Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@menace succes morgen !! Hopelijk is het nu wel goed!🤞

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Thanks heb om 11 uur afspraak staan

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Alice en Petsie wat fijn dat de tp goed is gegaan!!! Hoop dat zij 9 maanden lekker blijft zitten

Geplaatst

Meiden sorry wat stiller was. Ik heb een zeer goede band opgebouwd met mijn toiletpot en bivakkeer nu permanent in de badkamer of wankel met mijn kotsemmertje door het huis. Allemaal voor het goede doel! :) Maar reageren was er even bij ingeschoten..

Net uitgebreid bijgelezen. Meiden wat zitten er weer veel in het wachtbankje en wat staat er veel te gebeuren hier!

Super spannend allemaal en natuurlijk heel erg zenuwslopend! Het is ook nogal wat waar we doorheen moeten.

Jullie zijn allemaal in mijn gedachten en ik hoop dat we snel op het andere bankje zitten met zijn allen!

Heel veel succes en sterkte met dat heeeeeele lange wachten!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
Ja ben er nu wel klaar voor! Wij moeten daar vanaf 13 jan zijn( 2e fm echo). Ik heb rond 24 jan de transfer.

Het slagingspercentage lag op 60% geloof ik. Maar daar staat dan wel in kleine lettertjes bij dat dit afhankelijk is van de kwaliteit van je eicellen.

Oh dat is al zo! Moet je binnenkort voor een echo ?

Wauw Laulautje dat klinkt super goed!!

Geplaatst
Meiden sorry wat stiller was. Ik heb een zeer goede band opgebouwd met mijn toiletpot en bivakkeer nu permanent in de badkamer of wankel met mijn kotsemmertje door het huis. Allemaal voor het goede doel! :) Maar reageren was er even bij ingeschoten..

Net uitgebreid bijgelezen. Meiden wat zitten er weer veel in het wachtbankje en wat staat er veel te gebeuren hier!

Super spannend allemaal en natuurlijk heel erg zenuwslopend! Het is ook nogal wat waar we doorheen moeten.

Jullie zijn allemaal in mijn gedachten en ik hoop dat we snel op het andere bankje zitten met zijn allen!

Heel veel succes en sterkte met dat heeeeeele lange wachten!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Ohh wat lief van je!Thanks

Hoop dat jij je ook snel beter voelt maar idd het is voor het goede doelzo blij voor jou dat je zwanger bent..

Geplaatst
Petsie, ik had vandaag tp in de VU om 13.45! Zijn we elkaar net misgelopen

Nou wat grappig! Ik was er al eerder. Ik zag twee mensen eruit komen om 14:50 ong. Dus waarsch toen jij eruit liep, zat ik met Mn vriend op t bankje.

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋ACJ1984: 21 nov tp5 dec td

🦋Miranda: 25 nov tp9 dec td

🦋Petsy85: 29 nov tp11 dec td

🦋Alice123: 29 nov tp11 dec td

Butterfly: 2 dec punctie

Menace: 2 dec 5e echo cryo

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Ivydrew: rustmaand, cryo

Wensmama: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand, cryo

Pino81: 6 dec start pil,

.. dec start deca,

28 dec scratching

Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 28 dec start pil,

21 jan start deca,

12 feb start gonalf

Beebwish1982: rustmaand,

nieuwe poging

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Sharry: zwanger? 28 nov td

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

1 dec 8+2 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

27 nov 6+3 weken echo

Geplaatst

@alice123 @petsy85 haha wat grappig dat jullie op dezelfde dag in het zelfde ziekenhuis een tp hadden !! @petsie85 had jij nog het ziekenhuis gebeld en gevraagd wanneer je testdatum was ? Ik heb het voor nu maar op dezelfde dag gezet als alice

Geplaatst

KitKat wat een ellende dat je zo ziek bent vd zwangerschap. Hopelijk is het tijdelijk en idd het is voor een goed doel!

Lalautje fijn dat je alles zo goed bij houdt! 👍😀

Me

Geplaatst
KitKat wat een ellende dat je zo ziek bent vd zwangerschap. Hopelijk is het tijdelijk en idd het is voor een goed doel!

Lalautje fijn dat je alles zo goed bij houdt!

Me

Geplaatst
Ja ben er nu wel klaar voor! Wij moeten daar vanaf 13 jan zijn( 2e fm echo). Ik heb rond 24 jan de transfer.

Het slagingspercentage lag op 60% geloof ik. Maar daar staat dan wel in kleine lettertjes bij dat dit afhankelijk is van de kwaliteit van je eicellen.

Oh dat is al zo! Moet je binnenkort voor een echo ?

Spannend zeg! Ja dat snap ik heel goed, je wacht ook al echt lang! Ik ben zo benieuwd. Krijg je dezelfde hoeveelheden aan medicatie?

Morgen krijg ik een echo

Geplaatst

@ Lalautje thx weer voor het aanmaken van de decemberbankje Hopelijk gaat het goed groen gekleurd worden 💪🏾

@ butterfly spannend morgen de punctie Ik wens je alvast succes en duim dat er veel aangeprikt kunnen worden 🙌🏾🙏🏾

@ Sharlee spannend lieverd vandaag je echo ik duim ook mee dat Ke een mooie echo in handen krijgt ! 🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾😘

@ wensmamma90 spannend woensdag de tp veel succes

@ Maryb spannend ook nog ff paar daagjes afwachten spannend joh 4 december testen ik duim voor je dat je mooie test in handen krijgt en @ ACJ1984 jij ook 5 december. Alle dames die in december moeten testen veel succes gewenst ! En wat zou het een mooie kerst zijn als iedereen een positieve test in handen krijgen 🎉🎉🎉😘❤️

Geplaatst

Nou geen goed nieuws. Ze ziet nu maar een klein vruchtje en die is veel te klein voor 8 weken. Vlgde week nog een echo voor de zekerheid, maar is meer kijken of de miskraam deze week op gang komt. Zo niet dan aan de pillen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Nou geen goed nieuws. Ze ziet nu maar een klein vruchtje en die is veel te klein voor 8 weken. Vlgde week nog een echo voor de zekerheid, maar is meer kijken of de miskraam deze week op gang komt. Zo niet dan aan de pillen.

Jeetje sharlee. Wat vreselijk kut

Ze zag geen hart activiteit dus...

Ik vind dit echt verschrikkelijk voor je.. hoe groot was t vruchtje en echt geen enige hart activiteit ?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Ohh lieve Sharlee wat erg voor je zeg, maar weten ze het echt zeker?? .. sterkte lieverd denk aan je

Geplaatst
Jeetje sharlee. Wat vreselijk kut

Ze zag geen hart activiteit dus...

Ik vind dit echt verschrikkelijk voor je.. hoe groot was t vruchtje en echt geen enige hart activiteit ?

Nope geen hartje en heel klein vruchtjeb001166f71494e44794605a09d60ac0e.jpg

Geplaatst
Ohh lieve Sharlee wat erg voor je zeg, maar weten ze het echt zeker?? .. sterkte lieverd denk aan je

Ze verwacht er echt niets meer van zei ze.

Geplaatst
Nope geen hartje en heel klein vruchtjeb001166f71494e44794605a09d60ac0e.jpg

Wat verdrietig ... zacht uitgedrukt .

Ik vind het vreselijk voor je.

Wat moet dit vreselijk veel pijn doen .

Kon ik het maar veranderen voor je, ik gunde het je zo...

Ik weet even niet meer wat te zeggen... wat kun je zeggen.

Ik denk aan je en stuur je heel veel kracht ...

....

Geplaatst
Wat verdrietig ... zacht uitgedrukt .

Ik vind het vreselijk voor je.

Wat moet dit vreselijk veel pijn doen .

Kon ik het maar veranderen voor je, ik gunde het je zo...

Ik weet even niet meer wat te zeggen... wat kun je zeggen.

Ik denk aan je en stuur je heel veel kracht ...

....

Ik weet ook niet wat ik moet voelen. Ik voel me beetje leeg maar heb ook geen emotie nu. Denk omdat ik met een jetlag zit en ik nog niet heb geslapen ofzo.

Geplaatst
Ik weet ook niet wat ik moet voelen. Ik voel me beetje leeg maar heb ook geen emotie nu. Denk omdat ik met een jetlag zit en ik nog niet heb geslapen ofzo.

Ja jetlag en ook soort van zelfbescherming .

Dat doet je geest. . Dringt nu nog niet door. Ga maar lekker even douchen of iets en dan proberen wat te slapen. ..

Geplaatst
@Sharlee wat een verdrietig nieuws meid.. sterkte..

Maar hou nog hoop dat het nog maal gaat lukken en deze keer blijvend.

️knufx

Ja blijven gewoon proberen...alleen zoooo geen zin meer in ivf. Nu moet ik er weer achter aan gaan wie ons nog wil helpen...vermoeiende procedures allemaal he. Gelukkig heb ik jullie meiden, doet me goed

Geplaatst
Ja jetlag en ook soort van zelfbescherming .

Dat doet je geest. . Dringt nu nog niet door. Ga maar lekker even douchen of iets en dan proberen wat te slapen. ..

Ja ff genieten van de rust in ons eigen huisje...new york was super leuk maar zo'n herrie! Ga mn pyjama aan doen en lekker op de bank languit. Thnx lieve butterfly

Geplaatst

Jeetje meis, wat een ontzettend kut nieuws.

Ik had het je zo gegund.

Zo oneerlijk dit!!!

Ik wens jullie heel veel sterkte! Dikke knuffel 😙

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden