Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je bent nu een paar dagen over tijd dus dan zou je een duidelijk streep moeten zien op de test en de clearblue 2-3 weken. Weet niet of je nog 1 in huis hebt? Hoop dat t meevalt !

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Je bent nu een paar dagen over tijd dus dan zou je een duidelijk streep moeten zien op de test en de clearblue 2-3 weken. Weet niet of je nog 1 in huis hebt? Hoop dat t meevalt !

Nee ik moet er straks een halen maar de arts zei dat t zoiezo nu geen zin heeft omdat als t al een miskraam zou zijn dan zou ik nog positief testen.. ik heb wel het gevoel dat ik een wondje heb daaronder dat zei k ook tegen het ziekenhuis en ze zei dat het ook daarvan kan komen zolang er geen stolsels zitten hoef ik me geen zorgen te maken en tot nu toe is het alleen bij het afvegen en een beetje bij het plassen en ook heb ik een branderig gevoel daar onder heb zojuist utrogestan ingebracht en ook dat deed pijn dus ik kijk het even aan als het erger wordt met stolsels dan mag ik stoppen met utrogestan maar tot die tijd nog niet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hey meis wat de arts zegt is niet hee

Lemaal waar hoor ik had ook een vroege miskraam vorige keer en ondat het hcg nog zo weinig is test je daarna hoogstwaarschijnlijk negatief bij miskraam .en dan maak je igg geen nieuwe meer aan dus loopt je clearbleu test ook niet meer in weken op

Hoop voor je dat het gewoon een wondje is .mag je morgen niet even langskomen voor eem echo en bloedtest ?

Geplaatst

Lemaal waar hoor ik had ook een vroege miskraam vorige keer en ondat het hcg nog zo weinig is test je daarna hoogstwaarschijnlijk negatief bij miskraam .en dan maak je igg geen nieuwe meer aan dus loopt je clearbleu test ook niet meer in weken op

Hoop voor je dat het gewoon een wondje is .mag je morgen niet even langskomen voor eem echo en bloedtest ?

Okej ik ga morgenochtend testen met ochtendurine en deze avond aankijken of het bloed doorzet want sinds de ochtend is het alleen bij afvegen miss zet het vanavond door of gaat het weg dus dan kijk k morgen als t zin heeft om een test te doen. Ik hoop ook dat het aan een wondje ligt want sinds vandaag doet het inbrengen van utrogestan ook pijn terwijl ik dat normaal niet heb dus even afwachten ik heb nog geen buikpijn gehad vandaag dus ben benieuwd xxx

Geplaatst

Nou dat klopt ook niet bij iedereen, want ik had juist een hele duidelijke test op de dag van mijn miskraam en mijn lichaam maakte blijkbaar nog gewoon hcg aan. Ik denk ook dat het een wondje is Amalia...maar schrikken is het zeker.

Geplaatst

Als het geen vroege miskraam is moet je test in ieder geval duidelijk te zien zijn en de clearblue minimaal 2-3 aangeven. Dan is het een goed teken! Succes morgenochtend met testen meis! Duim voor je dat t iets anders is.🍀🌸🌺🌷

Geplaatst

Hoe is t met jullie misselijkheid? Al helemaal weg of nog steeds last? Ik ben gister de hele dag door misselijk geweest en vandaag weer stuk of 5 momenten. Maar goed alleen maar teken dat er veel gebeurt in mn buikie. Ik las dat deze week het skelet wordt aangemaakt bij de baby en dan kan hij/zij de armen en beentjes bewegen. Alleen voelen we dat nog niet helaas 😊 Je zou t wel op de echo kunnen zien!! De vingertjes en teentjes komen nu los van de vliesjes, en er worden al smaakpapillen ontwikkeld. Super gek idee 😯 Wanneer krijgen jullie weer een echo? Nog 8 daagjes mag ik weer even spieken. ☺️

Geplaatst

Hey sas bij mij verschilend met de misselijkheid wel wat minder gelukkig niet elke ochtend overgeven.

Gistere had ik eem mindere dag moe misselijk koud en slap gelukkig gaat het vandaag weer wat beter .ik mag woensdag weer voor de echo dan ben ik 8 weken en 4 dagen . vandaag babyshower van mijn buurvrouw gehad heel leuk en zelf ook nog cadeautjes gehad omdat ze zo blij was voor mij echt heel lief .

Geplaatst
Nou dat klopt ook niet bij iedereen, want ik had juist een hele duidelijke test op de dag van mijn miskraam en mijn lichaam maakte blijkbaar nog gewoon hcg aan. Ik denk ook dat het een wondje is Amalia...maar schrikken is het zeker.

Maar een miskraam komt die in 1 keer of begint het ook een aantal dagen met licht bloedverlies en wordt het later erger want ik heb totaal geen buikpijn niks alleen bij plassen en afvegen wat verlies lichtrood ik zal morgen een test doen maar was wel benieuwd naar jullie ervaringen

Geplaatst
Maar een miskraam komt die in 1 keer of begint het ook een aantal dagen met licht bloedverlies en wordt het later erger want ik heb totaal geen buikpijn niks alleen bij plassen en afvegen wat verlies lichtrood ik zal morgen een test doen maar was wel benieuwd naar jullie ervaringen

Tenminste pijn heb ik daar beneden alsof ik mezelf heb gesneden met een scheermesje ofzo van binnen maar zie niks aan buitenkant (sorry voor de details)

Geplaatst

Te snel op enter gedrukt.

Johanna niet doorlopen met je blaasontsteking . Zoek daar even een huisarts die je urine na kan kijken . Echt doen. Blaasontsteking moet je niet mee Door lopen tot je volgende week in nl bent.

Amalia het klinkt als een wondje daar branderige. Ik weet wel als je zwanger bent de baarmoeder mond beter Door bloed is en dus sneller bloed. Sterkte ik dat het niks is. Nu even rustig aan en geen sex

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst
Hey sas bij mij verschilend met de misselijkheid wel wat minder gelukkig niet elke ochtend overgeven.Gistere had ik eem mindere dag moe misselijk koud en slap gelukkig gaat het vandaag weer wat beter .ik mag woensdag weer voor de echo dan ben ik 8 weken en 4 dagen . vandaag babyshower van mijn buurvrouw gehad heel leuk en zelf ook nog cadeautjes gehad omdat ze zo blij was voor mij echt heel lief .
Ahh super fijn woensdag weer! Ben benieuwd hoe groot je babe dan is! 😊 Super lief die kadootjes. Ik heb ook al het een en ander gehad echt super leuk. Morgen komt de instructrice van Moeder voor moeders, ben benieuwd.
Geplaatst
Maar een miskraam komt die in 1 keer of begint het ook een aantal dagen met licht bloedverlies en wordt het later erger want ik heb totaal geen buikpijn niks alleen bij plassen en afvegen wat verlies lichtrood ik zal morgen een test doen maar was wel benieuwd naar jullie ervaringen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb het net even opgezocht op internet en bij een vroege miskraam kan het heel soepel verlopen zonder krampen maar begint met een beetje bloed en daarna een normale menstruatie. Het kan ook een wondje zijn doordat je baarmoeder beter is doorbloed. Maar omdat je streepjes van de test erg licht waren denk ik dat je nu t beste morgenochtend een test kan doen. Je bent nu een paar dagen over tijd, dan moet je wel een duidelijke streep hebben. Wat voor test heb je in huis?
Geplaatst
Ik heb het net even opgezocht op internet en bij een vroege miskraam kan het heel soepel verlopen zonder krampen maar begint met een beetje bloed en daarna een normale menstruatie. Het kan ook een wondje zijn doordat je baarmoeder beter is doorbloed. Maar omdat je streepjes van de test erg licht waren denk ik dat je nu t beste morgenochtend een test kan doen. Je bent nu een paar dagen over tijd, dan moet je wel een duidelijke streep hebben. Wat voor test heb je in huis?

Nu niks ik was van plan zo even langs het ziekenhuisapothekeek te rijden 1 halen van clearblue digitaal en kijken morgen of hij opteld baar 2-3 die.. kijk met die kruidvat werden ze lichter daarna had ik clearblue digitaal waar 2 in zitten gekocht en 1 gebruikt die was negatief gaf aan NIETZWANGER was wel in de middag ergens na de lichtere kruidvat testen heb ik die gebruikt. En de laatste ochtend toen ik mocht testen van het ziekenhuis heb ik die clearblue gebruikt daar stond 1-2 weken zwanger daarom begrijp ik er niks van toen zei t ziekenhuis als hij vandaag positief is ben je zwanger want zij hebben 2 dagen extra gerekt ik mocht eigenlijk woensdag testen toen was die ene clearblue negatief en donderdagochtend was die positief .. raar hè

Geplaatst
Nu niks ik was van plan zo even langs het ziekenhuisapothekeek te rijden 1 halen van clearblue digitaal en kijken morgen of hij opteld baar 2-3 die.. kijk met die kruidvat werden ze lichter daarna had ik clearblue digitaal waar 2 in zitten gekocht en 1 gebruikt die was negatief gaf aan NIETZWANGER was wel in de middag ergens na de lichtere kruidvat testen heb ik die gebruikt. En de laatste ochtend toen ik mocht testen van het ziekenhuis heb ik die clearblue gebruikt daar stond 1-2 weken zwanger daarom begrijp ik er niks van toen zei t ziekenhuis als hij vandaag positief is ben je zwanger want zij hebben 2 dagen extra gerekt ik mocht eigenlijk woensdag testen toen was die ene clearblue negatief en donderdagochtend was die positief .. raar hè

Deze was woensdag om 11 uur 100edd24ef9f9e936cc639e842d5d71e.jpg

Deze was donderdag ochtend 9 uur

e9fc822b530b92df6d8e2289a880ab8b.jpg

En volgens het ziekenhuis ben je dan gewoon zwanger hij kon volgens haar niet vals positief testen

Geplaatst

Ja ik vindt het raar dat je niet bloed mag prikken want je hcg waarde kunnen ook heel veel vertellen over een goeie duidelijke zwangerschap of een vroege miskraam. Ik weet dat Judy ook van die lichte streepjes had en wel een zwanger 1-2 weken clearblue test had. Maar die had een hcg waarde van 4 en dat is niet goed afgelopen. ( praat nu even voor jou Judy, als t niet juist is moet je t even aanvullen 😊) Kun je niet morgen ochtend zelf testen en dan bellen dat je een hcg bloedtest wil doen?

Geplaatst

Ooh meis ik zeg het niet graag en hoop dat ik ernaast zit maar de ochtendurine is altijd geconcetreerder en kan daarom nog zwanger aangeven .dit had ik ook deed 3 cleareu testen waarvan er 1 niet zwanger zei en de ander 1 2 weken in de geconcetreerde nog net genoeg om positief te geven en de andere al negatief .dag erna bleef hij negatief en bleek ik een miskraam te hebben gehad ook geen buikpijn of iets pas twee dagen erna begon het bloedverlies. Er is maar 1 manier on het uit te sluitem morgen weer testen dan zal hij positief aan geven als je nog zwanger bent en andrs al negatief zijn.dikr knuff ik duim voor je

Geplaatst

Hoop dat je een beetje kunt slapen meis. Morgenochtend even testen. Laat het even weten, ben benieuwd duim voor je .. 🍀

Geplaatst
Hoop dat je een beetje kunt slapen meis. Morgenochtend even testen. Laat het even weten, ben benieuwd duim voor je ..

Dankjewel gelukkig ben ik zo ingesteld dat ik niet kan stressen on zulke dingen ik kijk altijd vooruit ik hoop op goed nieuws en zo niet dan heb ik nog 7 goeie cryos waarvan er vast 1 goed zal ontdooien toch ik hou jullie zeker op de hoogte dankjewel ❤️❤️❤️❤️❤️

Geplaatst

Knap van je. Dit wordt jullie 3e kindje toch?

Welterusten ladies 🌷🌸🦋

Geplaatst
Knap van je. Dit wordt jullie 3e kindje toch?

Welterusten ladies 🦋

Ja klopt heb nu 2 meiden daar geniet ik nog volop van dus als t even niet goed gaan dan kijk ik ook altijd terug naar hun en ben ik super dankbaar dat ik hun wel heb ❤️❤️❤️❤️❤️het hele ivf traject is alleen heel zwaar maar voorlopig hoef ik zoiezo geen puncties meer aangezien ik nog wat reserves heb liggen en dan nog hopen dat ze goed ontdooien natuurlijk maar dat zien we dan wel even kijken wat deze ronde doet

Geplaatst
Ja klopt heb nu 2 meiden daar geniet ik nog volop van dus als t even niet goed gaan dan kijk ik ook altijd terug naar hun en ben ik super dankbaar dat ik hun wel heb ❤️❤️❤️❤️❤️het hele ivf traject is alleen heel zwaar maar voorlopig hoef ik zoiezo geen puncties meer aangezien ik nog wat reserves heb liggen en dan nog hopen dat ze goed ontdooien natuurlijk maar dat zien we dan wel even kijken wat deze ronde doet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kan ik me voorstellen lekker van je meisjes genieten! Slaaplekker en morgen even een testje wagen.
Geplaatst

Ik ben zojuist iets verloren bij het bloed een heel wit stuk iets wat ik nooit eerder heb gezien of meegemaakt dus ik ga ervan uit dat dit de zwangerschap was. Ik moet zometeen wel voor een echo om te kijken hoe het eruit ziet van binnen en nu hopen dat ik snel mijn eigen menstruatie krijg zodat ik kan beginnen met de volgende ronde ❤️❤️❤️ik hou jullie nog wel op de hoogte na de echo maar zoals het er nu uitziet is het niet goed

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden