yamila Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 nou goed teken butterfly! vaak als de bevruchting niet goed is gegaan bellen ze toch een dagje eerder om je niet in spanning te laten zitten Daar weet ik ook niets van af.. ik kreeg een brief mee dat ik tussen deze tijd en deze tijd in de ochtend gebeld ga worden. Als het ziekenhuis mij belt (waar de bevruchting plaat vind) dan weet ik dat het goed zit.. maar als het ziekenhuis belt waar ik de punctie heb gedaan dan is dat geen goed nieuws. Bij ons laten ze het een dag om te bevruchten, en kijken er volgende dag pas naar Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 @butterfly als hellemaal niks bevrucht is proberen ze over het algemeen toch eerder te bellen ze beoordelen dit meestal elke dag en zien na een dag al wel over bevruchting is opgetreden.. natuurlijk kunnen ze altijd nog stoppen.. wat ik zo heb gelezen onder de meiden bij wie niks bevrucht was bleek toch dat ze meestal wel eerder werden gebelt. Uiterraard uitzonderingen daar gelaten. Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Dan hadden ze toch vandaag gekeken? Gisteren zijn zd bij elkaar gezet dus dan keken ze vandaag.... Huh dus bij de punctie zien ze het al dan? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 @butterfly idd vandaag gekeken.. wij worden ook al de volgende dag gebelt of er bevruchting heeft plaats gevonden natuurlijk kunnen ze dan als nog stoppen met delem maar ik vind het wel een positief iets dat ze niet gebelt hebben. Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Ja mijn arts wilde dat ook maar de vrouw van het lab zei dat is niet de gang van zaken . Ik kan dan morgen ( vandaag dus ) bellen en is er nog niks of stilstand en dan ineens na ophangen gaat het wel . Of zoiets in die trand. Waarop het mij te warrig werd en ik zei doe maar gewoon zaterdag dan. Maar hoop wel als ze voor dood in het chaaltje lagen ze zoude bellen want dat is dan iets van geruststelling voor. Want ik lieg niet ik zit met een hartslag van weet ik veel hier en trek de onzekerheid amper word echt helemaal gek. Ik heb er maar 2... 2 maar... oh ik hoop het zo 1 zal ik al eeuwig dankbaar voor zijn ik wil zo graag morgen daar heen om het op te halen pffff. Trouwens als ze vandaag keken he en geen activiteit kwa bevruchting zagen doen ze dan nog icsi of kan dat niet meer dan. Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Jij had toch ook maar 2 eitjes es of 3? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 nee dat kan volgens mij niet meer.. mijn 3 waren niet gaan delen na bebruchting en hoorde ik de volgende dag al.. ze zijn idd voorzichtig omdat het in een vroeg stadium natuurlijk nog mis kan gaan.. maar als er na 24 uur niks gebeurd is bellen ze toch meestal wel al. ik weet hoe je je voelt.. ik was zo bang dat die eene zou stoppen..en nu ben ik harstikke zwanger.. ik dui. zo hard Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Oké dus vandaag als het bevrucht is moeten ze ook gelijk zijn gaan delen want als dat dus niet gebeurt die zelfde dag vandaag dus dag na punctie is het over en bellen ze meestal ? Ik hoop het zo haal allemaal dingen in me kop van te harde schil tot Overrijpe tot misvormd . Het zal mijn zelfvertrouwen ook zo'n knauw geven . 1 is al goed echt. 1tje maar . Pfff Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Kunnen ze bij het sorteren uit de bakjes dat je mee mag kijken al zien of het normale eitjes zijn? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 zover ik weet kunnen ze het pas zien als ze rijp zijn.. volgens mij niet gelijk. oonodig in spanning laten doen ze nooit dus denk dat er wel wat gebeurd:) ik duim zo hard..hoelaat word je gebelt? er valt zo een last van je af als ze bellen en je goed nieuws hebt. bij ons bellen ze idd de volgende dag of ze bevrucht zijn en gaan delen Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 @butterfly 4 eitjes zelfs en maar 1 goed bevrucht hoorde we de volgende dag. Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Hoe bedoel je volgens mij kunnen ze t pas zien als ze rijp zijn? Ja hoop t maar want protocol was echt zaterdag pas bellen. Word morgen tussen half 9 en 10 gebeld ochtend .Ja die last moet eraf ik word helemaal gek . Omdat ik er maar 2 heb en niet eens weet of ik wel bevrucht kan worden door mijn partner. Matchen wel wel weet ik het wat ik allemaal lees. Ja jij had er 4 3 stopte en die ene zit nu in je buik Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Moet je voorstellen dat er 1tje morgen is.. die op ons wacht . Pffff blijf janken denk ik Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 ahh bedoel natuurlijk niet rijp maar geschikt voor behandeling.. dat zal dan idd vorm etc zijn.. wij hebben wel eens 5 eicellen gehad waarvan er maar 3 geschikt waren voor gebruik. ik duim keihard voor je! weet zo goed hoe je je voelt.. Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Oké maar dat zagen ze gisteren dan al? Of ze geschikt waren? Ja is echt een onzeker rotgevoel Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Denk dat je mee onzeker bent ook als je zo weinig hebt Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Spannend butterfly, maar weet zeker dat je morgen iig 1 morgen to hebt! Als het vandaag niet goed gedeeld was, zouden ze echt wel gebeld hebben. Maar idd het moet bljjven delen, tot aan de tp en daarna lekker warm jn de baarmoeder. Bij ons bellen ze (alleen als het niet goed is), 2 dagen na de punctie, 1 dag voor de tp. Bij ons doen zena 3 dgn de tp. Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 ja dat zien ze volgens mij als ze ze samen gaan stoppen:) Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Jeetje pino dat je dat zo zeker weet. Ik moest wel even glimlachen want ik hoop zo erg dat je gelijk hebt 1 is al genoeg voor mij. Echt . Jij word dus helemaal niet gebeld alleen als het niet goed is begrijp ik? Ja zoals ik al eerder zei de arts zei wel bel der anders morgen dan hoeft ze niet t zolang in stress te zitten maar daar was de vrouw van het lab het niet echt mee eens.. dus uiteindelijk zei ik doe maar zaterdag dan. Dan weet ik het zeker iig. Dus hoop echt dat wat jij zegt zo is dat als het echt echt doffe ellende was z toch al gebeld hadden. Maar ze zeiden ook ja durven we niet zomaar want je belt dan misschien ongelegen en verziekt iemands dav Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Wat is een to pino? Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 23 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2017 tp:) ik denk ook dat je die hebt morgen Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Oh ik hoop zo dat jullie gelijk hebben. Ik dacht gisteren kon ik maar in het ziekenhuis sluipen en zelf kijken . Dit is echt killing. Maar ben wel blij met jullie positieviteit doet me goed Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Jeetje pino dat je dat zo zeker weet. Ik moest wel even glimlachen want ik hoop zo erg dat je gelijk hebt 1 is al genoeg voor mij. Echt . Jij word dus helemaal niet gebeld alleen als het niet goed is begrijp ik? Ja zoals ik al eerder zei de arts zei wel bel der anders morgen dan hoeft ze niet t zolang in stress te zitten maar daar was de vrouw van het lab het niet echt mee eens.. dus uiteindelijk zei ik doe maar zaterdag dan. Dan weet ik het zeker iig. Dus hoop echt dat wat jij zegt zo is dat als het echt echt doffe ellende was z toch al gebeld hadden. Maar ze zeiden ook ja durven we niet zomaar want je belt dan misschien ongelegen en verziekt iemands dav Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk To is tp ;-). Typefoutje. Nee bij ons kunnen ze tot 12uur bellen, als het niet goed is. Superkiling! Bij verse tp hadden we stiekem zelf het zkh al gebeld. Werd gek van de spanning. Nu bij cryo tp iets minder omdat er meerdere in de diepvries liggen. Ontdooid de eerste niet goed pakken ze de volgende. Huh?? Ongelegen bellen en verziekt iemands anders dag. Vreemde dag. Daar hebben ze toch telefoniste voor uitgevonden. En als het bij de laborant niet uitkomt neemt hij/zij de telefoon toch niet op. Maar idd ze hebben het liever niet ibm drukte als iedereen dat zou doen Ja positief blijven! Niet altijd even makkelijk. Maar wel noodzakelijk! ;-). Dus gaat gewoin lukken!! Quote
Butterfly36 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Ik snap het . Wachten is sowieso killing met dit. Ze bedoelde dat ze liever niet onverwachts belde omdat ze dan nooit weten of het gelegen komt zo was iemand eens op een bruiloft en belde ze ( schijnbaar toch eerder dan) en die vrouw der hele dag was naar God . Snap je. Ja positief blijven is moeilijk nu. Ik kan alleen maar hopen Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 23 Juni, 2017 Geplaatst 23 Juni, 2017 Ik snap het . Wachten is sowieso killing met dit. Ze bedoelde dat ze liever niet onverwachts belde omdat ze dan nooit weten of het gelegen komt zo was iemand eens op een bruiloft en belde ze ( schijnbaar toch eerder dan) en die vrouw der hele dag was naar God . Snap je. Ja positief blijven is moeilijk nu. Ik kan alleen maar hopen Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Ohh so. Las het anders, vond het al vreemd. Ja daar zit zeker wat in, al kan je natuurlijk ook even afstemmen. Maar goed voor jou goed nieuws morgen!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.