Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Jeetje meis, wat een ontzettend kut nieuws.

Ik had het je zo gegund.

Zo oneerlijk dit!!!

Ik wens jullie heel veel sterkte! Dikke knuffel

Thnx lieve pino. Xx

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja ff genieten van de rust in ons eigen huisje...new york was super leuk maar zo'n herrie! Ga mn pyjama aan doen en lekker op de bank languit. Thnx lieve butterfly

Ja ik ben er nooit geweest maar heb dit mensen wel horen zeggen idd, het leeft er 24/7.

Doe dat maar even relaxen .. en als het verdriet komt gewoon toelaten... het is allemaal niet niks....

Oneerlijk weer... ik had het je zo gegund

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Ow @sharlee, wat shit dit. Ook ik voel met je mee en wens je sterkte en liefde toe. Nu even rustig aan en de ruimte nemen voor je emoties en verwerking. ❤️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ja ik ben er nooit geweest maar heb dit mensen wel horen zeggen idd, het leeft er 24/7.

Doe dat maar even relaxen .. en als het verdriet komt gewoon toelaten... het is allemaal niet niks....

Oneerlijk weer... ik had het je zo gegund

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ja beetje moe van al die teleurstellingen. Maar goed...schouders er straks weer onder en door dan maar weer, maar voorlopig ff niet.

Geplaatst
Ow @sharlee, wat shit dit. Ook ik voel met je mee en wens je sterkte en liefde toe. Nu even rustig aan en de ruimte nemen voor je emoties en verwerking.

Thnx Alice. Xx

Geplaatst
Nou geen goed nieuws. Ze ziet nu maar een klein vruchtje en die is veel te klein voor 8 weken. Vlgde week nog een echo voor de zekerheid, maar is meer kijken of de miskraam deze week op gang komt. Zo niet dan aan de pillen.

Jeetje zeg, dat is niet leuk! Geen woorden voor, wat een domper. Heel veel sterkte

Geplaatst

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier dus zal me even kort voorstellen.

Ik ben 33 jaar en mama van een mooie dochter van sinds dinsdag 3 jaar. Van haar ben ik in verwachting geraakt na een icsi behandeling en ze was een ingevroren cryo. De verse was niet gelukt toen.

Vorig jaar besloten wij voor een broertje of zusje te gaan en bij de tweede tp was ik zwanger! Met 7 weken een kloppend hartje gezien maar helaas bij de 9 weken echo leefde het kindje niet meer en heb ik met pillen een miskraam moeten opwekken. 9 feb 2017 heb ik de miskraam gehad maar in mei was nog niet alles weg dus na een kijkoperatie was ik eindelijk weer “leeg” en konden we door.

We hadden nog 1 cryo en die is in oktober teruggeplaatst maar helaas niet blijven plakken.

Vorige week donderdag weer een nieuwe punctie gehad en afgelopen zondag een verse tp.

Wat is dit vreselijk weer zeg! Aankomende vrijdag zou ik mogen testen maar ik hou het nu al niet meer vol.... dat wachten.... pfffff.....

wanneer zou je een geloofwaardige positieve test kunnen hebben met gebruik van utrogestan en na die ovitrelle spuit?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

Hoi @Dsr84, wat ben je al ver gekomen! Welkom op het wachtbankje. Wat ik ervan heb gelezen is dat het tussen de 9 en 11 dagen duurt voordat de hcg uit de ovitrelle uit je lijf is. Je kan dus of wachten tot daarna, of rond dag 8 een eerste test doen en in de dagen erna nog eens om te vergelijken of het streepje lichter of donkerder wordt.

Ik zit zelf in mijn eerste tp dus ik spreek nog niet uit eigen ervaring succes met wachten!

Geplaatst
Jeetje zeg, dat is niet leuk! Geen woorden voor, wat een domper. Heel veel sterkte

Thnx Cil. Xx

Geplaatst

@Sharlee ik lees nu pas de berichtjes. Zat al in het wachtbankje december dus had dit even gemist. Wat vreselijk balen.. Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Pak je rust om dit weer een plekje te geven. Heel veel sterkte en kracht meid!

@DSR84 welkom. Succes met wachten! Ik mag dinsdag testen en dan zitten voor mij de 2 wachtweken erop gelukkig.. Jij hebt ook al veel mee gemaakt zeg! Ga voor je duimen op een goede afloop🍀

Geplaatst
@Sharlee ik lees nu pas de berichtjes. Zat al in het wachtbankje december dus had dit even gemist. Wat vreselijk balen.. Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Pak je rust om dit weer een plekje te geven. Heel veel sterkte en kracht meid!

@DSR84 welkom. Succes met wachten! Ik mag dinsdag testen en dan zitten voor mij de 2 wachtweken erop gelukkig.. Jij hebt ook al veel mee gemaakt zeg! Ga voor je duimen op een goede afloop

Thnx acj.

Geplaatst

@Sharlee meiss wat een kut nieuws Hoopte zoo dat je een mooie positieve echo zou krijgen want het was je zo gegund Ik weet niet wat ik moet zeggen .. Alleen dat je je emoties de vrije loop kan geven en je verdriet een plekje ... ik weet dat het inderdaad een hele zenuwslopende en onzekere process is .. om maar weer opnieuw te moeten beginnne iemand te vinden die nog iets voor jullie kan betekenen Maaaar geef asjeblief de moed en hoop niet oo Je bent zwanger geweest (klein hoopje dat je stiekem minder ver ben dan dat je dacht) dus het kan wel Ik wens je veel liefde en sterkte toe in deze tijd en hoop echt mits je dat zelf nog ook mentaal en fysiek aankan je je hoop niet opgeef boor je kinderwens stopt Dikke knuffels hele stevige knuffel en sterkte lieverd 😘❤️

Geplaatst
Hoi @Dsr84, wat ben je al ver gekomen! Welkom op het wachtbankje. Wat ik ervan heb gelezen is dat het tussen de 9 en 11 dagen duurt voordat de hcg uit de ovitrelle uit je lijf is. Je kan dus of wachten tot daarna, of rond dag 8 een eerste test doen en in de dagen erna nog eens om te vergelijken of het streepje lichter of donkerder wordt.Ik zit zelf in mijn eerste tp dus ik spreek nog niet uit eigen ervaring succes met wachten!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi Welkom ! En idd ook heel wat achter de rug Gelukkig zit je nu in die oh zo heerlijke wachtweken 🙃 Spannend Succes nog even volhouden Wat pregnyl en Ovitrelle betreft is idd na 11 dagen weg de Ovitrelle 10 dagen wordt aangeven in de bijsluiter en de pregnyl 12 dagen Kijk wat voor jouw beter werkt ik denk wel persoonlijk dat als er een goede zwangerschap is ontstaan dat een oaar daagjes eerder testen ook wel kan maar soms ook wel teleurstellend omdat men misschien wel zwanger is maar hcg traag word aangemaakt en oas later te detecteren is dus dat is voor ieder verschillend Succes en nogmaals welkom ❤️
Geplaatst
@Sharlee meiss wat een kut nieuws Hoopte zoo dat je een mooie positieve echo zou krijgen want het was je zo gegund Ik weet niet wat ik moet zeggen .. Alleen dat je je emoties de vrije loop kan geven en je verdriet een plekje ... ik weet dat het inderdaad een hele zenuwslopende en onzekere process is .. om maar weer opnieuw te moeten beginnne iemand te vinden die nog iets voor jullie kan betekenen Maaaar geef asjeblief de moed en hoop niet oo Je bent zwanger geweest (klein hoopje dat je stiekem minder ver ben dan dat je dacht) dus het kan wel Ik wens je veel liefde en sterkte toe in deze tijd en hoop echt mits je dat zelf nog ook mentaal en fysiek aankan je je hoop niet opgeef boor je kinderwens stopt Dikke knuffels hele stevige knuffel en sterkte lieverd
We zijn in ieder geval al verder gekomen dan de artsen ons hadden voorgehouden. Van niet zwanger kunnen worden naar tovh een zwangerschap. We doen het qua ivf ff rustig aan. Hebben al wel contact gelegd met België maar voor nu ff rust met alles. Dank voor je lieve woorden.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb vandaag mijn bloedtest gedaan

De uitslag was 22.

Dat is veel te weinig;((( maar onder de 5 zou pas een negatieve test zijn. Het zou nu meer dan 100 moeten zijn.

Volgende week weer testen. Ik ben toch verdrietig. Laatste ksns. Jammer.

@sharlee heel veel kracht toegewenst..

Geplaatst

De uitslag was 22.

Dat is veel te weinig;((( maar onder de 5 zou pas een negatieve test zijn. Het zou nu meer dan 100 moeten zijn.

He meis dat is idd laag en niet wat je wil horen!

Maar er heeft wel degelijk iets gezeten, of zit er nog en maak je laat hcgaan.

Moet je daarom vokgende week terug komen?

Hopelijk blijjkt er dan toch iets moois te groeien🍀

Was dit al je 3e ivf, of wat bedoel je met laatste kans?

We zitten trouwens met zijn allen op het decemberbankje. Dit is afgesloten ;-)

😙

Geplaatst

De uitslag was 22.

Misschien een slow starter?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden