsbepaling doen?

Ik kan niet wachten om leuke kleertjes in te slaan.

Geplaatst
Lekker, even een dagje thuis. Goed idee :)Ja, ik start ook met mvm zodra ik thuis ben. De kratten staan al klaar. Mijn vriend zegt een meisje. Ik weet het nog niet. Denk soms stiekem weleens dat het er 2 zouden kunnen zijn? Maar niets om het op te baseren. Ben vooral eerst benieuwd nu naar de echo en een kloppend hartje. Ik hoop het zo! Nog 12 dagen... Pfff. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Dat duurt nog wel even Johanna! Maar je bent nu wel lekker even op vakantie dan gaan de dagen denk ik wel wat sneller ! Hopelijk is t ook voor jou gauw zo ver 😊 Misschien wel 2 kloppende hartjes 😍 Haha!
Geplaatst
Lekker dagje thuis ik ben vandaag ook gesloopt.Ik heb gistere moeders voor moeders langs gehad de test streep was nog donkerder en dikker dan de controlestreep haha .De eerste fles is al gevult.:pIk en trouwens ook alle mensn om mee heen denken een jongensmama . Sas laat jij ook al vroeg een geslachtsbepaling doen? Ik kan niet wachten om leuke kleertjes in te slaan.
Leukk een jongetje!! Ben heel benieuwd. Ik heb 21 juli een afspraak staan voor geslachtsbepaling ik ben dan 13 weken en 5 dagen. Over 6 weekjes weten we t al!!! 😍 Wij hebben een afspraak bij Dr. Papa in Amsterdam, niet iedereen kan het al zo vroeg zien maar hij wel!
Geplaatst
Leukk een jongetje!! Ben heel benieuwd. Ik heb 21 juli een afspraak staan voor geslachtsbepaling ik ben dan 13 weken en 5 dagen. Over 6 weekjes weten we t al!!! 😍 Wij hebben een afspraak bij Dr. Papa in Amsterdam, niet iedereen kan het al zo vroeg zien maar hij wel!

Oh, leuk! Mag ik vragen wat je daarvoor moet betalen?

Geplaatst
Lekker, even een dagje thuis. Goed idee :)

Ja, ik start ook met mvm zodra ik thuis ben. De kratten staan al klaar.

Mijn vriend zegt een meisje. Ik weet het nog niet. Denk soms stiekem weleens dat het er 2 zouden kunnen zijn? Maar niets om het op te baseren. Ben vooral eerst benieuwd nu naar de echo en een kloppend hartje. Ik hoop het zo! Nog 12 dagen... Pfff.

Nee bloedprikken doen ze niet ze zei je bent gewoon zwanger en 1-2 weken komt overeen met 4 weken zwagerschap ik gooi er volgende week nog een tegenaan en dan kijken wat er staat. Heb hem vandaag wel gebruikt na dat ik al een keer had geplast in de ochtend dus bij de tweede toiletbezoek. 12 dagen voor jouw bijna de tijd vliegt voorbij spannend

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden