Ga naar inhoud

Wachtbankje juni 2017


Pino81

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoe is het met de wachtende onder ons? Iemand al testdrang?

Hier gaat het zijn gangetje. Merk dat mijn lichaam wel anders voelt. Darmen lijken weer beetje op gang te komen. Ik heb wel testdrang maar het is nog veel te vroeg dus kan niet Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

202b9b6da44d5ca27d7b6d555c8d5a1d.jpgHaay Ladys zelf neem ik deze multivitamine daar zit de extra foliumzuur al in die hoef k dus niet meer ernaast te nemen en hiernaast neem ik nog omega3 voor zwangere vrouwen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Amalia gefeliciteerd hoor!! Ziet er goed uit!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

202b9b6da44d5ca27d7b6d555c8d5a1d.jpg

 

Haay Ladys zelf neem ik deze multivitamine daar zit de extra foliumzuur al in die hoef k dus niet meer ernaast te nemen en hiernaast neem ik nog omega3 voor zwangere vrouwen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Dankjewel na woensdag kan k officieel blij zijn en dan nog de eerste echo natuurlijk maar het gaat de goeie kant op tot nu toe.. dankjewel.. en jij bent ook bezig of zwanger?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het met de wachtende onder ons? Iemand al testdrang? Hier gaat het zijn gangetje. Merk dat mijn lichaam wel anders voelt. Darmen lijken weer beetje op gang te komen. Ik heb wel testdrang maar het is nog veel te vroeg dus kan niet Haha.
Spannend minima!!hoeveel dagen moet je nog wachten? Ik heb net de follikel meting gehad. Vandaag dag 10 en had 2 mooie exemplaren rechts van 21 en 18mm! Vanavond ovitrelle spuiten en dinsdag iui.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Christel81 O spannende tijd voor jou dus ook. Ik ga vast voor je duimen en twee eitjes dat is dubbele kans dus. Fijn!

 

ik zit pas op wachtdag 4 dus moet nog vijf dagen wachten. Pff merk dat ik vandaag alle hoop even kwijt ben. Ben super emotioneel. Hebben jullie hier ook last van door de bolletjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben altijd vooral heel moe door de bolletjes. Ook een kort lontje merk ik maar dat kan ook door de vermoeidheid komen. Ik zit nu 12 dagen na de ovulatie dus zou kunnen testen maar wacht nog even. Denk tot woensdag. Sinds gisteren ineens het gevoel dat het niet gelukt is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een cryo van 2 dagen oud. Ik heb vorige week donderdag de terugplaatsing gehad.

 

Spannend hoop dat je straks een mooie test ik je handen hebt.. ik heb hem sinds gisteren maar toch blijft het een eng idee tot aan de echo dan ben ik pas echt gerustgesteld

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend minima!!hoeveel dagen moet je nog wachten? Ik heb net de follikel meting gehad. Vandaag dag 10 en had 2 mooie exemplaren rechts van 21 en 18mm! Vanavond ovitrelle spuiten en dinsdag iui.
Christel wat goed ! precies de juiste mm Spannend dinsdag de iui ..ik hoop dat t meteen raak is !!! 🙏🏾 Ik heb zelf dinsdag cryo tp Lopen we gelijk betreft wachtweken haha kunnen we tien minima en Pino vergezellen op t bankje Succes morgen 🙌🏾❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha danlon, welkom terug. Ik schuif graag een stukje op voor je :)

Dankje! Ben je nog steeds bezig of opnieuw?

 

Wij beginnen nu opnieuw... Alles is tegengevallen.. Eerst te weinig eitjes, doorprikken, vervolgens bij punctie toch 9 eitjes.. En maar 1 bevruchting 😕

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en schuif lekker aan !!! ❤️ Welke fase zit je nu?

Ik heb afgelopen zaterdag tp gehad van een 4 cellige embryo ☺️ we hebben verder niks over... Normaal zou ik 2 tp moeten mja die waren er niet. ik zal proberen alle berichten even terug te lezen hihi

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Christel wat goed ! precies de juiste mm Spannend dinsdag de iui ..ik hoop dat t meteen raak is !!! 🙏🏾 Ik heb zelf dinsdag cryo tp Lopen we gelijk betreft wachtweken haha kunnen we tien minima en Pino vergezellen op t bankje Succes morgen 🙌🏾❤️
Helaas heb ik slecht nieuws. De iui gaat morgen niet door. Gisteren keurig de ovitrelle gespoten. Wordt ik om 3.00 wakker met heel erge buikpijn rechts. Mijn lichaam had heft zelf al in handen genomen. Vanmorgen echo gehad en inderdaad de eitjes zijn allebei gesprongen 🙁. Dus iui is nutteloos. Gisterenavond zelf nog wel gedaan maar ja, dat geeft dus echt een heel klein kansje. Ik ben er verdrietig van. Ik hoop voor jou meer geluk deze maand miranda. We mogen nog wel zaadonderzoek laten doen om te weten of we iui nog blijven doen of ivf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik slecht nieuws. De iui gaat morgen niet door. Gisteren keurig de ovitrelle gespoten. Wordt ik om 3.00 wakker met heel erge buikpijn rechts. Mijn lichaam had heft zelf al in handen genomen. Vanmorgen echo gehad en inderdaad de eitjes zijn allebei gesprongen 🙁. Dus iui is nutteloos. Gisterenavond zelf nog wel gedaan maar ja, dat geeft dus echt een heel klein kansje. Ik ben er verdrietig van. Ik hoop voor jou meer geluk deze maand miranda. We mogen nog wel zaadonderzoek laten doen om te weten of we iui nog blijven doen of ivf.
Ooh jeetje dat is idd niet zo goeie nieuws en ik kan me goed voorstellen dat je verdietig bent en dat mag je ook 😔 Dikke knuff.. Ik hoop toch stiekem dat het zonder de iui raak is deze maand 🙏🏾 Gezien je lichaam het eige hef in handen heeft genomen wie weet dat de natuur zijn werk als og gaat doen🙏🏾Neem je tijd die je nodig heb om toch ff je emoties te laten zakken want het is nooit fijn dat wij vrouwen die in deze traject zitten tegen hindernissen aanlopen of moeten ondergaan die de behandeling of een tp kunnen belemmeren. Ik hoop dat de semenonderzoek je duidelijkheid geeft idd of het zinvol is om iui te blijven doen of juist een ivf behandeling Hoop dat je snel door kan lieverd. En dankjewel .. tis altijd even de vraag of alles goed ontdooid en dat de tp doorgaan of niet ❤️😙
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen zaterdag tp gehad van een 4 cellige embryo ☺️ we hebben verder niks over... Normaal zou ik 2 tp moeten mja die waren er niet. ik zal proberen alle berichten even terug te lezen hihiVerstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Spannend ☺️ Je zit dan nu in je wachtweken Succes en hoop dat de kleine lekker blijft plakken🤞🏾❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer goed en minder nieuws hoor ik al. Sterkte, Christel, wat ontzettend balen! Ik hoop dat je lijf er klaar mee was en ook graag zwanger wil zijn en nu dus zelf beschikt. En ik blijf duimen voor de andere dames in wacht weken voor en na tp en behandeling!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer goed en minder nieuws hoor ik al. Sterkte, Christel, wat ontzettend balen! Ik hoop dat je lijf er klaar mee was en ook graag zwanger wil zijn en nu dus zelf beschikt. En ik blijf duimen voor de andere dames in wacht weken voor en na tp en behandeling! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ahww 😘❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer terug van een leuk vriendenweekend. Ff met iets heel anders bezig zijn. Nah ja, even naar het isala ziekenhuis geweest (daar zitten volgens mij een paar van hier), omdat de uitslag in mijn gezicht toch krentenbaard is. Wel jah kan er ook nog wel bij..

Nu wachtdag 7, van een 5 dagen oude embryo. Gisteren leek het net of ik ongesteld zou worden, maar gelukkig is dat (nog) niet het geval. Wel wat rommelende darmen, maar dat komt van het eten tijdens dit weekend, haha.

So far so good, maar heb nog steeds geen goed gevoel erbij.

 

@amalia, yesss gefeliciteerd!!ziet er goed uit.

 

@christel, super shit zeg. Snap dat je verdrietig bent. Heb het ook 2x gehad tijdens de iui. 1x niet doorgegaan. 1x leek het net gesprongen en toch geprobeerd, zonder succes. Sterkte. Hopelijk kunnen jullie snel door naar ivf.

 

@minima, heb deze keer geen last van de bolletjes. of misschien juist wel, want voel me redelijk vlak. Maar daardoor functioneer ik dan wel weer prima.

Verder maar rustig afwachten nog op het bankje.

 

@welkom danlon, kom er gezellig bij zitten, hopelijk met succes

 

@tien, knap dat je nog niet getest hebt, spannende komende dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden