Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@lalautje ja het kan snel gaan he? Fijn dat er weer mensen op het wachtbankje zitten. Heel veel sterkte iedereen! Jij nog eventjes wachten totdat je ook gaat beginnen he? Ik kan me zo voorstellen dat je er inmiddels een soort van 'naar uit' kijkt??

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Jaaa! Het kan idd heel snel gaan. Over anderhalve week weer starten met de pil. Dan begin ik alweer ‘een soort van’ voor mijn gevoel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hallooo vraagje ik heb net laatste echo gehad en mag maandag pregnyl zetten voor de tp van 2 cryo s. Dokter denkt dat zondag tp zal zijn maar dit hoor ik pas maandag van het Erasmus.. hebben jullie een idee hoeveel dagen er tussen de pregnyl spuit en cryo tp zit???

Hi menace, bij mij was t zo dat ik ovitrelle moest zetten en vijf dagen later Mn TP van Mn cryo. Dit kwam omdat ze in Mn normale cyclus Mn eitje lieten springen en dan de “leeftijd” van de cryo erop. Mijn cryo was 5 dagen oud, dus 5 dagen later terug geplaatst.

Geplaatst
Hi menace, bij mij was t zo dat ik ovitrelle moest zetten en vijf dagen later Mn TP van Mn cryo. Dit kwam omdat ze in Mn normale cyclus Mn eitje lieten springen en dan de “leeftijd” van de cryo erop. Mijn cryo was 5 dagen oud, dus 5 dagen later terug geplaatst.

Ohh ik begrijp thanks. Bij mij gaan ze hetzelfde doen denk ik ( alleen is mijn cryo 4 dagen oud denk ik). Als ik de pregnyl zet heb ik 36 uur later mijn eisprong en dan 4 dagen later

Geplaatst
Ohh ik begrijp thanks. Bij mij gaan ze hetzelfde doen denk ik ( alleen is mijn cryo 4 dagen oud denk ik). Als ik de pregnyl zet heb ik 36 uur later mijn eisprong en dan 4 dagen later

Ik heb 5 geschreven maar het is 4!! Idd die 36 uur... ik duim voor je!!

Geplaatst
Ik heb 5 geschreven maar het is 4!! Idd die 36 uur... ik duim voor je!!

Lief van jeik voor jou!!!!hoop dat je beetje afleiding hebt deze wachtweken.

Geplaatst

@ivydrew @beebwish1982 @luna05 hoe gaat het met jullie dames ? Al zicht op een volgende poging ?

Geplaatst
Zal in december niet op het wachtbankje zitten, maar gaan wel aan de slag voor een elftal 😂. Altijd een boel medicatie[ATTACH=CONFIG]6389[/ATTACH]
Hey lieve Pino Ik zie dat je de medicijnen boel opgehaald hebt 😂 Tis toch ook een heel voorraad Nou ik denk dat je ook weer blij ben dat je mag gaan starten !! Op naar een mooi vruchtbare poging met een mooi afloop in 2018 🙏🏾❤️😘
Geplaatst
Hallooo vraagje ik heb net laatste echo gehad en mag maandag pregnyl zetten voor de tp van 2 cryo s. Dokter denkt dat zondag tp zal zijn maar dit hoor ik pas maandag van het Erasmus.. hebben jullie een idee hoeveel dagen er tussen de pregnyl spuit en cryo tp zit???Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spannend de tp komt steeds dichterbij heej.. ik dacht zelf tussen de 5 a 6 dagen ligt er net ff aan hoe oud je cryo is Etcc maar pin me er niet op vast 😘
Geplaatst
Hoi ja alles goed hoor. Amper pijn gehad alles ging voorspoedig.Rechts is er niks aangeprikt want allemaal te klein de 3 die er zatenLinks 6 aangeprikt en 4 eitjes gevonden .Maandag krijg ik te horen of er bevruchting is en of ik mag komen voor tp.Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Wat fijn Butterfly dat je punctie goed is gegaan 🙌🏾 En een mooi aantal ook 4 eicellen gevonden nu fingers crossed dat ze alle vier worden bevrucht en goed genoeg zijn en voor de cryoos .. maar voor ju heb j er 1tje nodig straks voor de tp .. komt goed 😘🤗
Geplaatst

@ Lalautje dat schiet alweer eens lekker oo he .. anderhalve week dan weer starten je kijkt er idd toch op een soortig manier er naar uit gek he terwel een andere keer er even niks van moet weten 😂 Wat een toestand iok allemaal heej 😂 Nee maar ook spnnend allemaal komt steeds dichterbij nog fftjes gedulde ❤️😘@ CIl lastig he dat wachten altijd .. alsof we niet genoeg wachten in zo'n traject 😒 Komt vast goed hoop dat woensdagmiddag je de to hebt ik duim. Voor je mee 🤞🏾

Geplaatst

Update van mijzelf 🤣😂 zit vandaag op Wachtdag 7 en boel vrij weinig nog .. soms lijk t alsof ik gevoelige tepels hebt ofsoms me borsten .. 2 dagen terug Well wat gehad van lage rugpijn maar over het algemeen gaat t goed en ja hooelijk aanstaande week een positieve test 🙏🏾❤️ Voor nu ga ik maar es me bedje opzoeken 😘

Geplaatst
@dsr84 Hey! Welkom op het bankje. We zitten op het decemberbankje.

Wat spannend !! Kan me voorstellen dat je het wachten beu bent ! Hoe voel je je ? 🤞 ik duim met je mee

Dankjewel!

Gek genoeg. VOel ik eigenlijk nog niks....lijkt me geen goed teken... alhoewel ik wel ben opgestaan met knallende koppijn....

Wat kan je jezelf gek maken hè?!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst
Dankjewel!

Gek genoeg. VOel ik eigenlijk nog niks....lijkt me geen goed teken... alhoewel ik wel ben opgestaan met knallende koppijn....

Wat kan je jezelf gek maken hè?!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Je kan jezelf helemaal gekmaken op zoek naar signalen. Je weet het waarschijnlijk vast wel maar je hoeft echt helemaal niks te voelen hoor. Ik voelde me echt prima en had totaal niet het gevoel dat ik zwanger was. Toch ben ik inmiddels 14 weken zwanger. Hang je hoop niet op aan of je kwaaltjes hebt. Ik heb nauwelijks kwaaltjes gehad. Heb vertrouwen in je kleintje!

Geplaatst
Je kan jezelf helemaal gekmaken op zoek naar signalen. Je weet het waarschijnlijk vast wel maar je hoeft echt helemaal niks te voelen hoor. Ik voelde me echt prima en had totaal niet het gevoel dat ik zwanger was. Toch ben ik inmiddels 14 weken zwanger. Hang je hoop niet op aan of je kwaaltjes hebt. Ik heb nauwelijks kwaaltjes gehad. Heb vertrouwen in je kleintje!

Zo herkenbaar... Je gaat overal wat achter zoeken. Hier ook weleens druk onderin wat lijkt op een aankomende menstruatie maar kan ook innesteling zijn. Ben zo blij als ik mag testen. Heb ik eindelijk een bevestiging of wel of niet zwanger..

Geplaatst
Zo herkenbaar... Je gaat overal wat achter zoeken. Hier ook weleens druk onderin wat lijkt op een aankomende menstruatie maar kan ook innesteling zijn. Ben zo blij als ik mag testen. Heb ik eindelijk een bevestiging of wel of niet zwanger..
Idd heel herkenbaar hier hetzelfde Maar nog even dan mogen we testen 😊 Spannend allemaal en december is echt een druk en vol bankje Hopelijk allemaal een mooie kerstkadootje 🙏🏾🤞🏾🙌🏾
Geplaatst
Dankjewel!Gek genoeg. VOel ik eigenlijk nog niks....lijkt me geen goed teken... alhoewel ik wel ben opgestaan met knallende koppijn....Wat kan je jezelf gek maken hè?!Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik voel ook vrij weinig hoor maar toevallig ook opgestaan met hoofdpijn vanmorgen .. die wachtweken zijn toch ook vreselijk
Geplaatst

Hi dames! Ik ben wat afwezig om met mn gedachten niet zoveel bezig te zijn ermee. En drukte met sinterklaas natuurlijk met onze zoon.

Ook wij zijn weer begonnen afgelopen vrijdag met decapeptyl. Nu nog tot donderdag de pil slikken en melden als mn menstruatie begint. Ze verwachten de punctie rond de kerst. Heel spannend weer en ik zie er als een berg tegenop. Al heb ik het al 2 x eerder gedaan

Geplaatst

@butterfly36 succes morgen! Hoop dat je goed nieuws krijgt sochtends en je lekker je bieb op mag halen morgen

@menace ook jij succes morgen! Hopelijk krijg je zondag je tp !

@MaryB heeeel veel succes met testen morgen ! Ik duim voor je!

Geplaatst

@Dsr84 @miranda13 ja wat een mindfucking hé.. voel je wat of voel je niks. En zoals Poekie al zegt: niks voelen zegt ook niks! Hopelijk voor iedereen een positieve test dit keer!!

Geplaatst

@beebwish1982 fijn dat je weer begonnen bent ! Als je ongi word krijg je te horen wanneer je mag stimuleren ? Of krijg je eerst een startecho ? En ga je stimuleren met gonalf of meno ?

Geplaatst
@butterfly36 succes morgen! Hoop dat je goed nieuws krijgt sochtends en je lekker je bieb op mag halen morgen

@menace ook jij succes morgen! Hopelijk krijg je zondag je tp !

@MaryB heeeel veel succes met testen morgen ! Ik duim voor je!

Hoop t ook

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
@beebwish1982 fijn dat je weer begonnen bent ! Als je ongi word krijg je te horen wanneer je mag stimuleren ? Of krijg je eerst een startecho ? En ga je stimuleren met gonalf of meno ?

Dan krijg ik volgens mij eerst nog een start echo op dag 3 en dan stimuleren met gonal f. Heb alles al in huis.

Geplaatst
Dan krijg ik volgens mij eerst nog een start echo op dag 3 en dan stimuleren met gonal f. Heb alles al in huis.

Spannend !! wist niet dat je ongi doorbrak als je deca spuit. Ben benieuwd hoelang erna. Vrijdag dus laatste pil?!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden