Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ahh fijn om te horen magicwoman! Kan niet wachten 😊

Ja zo ervaar ik t ook Judy, we kunnen nu langzaam wat meer gaan genieten. 9 weken klinkt al veeeel langer en beter vind ik hihi 😊 Kan echt niet wachten tot maandag 💙💖 hoop dat we t hartje mogen horen.

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja echt super fijn. En weer een schattig dekentje gehad. Zo leuk dat er straks weer een ieniemini in ligt 😍Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Ja echt leuk die zachte omslagdoek 😊
Geplaatst
Ja echt super fijn. En weer een schattig dekentje gehad. Zo leuk dat er straks weer een ieniemini in ligt 😍

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Ja! Zo fijn dat dekentje ook :) en weer effe bevestiging dat je echt nog zwanger bent.

Sas, omdat ik wat bloed ben verloren en de echo pas dinsdag is zit ik nog in de stress fase: hopen dat het goed zit en klopt. Hoop dat dat di minder wordt.

Heb al wel een vk uitgezocht. Nog niet gebeld. En zoveel leuke kleertjes hier maar ik heb met mn vriend afgesproken nog niets te kopen. Dus dat doe ik ook niet. Wel voor 3 vriendinnen die komende 4 weken uitgerekend zijn

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Heb gelukkig nooit echt last van misselijkheid gehad. Alleen heel moe, dacht dat dat beter werd maar zit nu weer ff in zo'n periode helaas. Echt nergens energie voor! Begin nu ook last te krijgen van mijn bekken, nu toch echt wat rustiger aan gaan doen. Heb geen zin om nu al thuis te moeten zitten..

Geplaatst
Heb gelukkig nooit echt last van misselijkheid gehad. Alleen heel moe, dacht dat dat beter werd maar zit nu weer ff in zo'n periode helaas. Echt nergens energie voor! Begin nu ook last te krijgen van mijn bekken, nu toch echt wat rustiger aan gaan doen. Heb geen zin om nu al thuis te moeten zitten..

Vervelend dat je zo moe bent. Misschien helpt wat extra ijzer je? Tip: zoek dan nu al een goede fysio. En bij een vriendinnetje was haar schaambeen scheef gezet door de baby. Na een bezoekje aan de fysio nu geen last meer.

Geplaatst

Lig net in bed en kreeg opeens hele felle steken in mn vagina tot mn navel. Werd er ongerust van, had opgezocht en er staat een groeiende baarmoeder. Pff allemaal maar wennen hoor dit soort dingen. Hebben jullie dit al gehad of herkennen jullie dit van vorige zwangerschappen?

Geplaatst
Lig net in bed en kreeg opeens hele felle steken in mn vagina tot mn navel. Werd er ongerust van, had opgezocht en er staat een groeiende baarmoeder. Pff allemaal maar wennen hoor dit soort dingen. Hebben jullie dit al gehad of herkennen jullie dit van vorige zwangerschappen?

Heb je t met niezen of uit t niets? Heb ik ook af en toe, je schrikt je rot maar schijnt normaal te zijn!

Dus no worries!!

Geplaatst
Heb je t met niezen of uit t niets? Heb ik ook af en toe, je schrikt je rot maar schijnt normaal te zijn!Dus no worries!!
Ja eerst met niezen inderdaad vanochtend echt super felle steken! Maar toen had ik t rond 11 uur ook nog is heel heftig uit t niets. Werd er zo onzeker van en heb de verloskundige gebeld. Ze zei dat het bandenpijn is en dat het past bij het aantal weken. Ze zei dat t juist goed is als je dat voelt dat t kindje dan groeit. Ik ben echt benieuwd naar maandag gelukkig mogen we dan weer even spieken. Kan niet wachten. Ben heel emotioneel vandaag , wel drie x gehuild. 😯
Geplaatst

Aah meis niet te druk maken he . hoort er allemaal bij

Ik heb het ok regelmatig vanmorgen nog toen ik uit de auto stapte komt goed jij hebt maandag eem mooie echo

Er

Geplaatst

Dames vandaag bij de vk geweest en loop nu weer 1 dag in ben 19 jan uitgerekend vandaag 9 weken zwanger!

En wat een mooi duidelijk echo aparaat hadden ze beb heel blij met deze echo fotos .

Hartje luisteren doen ze pas bij de volgende echo 3 juli. Kan niet wachten:)

Kleintje was nu 2.5 cm .

Geplaatst
Dames vandaag bij de vk geweest en loop nu weer 1 dag in ben 19 jan uitgerekend vandaag 9 weken zwanger!

En wat een mooi duidelijk echo aparaat hadden ze beb heel blij met deze echo fotos .

Kleintje was nu 2.5 cm .

Wat een mooie plaatjes! En 19 jan nu dus! 3 juli mag je weer! Heerlijk hoor! Groeit mooi door dus :)

Geplaatst
Dames vandaag bij de vk geweest en loop nu weer 1 dag in ben 19 jan uitgerekend vandaag 9 weken zwanger!En wat een mooi duidelijk echo aparaat hadden ze beb heel blij met deze echo fotos .Hartje luisteren doen ze pas bij de volgende echo 3 juli. Kan niet wachten:) Kleintje was nu 2.5 cm .
Wat fijn Judy! Mooie foto's weer! 😍
Geplaatst
Ja eerst met niezen inderdaad vanochtend echt super felle steken! Maar toen had ik t rond 11 uur ook nog is heel heftig uit t niets. Werd er zo onzeker van en heb de verloskundige gebeld. Ze zei dat het bandenpijn is en dat het past bij het aantal weken. Ze zei dat t juist goed is als je dat voelt dat t kindje dan groeit. Ik ben echt benieuwd naar maandag gelukkig mogen we dan weer even spieken. Kan niet wachten. Ben heel emotioneel vandaag , wel drie x gehuild. 

Is allemaal onzekere tijd, probeer je niet te druk te maken!

Schrok er ook van hoor, maar hoort erbij!

Het is al bijna maandag!! Fijne weekend 🤗

Geplaatst

Kleintje was nu 2.5 cm .

Bij mij heb ik ook nog steeds het hartje niet gehoord hoor. Laatste echo met 11+3 gehad!

Mooie duidelijke foto! Super 😍

Geplaatst

Mooie echo Judy. Ik heb het ad donderdag. Ben benieuwd of ik nog word terug gezet. Je bent nu twee dagen voor mij uitgerekend

Geplaatst
Hey magic woman ik dacht juist dat jij paar dagen verder als mij was wanneer had je je tp ?

Ga jij nog naar het zh of al naar de vk ?

Ik ben nu 9+2. 17 januari uitgerekend. Ik heb 1 mei tp gehad.

Geplaatst

Ja echt wel. Ik wilde wat kopen na de tien weken echo. Heb ik bij mijn dochtertje ook gedaan. Alleen alles is of echt jongens of echt meisjes. En weet niet wat het word. Als het een meisje word heb ik alle kleren al. Dus dan koop ik sowieso niks. Alleen geboortepakje 😂 jij al wat gekocht?

Geplaatst

Ja dat scheelt bij de 2de maar ook wel leuk om wat nieuws te kopen .:)

Nee nog niet ga denk volgende week ff met moeders op pad vind dat het dan wel mag :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden