Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Lalautje dat is mooi dat je ook gelijk door kan

@Danlon wauwie heel goed nieuws meid zo zie je maar he, de vorige keer maar 1

Succes met de tp

@Butterfly dat is ook mooi je bms dikte! Spannend nu ik duim

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wauw Danlon wat geweldig nieuws!!

Butterfly eindelijk weer dichterbij jullie volgende stap..ga heel hard voor jullie duimen!! Wanneer moet je starten met de magic balls? 😁

Geplaatst
Wauw Danlon wat geweldig nieuws!!

Butterfly eindelijk weer dichterbij jullie volgende stap..ga heel hard voor jullie duimen!! Wanneer moet je starten met de magic balls? 

On magic sunday :)

Weer een stapje idd, merk wel dat ik wat voorzichtiger ben met mijn enthousiasme, maar heb een heel goed gevoel wel bij deze cryo... beter als bij de verse want toen zei ik gelijk de verkeerde zit erin ....

Toch blijft het ontdooien spannend ik heb er natuurlijk maar 1tje...maar wel een mooie en sterke .. dus heb veel hoop

Geplaatst
On magic sunday :)

Weer een stapje idd, merk wel dat ik wat voorzichtiger ben met mijn enthousiasme, maar heb een heel goed gevoel wel bij deze cryo... beter als bij de verse want toen zei ik gelijk de verkeerde zit erin ....

Toch blijft het ontdooien spannend ik heb er natuurlijk maar 1tje...maar wel een mooie en sterke .. dus heb veel hoop

Goedzo 😘

Geplaatst
Wowww ik heb 8 perfecte bevruchtingen...alle a kwaliteit! Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 wauw wat een nieuws zeg Danlon dat is nou nog es een mooie nestje!! Gefeliciteerd en allemaal nog es van A kwaliteit en alles bevrucht mooi💃🏾💃🏾💃🏾 nou op naar de tp binnenkort dat moet goed komen ❤️
Geplaatst
Om 10.15 tp van 2Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
ohh spannend !! Ik duim voor je dat alles voorspoedig verloopt .. zoizo met die toppertjes van je 🙌🏾🎉💪🏾 Kan niet anders 😘
Geplaatst
@danlon, wat een topnieuws. Wanneer heb je nu de tp? morgen?Ik ben vandaag voor de meting gegaan van het bms. Hij was 12.2 mmIk heb volgende week donderdag de tp, hij word woensdag de vriezer uitgehaald en als hij het goed doet donderdag teruggeplaatst. Tijd weet ik nog niet, word gebeld tussen 08.30 en 09.30 of ik mag komen of niet en zo ja hoe laat... spannen nog dus.Heb namelijk maar 1 cryo
Spannend Butterfly en een mooi bms heb je... de tp komt weer snel dichterbij Ik hoop dat de ontdooiing goed gaat en dat je donderdag lekker je eskimootje aan boord krijgt 💪🏾 Stay positive je whent er maar 1tje nodig 🙏🏾
Geplaatst
Als het nu al 12.2 mm is, is het dan volgende donderdag niet te dik.. of zit er wel een stop op het groeien van het baarmoederslijmvlies
Welnee. Ik heb het laatst nog gevraagd en toen zei ze te dik is als je tegen de 17 18 mm naar bove gaat Niet al te druk maken 🙂
Geplaatst
Bedankt lieverd. Eiblaasjes zijn aan het groeien. Ik heb aanstaande maandag de 2e echo.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Aahhh fijn! hoe groot waren ze nu?

Geplaatst
De grootste 10 de rest is nog aan het groeien

Oke! Lekker nog een paar dagen doorgroeien Was je bms ook goed ?

Geplaatst
@Lalautje dat is mooi dat je ook gelijk door kan

@Danlon wauwie heel goed nieuws meid zo zie je maar he, de vorige keer maar 1

Succes met de tp

@Butterfly dat is ook mooi je bms dikte! Spannend nu ik duim

Ja... maar voor mijn gevoel nog zoverrrrr.. pas in oktober stimuleren voelt allemaal zo voor niks..

@danlon heel veel succes morgen !

Geplaatst
Ja... maar voor mijn gevoel nog zoverrrrr.. pas in oktober stimuleren voelt allemaal zo voor niks..

@danlon heel veel succes morgen !

Gaan we samen op hetzelfde bankje zitten 😉

Geplaatst
Gaan we samen op hetzelfde bankje zitten

Jij start 14 sept toch met deca en een week later hormonen ?

Wanneer moet jij met de pil beginnen ?

Voelt zo ver weg

Geplaatst
Jij start 14 sept toch met deca en een week later hormonen ?

Wanneer moet jij met de pil beginnen ?

Voelt zo ver weg

Ik zit nu tegen mijn ongesteldheid aan en moet op de 3de dag beginnen met de pil.. 14de Decapeptyl en 27 sept starten met Gonal-f en tot nu toe 2 weken later punctie

Geplaatst
Ik zit nu tegen mijn ongesteldheid aan en moet op de 3de dag beginnen met de pil.. 14de Decapeptyl en 27 sept starten met Gonal-f en tot nu toe 2 weken later punctie

Ja klopt, ik schat dat ik een week later de punctie heb.. Maarja dat is van heel veel afhankelijk natuurlijk.. of de ongis optijd komen of er eitjes komen en het hele riedeltje weer opnieuw

Ik moet 17 dagen pil en 7 dagen deca en ligt aan de grootte, maar hoop deze keer op 7/8 dagen stimulatie en ander verminderde dosis meno pur. Wil niet weer dit.. 7 overrijpe eieren etc

Geplaatst
Omdat de kans vanwege mn afwijkende bm dan groter isVerstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Danlon wat een geweldig nieuws!!😃8 goede bevruchtingen!! Op naar de tp!! Moet echt wel goed komen! Butterfly fijn dat je bms goed was. Je hebt een goede gevoel bij deze cryo en dat is niet voor niks 😉.Miranda nog een weekje lieverd ☘.Ash hoe voel je je? Yvje hoe is het met jou? Yamila jij mag ook weer bijna 🤗Lalautje kan me zo voorstellen meid dikke knuffel 😕🤗🤗Ik heb vanmiddag mijn lunch eruit gegooid 😝 ik had zo'n hoofdpijn nadat ik eindelijk een keer goed geslapen had. Ik merk nu dat mijn eierstokken zeer aanwezig zijn vooral links. Niet echt pijnlijk maar voel het continu. Zo klaar met het spuiten! 😩
Geplaatst
Ja klopt, ik schat dat ik een week later de punctie heb.. Maarja dat is van heel veel afhankelijk natuurlijk.. of de ongis optijd komen of er eitjes komen en het hele riedeltje weer opnieuw

Ik moet 17 dagen pil en 7 dagen deca en ligt aan de grootte, maar hoop deze keer op 7/8 dagen stimulatie en ander verminderde dosis meno pur. Wil niet weer dit.. 7 overrijpe eieren etc

Wel fijn dat je alles korter kan doen..ik moet ruim een maand injecteren.. Voor 4 Follikels 😕 en dan ga ik dit keer ook nog acupunctuur doen...nog meer naaldjes 😫

Geplaatst
Danlon wat een geweldig nieuws!!😃8 goede bevruchtingen!! Op naar de tp!! Moet echt wel goed komen! Butterfly fijn dat je bms goed was. Je hebt een goede gevoel bij deze cryo en dat is niet voor niks 😉.Miranda nog een weekje lieverd ☘.Ash hoe voel je je? Yvje hoe is het met jou? Yamila jij mag ook weer bijna 🤗Lalautje kan me zo voorstellen meid dikke knuffel 😕🤗🤗Ik heb vanmiddag mijn lunch eruit gegooid 😝 ik had zo'n hoofdpijn nadat ik eindelijk een keer goed geslapen had. Ik merk nu dat mijn eierstokken zeer aanwezig zijn vooral links. Niet echt pijnlijk maar voel het continu. Zo klaar met het spuiten! 😩

Krijg je zondag te horen wanneer je punctie zal zijn?

Geplaatst
Wel fijn dat je alles korter kan doen..ik moet ruim een maand injecteren.. Voor 4 Follikels en dan ga ik dit keer ook nog acupunctuur doen...nog meer naaldjes

Maar is er een reden dat je zo lang aan de pil en deca moet ? Ik zie dat veel meer hier er langer aan moeten hoor, misschien dat mijn schema juist afwijkt..

Geplaatst
Danlon wat een geweldig nieuws!!8 goede bevruchtingen!! Op naar de tp!! Moet echt wel goed komen! Butterfly fijn dat je bms goed was. Je hebt een goede gevoel bij deze cryo en dat is niet voor niks .Miranda nog een weekje lieverd .Ash hoe voel je je? Yvje hoe is het met jou? Yamila jij mag ook weer bijna Lalautje kan me zo voorstellen meid dikke knuffel Ik heb vanmiddag mijn lunch eruit gegooid ik had zo'n hoofdpijn nadat ik eindelijk een keer goed geslapen had. Ik merk nu dat mijn eierstokken zeer aanwezig zijn vooral links. Niet echt pijnlijk maar voel het continu. Zo klaar met het spuiten!

Oeh! Goed nieuws dat je het begint te voelen ! Overmorgen zie je hoe groot ze zijn ! 🥚 hopelijk zondag pregnyl/ovitrelle en dinsdag punctie. Ik duim voor je!🤞

Geplaatst
Maar is er een reden dat je zo lang aan de pil en deca moet ? Ik zie dat veel meer hier er langer aan moeten hoor, misschien dat mijn schema juist afwijkt..

Het is gewoon het protocol in ons ziekenhuis..kunnen ze alles keurig inplannen voor iedereen

Geplaatst

@Lalautje nee joh, de dagen gaan echt snel voorbij. En is ook ff beter voor je lichaam om ff tot rust te komen van al de hormonen en dat werkt toch beter. Ja voor mij voelde dat ook allemaal tijdverspilling de poging die mislukt was, maar dat weet je niet van te voren. Je kan er nu beter rekening mee houden door andere medicatie of verhogen, vitamines etc..

Ik moet 8 september tot 15 sept stimuleren. 15 sept is mn eerste echo fm weer. Dan begin jij al bijna met stimuleren. Op zich hoef jij niet zo lang aan de pil. Ik 3 weken.

@ Danlon spannend morgen, succes!

Ik heb vandaag de cupping gehad voor fertiliteit, was wel fijn..

Ze had ook 3 cups bij mijn onderrug geplaatst daar waar de baarmoeder zit.

In de weekend ff lekker sporten.

Ik wil nog gauw wat kilootjes of 3 kwijt deze pil-periode.

Geplaatst

@christel81 hier gaat het wel goed. Af en toe krampen en steken. Vaak plassen, zondag mijn laatste Pregnyl prik en dan is het afwachten tot de 22e.

Klinkt niet zo lekker bij jou. En dat klaar met spuiten zei ik inderdaad ook.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden