Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Gaat komen lautje, fijn dat de punctie doorgaat en zeker te weten zitten er een paar mooie bruikbare eitjes tussen!:)Voor wat betreft de progynova die ik nu slik, wat een baggerspul. @Yamila ik heb exact hetzelfde en sterf van de maagpijn echt niet normaal, ik blaas helemaal op ook .Ik vind het echt erger dan de meno en deca daar had ik minder last van ja huilbui , emo en moe maar dit ik voel me echt beroerd bah.En 10 x moeier... ik wilde het graag in de natuurlijke cyclus maar ja mocht weer niet he, makkerlijker inplannen zo en waarom kiezen voor minder hormonen als dit voor jouw als ziekenhuis beter werkt en je zo iedereen lekker makkelijk kan inplannen :) :):)
@lautje wat hebben ze je toch te lang laten stimuleren halen zeg! Gelukkig kan je punctie toch doorgaan en hopelijk haal je daar nog een mooi aantal eitjes uit !@danlon jij weer een bebe aan boord lekker blijven plakken ik duim met je mee succes in de wachtweken
  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@lautje wat hebben ze je toch te lang laten stimuleren halen zeg! Gelukkig kan je punctie toch doorgaan en hopelijk haal je daar nog een mooi aantal eitjes uit !@danlon jij weer een bebe aan boord lekker blijven plakken ik duim met je mee succes in de wachtweken
Lalautje heeft punctie allang achter de rug

Dankje !!

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

@butterfly maak je maar geen zorgen hoor, de progynova houd je cyclus stil.

@danlon wat fijn dat het goed is gegaan, en wat spannend 2 embryo's teruggeplaatst gekregen!

Bij ons krijg je 2 embryo's tp als je op je 3de poging zit of 38jr+ bent.

Succes op het wachtbankje!

Geplaatst

Jep 18 eieren 11 rijp 3 embryo's allemaal dood

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ja 26 bloedprikken, 28 uitslag

Ga je niet stiekem ook nog een testje thuis doen zaterdag ?

Geplaatst

Net ook een telefoontje gehad van ziekenhuis. Die had zich ook al zo goed voorbereid. Gaf eerst bloeduitslag door en zei daarna : 18 september heb je een gesprek en gaan ze het hebben over jouw embryootjes.. Uhh... een moment ... Ohh er zijn geen embryo's. Dan gaat het gesprek 18 sept over hoe nu verder. ' Uh ja dat wist ik al'

Ook geen excuus ofzo

Geplaatst
Ga je niet stiekem ook nog een testje thuis doen zaterdag ?

Nahhh ligt eraan hoe ik me vol... Meestal probeer ik dat niet te doen..

Geplaatst
Net ook een telefoontje gehad van ziekenhuis. Die had zich ook al zo goed voorbereid. Gaf eerst bloeduitslag door en zei daarna : 18 september heb je een gesprek en gaan ze het hebben over jouw embryootjes.. Uhh... een moment ... Ohh er zijn geen embryo's. Dan gaat het gesprek 18 sept over hoe nu verder. ' Uh ja dat wist ik al'

Ook geen excuus ofzo

Dat zou ik 18 sept wel benoemen dat je dat erg vervelend vindt

Geplaatst
Dat zou ik 18 sept wel benoemen dat je dat erg vervelend vindt

Ja inderdaad, heb al wel een lijstje.. ook dat ze bij slecht nieuws gesprek daarna maar doorratelde over 4 praktische onderwerpen, wat mij op dat moment niks interesseert en ook niet binnenkomt

Geplaatst
Ik stiekem ook wel beetje haha... Maar die kans is40% als t geslaagd is dus niet heel hoog.

Mag je dat bij jouw ziekenhuis zelf beslissen of je er 2 terug krijgt ? Heb je wel veel meer slagingskans !

Geplaatst
Mag je dat bij jouw ziekenhuis zelf beslissen of je er 2 terug krijgt ? Heb je wel veel meer slagingskans !

Ik volg eigenlijk gewoon advies van mn arts... Bij ons kun je ovk tekenen voor 1,2 of 3

Geplaatst
@butterfly maak je maar geen zorgen hoor, de progynova houd je cyclus stil.

@danlon wat fijn dat het goed is gegaan, en wat spannend 2 embryo's teruggeplaatst gekregen!

Bij ons krijg je 2 embryo's tp als je op je 3de poging zit of 38jr+ bent.

Succes op het wachtbankje!

Ik voel toch echt mijn eisprong en heb allemaal draderig slijm. Ach mijn lijf bootst dwars door de progynova alsnog de natuur na

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Ik voel toch echt mijn eisprong en heb allemaal draderig slijm. Ach mijn lijf bootst dwars door de progynova alsnog de natuur na

Heb je ziekenhuis al gebeld?

Geplaatst

Nee ga hier geen spoed voor bellen. Ik denk dat het hebben van een eisprong helemaal niet uitmaakt nu. Ik krijg hem donderdag terug als alles goed gaat dus kan weinig kwaad loopt mooi in elkaar over

Geplaatst
Nee ga hier geen spoed voor bellen. Ik denk dat het hebben van een eisprong helemaal niet uitmaakt nu. Ik krijg hem donderdag terug als alles goed gaat dus kan weinig kwaad loopt mooi in elkaar over

Ohhhh dan is t geen probleem inderdaad

Geplaatst

Ook geen excuus ofzo

Sjezus lekker lomp zeg

Geplaatst
Sjezus lekker lomp zeg

Ja die bereidt zijn werk goed voor , leest ze eigen goed in voordat hij de mensen opbelt . Lul !

Geplaatst

Anders gewoon maandag ff bellen..volgens mij kan het geen kwaad mocht het toch het geval zijn...de Ustrogan zorgt er dadelijk voor dat je slijmvlies optimaal blijft

Geplaatst
Anders gewoon maandag ff bellen..volgens mij kan het geen kwaad mocht het toch het geval zijn...de Ustrogan zorgt er dadelijk voor dat je slijmvlies optimaal blijft
Ja klopt die houdt het bedje in stand voor de embryo. Nee ga niet bellen . Voelt Goed Zo . Maar wil gewoon even zeggen dat je echt wel van alles kan voelen en dat er best wel een eisprong op kan treden . Mensen die dit later lezen hebben hier misschien wat aan. Het voelt voor mij meer natuurlijk ook zo. Als dan straks de cryo terug komt.. iets in de trant van dat mijn lichaam het meer verwacht en er meer open voor staat. Na mijn verse tp had ik geen idee op welke dag ik zat.. was geen cyclus meer over voelde biet fijn. Ik denk hun liever geen eisprong hebben invb met terug plaatsen en datums waarop HUN kunnen. Gelukkig komt de mijne donderdag althans daar gaan we vanuit

Geplaatst
Begin trouwens morgen met die utro

Ik denk ik met tampons 😝

Geplaatst
Wanneer ga je nou ook alweer starten . Ik ben zo blanco in me kop sorry

Ik moet op de 3de dag van mijn menstruatie beginnen met de pil en de 14 de start ik met decapeptyl

Geplaatst

@Lalautje, wat een vervelend telefoontje.. op zn minst excuses maar ja..ze weten niet wat we doormaken daarom.

@butterlfy ja ik voelde ook van alles, gek word je ervan idd..

Progynova gewoon op dezelfde tijdstip nemen steeds.

Morgen de utro

@Yvje voel je de menstruatie opkomen? Fijn , kun je ook lekker door nu.

Je hoeft gelukkig niet zo lang aan de pil..

Dames, op welke tijdstip spuiten of spoten jullie? En waarom die tijdstip?

En spoten jullie de deca en gonal/meno aan dezelfde kant steeds, of de deca de ene kant en met stimuleren de andere kant?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden