Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@miranda13 fijn dat alles goed is gegaan nog 12 daagjes in spanning, fijn dat je wat afleiding hebt! Ik duim voor je mop! Hopelijk word dit jouw maand !🤞Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ahww dankjewel Lalautje ik ga er ook voor !! 🙂 Ik ben er positief over en hooelijk dat ie vast blijft plakken dit keer Thx 😘
  • Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Goede morgen ladies,@ alle dames dankjewel voor het succes wensen.. is toch altijd fijn he dat we elkaar kunne steunen blvia het forum.Ik heb een heel druk weekend achter de rug vrijdag fam etentje zaterdagochtend de tp zaterdagavond verjaardag en zondag een babyshower dus was af en toe aan t spieken op de forum maar geen tijd gehad om te reageren ...De to is goed gegaan Onze Emmy is aan boord en dit keer fototje gemaakt was zoo duidelijk te zien Ik hoop dat hij/zij er lekker warmpjes bij blijft zitten@ Lalautje 9 december mag ik testen@ menace je hoopt eigenlijk meteen groen licht te krijgen he bij zo'n echo nog ff morgen moet je weer terug toch?@ Alice123 Wat fijn dat de punctie goed is gegaan morgen en woensdag komt helemaal goed spannend weer @ Sharlee hoop dat je ff heb kunnen genieten van je vakantie ..Voor jouw ook spannend nog ff afwachten hoop en duim dat je heerlijk zwanger bent @ ACJ de wachtweken zijn killing he .. helaas weten we dat allemaal kon je maar kekker een kleine winterslaapje houden Nee maar i know its killing probeer lekker afleiding te zoeken en ff je kind op iets anders te zetten ( wat niet altijd lukt hoor) ik duim mee dat t raak is lieverd @ amf nou dat is idd niet prettig een hernia hoop dat je je gauw beter voel en in januari er goed tegenaan kan gaan voor een nieuwe cryo poging@ sharyy spannend vandaag Succes met testen en ik hoop op een mooie positieve streep @ butterfly bij jouw komt t ook goed ... beter langer spuite met goed resultaat
Spanned weer miranda!!! Hoop het zo voor je! Ik duim weer met je mee🤞

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

Miranda ik duim voor je hoor! 🍀🍀🍀Acj trek je het nog een beetje? Sharry??Butterfly gaat de goede kant op! Nog heel even volhouden. Alice mooie score! Zit vast iets moois tussen!

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Sharry: 19 nov tp28 nov td

🦋ACJ1984: 21 nov tp5 dec td

🦋Miranda: 25 nov tp9 dec td

Petsy85: 29 nov cryo tp

Alice123: 28 nov bellen uitslag embryos, 29 nov tp

Menace: 28 nov 3e echo cryo

Butterfly: 15 nov start meno,

29 nov 4e echo fm

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Ivydrew: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

cryo/nieuwepoging

Pino81: 6 dec start pil,

.. dec start deca,

28 dec scratching

Lalautje: 12 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 28 dec start pil,

21 jan start deca,

12 feb start gonalf

Beebwish1982: rustmaand,

nieuwe poging

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

1 dec 8+2 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

27 nov 6+3 weken echo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@sharry nogmaals heeeeel veel succes morgen!! Ik was een dag te vroeg wat een spanning ! Ik duim met je mee !

@alice123 hoe laat mag je bellen morgen ? Hoop op heel goed nieuws!

@menace succes morgen weer mop! Hopelijk is het morgen zover!🤞

@kitkat fijn dat je het hartje hebt gehoord vandaag !

Geplaatst
Goede morgen ladies,@ alle dames dankjewel voor het succes wensen.. is toch altijd fijn he dat we elkaar kunne steunen blvia het forum.Ik heb een heel druk weekend achter de rug vrijdag fam etentje zaterdagochtend de tp zaterdagavond verjaardag en zondag een babyshower dus was af en toe aan t spieken op de forum maar geen tijd gehad om te reageren ...De to is goed gegaan Onze Emmy is aan boord en dit keer fototje gemaakt was zoo duidelijk te zien Ik hoop dat hij/zij er lekker warmpjes bij blijft zitten@ Lalautje 9 december mag ik testen@ menace je hoopt eigenlijk meteen groen licht te krijgen he bij zo'n echo nog ff morgen moet je weer terug toch?@ Alice123 Wat fijn dat de punctie goed is gegaan morgen en woensdag komt helemaal goed spannend weer @ Sharlee hoop dat je ff heb kunnen genieten van je vakantie ..Voor jouw ook spannend nog ff afwachten hoop en duim dat je heerlijk zwanger bent @ ACJ de wachtweken zijn killing he .. helaas weten we dat allemaal kon je maar kekker een kleine winterslaapje houden Nee maar i know its killing probeer lekker afleiding te zoeken en ff je kind op iets anders te zetten ( wat niet altijd lukt hoor) ik duim mee dat t raak is lieverd @ amf nou dat is idd niet prettig een hernia hoop dat je je gauw beter voel en in januari er goed tegenaan kan gaan voor een nieuwe cryo poging@ sharyy spannend vandaag Succes met testen en ik hoop op een mooie positieve streep @ butterfly bij jouw komt t ook goed ... beter langer spuite met goed resultaat ❤️

Wat fijn dat je weet wanneer je mag testen. 2 dagen na mij. Hopelijk straks allebei een positieve test in onze handen

@christel81 met mij gaat het goed. Ik merk wel dat ik wat raar op m'n maag wordt als ik 's ochtends trek heb. Zeg maar wat het is.. Zou het komen omdat ik misschien zwanger ben of bijwerkingen vd medicatie.. We moeten nog ruim een week geduld hebben. Gelukkig genoeg afleiding!

@Sharry ben zo benieuwd naar de uitslag vd test!!

Geplaatst
Wat fijn dat je weet wanneer je mag testen. 2 dagen na mij. Hopelijk straks allebei een positieve test in onze handen

@christel81 met mij gaat het goed. Ik merk wel dat ik wat raar op m'n maag wordt als ik 's ochtends trek heb. Zeg maar wat het is.. Zou het komen omdat ik misschien zwanger ben of bijwerkingen vd medicatie.. We moeten nog ruim een week geduld hebben. Gelukkig genoeg afleiding!

@Sharry ben zo benieuwd naar de uitslag vd test!!

Mag jij op 7 dec testen ? Ik dacht 5? Welke medicatie heb je voor het laatst gehad ?

Geplaatst
Mag jij op 7 dec testen ? Ik dacht 5? Welke medicatie heb je voor het laatst gehad ?

Nee klopt 5 dec hoor. Had net typen 7 dec bij jou in gedachten maar lees nu 9 dec 🙈 ik moet nu nog die ustrogestan bolletjes inbrengen en de progynova slikken. Jij?

Geplaatst
Wat fijn dat je weet wanneer je mag testen. 2 dagen na mij. Hopelijk straks allebei een positieve test in onze handen ��@christel81 met mij gaat het goed. Ik merk wel dat ik wat raar op m'n maag wordt als ik 's ochtends trek heb. Zeg maar wat het is.. Zou het komen omdat ik misschien zwanger ben of bijwerkingen vd medicatie.. We moeten nog ruim een week geduld hebben. Gelukkig genoeg afleiding!@Sharry ben zo benieuwd naar de uitslag vd test!!
Ja idd 2 dagen later ... spannend hoop idd dat we een mooie streepje op de test mogen zien ! 🙏🏾🙌🏾💪🏾 Daar gaan we voor☺️
Geplaatst

Ow AJC en Miranda, ik hoop het zo voor jullie!

Voor mij goed nieuws, morgen een tp. Ze vertellen me pas morgen hoeveel embryo's er zijn. Maar blijkbaar in ieder geval één goed genoeg om terug te plaatsen. Ik laat morgen wel weten wanneer de testdatum wordt. Duimen voor een reeks aan streepjes in deze groep

Geplaatst
Ow AJC en Miranda, ik hoop het zo voor jullie!Voor mij goed nieuws, morgen een tp. Ze vertellen me pas morgen hoeveel embryo's er zijn. Maar blijkbaar in ieder geval één goed genoeg om terug te plaatsen. Ik laat morgen wel weten wanneer de testdatum wordt. Duimen voor een reeks aan streepjes in deze groep Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nou dat is idd goed nieuws Morgen je tp spannend 🤗 Ja ze vertellen bij mij bij een verse poging ook altijd bij de tp hoeveel embryo's er bevrucht zijn en dan jog eens per brief thuis met de oost opgestuurd Gezellig drukke morgen op het wachtbankje en hopen idd op veel positieve streepjes 🙌🏾💪🏾🙏🏾❤️
Geplaatst

Mag ik weer even een beginnersvraag stellen is het normaal om een dikke krijtstreep in je ondergoed te hebben van die utrogestan? En hoe gaan jullie hiermee om, inlegkruisjes ofzo?

Geplaatst
Mag ik weer even een beginnersvraag stellen is het normaal om een dikke krijtstreep in je ondergoed te hebben van die utrogestan? En hoe gaan jullie hiermee om, inlegkruisjes ofzo?

Ja dat is normaal dat zijn restjes utrogestan. Ik gebruik zelf geen inlegkruisjes kan ik niet tegen. Utrogestan bollen zijn gewoon gore dingen☺ maar hoort er idd gewoon bij geen zorgen

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
@sharry hoe is het testen gegaan vanmorgen ?

@menace was je echo dit keer goed ?

Pfff ik moet opnieuw terugkomen .. donderdag 11 uurhoop dan wel klaar voor het plannen van de tp!! Wel balen.. maar goed moet wel goed zijn natuurlijk

Geplaatst
Ja dat is normaal dat zijn restjes utrogestan. Ik gebruik zelf geen inlegkruisjes kan ik niet tegen. Utrogestan bollen zijn gewoon gore dingen☺ maar hoort er idd gewoon bij geen zorgen

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Hihih ja is normaal had ik ookvies maar hoort er idd bij!

Geplaatst

Hoi dames,

Ik had me per ongeluk gemeld bij het verkeerde topic. Ben nieuw hier.

Net mn menstruatie achter de rug van een eerste niet gelukte cryo tp. Nog 1 in de vriezer.

We gaan direct door voor de volgende poging ivm endometriose. Okt 2015 mk van spontane zwangerschap. Curretage en daarna mega ziek. Endo ontdekt en daarna nog meerdere malen geopereerd. Het hele ivf traject is al spannend, merk dat de endometriose extra druk/spanning geeft.

Ben benieuwd hoe jullie omgaan met alle emoties (hoop, verdriet, angst, etc.).

Ik krijg trouwens geen melding o.i.d. bij een nieuwe reactie, kan ik dit inschakelen? Heb het wrs ergens uitgezet

Geplaatst
Ow AJC en Miranda, ik hoop het zo voor jullie!

Voor mij goed nieuws, morgen een tp. Ze vertellen me pas morgen hoeveel embryo's er zijn. Maar blijkbaar in ieder geval één goed genoeg om terug te plaatsen. Ik laat morgen wel weten wanneer de testdatum wordt. Duimen voor een reeks aan streepjes in deze groep

Ohh spannend zeg.. hoop dat er idd veel streepjes komen in deze groep! Veel succes morgenhoop ook nog veel cryo s alleen niet nodig want hoop natuurlijk dat deze 9 maanden blijft zitten

Geplaatst

@alice, fijn goed nieuws😀. Succes morgen🍀 dat die lekekr blijven zitgen

En ja die ustrgan is een rommeltje daarbenden ;-)

@menace, nog ff geduld dus, maar gaat goedkomen 💪

@wensmama, je hebt het gevonden, welkom! En superbalen dat de embryo niet is blijven ziyptten 😢. Hopelijk geeft de volgende jullie meer succes.

Nu denk ik eerst een rustmaand?

@sharry, we wachten hier allemaal vol spanning op je uitslag. Hopeljjk gied nieuws 🍀

Geplaatst
Hoi dames,

Ik had me per ongeluk gemeld bij het verkeerde topic. Ben nieuw hier.

Net mn menstruatie achter de rug van een eerste niet gelukte cryo tp. Nog 1 in de vriezer.

We gaan direct door voor de volgende poging ivm endometriose. Okt 2015 mk van spontane zwangerschap. Curretage en daarna mega ziek. Endo ontdekt en daarna nog meerdere malen geopereerd. Het hele ivf traject is al spannend, merk dat de endometriose extra druk/spanning geeft.

Ben benieuwd hoe jullie omgaan met alle emoties (hoop, verdriet, angst, etc.).

Ik krijg trouwens geen melding o.i.d. bij een nieuwe reactie, kan ik dit inschakelen? Heb het wrs ergens uitgezet

hi wensmama, ik zit zelf pas een week bij deze groep maar het heeft me al heel veel steun gegeven. Goed dat je de stap hebt gezet om bij een forum te gaan, denk ik. Ik heb geloof ik deze thread 'wachtbankje' op volgen gezet, en krijg nu steeds notificaties.

Omgaan met emoties is en blijft moeilijk. Het ene moment kan je je sterk houden, het andere ben je een zielig hoopje ellende. Ik heb mezelf toestemming gegeven om het toe te laten als ik een dag mijn bed niet uit wil komen. Niet mezelf dwing om elke dag van alles te moeten. Dat geeft een soort rust. Nou heb ik nog geen kinderen dus is dat misschien makkelijk praten

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋ACJ1984: 21 nov tp5 dec td

🦋Miranda: 25 nov tp9 dec td

Petsy85: 29 nov cryo tp

Alice123: 29 nov tp

Menace: 30 nov 4e echo cryo

Butterfly: 15 nov start meno,

29 nov 4e echo fm

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Ivydrew: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

cryo/nieuwepoging

Pino81: 6 dec start pil,

.. dec start deca,

28 dec scratching

Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 28 dec start pil,

21 jan start deca,

12 feb start gonalf

Beebwish1982: rustmaand,

nieuwe poging

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Sharry: zwanger? 28 nov td

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

1 dec 8+2 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

27 nov 6+3 weken echo

Geplaatst

@petsy85 @alice123 heel veel succes morgen ladies!

@menace nog steeds even geduld! Morgen is cyclus dag 15?

@butterfly36 succes morgen mop!! Hopelijk zijn ze morgen goed

@wensmama welkom op het wachtbankje! Inderdaad zoals alice zegt, het toelaten. Er is helaas niet veel aan te doen, dan toe te geven aan al die emoties! Maar dit forum geeft mij heel veel steun. Alleen al om iedereen hier op te peppen en mee te duimen is voor mij een manier om er mee om te gaan en ook de tijd gaat sneller. Ik krijg ook steeds meer hoop als ik weer iemand het wachtbankje zie verlaten en het uiteindelijk is gelukt! Hopelijk lukt het de volgende ronde ook bij jou! Wanneer mag je weer voor een echo ?

@sharry ik ben ook heel benieuwd! Hopelijk goed nieuws! 🤞

Geplaatst

@wensmama ik weet niet hoe het op de pc is, maar op de telefoon (via tapatalk app) als je dan naar ivf moeders gaat en in het wachtbankje bent, dan zie je bovenaan een vinkje. Als je die aanvinkt dan ontvang je de notificaties.

Geplaatst

Petsy85 en Alice succes morgen met de terugplaatsing. Hopelijk wordt er een toppertje teruggeplaatst die lekker warm blijft zitten

Butterfly jij ook heel veel succes met de follikel meting. Ik duim voor jullie!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden