Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
umc zorg in het hoogste pakket 4 en 5 vergoed

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ow dat is mooi, ja in het pakket wat ik nu heb worden er 3 vergoed...vlgd jaar een ander pakket afsluiten maar en ach wie weet lukt het nog op de natuurlijke manier he

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Oh nee Sharlee wat super kut!!! Ik weet helaas hoe je je voelt. Allebei dezelfde dag de terugplaatsing en allebei niet zwanger helaas... pfff wat een gedoe zeg! Waarom is het toch zo moeilijk om zon embryootje te laten nestelen.. 😔😔😔 heele dikke knuffel voor jou ❤️

Geplaatst
Oh nee Sharlee wat super kut!!! Ik weet helaas hoe je je voelt. Allebei dezelfde dag de terugplaatsing en allebei niet zwanger helaas... pfff wat een gedoe zeg! Waarom is het toch zo moeilijk om zon embryootje te laten nestelen.. heele dikke knuffel voor jou ❤️

Thnx Sas, hoe gaat het nu met je? Ja snap er ook niks van en ik had er nog twee ook nog he.

Geplaatst
Thnx Sas, hoe gaat het nu met je? Ja snap er ook niks van en ik had er nog twee ook nog he.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja jeetje zeg! Alletwee niet gepakt! Vanaf nu laat ener altijd 2 terugplaatsen toch? Hopelijk de volgende keer wel raak dan misschien wel een tweeling. Zou leuk zijn. Maar nu eerst op jezelf focussen.. ja het gaat wel met me. Het is heel gek het voelt alweer alsof ik me alweer richt op de nieuwe terugplaatsing terwijl het pas gister was dat ik ongesteld ben geworden. Ben nog steeds wel erg emotioneel merk ik. Kan zo janken om alles en als ik een lief berichtje krijg van iemand van ik weet zeker dat jij een lieve mama zal zijn! Dan krijg ik ook tranen in mn ogen. Maarja het hoort erbij... we moeten het los proberen te laten en verder gaan.. het is gewoon zo ontzettend moeilijk en de wereld zit oneerlijk in elkaar... anderen worden zo zwanger en voeden en verzorgen hun kind alsof het niks waard is of verwaarlozen het. Pfff denk dat wij zoveel liefde te geven hebben als mama daar kunnen ontzettend veel vrouwen wat van leren als ik dat soms zo om me heen zie. Hoe kinderen gehslagen of aangesproken worden in de winkel ofzo grrr kan ik me zo irriteren.. helemaal met mijn beroep. Maar hoe gaat het met jou nu verder? 😞😞😞
Geplaatst
Ja jeetje zeg! Alletwee niet gepakt! Vanaf nu laat ener altijd 2 terugplaatsen toch? Hopelijk de volgende keer wel raak dan misschien wel een tweeling. Zou leuk zijn. Maar nu eerst op jezelf focussen.. ja het gaat wel met me. Het is heel gek het voelt alweer alsof ik me alweer richt op de nieuwe terugplaatsing terwijl het pas gister was dat ik ongesteld ben geworden. Ben nog steeds wel erg emotioneel merk ik. Kan zo janken om alles en als ik een lief berichtje krijg van iemand van ik weet zeker dat jij een lieve mama zal zijn! Dan krijg ik ook tranen in mn ogen. Maarja het hoort erbij... we moeten het los proberen te laten en verder gaan.. het is gewoon zo ontzettend moeilijk en de wereld zit oneerlijk in elkaar... anderen worden zo zwanger en voeden en verzorgen hun kind alsof het niks waard is of verwaarlozen het. Pfff denk dat wij zoveel liefde te geven hebben als mama daar kunnen ontzettend veel vrouwen wat van leren als ik dat soms zo om me heen zie. Hoe kinderen gehslagen of aangesproken worden in de winkel ofzo grrr kan ik me zo irriteren.. helemaal met mijn beroep. Maar hoe gaat het met jou nu verder?

Jaaa idd sommige ouders...gaan mn haren recht overeind staan. Ja tot nu toe gaat het goed, ben ook even op mn neefje aan het passen dus dat zorgt voor voldoende afleiding. Misschien dat de klap wat later komt als ik alleen thuis zit straks. Mn vriend is er erg nuchter onder, maar dat is volgens mij man eigen he? Zij hoeven niet die spuiten te zetten, die punctie te ondergaan enzo

Geplaatst

Nee klopt denk dat alle mannen tenminste de meeste een beetje zo reageren. En dan zegt die ja ik houd me groot voor jou maar ik denk dan vindt t ook wel fijn om even samen te huilen. Merk ik dat je t ook echt heel erg vindt ofzo. Maarja zal wel aan mij liggen 😋

Gezellig even oppassen op je neefje hoe oud is hij? Ik heb dat vorige keer ook gedaan op mn nichtjes was wel heel leuk en ook zeker afleiding. Hoop dat je een beetje leuk paasweekend hebt!

Geplaatst
Nee klopt denk dat alle mannen tenminste de meeste een beetje zo reageren. En dan zegt die ja ik houd me groot voor jou maar ik denk dan vindt t ook wel fijn om even samen te huilen. Merk ik dat je t ook echt heel erg vindt ofzo. Maarja zal wel aan mij liggen

Gezellig even oppassen op je neefje hoe oud is hij? Ik heb dat vorige keer ook gedaan op mn nichtjes was wel heel leuk en ook zeker afleiding. Hoop dat je een beetje leuk paasweekend hebt!

Ja pff ongevoelige types. Nu heb ik ook ruzie met mn vriend omdat alles op mij neerkomt de ivf het huishouden alles pfff. Hij kan ook wel een keer voor mij zorgen, die denken er allemaal maar licht over...zooo irritant! Mn neefje is 2:) heel erg leuk

Geplaatst

Oh leuke leeftijd 😊! Ja ik snap je helemaal ik heb precies hetzelfde. Blijf maar hoop houden dat mocht ik zwanger worden dat hij dan wat zorgzamer zal worden. Dat zeggen ze toch vaderschapshormonen ofzo hahaha 😋

Geplaatst
En ook hier is de droom voorbij, plas met bloed. Heb niks in de vriezer en zit al aan mn laatste poging voor dit jaar die vergoed wordt...zooo deprimerend!

wat klote dit weer meid..

Zo deprimerend idd

Geplaatst
Oh leuke leeftijd ! Ja ik snap je helemaal ik heb precies hetzelfde. Blijf maar hoop houden dat mocht ik zwanger worden dat hij dan wat zorgzamer zal worden. Dat zeggen ze toch vaderschapshormonen ofzo hahaha

Haha nou dan hoop ik dat die van mij heeeeel veel hormonen krijgt, maar dat geluk zal er wel weer niet inzitten

Geplaatst
wat klote dit weer meid..

Zo deprimerend idd

Tja better luck next time dan maar. Hoop dat het voor jou wel gaat lukken meis, iemand moet het hier lukken he

Geplaatst
Tja better luck next time dan maar. Hoop dat het voor jou wel gaat lukken meis, iemand moet het hier lukken he

Ah ik lees net dat je nog een 3de ivf poging hebt pfff..ik dacht dat dit je laatste was..

Nou de derde poging moet het lukken meid!

Hopelijk een hele dozijn goede cryo's ook

Ja ik ga ook gewoon doorstrijden totdat het lukt

Ik ben ook verzekerd bij umc zorg, heb 4 pogingen gekozen.

Geplaatst
Ah ik lees net dat je nog een 3de ivf poging hebt pfff..ik dacht dat dit je laatste was..

Nou de derde poging moet het lukken meid!

Hopelijk een hele dozijn goede cryo's ook

Ja ik ga ook gewoon doorstrijden totdat het lukt

Ik ben ook verzekerd bij umc zorg, heb 4 pogingen gekozen.

Ah goed zo! In ieder geval een poging meer. Jaaaaa ik hoop ook een x op cryo's tot nu toe geen 1 gehad

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.. Werd net wakker en toch al een test gedaan🙃

Zie denk ik, zoals jullie noemen, een tuurstreepje.. Nou heb ik een foto gemaakt maar krijg het er niet op.

Krijg alleen via de computer, maar doe het via mijn mobiel.

Heb sinds gister best wel wat buikkrampjes, dus was eigenlijk bang dat mijn menstruatie zou doorbreken.

Zit op wd 8, maar is voor mijn cyclus pas laat teruggeplaatst.. Ooo hoe gek kan je jezelf maken 😬

Geplaatst
Goedemorgen allemaal.. Werd net wakker en toch al een test gedaan🙃

Zie denk ik, zoals jullie noemen, een tuurstreepje.. Nou heb ik een foto gemaakt maar krijg het er niet op.

Heb sinds gister best wel wat buikkrampjes, dus was eigenlijk bang dat mijn menstruatie zou doorbreken.

Zit op wd 8, maar is voor mijn cyclus pas laat teruggeplaatst.. Ooo hoe gek kan je jezelf maken 😬

Tegenstrijdig weer. Nog een paar dagen wachten en dan weet je meer! Nog even Pasen door. Maak er een leuk weekend van en ik duim voor een knalstreep met een paar dagen

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

ik ben hier nieuw dus zal mij even voorstellen!

Ik ben Susanne en ben 29 jaar, na enige tijd van onderzoeken zijn wij afgelopen maart begonnen met onze ICSI behandeling.

10 april hebben wij een goede punctie gehad en 13 april een verse tp van een 8cellige!

op 28 april mogen wij een test doen, dit is de eerste keer dat ik op het wachtbankje zit en het kan mij niet snel genoeg 28 april zijn.

Je leest van alles en nog wat op het internet, je voelt ieder dingetje.

Wat doen jullie om door deze 2 weken heen te komen??

Liefs,

Susanne

Geplaatst
Goedemorgen allemaal,

ik ben hier nieuw dus zal mij even voorstellen!

Ik ben Susanne en ben 29 jaar, na enige tijd van onderzoeken zijn wij afgelopen maart begonnen met onze ICSI behandeling.

10 april hebben wij een goede punctie gehad en 13 april een verse tp van een 8cellige!

op 28 april mogen wij een test doen, dit is de eerste keer dat ik op het wachtbankje zit en het kan mij niet snel genoeg 28 april zijn.

Je leest van alles en nog wat op het internet, je voelt ieder dingetje.

Wat doen jullie om door deze 2 weken heen te komen??

Liefs,

Susanne

Hai Susanne, welkom hier! Fijn dat je poging goed is gegaan! Nu duimen inderdaad dat het snel testtijd is!

Veel leuke dingen doen om je af te leiden. Dat is het. Helaas niet meer tips ;) ik hoop dat het raak mag zijn voor je! Hebben jullie nog cryo's over?

Geplaatst
Goedemorgen allemaal.. Werd net wakker en toch al een test gedaan

Zit op wd 8, maar is voor mijn cyclus pas laat teruggeplaatst.. Ooo hoe gek kan je jezelf maken

Ooo spannend

Hier vandaag wachtdag 9

Geplaatst
Ooo spannend

Hier vandaag wachtdag 9

Ga je testen vandaag? Of wacht je toch nog even?

Geplaatst

Vandaag nog niet denk ik misschien morgen

Had op dag 7 getest was niks maar was ook niet met ochtend urine

Geplaatst
Goedemorgen allemaal.. Werd net wakker en toch al een test gedaan

Zit op wd 8, maar is voor mijn cyclus pas laat teruggeplaatst.. Ooo hoe gek kan je jezelf maken

Oooow ik hoop zo voor je dat het een felle streep wordt! Probeer te relaxen🤞🏻

Geplaatst

@wilhelmina wouww dat is precies wat je verwacht op dit termijn..een tuurstreepje.. nu mooi doorzetten maar wat een fijn nieuws voor nu al

@susanne spannend zeg! de wachtweken zijn pittig..zet hem op

@amf wd 9.. ohhh sow spannend nu! ik duim zo hard

Geplaatst
@wilhelmina wouww dat is precies wat je verwacht op dit termijn..een tuurstreepje.. nu mooi doorzetten maar wat een fijn nieuws voor nu al

@susanne spannend zeg! de wachtweken zijn pittig..zet hem op

@amf wd 9.. ohhh sow spannend nu! ik duim zo hard

Ja durfde vanochtend niet te testen wacht nog wel een dagje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden