Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017


Lalautje

Aanbevolen Berichten

Bloeding is wat minder nu krijg ik bruinig spul( sorry dat ik het zo uitgebreid vertel) ze heeft me gevraagd voor echo maar ik zei dat ik donderdag ook weer bloed wil laten prikken. Trouwens er komt ook plas uit vraag me af wat het is. Ik hebbhet gevraag naar de bloeding maar ze weten het niet. Kunnen ook niks zggen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Bedankt dames voor de felicitaties maar ik denk dat ik pas besef na de echo

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ja begrijpelijk, ik denk dat we allemaal zo denken omdat we al zo lang bezig zijn en teleurstellingen meegemaakt.. maar met die getal mag je wel positief zijn hoor, ik ben ook wel erg benieuwd naar je echo, of het er misschien wel 2 zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloeding is wat minder nu krijg ik bruinig spul( sorry dat ik het zo uitgebreid vertel) ze heeft me gevraagd voor echo maar ik zei dat ik donderdag ook weer bloed wil laten prikken. Trouwens er komt ook plas uit vraag me af wat het is. Ik hebbhet gevraag naar de bloeding maar ze weten het niet. Kunnen ook niks zggen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoe bedoel je er komt ook plas uit?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waterig zeg maar apart kan het niet beschrijven

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh ja dat. Ik weet wat je bedoelt. Hoort erbij die waterige afscheiding volgens mij. Sommige vrouwen hebben dat heel erg.

 

Fijn dat je bloeding minder is. Goed teken!!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja begrijpelijk, ik denk dat we allemaal zo denken omdat we al zo lang bezig zijn en teleurstellingen meegemaakt.. maar met die getal mag je wel positief zijn hoor, ik ben ook wel erg benieuwd naar je echo, of het er misschien wel 2 zijn

 

Ja yamila he is nog heel vroeg.. ik ben ook benieuwd of her een of twee is

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja dat. Ik weet wat je bedoelt. Hoort erbij die waterige afscheiding volgens mij. Sommige vrouwen hebben dat heel erg.

 

Fijn dat je bloeding minder is. Goed teken!!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Ja gelukkig wel maar geloof me voelde gisteren net ongesteldheid.. nu is het meer bruinig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames bloedwaarde 444.. ik besef het nog steeds niet zo goed

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wauw wat een hoge score Het zouden er toch nog mogelijk 2 kunnen zijn Gefeliciteerd meid, ben heel blij voor je!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep we gaan er weer voorik zit weer in mn positieve vibe

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Yess

Heb jij trouwens wel eens 2 embryo's teruggeplaatst gekregen?

Deze ronde heb ik er recht op (als ik meerdere follikels aanmaak dan🤣) maar daar ga ik in ieder geval voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess

Heb jij trouwens wel eens 2 embryo's teruggeplaatst gekregen?

Deze ronde heb ik er recht op (als ik meerdere follikels aanmaak dan🤣) maar daar ga ik in ieder geval voor..

 

Yes dat had ik de vorige keer de keer daarvoor had ik maar 1 ei dus ging dat niet. Ze plaatsen er bij mij standaard (als ik genoeg embryo's heb dan he) 2 terug.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes dat had ik de vorige keer de keer daarvoor had ik maar 1 ei dus ging dat niet. Ze plaatsen er bij mij standaard (als ik genoeg embryo's heb dan he) 2 terug.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Hopelijk krijgen we de volgende ronde voldoende follikels..

In tussentijds de nodige vitamine blijven slikken en ibuquinol , omega 3/6/9, wild yam , positief blijven en ontspannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk krijgen we de volgende ronde voldoende follikels..

In tussentijds de nodige vitamine blijven slikken en ibuquinol , omega 3/6/9, wild yam , positief blijven en ontspannen

 

Ik slik alleen vitamine d en c wat slik jij allemaal nog meer?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slik alleen vitamine d en c wat slik jij allemaal nog meer?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

7c615023bf7b118250c7e3cf660d0559.jpg

 

Prena Fem en Ubiquinol dagelijks, de rest om de dag zo. Vitamine d 1 x per week van huisarts.Thats it. Verder veel groente eten, vooral groene, en rode fruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb weer bloeding .. :((

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@eatpraylove rustig blijven. Realiseer je dat bij een tp van 2 embryo's er altijd eentje weg kan gaan, en dat uit zich dan in een bloeding.

Dat kan een reden zijn van jouw bloeding. Dat eentje het niet redt maar de ander wel.

Ook kan een bloeding komen door een hematoom dus dan zitten allebei de embryo's er nog wel en is dat de oorzaak van de bloeding.

 

Wat je nu gaat doen is vertrouwen houden

Ga in het slechtste geval er van uit dat één embryo het niet gered heeft.

Donderdag ga je weer bloed prikken. Dan zal hij hoger zijn dan de 444. Weer een indicatie dat er nog leven is.

Je gaat dit volhouden tot je straks je echo krijgt hoe moeilijk en zwaar en onzeker ook.

Maar onthou. Het komt goed! Echt waar

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

7c615023bf7b118250c7e3cf660d0559.jpg

 

Prena Fem en Ubiquinol dagelijks, de rest om de dag zo. Vitamine d 1 x per week van huisarts.Thats it. Verder veel groente eten, vooral groene, en rode fruit.

Magnesium elke dag in nemen yamila. (Sorry dat ik even inbreek)

Iedereen heeft te kort aan magnesium iig heel veel mensen dit komt omdat de bodem( de aarde van ons fruit en groente) te korten heeft. Elke dag magnesium is dus aan te raden dmv tablet of spray. Als je tablet vorm neemt is magnesium citraat het beste word het beste opgenomen

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

7c615023bf7b118250c7e3cf660d0559.jpg

 

Prena Fem en Ubiquinol dagelijks, de rest om de dag zo. Vitamine d 1 x per week van huisarts.Thats it. Verder veel groente eten, vooral groene, en rode fruit.

 

Ik moet ook echt wat gezonder eten, hoewel ik overdag en in de avond gezond alleen ik snoep veel te veel de laatste tijd

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden