Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus 2.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@yvje1977 hahahahahah jaaa 2017. Ik ben echt erg ik pas het aan.

@pino81 dank je voor de tip!

Ik zou er geen extra geld aan uitgeven...Natuurlijk is het leuk om te zien dat hij zegt "zwanger" maar het zegt niks over of het goed blijft gaan... die goedkope van kruidvat zijn eigenlijk veel duidelijker

• Reacties 704
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@christel81 mooie score! Fijn dat de tp goed is gegaan. En nu lekker op het bankje. Een beetje breien of zo

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

@yvje1977 die van de kruidvat is ook duidelijk. Ik vind de andere beetje prijzig. Ik wacht wel tot morgen en dan misschien alsnog bloedtest. Heb sowieso 5 september een afspraak staan in het ziekenhuis voor een evolutiegesprek over poging 2. Dan zou ik op 6 weken moeten zitten. En misschien zegt het ziekenhuis dinsdag ook om bloedtest te doen. Maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst

Hier toch wat spanningen voor het gesprek morgen.

Wat kan ik van zo,n evaluatiegesprek verwachten en konden jullie (degene die nasr ivf 2 zijn gegaan) meteen weer door?

Het is ook wel meteen weer back to the reality na de vakantie 😢. Maar we willen graag meteen weer verder.

En dan nog duurt het lang genoeg, zit dan gewoon alweer half oktober voordat je uberhaupt een tp kan krijgen, tiktaktak.

Hebben jullie ook zo,n last van die klok? Ik word begin november 36, was niet helemaal de leeftijd die ik mij had voorgesteld voor een eerste kind.

Verstandelijk denk ik, kan prima en het is zoals het is. Maar toch hoor ik het regelmatig tikken 😕

Grrrrr.....

Geplaatst

@christel81 welkom op het bankje.

@pino81 na een verse tp heb ik een wachtmaand. Na cryo mag ik gelijk door.

De klok is er bij mij niet.. Maar hoe stom t ook klinkt, ik wou jong moeder worden, jaar of 23..ben net 29en zoon door icsi dus echt heel blij met hem. Toch denk je hoe had ik t eerder kunnen realiseren? Maar zoals we allemaal weten werkt t niet zo.. Wat maakt leeftijd. Dan nog uit.. Wat een geluk dat je dit traject in kan

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Heb nu al een rustmaand ;-). Maar dat komt door devakantie en we eigenlijk nog wel op 1cryotp had gerekend. Dus nu sowieso nu wachten tot volgende mestruatie.

Maar je hoeft dan niet weer te wachten tot er weer plek is of zo?

Ja leeftijd is maar een getal, voel mij ook echt nog niet te oud, dus dat scheelt. En ach je kan tot je 98e gewoon kinderen krijgen 😂

https://www.whatthefean.nl/is/nieuws-jongeren-heerenveen/wtf-vrouw-van-98-jaar-bevalt-van-een-gezonde-baby?fromNewspage=/wtf

Geplaatst
Heb nu al een rustmaand ;-). Maar dat komt door devakantie en we eigenlijk nog wel op 1cryotp had gerekend. Dus nu sowieso nu wachten tot volgende mestruatie.

Maar je hoeft dan niet weer te wachten tot er weer plek is of zo?

Ja leeftijd is maar een getal, voel mij ook echt nog niet te oud, dus dat scheelt. En ach je kan tot je 98e gewoon kinderen krijgen

https://www.whatthefean.nl/is/nieuws-jongeren-heerenveen/wtf-vrouw-van-98-jaar-bevalt-van-een-gezonde-baby?fromNewspage=/wtf

Jaaa bizar toch?! Laatst herhaling gezien van hotter than my daughter..die vrouw was 62 en oma.. En oeps, toch nog zwanger! Leeftijd zegt dus echt niks..

Ik ken die problemen met is er plek niet.. Deze kliniek is het zo als het zover is dan is het zover.. En als de arts dan een uurtje langer door moet, dan werkt de arts een uurtje langer door..

Ik ben vandaag naar een dierentuin geweest.. Superleuk.. Maar voel me net een oude oma!! Moest af en toe gewoon zitten.. Herkenbaar iemand?

Geplaatst

Haha, zo zie jemaar tijd zat 😂

Ja dit hele traject is bij ook een aanslag op mijn energieniveau.

Keuze,s maken, met regelmaat even een dutje einde van de middag enidd na een dagje weg ,s avonds met de benen omhoog.

Geplaatst

Ha Pino! Positief dat jullie wel graag door willen gaan. Beter dan dat je er echt tegenop ziet. Volgens mij is het vaak zo dat als je eenmaal in behandeling zit, dat je ook wel door kan. Bij mijn ziekenhuis houden ze daar ook wel rekening mee.

Ik ben benieuwd hoe je gesprek gaat. Hopelijk kun je snel weer door!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Succes morgen Pino...hoef jij niet eerst aan de pil in jullie traject?

Hopelijk is w8 bankje oktober een goed bankje 😉

Geplaatst

Morning ladies, ik ben vroeg omdat mijn vriend 06.00 uur moest beginnen.

Dit is het resultaat geworden. Ik twijfel niet meer. Hij is niet extreem donkerder, maar zie wel verschil. Nu eerst de 12 weken doorheen komen voordat ik het aan anderen ga vertellen. Hoop dat ik jullie weer moed heb gegeven. Iedereen bedankt voor de support. 2355aa194643877f821f0ef66761f65a.jpg

Geplaatst
Morning ladies, ik ben vroeg omdat mijn vriend 06.00 uur moest beginnen.Dit is het resultaat geworden. Ik twijfel niet meer. Hij is niet extreem donkerder, maar zie wel verschil. Nu eerst de 12 weken doorheen komen voordat ik het aan anderen ga vertellen. Hoop dat ik jullie weer moed heb gegeven. Iedereen bedankt voor de support. 2355aa194643877f821f0ef66761f65a.jpg
BAM ! Gefeliciteerd hartstikke duidelijk verplaats je maar snel naar het zwangere bankje :)Op naar de eerste echo :)
Geplaatst

@judy1990 haha dank je wel!!! Ik heb 5 september (met 6 weken) een afspraak staan voor een evaluatiegesprek over poging 2. Dus denk dat ik die dag de echo krijg.

Geplaatst

@Ash, yessss wat super! Al die tegenslagen waren niet voor niks... Ook al is het nog vroeg.. Probeer te genieten hiervan!

Gefeliciteerd!!

Geplaatst

@danlon dank je wel. Ja ik zat er toevallig net aan te denken. Al die operaties en de bbz. Ongelooflijk dat wij door zo'n zwaar traject gaan.

Ik hoop dat je volgende week maandag ook een positieve test zal hebben. Nog 1 weekje te gaan

Geplaatst

Gefeliciteerd ash!!! 🎉

Nu lekker van genieten😁

@yvvje, dank, ga er wel uit dat ik weer met de pil moet beginnen. Dat duurt 2 weken, korter als bij jou vokgens mij. Tenminste dat was vorige maand zo.

Dat ging helaas niet aansluitend meer ivm de 3 cryo,s die het niet gered hadden en meteen op vakantie gingen. Maar ff een maand niks in mijn lijf is ook best fijn.

We gaan voor oktober 🎉

Geplaatst

Bibi schema

Terugplaatsingen:

- Danlon: 12 aug tp/ td 28 aug

- Butterfly: 17 aug tp/ td 27 aug

- Christel81: 20 aug tp

- poekie: 23 aug tp

Vervolg:

- EatPrayLove: 4 aug start gonalf, 18 aug 4e echo fm

-Yamila: 8 aug start pil, 27 aug decapeptyl

- Yvje1977: 16 aug start pil, 14 sept start decapeptyl

- Amf: start natuurlijke cyclus

- Evi.H: begin sept start pil

- Lautje: 9 sept start pil,

28 sept start decapeptyl

- Noom: rustmaand

- Pino: start ivf 2 na volgende menstratie rond 10 sept

- Kims: rustmaand

- Miranda13: rustmaand ivm vakantir voor cryotp

- Sfa: rustmaand

- minima: rustmaand/zwanger?

- Marleen84: rustmaand/zwanger?

zwanger:

- Inge35

- Ash

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden