Cil Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 @ Lalautje dat schiet alweer eens lekker oo he .. anderhalve week dan weer starten je kijkt er idd toch op een soortig manier er naar uit gek he terwel een andere keer er even niks van moet weten Wat een toestand iok allemaal heej Nee maar ook spnnend allemaal komt steeds dichterbij nog fftjes gedulde @ CIl lastig he dat wachten altijd .. alsof we niet genoeg wachten in zo'n traject Komt vast goed hoop dat woensdagmiddag je de to hebt ik duim. Voor je mee Nou echt zeg! Heel irritant , nog ff en we raken eraan gewend. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 @maryb wat is de uitslag van je test ?? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ik voel me vandaag zelf niet helemaal lekker heb t maar warm en beetje last van me keel Hoop niet dat ik ziek wordt joh .. zoo maar es theetje maken Dames fijne middag nog ️ P.S. en trouwens ..iemand nog iets van Sharyy gehoord misschien dat ik eroverheen gelezen heb Oh... dat is een goed teken... een innesteling ( hcg aanmaak ) verlaagt je weerstand vaak zijn vrouwen rond die periode niet lekker. Spannend !!! Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ik heb vandaag een tp gehad. Van de 4 eitjes hebben 2 t gehaald 1 dus terug geplaatst en de ander word morgen nogmaals bekeken en als hij dan mooi door gegroeit is ingevroren daar krijg ik nog bericht over. Nu 2 weken wachten Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Briar Rose Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Heel erg spannend! Ik duim ook voor iedereen, dat er maar veel wondertjes mogen groeien Oohh wat goed dat je het vol hebt gehouden! Ik probeer altijd een beetje te genieten van twee spannende maar semi positieve weken. Te vroeg een negatieve test krijgen geeft bij mij dan zo'n negatieve omslag. Ik duim dat het wachten beloont word met twee dikke strepen! Quote
Menace Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Dankjewel!! jullie horen het morgen. Vind het zo spannend. Denk dat ik super zenuwachtig morgen ben Veel succes met testen morgenhoop op een positieve testwel idd heel spannendvoor jou Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Menace Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ik heb vandaag een tp gehad. Van de 4 eitjes hebben 2 t gehaald 1 dus terug geplaatst en de ander word morgen nogmaals bekeken en als hij dan mooi door gegroeit is ingevroren daar krijg ik nog bericht over. Nu 2 weken wachten Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Ohh dat is fijn Butterfly.. hoop dat ze snel innestelt en fijn blijft zitten voor 9 maandenzou mooi zijn als de andere goed doorgroeit en nog de vriezer in kan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ohh dat is fijn Butterfly.. hoop dat ze snel innestelt en fijn blijft zitten voor 9 maandenzou mooi zijn als de andere goed doorgroeit en nog de vriezer in kan️ Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dank je dat hoop ik ook.ik moest een beetje lachen om je bericht. Je praat over ze..Hoop dat ze snel innestelt. .. je bent de 2e die zo praat . Misschien word dit dan een meisje Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Menace Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Dank je dat hoop ik ook.ik moest een beetje lachen om je bericht. Je praat over ze..Hoop dat ze snel innestelt. .. je bent de 2e die zo praat . Misschien word dit dan een meisje Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Hihi ja denk T ...grappig he had het niet eens in de gaten. Ook wel gek idee dat het geslacht al is bepaald ook voor het andere embryootje dat nog de vriezer ingaat als het goed deelt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Butterfly36 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Hihi ja denk T ...grappig he had het niet eens in de gaten. Ook wel gek idee dat het geslacht al is bepaald ook voor het andere embryootje dat nog de vriezer ingaat als het goed deelt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nou we gaan het zien Ja apart idd dat staat allemaal al vast net als de haar en oogkleur Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Quote
Alice123 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ik heb vandaag een tp gehad. Van de 4 eitjes hebben 2 t gehaald 1 dus terug geplaatst en de ander word morgen nogmaals bekeken en als hij dan mooi door gegroeit is ingevroren daar krijg ik nog bericht over. Nu 2 weken wachten Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk Mooi nieuws! Lekker rustig aan en wachten maar Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Dsr84 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Moeten jullie ook die utrogestan gebruiken? Ik merk dat het echt per ziekenhuis anders gaat namelijk.... ik moest op de dag Vd terugplaatsing beginnen met die bolletjes (3x daags 2) en morgen is de laatste dag... Officieel mag ik vrijdag testen maar zal er nu misschien al een positieve test uit kunnen komen? Of zal dat dan onbetrouwbaar zijn ivm die bollen? Ook heb ik voor de punctie ovitrelle gespoten.... das nu 2 weken geleden.... daar ben ik trouwens kots misselijk van geworden...echt letterlijk en figuurlijk.... hebben meer dAr last van gehad? Ik kan niet meer wachten... ik wordt gek Hahaha Nu maar even afleiding zoeken dan.... ik ga met de playmobil spelen met mijn dochter die ze van sinterklaas gekregen heeft Oja.... even een grappig dingetje.... Mijn dochter (3 jaar) is gek op liedjes zingen en luisteren... nu heb je dus een cd van Monique Smit “2 kleine kleutertjes” heet dat. Daar zit een nummertje bij dat gaat zo: ik heb grote schik want mama’s buik is dik, het is een nieuw begin, er zit een baby in, een broertje of een zusje, elke dag een kusje, ik heb grote schik want mama’s buik is dik Nu sla ik deze eigenlijk altijd over maar op een of andere manier kent Daimy dit liedje opeens uit d’r hoofd en zingt het al een aantal dagen uit volle borst uit het niets! Kwam ik d’r van de peuterspeelzaal halen, vraagt de juf aan mij, zeg eeeuuuhhh Daimy was een liedje aan het zingen....moeten we jullie feliciteren? OMG! (Hopelijk kan ik na de kerstvakantie zeggen dat ze onbewust toch gelijk heeft gehad) Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het zo grappig Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 Moeten jullie ook die utrogestan gebruiken? Ik merk dat het echt per ziekenhuis anders gaat namelijk.... ik moest op de dag Vd terugplaatsing beginnen met die bolletjes (3x daags 2) en morgen is de laatste dag... Officieel mag ik vrijdag testen maar zal er nu misschien al een positieve test uit kunnen komen? Of zal dat dan onbetrouwbaar zijn ivm die bollen? Ook heb ik voor de punctie ovitrelle gespoten.... das nu 2 weken geleden.... daar ben ik trouwens kots misselijk van geworden...echt letterlijk en figuurlijk.... hebben meer dAr last van gehad? Ik kan niet meer wachten... ik wordt gek Hahaha Nu maar even afleiding zoeken dan.... ik ga met de playmobil spelen met mijn dochter die ze van sinterklaas gekregen heeft Oja.... even een grappig dingetje.... Mijn dochter (3 jaar) is gek op liedjes zingen en luisteren... nu heb je dus een cd van Monique Smit “2 kleine kleutertjes” heet dat. Daar zit een nummertje bij dat gaat zo: ik heb grote schik want mama’s buik is dik, het is een nieuw begin, er zit een baby in, een broertje of een zusje, elke dag een kusje, ik heb grote schik want mama’s buik is dik Nu sla ik deze eigenlijk altijd over maar op een of andere manier kent Daimy dit liedje opeens uit d’r hoofd en zingt het al een aantal dagen uit volle borst uit het niets! Kwam ik d’r van de peuterspeelzaal halen, vraagt de juf aan mij, zeg eeeuuuhhh Daimy was een liedje aan het zingen....moeten we jullie feliciteren? OMG! (Hopelijk kan ik na de kerstvakantie zeggen dat ze onbewust toch gelijk heeft gehad) Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het zo grappig Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Haha laten we hopen dat Daimy inderdaad onbewust gelijk had! De test wordt niet beïnvloed door de utro, want daar zit progesteron in. Testen meten hcg. Ik lees op internet dat ovitrelle een halfwaardetijd heeft van 30 uur en pregnyl 33 uur. Ik dacht zelf altijd 24 uur. Hoeveel mcg heb je geprikt ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Dsr84 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Haha laten we hopen dat Daimy inderdaad onbewust gelijk had! De test wordt niet beïnvloed door de utro, want daar zit progesteron in. Testen meten hcg. Ik lees op internet dat ovitrelle een halfwaardetijd heeft van 30 uur en pregnyl 33 uur. Ik dacht zelf altijd 24 uur. Hoeveel mcg heb je geprikt ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik geloof 250... Het was wel makkelijker dan Pregnyl... dit zat in een pen die je moest opdraaien... Pregnyl is zo irritant met zo’n glazen flesje...4 jaar geleden was dat zo tenminste Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 Ik geloof 250... Het was wel makkelijker dan Pregnyl... dit zat in een pen die je moest opdraaien... Pregnyl is zo irritant met zo’n glazen flesje...4 jaar geleden was dat zo tenminste Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Ja nu nog steeds zo. Maar ik had dat ook bij de menopur, en decapeptyl dat ik iedere dag moest mengen. Meno(eenmalig mengen) Had jij voorgevulde spuitjes ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Dsr84 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ja nu nog steeds zo. Maar ik had dat ook bij de menopur, en decapeptyl dat ik iedere dag moest mengen. Meno(eenmalig mengen) Had jij voorgevulde spuitjes ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Decapeptyl zat in een spuitje, super makkelijk. Ik had deze keer geen menopur maar Meriofert en dat moest ik wel mengen..150 en 75 bij elkaar en dan 225 spuiten.. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Dsr84 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ja nu nog steeds zo. Maar ik had dat ook bij de menopur, en decapeptyl dat ik iedere dag moest mengen. Meno(eenmalig mengen) Had jij voorgevulde spuitjes ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk dit was mijn pretpakket Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Heb je een cryo gehad?? Wat een verschil trouwens met wanneer iedereen mag testen! Hier mochten we 14 dagen later testen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Hopelijk is het een mooi teken dat je dochter dat nummer zingt! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Menace Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Moeten jullie ook die utrogestan gebruiken? Ik merk dat het echt per ziekenhuis anders gaat namelijk.... ik moest op de dag Vd terugplaatsing beginnen met die bolletjes (3x daags 2) en morgen is de laatste dag... Officieel mag ik vrijdag testen maar zal er nu misschien al een positieve test uit kunnen komen? Of zal dat dan onbetrouwbaar zijn ivm die bollen? Ook heb ik voor de punctie ovitrelle gespoten.... das nu 2 weken geleden.... daar ben ik trouwens kots misselijk van geworden...echt letterlijk en figuurlijk.... hebben meer dAr last van gehad? Ik kan niet meer wachten... ik wordt gek Hahaha Nu maar even afleiding zoeken dan.... ik ga met de playmobil spelen met mijn dochter die ze van sinterklaas gekregen heeft Oja.... even een grappig dingetje.... Mijn dochter (3 jaar) is gek op liedjes zingen en luisteren... nu heb je dus een cd van Monique Smit “2 kleine kleutertjes” heet dat. Daar zit een nummertje bij dat gaat zo: ik heb grote schik want mama’s buik is dik, het is een nieuw begin, er zit een baby in, een broertje of een zusje, elke dag een kusje, ik heb grote schik want mama’s buik is dik Nu sla ik deze eigenlijk altijd over maar op een of andere manier kent Daimy dit liedje opeens uit d’r hoofd en zingt het al een aantal dagen uit volle borst uit het niets! Kwam ik d’r van de peuterspeelzaal halen, vraagt de juf aan mij, zeg eeeuuuhhh Daimy was een liedje aan het zingen....moeten we jullie feliciteren? OMG! (Hopelijk kan ik na de kerstvakantie zeggen dat ze onbewust toch gelijk heeft gehad) Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het zo grappig Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Wat leuk zeghoop dat ze gelijk heefttoch ongelofelijk he dat ze net dat liedje zingtdan moet het eigenlijk wel zo zijn!!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Dank je dat hoop ik ook.ik moest een beetje lachen om je bericht. Je praat over ze..Hoop dat ze snel innestelt. .. je bent de 2e die zo praat . Misschien word dit dan een meisje Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk haha, zie je wel... is een voorteken . Heel veel succes! Dat ze lekker mag blijven zitten de komende 9 maanden. Quote
Petsie85 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Veel te gebeuren aankomende weken voor ons allen!! Ik hoefde bij Mn cryo TP geen Ustrogan te gebruiken in tegenstelling bij de eerste verse TP. Ik heb twee keer gebeld of t klopt maar mijn Z-H (olvg west) zei dat het niet hoefde. Mijn TP was trouwens in de VU ivm een samenwerking. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Welkom nieuwe dames!!! Heel veel succes!! Dames op het wachtbankje, heel veel succes tijdens deze spannende weken. Probeer geduld te hebben tot aan de testdag, al is het moeilijk. Ovitrelle /pregnyl geeft ook een positieve test, dus bij te vroeg testen kan het hierdoor komen. Het moet na 10 dagen uit je lichaam zijn. @maryb: en heb je getest vanochtend? @acj1984 en mariac: succes met testen komende dagen. Maar ook nog even aandacht voor de dames die nog niet op het wachtbankje zitten. Denk ook aan jullie, want weet hoe lastig het is om tussendoor te wachten totdat je wer verder kan. Iedereen gaat maar verder, de wereld gaat door, terwijl voor ons soms de wereld stil lijkt te staan. Dikke knuffel voor iedereen Hier de eerste voortekenen van mijn menstruatie. Dus denk dat we morgen weer verder kunnen Quote
Pino81 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 @jeroen, mis een vind ik leuk knop. Lees alle berichten, zou dan gewoon even een duimpje omhoog willen doen, want als ik overal los op moeg reageren zien we dadelijk door de bomen het bos niet meer. Maar om dan toch maar even reageren @dsr84, hopelijk heeft je dochter gelijk Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 Decapeptyl zat in een spuitje, super makkelijk. Ik had deze keer geen menopur maar Meriofert en dat moest ik wel mengen..150 en 75 bij elkaar en dan 225 spuiten.. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Was dat dan poeder en vloeistof ? 150/75 Nu snap ik er niks meer van. Ik moet namelijk 225 pergoveris gaan spuiten straks. Maar ik heb verpakkingen gekregen en op de doosjes staat 150/75 en zit 1 vloeistof en 1 poeder in. Ik dacht dus dat die twee samen dan genoeg is voor 1 dag. Maar ik vroeg het aan iemand van ivf spain en zij vertelde dat ik dus 2 potjes vloeistof moet mengen met 2 potjes poeder en dan 2 gemengde potjes heb. Dan moet ik 1 potje optrekken en het tweede potje voor de helft. De overige helft is dan voor de volgende dag+een nieuw gemengd potje. Dit kan toch niet goed zijn? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.