Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Fijn dat je je beter voelt! Ik snap wat je bedoelt! Duurt nog lang hè? Ik ben vandaag 7 weken precies. Al de nodige misselijkheid en moeheid gehad. Nu is het even ok. Het gaat op en af. Nog 10 dagen tot de echo. Ben al aan het aftellen.

Hoe voelen jullie je dames?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Aah super leuk 7 wekenik ben ook heel af en toe misselijk maar echt met vlagen het komt en gaat ook snel weer weg gelukkig nog 10 daagjes bijna op naar enenmooie echo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Aah super leuk 7 wekenik ben ook heel af en toe misselijk maar echt met vlagen het komt en gaat ook snel weer weg gelukkig nog 10 daagjes bijna op naar enenmooie echo

Ja! Hoop het ook! Heb al gekeken om mss in spanje alvast te gaan maar deze keer wacht ik toch maar braaf op het zh.

Geplaatst
Ja! Hoop het ook! Heb al gekeken om mss in spanje alvast te gaan maar deze keer wacht ik toch maar braaf op het zh.

Aahh ja 10 dAgen zijn zo voorbij en dan heb je een recente echo gehad van 8 weken beterik moet nog 18 dagenik dacht dat het ivf traject langzaam ging mAar dit lijkt eeuwen te duren hahaha gelukkig is het hier ook lekker weer om leuke dingen te doen voor de afleiding❤️❤️

Geplaatst
Aahh ja 10 dAgen zijn zo voorbij en dan heb je een recente echo gehad van 8 weken beterik moet nog 18 dagenik dacht dat het ivf traject langzaam ging mAar dit lijkt eeuwen te duren hahaha gelukkig is het hier ook lekker weer om leuke dingen te doen voor de afleiding❤️❤️

Wij hadden 19 mei een positieve test en 20 juni eerste echo. Ik snap precies hoe je voelt. Maar het komt echt goed!

Geplaatst
Wij hadden 19 mei een positieve test en 20 juni eerste echo. Ik snap precies hoe je voelt. Maar het komt echt goed!

❤️❤️ja indd heb er volle vertrouwen in

Geplaatst
Hey sas bij ons laten ze het ook alleen zien op de echo .volgends mij vanaf 9 of tien weken laten ze het bij ons ook horen .Hopelijk volgebdNde week vrijdag bij de vk.Woensdag laatste keer in het ziekenhuis als alles goed is jij mag ook al weer over ruime week fijn he :)
Ohh leuk krijg je woensdag in t ziekenhuis nog een echo en vrijdag bij de verloskundige? Of dan misschien alleen luisteren. Ik ben zo benieuwd ik wil het heel graag horen ook. Denk dat ik dan echt moet huilen.. Jaaaa heeell fijn!! Over 9 dagen mag ik weer 😍 Ik heb sinds gisteren erge last van bandenpijn. Trekkerig en branderig gevoel in mn liezen en schaambot, en als k moet hoesten of niezen een felle steek links of rechts. Maar goed betekent alleen maar dat ons hummeltje goed aan t groeien is 🙏❤️ Ben vandaag de hele dag misselijk, dat is wat minder leuk maar goed ook wel weer een teken dat ik goed zwanger ben zeg maar denk ik dan 😊🙈 Wanneer kom je weer naar Nederland Johanna? Heb je t lekker daar?
Geplaatst
Ohh leuk krijg je woensdag in t ziekenhuis nog een echo en vrijdag bij de verloskundige? Of dan misschien alleen luisteren. Ik ben zo benieuwd ik wil het heel graag horen ook. Denk dat ik dan echt moet huilen.. Jaaaa heeell fijn!! Over 9 dagen mag ik weer 😍 Ik heb sinds gisteren erge last van bandenpijn. Trekkerig en branderig gevoel in mn liezen en schaambot, en als k moet hoesten of niezen een felle steek links of rechts. Maar goed betekent alleen maar dat ons hummeltje goed aan t groeien is 🙏❤️ Ben vandaag de hele dag misselijk, dat is wat minder leuk maar goed ook wel weer een teken dat ik goed zwanger ben zeg maar denk ik dan 😊🙈 Wanneer kom je weer naar Nederland Johanna? Heb je t lekker daar?

Hee! Wij vliegen vrijdag pas terug. Dan komen we te laat aan om de echo die vrijdag al te doen. Dus wachten tot dinsdag de 20ste! Het is hier heerlijk weer. Ik word nu ineens misselijk van autorijden. Gets. Maar goed, vandaag rustig aan dagje, lekker lezen en beetje bijkleuren.

Fijn dat jij de 19e weer mag. Bij de vk dan toch? Dan ben jij 10 weken zwanger? Volgens mij loop ik 1,5 week op je achter. Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger.

Geplaatst

Hey sas ik weet het niet hoop luisteren ! Lijkt me heel speciaal . vandaag ben ik al de hele dag ziek.

Misselijk.moe slap en koud .hopelijk voel ik me morgen wat beter .jij ook last van bandenpijn al dus ik heb het zo nu en dan merk vooral dat ik niet meer op hakken moet lopen dan heb ik er erg last van .

Johanna nog even volhoude. En dan een mooie echo ! :)

Geplaatst

Ja bij de verloskundige 😊 Ik ben 19 juni 9 weken en 1 dag zwanger tenminste misschien wordt ik dit keer weer vooruit gezet geen idee. Ben benieuwd 🙈 Bijna dan mag je voor je echo Johanna! Super fijn! Ja Judy jij ook?! ik heb er wel echt last van, van die bandenpijn. Continu menstruatie achtige pijn, steken en trekkerig gevoel bij mn liezen en schaambot. Zei al tegen mn vriend straks krijgen we een vet grote baby haha! Moet ik een keizersnede 😜

Geplaatst
Ja bij de verloskundige 😊 Ik ben 19 juni 9 weken en 1 dag zwanger tenminste misschien wordt ik dit keer weer vooruit gezet geen idee. Ben benieuwd 🙈

Ja ik heb er wel echt last van, van die bandenpijn. Continu menstruatie achtige pijn, steken en trekkerig gevoel bij mn liezen en schaambot. Zei al tegen mn vriend straks krijgen we een vet grote baby haha! Moet ik een keizersnede 😜

Hihi, misschien moet er gewoon nog veel opgerekt worden bij je :) dan schelen we 6 dagen!

Ik heb ook krampen. Mijn darmen doen vooral moeilijk dikke opgezette buik.

Geplaatst
Hihi, misschien moet er gewoon nog veel opgerekt worden bij je :) dan schelen we 6 dagen! Ik heb ook krampen. Mijn darmen doen vooral moeilijk dikke opgezette buik. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Kan je wel genieten van het eten daar? Zou anders zo zonde zijn 😊 Welke datum heb jij je terugplaatsing gehad?
Geplaatst
Kan je wel genieten van het eten daar? Zou anders zo zonde zijn 😊 Welke datum heb jij je terugplaatsing gehad?

9 mei. Verse tp, dus 3 dagen oud. Hij is 6 mei geproduceerd

Ik heb een avond met heel veel moeite aan tafel gezeten. Voor mij geen gehaktballen met veel knoflook meer voorlopig, hihi. Verder gaat het goed als ik mezelf maar afleid, vaker wat minder eet en überhaupt minder eet. Ik mag niet klagen ;) jij? Ik mis wel de sangria en lekker een biertje op het terras. Maar san miguel is er ook 0.0 ;)

Geplaatst

Wij schelen dan 1 week precies vandaag 8 weekjes .ook heel herkenbaar het vol zitten van het eten en sons een lekkee drankje missen in de zon lang leve de 0.0 haha

Geplaatst
Wij schelen dan 1 week precies vandaag 8 weekjes .ook heel herkenbaar het vol zitten van het eten en sons een lekkee drankje missen in de zon lang leve de 0.0 haha

Ja, inderdaad! 1 weekje maar. Ik geniet met mate

Geplaatst

Ja dat klopt dan wel Johanna!

Ja ik ben 1.60 m judy 😊 Misschien moet er inderdaad veel opgerekt worden of heb ik een kleine baarmoeder en bekken ofzo geen idee haha. Weet wel dat ik het sinds drie dagen goed voel!! 🙈

Ik kan heel slecht eten, maar als k niet eet wordt k nog misselijker en duizelig. Dus drink veel bouillon of chocolade melk ofzo, koude ijsthee. Verder licht verteerbare dingen. Beschuit , rijstewafels, crackers, toast en soep, soms kan ik ook heel goed tegen patatjes met kipnuggets. Gek genoeg dat verdraag k dan weer wel.

Geplaatst

Haai Ladys vandaag zou k 5 weken moeten zijn ik heb gisteren na een hele lange tijd gemeenschap gehad en heb sindsdien ook heel licht bloedverliesbij het afvegen zonder buikpijn wel heel gevoelig daar beneden heb het gevoel dat ik daar ergens binnen een wondje heb.. heeft iemand van jullie dit meegemaakt ? Heb ziekenhuis gebeld ze zegt zolang je niet veel bloed verliest is er niks aan de hand maar toch maak k me een beetje zorgen

Geplaatst
Haai Ladys vandaag zou k 5 weken moeten zijn ik heb gisteren na een hele lange tijd gemeenschap gehad en heb sindsdien ook heel licht bloedverliesbij het afvegen zonder buikpijn wel heel gevoelig daar beneden heb het gevoel dat ik daar ergens binnen een wondje heb.. heeft iemand van jullie dit meegemaakt ? Heb ziekenhuis gebeld ze zegt zolang je niet veel bloed verliest is er niks aan de hand maar toch maak k me een beetje zorgen

Schijnt heel normaal te zijn. Je baarmoeder en vagina zijn extra doorbloed. Dus je voelt alles extra goed. Zolang er geen grote hoeveelheden helder bloed of een prop naar buiten komen, geen zorgen maken. Fijn dat hrt zh je ook goed helpt.

Ik heb zelf geen bloedverlies gehad. Wel dat alles gevoelig is na afloop. En ik denk dat ik een blaasontsteking heb omdat mn plasbuis gevoelig is bij het plassen. Thuis effe langs de huisarts. Gisteren gemeenschap geprobeerd en dat was te pijnlijk

Geplaatst
Schijnt heel normaal te zijn. Je baarmoeder en vagina zijn extra doorbloed. Dus je voelt alles extra goed. Zolang er geen grote hoeveelheden helder bloed of een prop naar buiten komen, geen zorgen maken. Fijn dat hrt zh je ook goed helpt.

Ik heb zelf geen bloedverlies gehad. Wel dat alles gevoelig is na afloop. En ik denk dat ik een blaasontsteking heb omdat mn plasbuis gevoelig is bij het plassen. Thuis effe langs de huisarts. Gisteren gemeenschap geprobeerd en dat was te pijnlijk

Ja bij mij ook pijnlijk en daarna begon het bloeden bij afvegen alleen vanochtend 2 keer nu is t weer weg hoop dat het wegblijft

Geplaatst
Ja bij mij ook pijnlijk en daarna begon het bloeden bij afvegen alleen vanochtend 2 keer nu is t weer weg hoop dat het wegblijft

Zou nu weer klaar moeten zijn hoor! Er is waarschijnlijk een klein vaatje gesprongen. Ik duim ook dat het verder niets is. Als het echt zo'n beetje is, verwacht ik dat niet.

Geplaatst

Snap dat je dat spannend vindt Amalia , ik heb gemeenschap gehad bij 6,5 week voor t eerst maar heb t wel voorzichtig gedaan vondt het een beetje spannend. Je moet zorgen dat je partner niet te diep komt dan kan het ook niet de baarmoedermond raken en bloeden. Lepeltje lepeltje vindt ik t fijnst en dan komt je partner ook niet te diep. Ik heb ook geen bloedverlies of iets gehad alleen een beetje steken na mn orgasme, dan duurt het langer voor de baarmoeder weer ontspant.. Hoop voor je dat t nu stopt. Heb je alweer een testje gedaan?

Geplaatst

Ik ben net weer gaan plassen en er komt al wat meer bloed dus ik denk dat het niet helemaal goed zit helaas

Geplaatst
Ik ben net weer gaan plassen en er komt al wat meer bloed dus ik denk dat het niet helemaal goed zit helaas

Oh nee! Meid wat spannend. Ik duim dat het goed blijft gaan

Geplaatst
Ik ben net weer gaan plassen en er komt al wat meer bloed dus ik denk dat het niet helemaal goed zit helaas Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zou nog even een testje doen meis. Ook omdat je streepje nog niet zo donker was en de clearblue 1-2 aangaf. Dat moet nu wel een duidelijke zichtbare streep zijn. Ontzettend klote , hoop dat t stopt!! 💋

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden