Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

En @ash? Alles goed gegaan vandaag??

 

@kims wij willen er wel een extra echo voor inplannen. Bij 20 weken doen wij de guo en dat is niet de leukste echo heb ik gehoord. Ik vind een echo waarbij het geslacht bekend wel leuk om gewoon een leuke echo te doen. Daarbij vind ik het leuk om voor de kerstvakantie te weten zodat we dan ook aan het kinderkamertje kunnen beginnen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie mijn afspraak is doorgeschoven naar morgen. Ik belde dus dat mijn fietsband lek is en dat ik 5 min later zou zijn omdat ik met de bus moest. Moest ik gelijk een nieuwe afspraak maken terwijl ik al bij de bushalte stond. Dus terug naar huis. Ben nu aan het budgetteren voor de baby uitzet. Baby maakt me bankroet haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie mijn afspraak is doorgeschoven naar morgen. Ik belde dus dat mijn fietsband lek is en dat ik 5 min later zou zijn omdat ik met de bus moest. Moest ik gelijk een nieuwe afspraak maken terwijl ik al bij de bushalte stond. Dus terug naar huis. Ben nu aan het budgetteren voor de baby uitzet. Baby maakt me bankroet haha.
Nou ja zeg... dat is ook zonde! Haha ja baby's schijnen veel geld te kosten haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie haha ja ik zit nu al op €900 en dan heb ik alleen de duurste onderdelen; thuis, slapen en er op uit (van de babydump checklist). Voeding, aankleden, bad & verzorging vallen dan wel weer mee qua prijzen.
Ai... Ik heb geloof ik bij mn zoon echt met geld gesmeten... Wij gaan nu ook even lijst maken met wat nodig is denk ik hihi..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon oh wat duur haha. Ik hoorde van mijn nichtje dat de meeste babywinkels in december sale hebben.

 

Als de controle morgen goed is wil ik alvast gaan kijken voor het 'eerste' pakje. Ik denk dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht. Ben al bijna 17 weken zwanger haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames even een tip voor de spulletjes .

Kamertje kun je zo goed tweedehands kopen scheelt echt een hoop geld en niks aan af te zien omdat het gewoon bijna niet slijt.

En voor nieuwe spulletjes kun je bij mamaloeswebshop heel goed slagen die hebben vaak hele scherpe aanbiedingen zo heb ik daar mijn kinderwagen vandaan was nog geen 300 euro. Ook hemeltje kosste me daar 2 tientjes boxkleed kolfmachine en aankleedkussen en allemaal andere leuke spulletjes geslaagd en echt veel goedkoper dan bijv prenetal .houd me centjes liever over voor leuke kleertjes ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb fotootje bijgevoegd van mijn kamertje.

Was alles bij elkaar inclusief mandjes kleertjes gordijnen kleed kinderwagen maxi cosi easy base etc ongeveer 1000 euro kwijt . En dan heb ik echt veel kleertjes :p

Ow wauw wat mooi!!! Leuk he..is zo echt al dan

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon oh wat duur haha. Ik hoorde van mijn nichtje dat de meeste babywinkels in december sale hebben.

 

Als de controle morgen goed is wil ik alvast gaan kijken voor het 'eerste' pakje. Ik denk dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht. Ben al bijna 17 weken zwanger haha.

Jaaa leuk ik ga in Duitsland bevallen... Daar heb je geen eerste pakje... Hebben kleding er klaar liggen..

Je hebt gelijk! Wel stom zeg om 5min dan gelijk verzetten terwijl alles altijd uitloopt..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb fotootje bijgevoegd van mijn kamertje.

Was alles bij elkaar inclusief mandjes kleertjes gordijnen kleed kinderwagen maxi cosi easy base etc ongeveer 1000 euro kwijt . En dan heb ik echt veel kleertjes :p

Ahhhh mooi

Ach weet je ik had toen Al 15000 euro uitgegeven aan ivf en kon t doen... Vond de kamer geweldig dus waarom niet..

Babydreams in Zandvoort... Zulke leuke dingen... Inderdaad niet goedkoop..

Mamaloes ken ik ook, leuke webshop!

Als je goed kijkt naar die afprijsdagen valt prenatal enzo ook mee volgens mij... Vooral dump erg goedkoop wij gaan binnenkort maar eens op zoek naar 2 ledikantjes.. Haha

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk kamertje!! Hihi echt heerlijk al die spulletjes.

Tips voor uitverkoopwinkels zijn altijd welkom!

 

Nou @Ash morgen maar wederom succes dan! Pfff zeurtjes zeg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Ash, ik zou flink 'over de zeik' zijn als ik nog een dag moest wachten.. Morgen gewoon gaan ongeacht wat er gebeurt!

 

Judy wat een schattig kamertje en Thx voor de tips! Ga vanavond die website eens goed bekijken! Wij krijgen echt zoveel spullen van familie (box kinderwagen ledikant wiegje etc) dat we bijna niks zelf hoeven te kopen. Best heel fijn!!

 

Danlon heb je dit artikel al gezien? Moest aan jou denken met je heftige zwangerschapsvergiftiging!

 

http://rtvu.nl/n/1690011/

Utrechts onderzoek: snel hartcontrole na zwangerschapsvergiftiging - #rtvutrecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chanty-81 morgen weer een echo?

 

@judy leuk dat je hier ook nog wat tips in hebt gepost. Je schiet ook al aardig op he? Gaat alles goed met je?

 

@sharlee hoe zijn de zenuwen? Nog eventjes volhouden! Voel je je goed?

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chanty-81 morgen weer een echo?

 

@judy leuk dat je hier ook nog wat tips in hebt gepost. Je schiet ook al aardig op he? Gaat alles goed met je?

 

@sharlee hoe zijn de zenuwen? Nog eventjes volhouden! Voel je je goed?

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Hey poekie hier alles wel ok. Laatste dagen redelijk veel last gehad van bloedingen en voel me ook ineens niet zwanger...maar ja ik had al bijna nergens last van dus....ben er wel een beetje zenuwachtig voor hoor..best wel bang dat er dadelijk niets te zien is of dat het niet is doorgegroeid

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames even een tip voor de spulletjes .

Kamertje kun je zo goed tweedehands kopen scheelt echt een hoop geld en niks aan af te zien omdat het gewoon bijna niet slijt.

En voor nieuwe spulletjes kun je bij mamaloeswebshop heel goed slagen die hebben vaak hele scherpe aanbiedingen zo heb ik daar mijn kinderwagen vandaan was nog geen 300 euro. Ook hemeltje kosste me daar 2 tientjes boxkleed kolfmachine en aankleedkussen en allemaal andere leuke spulletjes geslaagd en echt veel goedkoper dan bijv prenetal .houd me centjes liever over voor leuke kleertjes ♡

Ik zit zelf ook te kijken voor een mooie 2e handse babykamer. Wij willen graag een grijze set omdat de kamer zelf momenteel witte muren heeft en zwarte vloer. Maar het meeste wat ik tegen kom heeft bijtsporen op de ledikant of zijn er spijlen uit.

 

Echt toevallig was ik vandaag ook op die website aan het kijken. Ik heb nog niks besteld maar wel een hoop dingen gezien. Je bent goed geslaagd zo te zien. Ik ga binnenkort ook los

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden