Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gaat goed. Nog een weekje vakantie. Laatste 3 dagen geen bloeding gehad maar voel me dan ook totaal niet zwanger. Heel blij als ik de vlgde echo heb. Ben er wel echt een beetje bang voor dat ik eem leeg vruchtzakje heb. Hoop dat de pijn mee valt of dat je iets van een verdoving ofzo krijgt. Het is gelukkig zo voorbij:). @cristel81 mocht je niet bij de loting zitten dan gewoon erom vragen. Heb ik ook gedaan Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik duim voor je 🙏🏻 Dat alles er nog lekker zit. Wel spannend hoor!Geniet nog van je vakantie, lijkt mij een heerlijke afleiding nu.Ach ja pijn overleven we wel weer. Komt goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee dankjewel mop! Fijn dat je nu niet meer bloed! Nog even afwachten, snap dat je het spannend vind! Probeer nu nog te genieten van je vakantie !

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ga ik zeker doen lieverd;)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim voor je Dat alles er nog lekker zit. Wel spannend hoor!Geniet nog van je vakantie, lijkt mij een heerlijke afleiding nu.Ach ja pijn overleven we wel weer. Komt goed.
Ja komt goed. Het doet alleen zeer als ze bezig zijn daarna voel je er niks meer van;)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@menace succes morgen bij de echo mop! Hopelijk mag je snel je tp!

 

@miranda13 succes morgen met de bieb ophalen !

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Lief van jehoop ik ook... hou je op de hoogte

 

Miranda succes morgen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging goed! Vanavond ovitrelle en zondag punctie. Zoooo spannend dit. Pffff

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Whoehoe! Super spannend! Weer een stapje verder.

 

Butterfly gaat de goede kant op toch! Ik heb er ook ruim 3 weken over gedaan geloof ik destijds. Had toen de pech dat m'n menstruatie niet zelf op gang kwam dus kreeg daar eerst medicatie voor, voordat ik echt kon beginnen. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoe! Super spannend! Weer een stapje verder.

 

Butterfly gaat de goede kant op toch! Ik heb er ook ruim 3 weken over gedaan geloof ik destijds. Had toen de pech dat m'n menstruatie niet zelf op gang kwam dus kreeg daar eerst medicatie voor, voordat ik echt kon beginnen. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld he!

Ik spuit vnaf 3 november de decapeptyl dus 22 dagen en morgen 11 dagen meno. Het einde is eind volgende week in zicht.

Viel ik de vorige poging paar kilo af... ben ik er nu al 3 aangekomen

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoe! Super spannend! Weer een stapje verder.

 

Butterfly gaat de goede kant op toch! Ik heb er ook ruim 3 weken over gedaan geloof ik destijds. Had toen de pech dat m'n menstruatie niet zelf op gang kwam dus kreeg daar eerst medicatie voor, voordat ik echt kon beginnen. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld he!

Hoe gaat het daar? 21e had je tp gehad he... hoe voel je je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het daar? 21e had je tp gehad he... hoe voel je je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Klopt! Het gaat goed hier. Vandaag wel een wat drukkend gevoel onderin maar ben er in m'n hoofd ook veel mee bezig merk ik dus je voelt ook snel iets. En dan komt die onzekerheid weer of dat niet een gevoel is dat ik ga menstrueren. Aan de andere kant.. Dat had ik de vorige keer ook en toen een paar keer bruinige afscheiding gehad maar bleek toen wel zwanger te zijn. Dus het zegt allemaal niks.. Hopelijk is het snel 5 dec, zou wel een super leuk sinterklaascadeau zijn! En hoe leuk om je familie met de kerst mooi nieuws te kunnen vertellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Het gaat goed hier. Vandaag wel een wat drukkend gevoel onderin maar ben er in m'n hoofd ook veel mee bezig merk ik dus je voelt ook snel iets. En dan komt die onzekerheid weer of dat niet een gevoel is dat ik ga menstrueren. Aan de andere kant.. Dat had ik de vorige keer ook en toen een paar keer bruinige afscheiding gehad maar bleek toen wel zwanger te zijn. Dus het zegt allemaal niks.. Hopelijk is het snel 5 dec, zou wel een super leuk sinterklaascadeau zijn! En hoe leuk om je familie met de kerst mooi nieuws te kunnen vertellen..

 

Spannend hoor! Ja bij alles wat je voelt denk je zou het zou het ?

Leuke datum om te testen hahs, zou idd een heel mooi cadeau zijn

Ik duim voor je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! Ja bij alles wat je voelt denk je zou het zou het ?

Leuke datum om te testen hahs, zou idd een heel mooi cadeau zijn

Ik duim voor je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Thanks, lief! Duim ook heel hard voor jou en een ieder die in dit traject zit natuurlijk. Wordt zoveel geschreven hier dat ik niet alles onthoud maar hoeveelste poging is dit voor jou? Is het al een keer gelukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, lief! Duim ook heel hard voor jou en een ieder die in dit traject zit natuurlijk. Wordt zoveel geschreven hier dat ik niet alles onthoud maar hoeveelste poging is dit voor jou? Is het al een keer gelukt?
Dit is mijn tweede ivf

De eerste had ik heel weinig eitjes . Punctie gehad op 3 follikels .... waarvan schijnbaar 1 leeg.

2 eicellen dus . Van de eerste verse een miskraam en de cryo deed niks .

Bleek achteraf erge tekorten te hebben ijzer enz. Nu alles aangevuld en gelukkig meer follikels die hopelijk allemaal meegroeien ( heb er rechts 3 en links 7)

Helaas nog geen gelukte poging ..

 

Jij?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn tweede ivf

De eerste had ik heel weinig eitjes . Punctie gehad op 3 follikels .... waarvan schijnbaar 1 leeg.

2 eicellen dus . Van de eerste verse een miskraam en de cryo deed niks .

Bleek achteraf erge tekorten te hebben ijzer enz. Nu alles aangevuld en gelukkig meer follikels die hopelijk allemaal meegroeien ( heb er rechts 3 en links 7)

Helaas nog geen gelukte poging ..

 

Jij?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Dan sta je er nu al een stuk beter voor toch! Geeft je dat ook meer vetrouwen of is dat lastig?

 

Voor ruim 2 jaar terug begonnen met icsi. 11 bevrucht en 1tje terug geplaatst en in Dec 2015 moeder van een zoontje geworden. Bij de terugplaatsing was het 8 cellig en dat was goed. Nu bij ontdooien 7 cellig en bij de laatste check was het weer gaan delen dus hoop dat het blijft zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan sta je er nu al een stuk beter voor toch! Geeft je dat ook meer vetrouwen of is dat lastig?

 

Voor ruim 2 jaar terug begonnen met icsi. 11 bevrucht en 1tje terug geplaatst en in Dec 2015 moeder van een zoontje geworden. Bij de terugplaatsing was het 8 cellig en dat was goed. Nu bij ontdooien 7 cellig en bij de laatste check was het weer gaan delen dus hoop dat het blijft zitten..

 

Ja nou t blijft een en al onzekerheid natuurlijk maar ik ben wel blij met deze verandering .

Nu hopen op wat meer eitjes maar ja andere kant hopen dat het straks gelijk raak is en dan heb ik ze niet nodig natuurlijk, maar t voelt wel fijner wat reserve te hebben .

 

Fijn dat het bij jouw al gelukt is en gelijk de eerste keer hoe mooi is dat

 

Meestal als je zwanger bent geweest en bevallen is het gemakkelijker weer zwanger te raken ( uitzonderingen daar natuurlijk ) maar je lichaam kan het dan al ofzo en herkent t sneller .. ik las laatst zo iets, Ik leg t een beetje vreemd uit kan niet echt op de juiste woorden komen

 

 

Succes

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nou t blijft een en al onzekerheid natuurlijk maar ik ben wel blij met deze verandering .

Nu hopen op wat meer eitjes maar ja andere kant hopen dat het straks gelijk raak is en dan heb ik ze niet nodig natuurlijk, maar t voelt wel fijner wat reserve te hebben .

 

Fijn dat het bij jouw al gelukt is en gelijk de eerste keer hoe mooi is dat

 

Meestal als je zwanger bent geweest en bevallen is het gemakkelijker weer zwanger te raken ( uitzonderingen daar natuurlijk ) maar je lichaam kan het dan al ofzo en herkent t sneller .. ik las laatst zo iets, Ik leg t een beetje vreemd uit kan niet echt op de juiste woorden komen

 

 

Succes

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Grappig dat je dat zegt want dat zei de arts die de terugplaatsing deed ook. Maar ben ook wel zo nuchter om te denken dat de kans zeer aannemelijk is dat het nu niet de eerste keer lukt. En wat jij ook zegt dan is het een prettig idee dat je nog wat op reserve hebt liggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@menace hoe is je echo gegaan ? 🥚

 

@miranda13 is alles goed gegaan ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ohh balen zeg moet opnieuw terugkomen.. heb lange cyclus zegt ze. Nu dinsdag opnieuw een echogeduld hebben

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh balen zeg moet opnieuw terugkomen.. heb lange cyclus zegt ze. Nu dinsdag opnieuw een echogeduld hebben

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Welke dag zat je nu? inderdaad nog even geduld hebben

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden