Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Magnesium elke dag in nemen yamila. (Sorry dat ik even inbreek)

Iedereen heeft te kort aan magnesium iig heel veel mensen dit komt omdat de bodem( de aarde van ons fruit en groente) te korten heeft. Elke dag magnesium is dus aan te raden dmv tablet of spray. Als je tablet vorm neemt is magnesium citraat het beste word het beste opgenomen

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ja klopt, Magnesium citraat werd mij ook aanbevolen door de osteopaat. Spray heb ik ook, maar mn huid kan daar niet tegen.

Magnesium werkt voor mij als ibuprofen. Door Magnesium is mijn migraine van 5 jaar eindelijk gestopt. Echt een wonder voor mij, blijkbaar had ik een mega te kort.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik moet ook echt wat gezonder eten, hoewel ik overdag en in de avond gezond alleen ik snoep veel te veel de laatste tijd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Toen mijn poging was mislukt heb ik een pak chocolade gegeten en wat chips met koffie maaaaar ik voelde me daarna kiplekker.

Moet kunnen soms toch

Geplaatst
Toen mijn poging was mislukt heb ik een pak chocolade gegeten en wat chips met koffie maaaaar ik voelde me daarna kiplekker.

Moet kunnen soms toch

Haha ja das waar je hoeft je ook niet alles te ontzeggen dus heb ik net aan de pepernoten gezeten🤣

Geplaatst

Oja en ik slik tijdens de ivf ook L-Lysine 1000 mg voor mn weerstand/imuumsysteem 1x per week, want je wilt niet ziek worden voor de tp

Geplaatst
Oja en ik slik tijdens de ivf ook L-Lysine 1000 mg voor mn weerstand/imuumsysteem 1x per week, want je wilt niet ziek worden voor de tp

Ah ok thnx. Ik weet dat ze in duitsland ook iets voorschrijven voor de kwaliteit van je eitjes maar ben ff kwijt hoe het heet....ow dhea

Geplaatst
Ja ik snap het niet heb weer zwarte stolsel gekregen.. weer bloed en heb pijn aan mijn onderrug

Je kunt alleen maar afwachten.

Neem veel rust

Wacht tot uitslag bloedtest donderdag.

Misschien heeft eentje losgelaten daarom de stolsels en het bloed. Maar je hebt wr gelukkig 2 en een behoorlijk hoge hcg.

En misschien heeft de bloeding een andere oorzaak wat niets met de embryo's te maken heeft. @ar87 jij had toch ook een bloeding en bent gewoon zwanger

Geplaatst
Je kunt alleen maar afwachten.

Neem veel rust

Wacht tot uitslag bloedtest donderdag.

Misschien heeft eentje losgelaten daarom de stolsels en het bloed. Maar je hebt wr gelukkig 2 en een behoorlijk hoge hcg.

En misschien heeft de bloeding een andere oorzaak wat niets met de embryo's te maken heeft. @ar87 jij had toch ook een bloeding en bent gewoon zwanger

@eatpraylove kijk eens op het zwanger bankje, want ik keek daar vanmiddag en las ik ook dat iemand daar bloedverlies had en stolsels.. maar was toch allemaal goed.. was geloof ik een hematoom

Geplaatst
Ah ok thnx. Ik weet dat ze in duitsland ook iets voorschrijven voor de kwaliteit van je eitjes maar ben ff kwijt hoe het heet....ow dhea

Lekker pepernoten

Ja DHEA moet je niet op eigen houtje slikken als dat nog niet aangetoond is dat dat laag is bij je..vandaar dat ik de natuurlijke vorm daarvan heb genomen (Wild Yam).

Geplaatst
Ja ik snap het niet heb weer zwarte stolsel gekregen.. weer bloed en heb pijn aan mijn onderrug

Donkere stolsel betekend meestal einde van het bloeding.

Ga lekker liggen meid..hopelijk is het niks

Geplaatst
Lekker pepernoten

Ja DHEA moet je niet op eigen houtje slikken als dat nog niet aangetoond is dat dat laag is bij je..vandaar dat ik de natuurlijke vorm daarvan heb genomen (Wild Yam).

Ah ok,slik het ook niet hoor

Geplaatst
@lalautje dat is ar87 meen ik

Ja klopt ik heb net teruggelezen. @eatpraylove misschien dat je haar kan benaderen, zij is wel een paar weekjes verder, maar toch.. blijft ontzettend onzeker. Ik hoop voor je dat je hcg mooi oploopt donderdag! Heb je al gebeld over een 1e echo? Met hoeveel weken doen ze dat bij jouw ziekenhuis?

Geplaatst

Dames ik ben erg bang nu.. maar als de embryo lichaam verlaat voel je dat ook? Want ik heb nu pijn aan mijn onderrug en mijn tepels doen ook pijn

Geplaatst
@poekie hoe gaat het met jou

Met mij gaat het prima. Ik hou me rustig en probeer me niet te druk te maken. Eerst eens eventjes lekker afwachten hoe dit verder gaat maar het ziet er allemaal positief uit :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Met mij gaat het prima. Ik hou me rustig en probeer me niet te druk te maken. Eerst eens eventjes lekker afwachten hoe dit verder gaat maar het ziet er allemaal positief uit :-)

Ah fijn poekie. Geniet ervan het is je gegund.

Geplaatst
Dames ik ben erg bang nu.. maar als de embryo lichaam verlaat voel je dat ook? Want ik heb nu pijn aan mijn onderrug en mijn tepels doen ook pijn

Dat zijn allemaal kwalen die echt bij een zwangerschap horen. Ook dat overmatig vloeien. Dat heb ik trouwens ook heel erg.

Oh lieverd ik snap je angst, maar het helpt echt niet om je zo druk te maken. Je bent helemaal zwanger. Mocht het misgaan kun je altijd nog verdrietig zijn, maar probeer nu vooral positief te zijn.

Geplaatst
Ah fijn poekie. Geniet ervan het is je gegund.

Tnx dat is lief. Ik gun het jou ook enorm. Volgende poging knallen!

Geplaatst
Ja klopt ik heb net teruggelezen. @eatpraylove misschien dat je haar kan benaderen, zij is wel een paar weekjes verder, maar toch.. blijft ontzettend onzeker. Ik hoop voor je dat je hcg mooi oploopt donderdag! Heb je al gebeld over een 1e echo? Met hoeveel weken doen ze dat bij jouw ziekenhuis?

Hoe kan ik haar trg vinden. Ze zei vandaag of ik echo wou maar ik zei doe weer een bloedtest omdat ik steeds aan het bloeden ben. Dus donderdag als alles goed gaat dan pas een echo ! Ik weet het niet dames pff

Geplaatst
Tnx dat is lief. Ik gun het jou ook enorm. Volgende poging knallen!

We gaan ons best doen

Geplaatst
Dat zijn allemaal kwalen die echt bij een zwangerschap horen. Ook dat overmatig vloeien. Dat heb ik trouwens ook heel erg.

Oh lieverd ik snap je angst, maar het helpt echt niet om je zo druk te maken. Je bent helemaal zwanger. Mocht het misgaan kun je altijd nog verdrietig zijn, maar probeer nu vooral positief te zijn.

Pff ik kan het gwn niet laten. Poekie kan je mij even vertellen wat jij allemaal meemaakt..

Geplaatst
Pff ik kan het gwn niet laten. Poekie kan je mij even vertellen wat jij allemaal meemaakt..

Ja dat kan ik wel, wat wil je weten?

Geplaatst
Ja dat kan ik wel, wat wil je weten?

Nou ik zal kort zeggen wat het bij mij is kan jij checken misschien

K heb heel erg laat van onderrug (erg pijnlijk)

K plas gwn bloed en stolsels (die er soms uitkomen)

Soms voel ik de menstruatiepijn

En pijn aan mijn borsten

Is dat wel normaal?

Geplaatst
Nou ik zal kort zeggen wat het bij mij is kan jij checken misschien

K heb heel erg laat van onderrug (erg pijnlijk)

K plas gwn bloed en stolsels (die er soms uitkomen)

Soms voel ik de menstruatiepijn

En pijn aan mijn borsten

Is dat wel normaal?

Ik weet dat het bij iedereen anders is. Mijn onderrug voel ik bij vlagen, ik verlies veel vocht en heb veel hoofdpijn. Verder zijn mn borsten wat gevoeliger en gaat eten de ene keer beter dan de andere.

Menstruatiepijn heb ik ook regelmatig. Alleen dat bloedverlies met stolseld heb ik niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden