Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Lalautje ik trek nog geen conclusies. Morgen zet ik de laatste Pregnyl en dan duurt het sowieso 10 dagen voordat het uitgewerkt is. Liefst zou ik dus tot 24e willen wachten met testen, als ik voor die tijd nog niet ongesteld ben geworden.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Lalautje ik trek nog geen conclusies. Morgen zet ik de laatste Pregnyl en dan duurt het sowieso 10 dagen voordat het uitgewerkt is. Liefst zou ik dus tot 24e willen wachten met testen, als ik voor die tijd nog niet ongesteld ben geworden.

Ja dat zou ik je ook aanraden.. daarom zei ik laatst al tegen jou dat ik het raar vind dat het ziekenhuis jou 22 aug als testdatum gaf.. ik zou ook 24 testen als je kan wachten, denk dat je de test sowieso niet vertrouwd als hij positief is.. dan ga je alsnog afvragen, hmmm komt het door de pregnyl..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@Lalautje ja er stond 15 dagen na tp op het formulier. Het is sowieso nog ver weg. Eerst nog deze week doorheen komen.

Geplaatst
@Lalautje ja er stond 15 dagen na tp op het formulier. Het is sowieso nog ver weg. Eerst nog deze week doorheen komen.

Ja dat is waar.. ik duim voor je🤞

Geplaatst

Bibi schema

🦋Miranda13: 3aug tp18 aug/5

🦋Ash: 7 aug tp 22 aug/9

🦋Danlon: 12 aug tp26 aug/13

Christel81: 1 aug start gonalf,

13 aug 3e echo fm

Butterfly: 16 aug cryo ontdooiing,17 aug tp

EatPrayLove: 4 aug start gonalf,

14 aug 2e echo fm

Yamila: 8 aug start pil,

27 aug decapeptyl

Yvje1977: 15 aug start pil,

14 sept start decapeptyl

Evi.H: 1 sept start pil

Lautje: 15 sept start pil,

4 okt start decapeptyl

Poekie: rustmaand

Amf: rustmaand

Noom: rustmaand

minima: rustmaand/zwanger?

Marleen84: rustmaand/zwanger?

Pino: rustmaand/zwanger?

Inge35

Geplaatst
@Lalautje jij ook veel succes aankomende maand. Geniet van je hormoonvrije periode zou ik zeggen.

Dankje, ja wel even weer rust in mijn hoofd gelukkig, wat een hel was het zeg !

Geplaatst
Oke! Lekker nog een paar dagen doorgroeien Was je bms ook goed ?

Bij mij is het so slecht ze kijken alleen naar de echo en laten zien wat daar allemaal gebeurd voor de rest hoor ik geen bms enz

Geplaatst
@Lalautje jij ook veel succes aankomende maand. Geniet van je hormoonvrije periode zou ik zeggen.
Dankjewel allemaal! Ben net terug van het werk en doodop. Ik voel echt continu mijn linkerkant alsof het tegen mijn darmen aanduwt. Morgen reageer ik ff op iedereen. Ik ga lekker slapen.
Geplaatst
Maar je hebt 3 aug toch een 3 daagse tp gehad ? Punctie kan je toch zien als eisprong.. in principe kan je dan testen 14 dagen na punctie toch ? In jouw geval 14 dagen na tp min 3 dagen? Dus 14 aug ? Of bang voor negatieve test terwijl je een late innesteling hebt? Ik vind het wel heel knap dat je kan wachten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi lalautje Ik heb een 4 daagse morula met score 2 teruggeplaatst gekregen en de laborant gaf aan goede kans te hebbben ( zeggen ze vrijwel altijd en elke keer of het nou a kwaliteit is of b zeg maar ) vandaag ben ik 1 dag te laat dus dat is leuk 😂😂😂 volgens mijn cyclus app.. zou eerlijk niet weten wanneer ik vroeg kan testen zou ik dat willen ... voel ook vrij weinig voel me wel anders als normaal Mrja dat wil niks zeggen joh in dit traject we zullen het zien de wachtweken zijn gewoon echt bah
Geplaatst
@miranda13 opzich gaat het wel goed met mij. Ik plas nog vaak, krampjes en steken af en toe. Verder gewoon aftellen, zucht Officieel zou vanaf morgen de 'innesteling' moeten plaats vinden. Ik ben er nuchter onder.Ik ging helemaal stuk om de opmerking van je man, wie is er nou meer zenuwachtiger? Ach nog bijna 5 dagen mag je testen.
Hahah ja 😂😂😂 me man vanmorgen ook je kan overmorgen testen toch ?? Voorheen teste ik altijd op Wachtdag 12 drom 😂 Ja in de eerste wacht week ook joor steekjes hier daar aoms lichte ongi gevoel onderbuik maar dat is weg sinds afgelope dinsdag en voorderest niks af en toe beetje jeuk of gek gevoel recht onder me navel vollere borsten Maarja in dit traject is niets wat t lijkt dus hou mezelf nuchter wn probeer positief te zijn en hopen op goed resultaat We gaan ervoor laten we het bankje lekker groen kleuren en hoop 🙏🏾🍀💪🏾🙌🏾🤰🏾
Geplaatst

@ Christel hoe Is het gegaan lieverd ?? Ga ervanuit dat ik zo een positief berichtje mag lezen van je☺️ Of als je nog moet Succes !

@ EatPrayLove wat is er aan de hand dat je aangeeft dat het zo slecht is ? Bedoel je dan je bms of de stimulerende fase ( sorry misschien heb je dat al verteld ) Blijf positief en houd hoop dat het wel goed gaat komen te zitten ❤️🙌🏾

@ Ash ja die pregnyl blijft nog een aantal dagen in je systeem maar je spuit neem ik aan geen 5000IE toch vandaag .. minder lijk mij dan zou het ook eventueel eerder weg zij uit je lichaam misschien ? Of maakt dat niet zoveel uit Dacht dat bijvoorbeeld beeld 10000ie 14 dagen geld daarom

Geplaatst

@miranda13 ja het kriebelt he. Ik moet nog 9 dagen wachten om te testen. Ik werd net wakker met zware steken aan de rechterkant. Zwaar irritant. Vind dat de minder leuke dingen.

Geplaatst
Bij mij is het so slecht ze kijken alleen naar de echo en laten zien wat daar allemaal gebeurd voor de rest hoor ik geen bms enz

@eatpraylove als je bij de arts bent voor de echo kun/moet je gewoon zelf dingen vragen. Gewoon vragen hoe dik je bms is ...soms vergeten ze dat volgens mij te melden omdat ze denken dat het alleen voor hun belangrijk is en duidelijk hoeft te zijn. Gewoon vragen dus !

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

@ Ash Oeh ja die heb ik ook gehad dat is idd echt minder ! En zulke dingen laat je dan toch fftjes weer kort onzeker worden .. Teminste dat heb ik dan .. ik hoop en duim dat het lekker aan het innestelen is en dat je daardoor die steek ervaar 🙏🏾🙏🏾🙏🏾

Geplaatst

@miranda13 nee ik spoot alleen voor de punctie 10.000. Daarna 4x 5000 (inclusief vandaag). Dat blijft dus nog tot maximaal 10 dagen in mijn lichaam zitten.

Geplaatst
@eatpraylove als je bij de arts bent voor de echo kun/moet je gewoon zelf dingen vragen. Gewoon vragen hoe dik je bms is ...soms vergeten ze dat volgens mij te melden omdat ze denken dat het alleen voor hun belangrijk is en duidelijk hoeft te zijn. Gewoon vragen dus !

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Dat doe ik ook! Vertellen t niet altijd, ook omdat ze denken dat t voor hun belangrijk is en jij alleen wil horen dat t goed is... Helaas werkt dat bij veel vrouwen niet hihi...

Ik vraag altijd en hoe dik? En hoeveel Eitjes? En hoe groot? Tegenwoordig laten ze me precies meekijken met wat ze doen en meten en vertellen t hihi

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Spannend meiden... Hopelijk nog heel veel positieve berichten hier komende weken 😃🍀😉

Vandaag hopelijk een heel blij bericht van Pino 🍀🍀🍀 PIIIINOOOOOO.....WAAR BEN JE??? Hou ons niet langer in spanning 🤔😄

Geplaatst
Spannend meiden... Hopelijk nog heel veel positieve berichten hier komende weken

Vandaag hopelijk een heel blij bericht van Pino PIIIINOOOOOO.....WAAR BEN JE??? Hou ons niet langer in spanning

Nou inderdaad!!! Hoop dat ze zo overdonderd is van het positieve nieuws dat ze t ons nog niet heeft durven vertellen... @pino fingers crossed!

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
Nou inderdaad!!! Hoop dat ze zo overdonderd is van het positieve nieuws dat ze t ons nog niet heeft durven vertellen... @pino fingers crossed! Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Jaaaa spannend 🤗 Ik hoop dat ze lekker thuis met haar manlief/gezin aan het beseffen is dat ze heerlijk zwanger is 💪🏾 Nou Pino je laat ons in de spanning 🙃
Geplaatst

We horen het vanzelf van Pino. Als de test negatief was lijkt me het niet leuk voor haar om dit soort dingen steeds te lezen.

Geplaatst
We horen het vanzelf van Pino. Als de test negatief was lijkt me het niet leuk voor haar om dit soort dingen steeds te lezen.

Zo denk ik er ook over... we merken het vanzelf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden