Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017


Lalautje

Aanbevolen Berichten

Bibi schema

 

🦋Vpk1988: 25 sept tp9 okt td

🦋Nicky78: 25 sept tp12 okt td

 

Cil: 23 september start gonalf,

8/9 okt punctie

 

Ivydrew: 27 sept start meno,

4 okt 1e echo fm

 

Yvje1977: 27 sept start gonalf,

6 okt 1e echo fm

 

Evi.H: 29 sept start gonalf,

8 okt 1e echo fm

 

Pino81: 22 sept start deca,

6 okt echo & start gonalf,

13 okt 1e echo fm

 

Miranda13: 1 okt echo cryo tp

 

Christel81: 6? okt echo cryo tp,

6 okt evaluatiegesprek

 

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

 

Lalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek/testen/rooster

Amf: rustmaand

Menace: rustmaand

Yamila: rustmaand/ 10 okt evaluatie gesprek

Sharlee: rustmaand

 

EatPrayLove td 2 okt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Het is ook elke maand anders bij iedereen, maar dat je nu minder follikels hebt zegt eigenlijk niks. Het kan zijn dat er nu in allemaal een eitje zit en de kwaliteit beter is. Staat volgens mij ook iedere maand vast hoeveel eitjes je hebt.

 

Ik heb 17 oktober een intake gesprek bij ivf Spanje. Ik zal je even in het rooster erbij zetten, dan zie je waar iedereen nu is in het traject

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Klopt dat is ook zo. Je wilt zo graag dat het lukt dat je een soort van "kans" berekening wilt maken voor jezelf, maar eigenlijk weet je ook wel dat het zo helemaal niet werkt.

 

Spannend zeg! Wat is je overweging om naar Spanje te gaan?

 

Ja is goed, Thanks!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na zo,n week ov 3 11 rijpe eitjes. Was begonnen met gonal f 150 eenheden, maar dat deed niets. Na een week opgehoogd naar 225. Dat deed gekukkig wel zijn werk.

In mijn ziekenhuis (catharina) geven ze ook aan dat dat de max is. Met als reden, alles wat je meer spuit doet niets meer extra,s

 

Ik ben vqndaag ongesteld geworden na stoppen pil (en met decapeptyl bezig). Dus als vrijdag alles rustig is kan het stimuleren weer beginnen @ aan toe

 

@poekie, klinkt echt allemaal goed zeg. Het is je zo gegund. Genieg ervan 😁

 

@eatpraylove, wat een onzekerheid, snap je helemaal. Maar geef niet op, en probeer positief te blijven. 🍀😙

 

@sharlee, balen nog steeds wit. Ik heb dan altijd zoiets als hey dan toch nieg is, laat dan die menstruatie maar komem. Haat valse hoop.

 

@miranda, hoe is mey jou, weet je al wanneer je tp hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes dat had ik de vorige keer de keer daarvoor had ik maar 1 ei dus ging dat niet. Ze plaatsen er bij mij standaard (als ik genoeg embryo's heb dan he) 2 terug. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goh, dat ze bij jou standaard 2 terugplaatsen. Officieel zou ik er ook voor kunnen kiezen maar onze kliniek raad het heel erg af. Tenzij we er echt opstaan. Dus tot nog toe maar niet geprobeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het prima. Ik hou me rustig en probeer me niet te druk te maken. Eerst eens eventjes lekker afwachten hoe dit verder gaat maar het ziet er allemaal positief uit :-)Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wat fijn! Goed om te horen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, even een vraagje; hoe lang moesten jullie ongeveer spuiten om te stimuleren? En hoeveel follikels hadden jullie? Groetjes Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij ons hebben ze 2 schema's: een lang schema en een kort schema. Bij het lange schema moet je eerst een maand aan de pil, daarna zo'n 4 wkn spuiten. Dat had ik de eerst keer. Toen maar 5 follikels aangemaakt 😟, maar gezien mijn leeftijd (over 3,5mnd 40) is dat normaal. Deze keer had ik het korte schema, dat is maar 2 wkn spuiten en dus veel prettiger. Toen had ik 9 follikels ☺. Ze denken dat dit bij mij het maximaal haalbare is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat is ook zo. Je wilt zo graag dat het lukt dat je een soort van "kans" berekening wilt maken voor jezelf, maar eigenlijk weet je ook wel dat het zo helemaal niet werkt.

 

Spannend zeg! Wat is je overweging om naar Spanje te gaan?

 

Ja is goed, Thanks!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ja ik herken het, je wilt grip houden op de hele situatie. Misschien dat het schema een soort uitlaad klep voor mij is dat het een soort van overzichtelijk blijft.

 

We zijn in Nederland een jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd. En had totaal geen vertrouwen er meer in. Toen hadden wij goede verhalen gehoord over Gent (België) daar hebben wij ons eerste traject gedaan en zoals ik al zei 18 follikels, 11 eicellen, 3 bevrucht maar op de dag van de transfer kregen we onderweg naar het ziekenhuis telefoon dat het niet doorging. Vervolgens was er anderhalve maand later plek voor een evaluatie gesprek. Dus ook daar geen vertrouwen meer. Vind dat te lang duren. Snap dat je niet klakkeloos achter elkaar door kan, maar om een gesprek te krijgen wat er mis is gegaan en waar je aan toe bent op korte termijn vind ik dan wel het minste.

Nu veel goede verhalen gehoord en gelezen over Spanje, dus dit word ons tweede traject daar. Ben dus zelf ook benieuwd hoe ik het daar zal ervaren.

Wanneer heb je weer je fm echo ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt cil, ik ben toen begonnen met 150 en werd steeds opgehoogd. De follikels wilden niet doorgroeien bleven rond de 12 mm hangen. Na een dag of 3 van 300 waren ze wel rijp. Ik heb een hele fijne arts die volgens mij ook meer te zeggen heeft, en hij behandeld ook de complexe gevallen. Hij zei letterlijk : als jij mijn vrouw was, dan zou ik je 300 geven omdat ik voor mijn vrouw de grootste kansen wil. Dat wil ik voor jou ook! Soms moet je even om het protocol heen. Jij bent geen robot maar een vrouw, en iedere vrouw en iedere cyclus is verschillend. Jij hebt dit gewoon nodig op dit moment! En hij kreeg gelijk! Ik moet ook niet voor niks 1,5 maand wachten voor een evaluatie gesprek omdat hij zo propvol zit.
Wat fijn dat jou arts zo goed meedenkt. Bij mij kreeg ik alleen te horen dat 225 het maximale is. De 1e keer decapeptyl gespoten. De 2e keer menopur. Dat andere ken ik niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na zo,n week ov 3 11 rijpe eitjes. Was begonnen met gonal f 150 eenheden, maar dat deed niets. Na een week opgehoogd naar 225. Dat deed gekukkig wel zijn werk.

In mijn ziekenhuis (catharina) geven ze ook aan dat dat de max is. Met als reden, alles wat je meer spuit doet niets meer extra,s

 

Ik ben vqndaag ongesteld geworden na stoppen pil (en met decapeptyl bezig). Dus als vrijdag alles rustig is kan het stimuleren weer beginnen @ aan toe

 

@poekie, klinkt echt allemaal goed zeg. Het is je zo gegund. Genieg ervan

 

@eatpraylove, wat een onzekerheid, snap je helemaal. Maar geef niet op, en probeer positief te blijven.

 

@sharlee, balen nog steeds wit. Ik heb dan altijd zoiets als hey dan toch nieg is, laat dan die menstruatie maar komem. Haat valse hoop.

 

@miranda, hoe is mey jou, weet je al wanneer je tp hebt?

 

Haha ja dat heb ik ook hoor en dan ben ik ook van die hoofdpijn af

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, dat ze bij jou standaard 2 terugplaatsen. Officieel zou ik er ook voor kunnen kiezen maar onze kliniek raad het heel erg af. Tenzij we er echt opstaan. Dus tot nog toe maar niet geprobeerd.

 

Bij ons wordt dat aangeraden vanwege de leeftijd (over de 40). Maar ook met 2 terugplaatsen lukt het niet.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik ben nieuw hier op het forum en denk ik stel me even voor :)

Wij zijn sinds 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden. Allebei 32 jaar.

Een paar keer een vroege miskraam er op zitten en uiteindelijk toch maar besloten even te checken of alles wel oké was bij ons beiden.

Bij de kliniek bleek dat de zaadkwaliteit van mijn vriend belabberd was en werd ons ICSI aangeraden.

Gelukkig konden we er meteen terecht en zijn we met het hele traject begonnen. We waren gek genoeg heel erg enthousiast en opgelucht want na keer op keer een negatieve test in je handen hebben leek er een lichtpuntje te zijn.

Zo ben ik dus in september begonnen hier in Duitsland met decap en met puregon. Van de 14 follikels 13 eitjes gekregen waarvan er 8 bevrucht waren.

Op dag 4 zijn er 2 teruggeplaatst en hebben we er 3 voor in de vriezer.

Ik vond het hele traject redelijk mee vallen omdat ik het ergste had verwacht (ik was bang dat ik me als een heks zou gedragen met al die hormonen! 😁 Schijnt dus enorm mee te zijn gevallen! )

De punctie gaat hier onder narcose en de dagen daarna heel rustig gehouden. De antibiotica die we hier meekregen zorgde voor nare bijwerkingen en ik verging van de pijn en krampen in mijn maag. Snel mee moeten stoppen van de arts maar de eerste 2 dagen na de terugplaatsing lag ik nog krom van de krampen in mijn maag hierdoor.

29 september zijn de embryo's teruggeplaatst en nu zit ik dus net als jullie in die enorm zware wachtweken. Wow dat valt me tegen.

Slaap slecht en ben smorgens lekker labiel :)

Huil echt enorm veel om alles. Denk dat dat de combi is van de hormonen en de enorme stress.

Ik maak me zelf helemaal gek door alles te lezen op het internet. Elk pijntje, elk tekentje valt me op. En alles maakt me onzeker.

De vorige keren toen het bij mij misging was ik idioot snel heel heel erg misselijk, borsten deden pijn en kon ik sommige dingen* (chocola notabene!!) heel vroeg al niet meer verdragen.

Wat me nu dus opvreet is het idee dat ik dat nu nog niet heb. Voel me alsof ik ongesteld ga worden. Vooral de zeurende rugpijn is een teken bij mij dat het er aan komt en het ene moment denk ik dus dat ik ongesteld ga worden en het volgende moment heb ik nog een klein beetje hoop.

Om gek van te worden dus!!

Nou lang verhaal dus maar lees graag met jullie mee 😁

Wens iedereen hier heel veel sterkte met dit wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik ben nieuw hier op het forum en denk ik stel me even voor :)

Wij zijn sinds 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden. Allebei 32 jaar.

Een paar keer een vroege miskraam er op zitten en uiteindelijk toch maar besloten even te checken of alles wel oké was bij ons beiden.

Bij de kliniek bleek dat de zaadkwaliteit van mijn vriend belabberd was en werd ons ICSI aangeraden.

Gelukkig konden we er meteen terecht en zijn we met het hele traject begonnen. We waren gek genoeg heel erg enthousiast en opgelucht want na keer op keer een negatieve test in je handen hebben leek er een lichtpuntje te zijn.

Zo ben ik dus in september begonnen hier in Duitsland met decap en met puregon. Van de 14 follikels 13 eitjes gekregen waarvan er 8 bevrucht waren.

Op dag 4 zijn er 2 teruggeplaatst en hebben we er 3 voor in de vriezer.

Ik vond het hele traject redelijk mee vallen omdat ik het ergste had verwacht (ik was bang dat ik me als een heks zou gedragen met al die hormonen! Schijnt dus enorm mee te zijn gevallen! )

De punctie gaat hier onder narcose en de dagen daarna heel rustig gehouden. De antibiotica die we hier meekregen zorgde voor nare bijwerkingen en ik verging van de pijn en krampen in mijn maag. Snel mee moeten stoppen van de arts maar de eerste 2 dagen na de terugplaatsing lag ik nog krom van de krampen in mijn maag hierdoor.

29 september zijn de embryo's teruggeplaatst en nu zit ik dus net als jullie in die enorm zware wachtweken. Wow dat valt me tegen.

Slaap slecht en ben smorgens lekker labiel :)

Huil echt enorm veel om alles. Denk dat dat de combi is van de hormonen en de enorme stress.

Ik maak me zelf helemaal gek door alles te lezen op het internet. Elk pijntje, elk tekentje valt me op. En alles maakt me onzeker.

De vorige keren toen het bij mij misging was ik idioot snel heel heel erg misselijk, borsten deden pijn en kon ik sommige dingen* (chocola notabene!!) heel vroeg al niet meer verdragen.

Wat me nu dus opvreet is het idee dat ik dat nu nog niet heb. Voel me alsof ik ongesteld ga worden. Vooral de zeurende rugpijn is een teken bij mij dat het er aan komt en het ene moment denk ik dus dat ik ongesteld ga worden en het volgende moment heb ik nog een klein beetje hoop.

Om gek van te worden dus!!

Nou lang verhaal dus maar lees graag met jullie mee

Wens iedereen hier heel veel sterkte met dit wachten!!

Welkom en heel veel succes Je bent hier in ieder geval op de juiste plek

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik ben nieuw hier op het forum en denk ik stel me even voor :)

Wij zijn sinds 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden. Allebei 32 jaar.

Een paar keer een vroege miskraam er op zitten en uiteindelijk toch maar besloten even te checken of alles wel oké was bij ons beiden.

Bij de kliniek bleek dat de zaadkwaliteit van mijn vriend belabberd was en werd ons ICSI aangeraden.

Gelukkig konden we er meteen terecht en zijn we met het hele traject begonnen. We waren gek genoeg heel erg enthousiast en opgelucht want na keer op keer een negatieve test in je handen hebben leek er een lichtpuntje te zijn.

Zo ben ik dus in september begonnen hier in Duitsland met decap en met puregon. Van de 14 follikels 13 eitjes gekregen waarvan er 8 bevrucht waren.

Op dag 4 zijn er 2 teruggeplaatst en hebben we er 3 voor in de vriezer.

Ik vond het hele traject redelijk mee vallen omdat ik het ergste had verwacht (ik was bang dat ik me als een heks zou gedragen met al die hormonen! Schijnt dus enorm mee te zijn gevallen! )

De punctie gaat hier onder narcose en de dagen daarna heel rustig gehouden. De antibiotica die we hier meekregen zorgde voor nare bijwerkingen en ik verging van de pijn en krampen in mijn maag. Snel mee moeten stoppen van de arts maar de eerste 2 dagen na de terugplaatsing lag ik nog krom van de krampen in mijn maag hierdoor.

29 september zijn de embryo's teruggeplaatst en nu zit ik dus net als jullie in die enorm zware wachtweken. Wow dat valt me tegen.

Slaap slecht en ben smorgens lekker labiel :)

Huil echt enorm veel om alles. Denk dat dat de combi is van de hormonen en de enorme stress.

Ik maak me zelf helemaal gek door alles te lezen op het internet. Elk pijntje, elk tekentje valt me op. En alles maakt me onzeker.

De vorige keren toen het bij mij misging was ik idioot snel heel heel erg misselijk, borsten deden pijn en kon ik sommige dingen* (chocola notabene!!) heel vroeg al niet meer verdragen.

Wat me nu dus opvreet is het idee dat ik dat nu nog niet heb. Voel me alsof ik ongesteld ga worden. Vooral de zeurende rugpijn is een teken bij mij dat het er aan komt en het ene moment denk ik dus dat ik ongesteld ga worden en het volgende moment heb ik nog een klein beetje hoop.

Om gek van te worden dus!!

Nou lang verhaal dus maar lees graag met jullie mee

Wens iedereen hier heel veel sterkte met dit wachten!!

 

Welkom KitKat

Wat spannend zeg! Heb je ook een testdatum gekregen van het ziekenhuis ? Volgens mij is je nod pas begin volgende week toch ? Wat heeft jullie doen besluiten om meteen het eerste traject in Duitsland te doen ? En mag je daar zelf kiezen of je 2 terug geplaatst krijgt ? Succes 🤞🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bibi schema

 

🦋Vpk1988: 25 sept tp9 okt td

🦋Nicky78: 25 sept tp12 okt td

🦋KitKat: 29 sept.. okt td

 

Cil: 23 september start gonalf,

8/9 okt punctie

 

Ivydrew: 27 sept start meno,

4 okt 1e echo fm

 

Yvje1977: 27 sept start gonalf,

6 okt 1e echo fm

 

Evi.H: 29 sept start gonalf,

8 okt 1e echo fm

 

Pino81: 22 sept start deca,

6 okt echo & start gonalf,

13 okt 1e echo fm

 

Miranda13: 1 okt echo cryo tp

 

Christel81: 6? okt echo cryo tp,

6 okt evaluatiegesprek

 

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

 

Lalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek/testen/rooster

Amf: rustmaand

Menace: rustmaand

Yamila: rustmaand/ 10 okt evaluatie gesprek

Sharlee: rustmaand

 

EatPrayLove td 2 okt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons hebben ze 2 schema's: een lang schema en een kort schema. Bij het lange schema moet je eerst een maand aan de pil, daarna zo'n 4 wkn spuiten. Dat had ik de eerst keer. Toen maar 5 follikels aangemaakt , maar gezien mijn leeftijd (over 3,5mnd 40) is dat normaal. Deze keer had ik het korte schema, dat is maar 2 wkn spuiten en dus veel prettiger. Toen had ik 9 follikels ☺. Ze denken dat dit bij mij het maximaal haalbare is.

 

Wat fijn dat je deze keer 9 follikels had! Het korte traject lijkt mij ook fijner. Het ziekenhuis waar ik loop doen ze over het algemeen alleen het lange traject. Hoeveel i.e spuit je ongeveer om te stimuleren?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik herken het, je wilt grip houden op de hele situatie. Misschien dat het schema een soort uitlaad klep voor mij is dat het een soort van overzichtelijk blijft.

 

We zijn in Nederland een jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd. En had totaal geen vertrouwen er meer in. Toen hadden wij goede verhalen gehoord over Gent (België) daar hebben wij ons eerste traject gedaan en zoals ik al zei 18 follikels, 11 eicellen, 3 bevrucht maar op de dag van de transfer kregen we onderweg naar het ziekenhuis telefoon dat het niet doorging. Vervolgens was er anderhalve maand later plek voor een evaluatie gesprek. Dus ook daar geen vertrouwen meer. Vind dat te lang duren. Snap dat je niet klakkeloos achter elkaar door kan, maar om een gesprek te krijgen wat er mis is gegaan en waar je aan toe bent op korte termijn vind ik dan wel het minste.

Nu veel goede verhalen gehoord en gelezen over Spanje, dus dit word ons tweede traject daar. Ben dus zelf ook benieuwd hoe ik het daar zal ervaren.

Wanneer heb je weer je fm echo ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ja ik snap je helemaal! Ach als dat helpt dan is het ook alleen maar goed toch. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje helaas, dus we begrijpen elkaar

 

Jeetje dat is wel een hele grote teleurstelling als je al onderweg bent. En ik vind het echt belachelijk dat het zo lang duurt voordat je een evaluatiegesprek hebt. Je start aan een best wel heftig traject en als dat resulteert in en slecht afloop wil je het daarover hebben. Heel apart zeg!

 

Ik heb ook goede verhalen gehoord over Spanje en las ook iets over Turkije, die schijnen ook erg goed te zijn. Als deze poging niet lukt dan gaan wij ons ook verdiepen om eventueel naar buitenland te gaan.

 

Ik moet donderdagochtend terug voor een echo en ze hadden gezien dat mijn waardes in mijn bloed aan de hoge kant zijn, dus waarschijnlijk zaterdag de punctie.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kitkat welkom!! Succes met de laatste dagen. Tja en de symptomen dat kan van alles zijn. Medicatie, tussen de oren, naderende menstruatie of een zwangerschap. Laat je niet gek maken en probeer positiviteit naar de embryo,s toe te brengen.

Eh en 2 embryo,s terug geplaatst, dat doen ze in duitseland dus wel.

 

@Ivydrew succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie avond dames ...

Heb alles geprobeerd te lezen... wat spijtig Sharlee dat het niet gelukt is maar het komt goed .. je zit in een positieve vibe blijft erin hoe moeilijk soms ook want dat helpt je er echt wel doorheen wat positieve energie in dit traject 😘

 

@ EatPrayLove Probeer echt gewoon even niet te stressen je hebt goeie waardes en mooie testen ... bloeding hoeft niet altijd het ergste te zijn Ik duim maar ik begrijp je volkomen want in dit traject is bloed het laatste wat je wilt zien Positieve energie over je heen laten komen op je afroepen stralen naar je kindje/jes komt goed ❤️ Je bent en blijft zwangerr💪🏾🙏🏾🙌🏾🤞🏾

 

Poekie gaat lekker he lieverd ! Christel wat fijn dat je weer door kan Lalautje en de rest van de dames sorry onthoud t niet allemaal Maaar ik wens jullie allemaal succes schatje van me 🙌🏾💪🏾

Wat lief allemaal dat sommige van jullie aan me gedacht hebben ❤️

 

Ben naar de tweede folikelmeting geweest en er zat nog wat vocht en de andere eitjes waren klein... dus mijn eisprong is helaas eerder geweest...Maar het gekke van dit verhaal is dat ik afgelope maand pas 6 dagen later mij menstruatie kreeg en ook maar 4 dagen inlopen van 7 dagen wat ik normaal bloed heel gek ... had wel veel symptomen wat je ook bij een prille zwangerschap hebt .. maar een test gedaan en die was negatief Drna weer na 2 dage. Herhaald de test en negatief dus heb t daarbij gelaten dat ik gewoon een weekje later ongi geworden ben terwijl Ik altijd een regelmatige cyclus heb van ongeveer 29 dagen de afgelopen jaar Mr nu komt het : De arts zei ik adviseer je om toch een zwangerschap test te doen ..ja ik zie niks hoor maar gezien maar we adviseren dat altijd voor de zekerheid ..en gaf aan dat ze deze maand ovulatie testen wilt gaan gebruiken ... Waarom zeg ze dat dat ik moet testen. Ik ben toch niet zwanger Dusja dan hoef ik ook niet te testen jjaaa heb zoiets van zit ik weer mwt Omo witte test in handen weet je dat doe toch wel wat met je toch? Kou moest t ff kwijt en wat zouden jullie doen wel op advies vd arts testen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

 

sorry ik reageer niet zoveel. Mijn schoonmoedermoppen ernstig ziek het ziet er naar uit dat ze nog enkele dagen heeft. Het is erg verdrietig. Ik lees af en toe mee. Ik wilde jullie meiden sterkte en liefde wensen.

🦋

Jeetje wat heftig...Sterkte!!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kitkat en @cil welkom dames en heel veel succes in deze spannende traject!

 

@Ivydrew succes morgen

@miranda jammer meid..❣️

 

@Eatlovepray wat een spannende en onzekere dagen is het voor je , jeetje.. hopelijk is het snel donderdag zodat je meer zekerheid hebt❤️❤️

Ik duim!

 

 

* mijn volle borsten en altijd harde tepels zijn vandaag weer normaal geworden..wat betekend dat de Ovitrelle uit mijn lichaam is eindelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden