Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Het kan echt van alles zijn. Wanneer krijg je een echo? Ik weet dat mn vriendin meer bloedde dan ik dus het hoeft echt niet fout te gaan, maar snap helemaal dat je enorm schrikt. Misschien moet je het er ff uitgooien en je tranen laten gaan. Opkroppen is niet goed voor je. Voel echt met je mee. Dikke knuffel!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik moest morgen bloed prikken maar k denk dat dat niet meer hoeft want ik lijk ongesteld te worden.. ik weet niet wat ik moet denken hoor

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik moest morgen bloed prikken maar k denk dat dat niet meer hoeft want ik lijk ongesteld te worden.. ik weet niet wat ik moet denken hoor

Hmm lastig hoor. Mrg ff met ziekenhuis overleggen?

Geplaatst
a50fd715e96b1ac042c5110d0d73b227.jpg

Wat een knaller van een test...Hoop echt dat dat iets goeds betekent

Wat je nu meemaakt meid is gewoon emotioneel heel zwaar...dus als je wilt janken moet je dat gewoon doen hoor Knuffel!!

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Geplaatst
Wat een knaller van een test...Hoop echt dat dat iets goeds betekent

Wat je nu meemaakt meid is gewoon emotioneel heel zwaar...dus als je wilt janken moet je dat gewoon doen hoor Knuffel!!

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Ja k ben ongesteld geworden denk ik :(

Geplaatst

Oh wat erg.. hoop nog steeds voor je dat het niet waar is.. en je gewoon zwanger bent zoals de test ook aangeeft. Denk aan je en duim voor jedikke knuffel

Geplaatst

@eatpraylove poehhh wat zwaar mop! We kunnen inderdaad van alles speculeren, maar de test geeft toch zwanger aan.. morgenvroeg meteen ziekenhuis bellen en vragen hoe of wat. Misschien kunnen ze aan je hcg zien hoever het is. Je hebt een tp gehad van 2, dus kan het bij jou ook weer anders zijn! Het is in ieder geval echt een knaltest, die is opgelopen de afgelopen dagen. Ik duim nog steeds voor jou mee mop en denk aan je! En gooi alles eruit! Als je wilt huilen, huil maar lekker uit! 🤞

Geplaatst

Met zo'n knaller van een test weiger ik te geloven dat het voorbij is....

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Geplaatst

@eatpraylove. Ondanks je eerdere bloeding is je test alleen maar opgelopen wat mijn inziens betekend aanmaak hcg! De bloeding die jij hebt hoeft niet einde oefening te betekenen.

Jij hebt 2 embryo's terug geplaatst gekregen, en het kan zijn dat een er van heeft los gelaten... Het oplopen van de test geeft aan dat er wel ophoging hcg is...

Hoe moeilijk ook nu.. Wacht tot morgen. Laat bloed prikken.

En overleg met je arts, al kan die ook weinig doen.

Als één van de twee embryo's heeft losgelaten gaat dit bloeden stoppen. De andere spoelt hierdoor niet weg die houdt zich vast en zeker goed vast.

Het kan zelfs zijn ondanks dr bloeding dat ze er beide nog zijn.

Houdt hoop.. Blijf geloven.

Het komt goed.. Ik geloof dat er zeker nog één bij je is.

Ga vroeg naar bed. En morgen bloed afnemen.

Heel veel sterkte... Het komt goed

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
@eatpraylove. Ondanks je eerdere bloeding is je test alleen maar opgelopen wat mijn inziens betekend aanmaak hcg! De bloeding die jij hebt hoeft niet einde oefening te betekenen.

Jij hebt 2 embryo's terug geplaatst gekregen, en het kan zijn dat een er van heeft los gelaten... Het oplopen van de test geeft aan dat er wel ophoging hcg is...

Hoe moeilijk ook nu.. Wacht tot morgen. Laat bloed prikken.

En overleg met je arts, al kan die ook weinig doen.

Als één van de twee embryo's heeft losgelaten gaat dit bloeden stoppen. De andere spoelt hierdoor niet weg die houdt zich vast en zeker goed vast.

Het kan zelfs zijn ondanks dr bloeding dat ze er beide nog zijn.

Houdt hoop.. Blijf geloven.

Het komt goed.. Ik geloof dat er zeker nog één bij je is.

Ga vroeg naar bed. En morgen bloed afnemen.

Heel veel sterkte... Het komt goed

Mooi gezegd!!

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Geplaatst

Bedankt voor al jullie mooie berichtjes dames heel fijn om te lezen nu.. maar het rare is ik voel nu alles wat ik ook bij mijn menstruatie voel.. druk aan de onderbuik en rugpijn daarom ben ik zo negatief.. maar wie weet he.

Geplaatst

@eatpraylove, succes vandaag! Hopelijk goed nieuws vandaag🍀

@miranda, hoe is het gegaan gisteren, kon er al een tp ingepland worden?

@sharlee, nog geen testje gewaagd vandaag ?

Geplaatst
@eatpraylove, succes vandaag! Hopelijk goed nieuws vandaag

@miranda, hoe is het gegaan gisteren, kon er al een tp ingepland worden?

@sharlee, nog geen testje gewaagd vandaag ?

Haha ja net gedaan maar hij is negatief en dat dacht ik ook wel want heb nu voor de 2e dag hoofdpijn dus weet dat ik ongesteld ga worden. Nu dan maar de 3e ivf poging in en dan stop ik ermee. Ben er zo klaar mee met iedere x dat onzekere gedoe. It's just not meant to be dus ga me daar dan maar bij neerleggen

Geplaatst
Haha ja net gedaan maar hij is negatief en dat dacht ik ook wel want heb nu voor de 2e dag hoofdpijn dus weet dat ik ongesteld ga worden. Nu dan maar de 3e ivf poging in en dan stop ik ermee. Ben er zo klaar mee met iedere x dat onzekere gedoe. It's just not meant to be dus ga me daar dan maar bij neerleggen

He wat jammer meis 😢.

Sterkte dn knuffel voor nu 😙

Snap helemaal dat je er klaar mee bent, herken dat gevoel af en toe helemaal.

Maar kan nog niet denken aan opgeven en kinderloos te blijven.

Weet niet of jij al kindje(s) hebt?

Maar hopelijk met positieve 💪 naar poging 3

Geplaatst

He wat jammer meis .

Sterkte dn knuffel voor nu

Snap helemaal dat je er klaar mee bent, herken dat gevoel af en toe helemaal.

Maar kan nog niet denken aan opgeven en kinderloos te blijven.

Weet niet of jij al kindje(s) hebt?

Maar hopelijk met positieve naar poging 3

Nee nog niet, maar zie het niet zitten om nog een jr hiermee bezig te zijn. Zijn nu 2 jr bezig en merk wel dat ik een beetje op begin te raken. Ik geef het tot mn 42e een kans (nog een half jaartje) en dan geef ik het toch echt op...en wie weet gebeurd het dan wel spontaan

Geplaatst

Sta ik net in de winkel een stapel geboortekaartjes halen.

Moest er 1 hebben voor vrienden die afgelopen week zijn bevallen en dacht haal meteen voor de rest die komende periode gaan bevallen. En dat zijn er nogal wat.

Denk hebben we dat ook maar weer gehad.

De verkoopster helemaal blij ook wat leuk, allemaal leuke kaartjes voor een leuk doel.

Zeker een heel leuk doel, maar was zo veel leuker geweest als je jezelf ook zwanger zou zijn 😢

Zo dubbel allemaal.....

Geplaatst

Nee nog niet, maar zie het niet zitten om nog een jr hiermee bezig te zijn. Zijn nu 2 jr bezig en merk wel dat ik een beetje op begin te raken. Ik geef het tot mn 42e een kans (nog een half jaartje) en dan geef ik het toch echt op...en wie weet gebeurd het dan wel spontaan

Als het spontaan gebeurd, dat zou eigenlijk hetmooiste zijn.😀

Hier idd ook al 4jaar bezig, waarvan 2jaar met mmm, en nu bezig met ivf 2.

Wij willen als het niet lukt na poging 3 er op een gegeven moment mee stoppen. Want op een gegeven moment moet je het accepteren en het loslaten.

Maar als ik daaraan denk kan ik alleen nogmaar huilen, heb jijdat niet,

Ik zeg binnen een jaar weten we hoe enwat. Maar gaan uiteraard nog steeds van het positieve uit. 💪🍀

Moet jij sowieso met je 42e stoppen met het mmm?

Hoop echt voor je dat poging 3, jullie ronde wordt 🍀😙

Geplaatst

Als het spontaan gebeurd, dat zou eigenlijk hetmooiste zijn.

Hier idd ook al 4jaar bezig, waarvan 2jaar met mmm, en nu bezig met ivf 2.

Wij willen als het niet lukt na poging 3 er op een gegeven moment mee stoppen. Want op een gegeven moment moet je het accepteren en het loslaten.

Maar als ik daaraan denk kan ik alleen nogmaar huilen, heb jijdat niet,

Ik zeg binnen een jaar weten we hoe enwat. Maar gaan uiteraard nog steeds van het positieve uit.

Moet jij sowieso met je 42e stoppen met het mmm?

Hoop echt voor je dat poging 3, jullie ronde wordt

Ja het frustreerd me wel de gedachte hoor dat er dan nooit kinderen zullen zijn, vooral omdat mn partner ze heeeeel graag wil, voelt alsof ik hem teleurstel (is natuurlijk niet zo, want zo voelt hij het niet). Kan t/m mn 42e aan de ivf maar weet niet of ik dat wel wil. Bovendien komt het dan voor eigen kosten of ik moet eind vh jr een andere verzekering nemen. Ik heb voor mezelf wel een beetje een grens gesteld geloof ik en hij begrijpt dat wel gelukkig.

Geplaatst

@eatpraylove heb je nog bloed geprikt ? Hoe gaat het met je ?

@sharlee als het iets geworden is dan zou het innestelen tussen dag 6-12 dus in jouw geval 25 sept - 1 okt.. als je van de laatste dagen uit gaat kan het zijn dat het nu nog niet zichtbaar is. Ik blijf nog duimen mop! Snap wel je onzekerheid omdat je je ongesteldheid voelt aankomen, maar dat zie ik vaker voorbij komenje hebt in ieder geval het gevreesde weekend al overleefd en hoop voor je aankomende maanden ook

@miranda13 hoe ging je echo gister ?

Geplaatst

@sharlee klote dat de test negatief is. Echt een domper. Hoe voel je je er zelf onder?

@pino confronterend is dat die geboortekaartjes. En dan zelf teleurgesteld zijn elke keer dat het maar niet wil lukken.

Vind het heel knap dat je toch die kaartjes haalt en het allemaal geestelijk op kan brengen. Ik kan dat momenteel FF niet. En zonder me erg af.

Als de drie pogingen mislukken stop ik ook. En ga niet door. Het is elke keer een aanslag op mijn lijf. Na de laatste cryo tp heb ik een gigantische come down van de hormonen. Mijn haar valt met bossen uit en zie er niet uit als mijzelf daarbij veel depressieve gevoelens.

@eatpraylove hoe gaat het met je? En met de bloeding heb je al bloed laten afnemen?

Duim voor jou!

@yvje1977 bedankt voor het compliment

Geplaatst

Ja het frustreerd me wel de gedachte hoor dat er dan nooit kinderen zullen zijn, vooral omdat mn partner ze heeeeel graag wil, voelt alsof ik hem teleurstel (is natuurlijk niet zo, want zo voelt hij het niet). Kan t/m mn 42e aan de ivf maar weet niet of ik dat wel wil. Bovendien komt het dan voor eigen kosten of ik moet eind vh jr een andere verzekering nemen. Ik heb voor mezelf wel een beetje een grens gesteld geloof ik en hij begrijpt dat wel gelukkig.

Volg idd je eigen gevoel en je moet er tovh beide achter staan.

Nu maar eerst deze teleurstelling verwerken 😙

Geplaatst

Vanmrg ging het wel, maar toen mn vriend aankwam met een uitnodiging van een kinderverjaardag van de vriendin van zn broer bedacht ik me ineens...we zullen wellicht nooit zelf een verjaardag van ons kind kunnen vieren en toen kwamen de tranen er wel uit. Voel me nu ff zo'n mislukte vrouw

Geplaatst
Sta ik net in de winkel een stapel geboortekaartjes halen.

Moest er 1 hebben voor vrienden die afgelopen week zijn bevallen en dacht haal meteen voor de rest die komende periode gaan bevallen. En dat zijn er nogal wat.

Denk hebben we dat ook maar weer gehad.

De verkoopster helemaal blij ook wat leuk, allemaal leuke kaartjes voor een leuk doel.

Zeker een heel leuk doel, maar was zo veel leuker geweest als je jezelf ook zwanger zou zijn

Zo dubbel allemaal.....

Begrijp het helemaal

Geplaatst
@eatpraylove heb je nog bloed geprikt ? Hoe gaat het met je ?

@sharlee als het iets geworden is dan zou het innestelen tussen dag 6-12 dus in jouw geval 25 sept - 1 okt.. als je van de laatste dagen uit gaat kan het zijn dat het nu nog niet zichtbaar is. Ik blijf nog duimen mop! Snap wel je onzekerheid omdat je je ongesteldheid voelt aankomen, maar dat zie ik vaker voorbij komenje hebt in ieder geval het gevreesde weekend al overleefd en hoop voor je aankomende maanden ook

@miranda13 hoe ging je echo gister ?

Hoop het ook. De utrogestan houdt die stomme ongi ook nog tegen pff. Nah zou mooi zijn als ik een late positieve tester ben....

Geplaatst
Hoop het ook. De utrogestan houdt die stomme ongi ook nog tegen pff. Nah zou mooi zijn als ik een late positieve tester ben....

Echt? Dat wist ik niet dat utro die uitwerking had ? Ik dacht juist van niet.

🤞🤞🤞🤞

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden