Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Gaat goed. Voel me nog niet anders als anders. Ben er wel veel mee bezig, kan de dagen wel weg kijken om te testen haha

Ohh dat geloof ik meteen lastig he.. maar veel leuke dingen doen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank allemaal!! Ze gaan me morfine geven dus ik probeer me rustig te houden bij dat idee. Jullie horen het snel!

Geplaatst
Dank allemaal!! Ze gaan me morfine geven dus ik probeer me rustig te houden bij dat idee. Jullie horen het snel!

Oh dat vond ik zoooo lekker.. ik had maar 2 uurtjes geslapen ( van de zenuwen) en ik sliep bijna in met die morfine erbij echt een high gevoel kreeg ik, zo chil

Geplaatst

Door de morfine dringt het allemaal minder door en word je wat rustiger geestelijk.

Veel vrouwen krijgen na de punctie een huilbui . Althans dat zei de gyn toen ik na dat de eitjes eruit waren gehaald en ik lag nog op de tafel in tranen uitbarsten terwijl ik niet eens wist waarom ik huilde... is gewoon de ontlading van de opgebouwde spanning. Laat het maar over je heen komen meid het komt allemaal goed

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Door de morfine dringt het allemaal minder door en word je wat rustiger geestelijk.

Veel vrouwen krijgen na de punctie een huilbui . Althans dat zei de gyn toen ik na dat de eitjes eruit waren gehaald en ik lag nog op de tafel in tranen uitbarsten terwijl ik niet eens wist waarom ik huilde... is gewoon de ontlading van de opgebouwde spanning. Laat het maar over je heen komen meid het komt allemaal goed

Ik moest niet huilen, maar ik had iets anders raars..

Zodra ik me slipje weer aan mocht trekken enzo en Mn benen weer dicht kon doen, begonnen mijn benen ziekelijk eng te trillen.. heel hard en daarna ook hele lichaam.. had het ook ineens ijs koud.. heb nog even een tijd getrilt (15 min) en was het klaar.. denk dat dat mijn ontlading was schaamde me dood

Geplaatst
Ik moest niet huilen, maar ik had iets anders raars..

Zodra ik me slipje weer aan mocht trekken enzo en Mn benen weer dicht kon doen, begonnen mijn benen ziekelijk eng te trillen.. heel hard en daarna ook hele lichaam.. had het ook ineens ijs koud.. heb nog even een tijd getrilt (15 min) en was het klaar.. denk dat dat mijn ontlading was schaamde me dood

Ja emoties denk ik.. idd vorm van ontlading en misschien reactie op de morfine.

Ik moest wel huilen korstondig hoor en geen hele serenade.. wist niet eens waarom ik huilde. Was de ontlading de gyn zei bijna alle vrouwen krijgen dat dus niet schamen omdat ik me verontschuldigde ervoor

Geplaatst
Ja emoties denk ik.. idd vorm van ontlading en misschien reactie op de morfine.

Ik moest wel huilen korstondig hoor en geen hele serenade.. wist niet eens waarom ik huilde. Was de ontlading de gyn zei bijna alle vrouwen krijgen dat dus niet schamen omdat ik me verontschuldigde ervoor

Hahah ik had dat na de punctie, kreeg ik een echo omdat ok ohhs symptomen kreeg ( maar dat was in een ander ziekenhuis) vroeg die arts op welke dag ik mijn transfer had. En ja daar ging ik ☹️☹️ door alle emoties en hormonen die er nog in mijn lichaam zaten

Geplaatst

Het is gebeurd! 12 eitjes die ze kunnen gebruiken. Vond het doodeng. Het is me misschien juist daarom dat het uiteindelijk wel mee viel. Even paar gemene pijnscheuten, maar ook een lieve zuster die me bleef instrueren hoe ik moest ademen. Al met al heel blij het achter de rug is

Geplaatst
Het is gebeurd! 12 eitjes die ze kunnen gebruiken. Vond het doodeng. Het is me misschien juist daarom dat het uiteindelijk wel mee viel. Even paar gemene pijnscheuten, maar ook een lieve zuster die me bleef instrueren hoe ik moest ademen. Al met al heel blij het achter de rug is

Yeaaahh! Wat een mooi aantal! Fijn dat alles achter de rug is nu hè?!!! Weg met de prikken, weg met de punctie. Nu het volgende wachtgedeelte... bevruchtingen, doordelen, tp🤞

Wanneer krijg je te horen of en hoeveel er bevrucht zijn ? waar ligt het probleem bij jullie ? Doen jullie ivf of icsi ?

Geplaatst
Yeaaahh! Wat een mooi aantal! Fijn dat alles achter de rug is nu hè?!!! Weg met de prikken, weg met de punctie. Nu het volgende wachtgedeelte... bevruchtingen, doordelen, tp🤞

Wanneer krijg je te horen of en hoeveel er bevrucht zijn ? waar ligt het probleem bij jullie ? Doen jullie ivf of icsi ?

We doen IVF, kregen voor vertrek net al te horen dat het zaad er prima uit zag. Probleem ligt bij mij, dichte eileiders.

Dinsdag moet ik bellen om te horen hoe de ontwikkeling is, en als er een goeie bijzit mag ik woensdag voor de tp. Dus inderdaad, nieuwe fase van dit avontuur is aangebroken , het grote wachten.

Geplaatst
We doen IVF, kregen voor vertrek net al te horen dat het zaad er prima uit zag. Probleem ligt bij mij, dichte eileiders.

Dinsdag moet ik bellen om te horen hoe de ontwikkeling is, en als er een goeie bijzit mag ik woensdag voor de tp. Dus inderdaad, nieuwe fase van dit avontuur is aangebroken , het grote wachten.

Spannend mop! Wel fijn te weten dat het zaad goed is! Ik duim voor je mee ! 🤞

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Sharry: 19 nov tp28 nov td

🦋ACJ1984: 21 nov tp5 dec td

🦋Miranda: 25 nov tp..dec td

Petsy85: 29 nov cryo tp

Alice123: 28 nov bellen uitslag embryos, 29 nov tp

Menace: 28 nov 3e echo cryo

Butterfly: 15 nov start meno,

27 nov 3e echo fm

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Ivydrew: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

cryo/nieuwepoging

Pino81: 6 dec start pil,

.. dec start deca,

28 dec scratching

Lalautje: 12 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 28 dec start pil,

21 jan start deca,

12 feb start gonalf

Beebwish1982: rustmaand,

nieuwe poging

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

1 dec 8+2 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

27 nov 6+3 weken echo

Geplaatst

Goed nieuws Alice! Mooi aantal eitjes .

En wat fijn dat het je meegevallen is

Hier ook ivf door eileider problemen , mijne zijn verwijderd door dat ik hydrosalphinx had ( toxisch vocht in eileider ) welke de innesteling nadelig beïnvloeden dus vandaar verwijderd .

Ik wens jullie heel veel succes en hopen op mooie bevruchtingen . Gaat helemaal goed komen.

Nu lekker rustig aan doen en veel drinken

Geplaatst

@ivydrew hoe gaat het met jou? Jij hebt nog cryo’s toch ? Wanneer gaan jullie voor een cryo tp? 🤞

Geplaatst

Jeeejj!!! Weer een stapje dichterbij. Nu lekker languit op de bank en je laten verwennen! Hopen op goede bevruchtingen. Ik duim met je mee!

🍀🤞

Geplaatst

Sharry succes morgen met testen!!!

Alice wat fijn dat de punctie achter de rug is en wat goed dat je zoveel eitjes hebt.. hoop op veel bevruchtingen voor jou

Geplaatst

Goede morgen ladies,@ alle dames dankjewel voor het succes wensen.. is toch altijd fijn he dat we elkaar kunne steunen blvia het forum.Ik heb een heel druk weekend achter de rug vrijdag fam etentje zaterdagochtend de tp zaterdagavond verjaardag en zondag een babyshower dus was af en toe aan t spieken op de forum maar geen tijd gehad om te reageren ...De to is goed gegaan Onze Emmy is aan boord en dit keer fototje gemaakt was zoo duidelijk te zien Ik hoop dat hij/zij er lekker warmpjes bij blijft zitten@ Lalautje 9 december mag ik testen@ menace je hoopt eigenlijk meteen groen licht te krijgen he bij zo'n echo nog ff morgen moet je weer terug toch?@ Alice123 Wat fijn dat de punctie goed is gegaan morgen en woensdag komt helemaal goed spannend weer 🤗@ Sharlee hoop dat je ff heb kunnen genieten van je vakantie ..Voor jouw ook spannend nog ff afwachten hoop en duim dat je heerlijk zwanger bent 🙏🏾 @ ACJ de wachtweken zijn killing he .. helaas weten we dat allemaal kon je maar kekker een kleine winterslaapje houden 😂 Nee maar i know its killing probeer lekker afleiding te zoeken en ff je kind op iets anders te zetten ( wat niet altijd lukt hoor) ik duim mee dat t raak is lieverd 🙏🏾@ amf nou dat is idd niet prettig een hernia hoop dat je je gauw beter voel en in januari er goed tegenaan kan gaan voor een nieuwe cryo poging@ sharyy spannend vandaag Succes met testen en ik hoop op een mooie positieve streep @ butterfly bij jouw komt t ook goed ... beter langer spuite met goed resultaat ❤️😘

Geplaatst

@miranda13 fijn dat alles goed is gegaan nog 12 daagjes in spanning, fijn dat je wat afleiding hebt! Ik duim voor je mop! Hopelijk word dit jouw maand !🤞

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden