Anouk Dekker Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 Zaterdag 02 december tp nu wachten om te testen op 16 december zo spannend weer We hebben al een dochtertje van 3 ook via IVF en dacht tweede keer is anders maar spanning is net zo Quote
Menace Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 Zaterdag 02 december tp nu wachten om te testen op 16 december zo spannend weer We hebben al een dochtertje van 3 ook via IVF en dacht tweede keer is anders maar spanning is net zo Welkom @Anoukspannend zeg... hoop voor jou dat je 16 dec een positieve test hebtzelf krijg ik aanstaande zondag een tpleuk dat je al een dochtertje hebt, is dit een cryo uit de eerste poging? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 3 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2017 BIBI SCHEMA MaryB: .. nov tp4 dec td ACJ1984: 21 nov tp5 dec td MariaC: 24 nov tp6 dec td Dsr84: 26 nov tp8 dec td Miranda: 25 nov tp9 dec td Petsy85: 29 nov tp11 dec td Alice123: 29 nov tp11 dec td Anouk: 2 dec tp16 dec td Butterfly: 4 dec tp(ochtend) Wensmama90: 6 dec cryo tp Cil: 6 dec cryo tp? (ochtend) Menace: 4 dec pregnyl), 10 dec cryo tp Beebwish1982: 1 dec start deca, 7 dec laatste pil, dag 3 ongi startecho Vpk1988: 13 nov start pil, 21 dec start deca, 2 jan startecho Pino81: 6 dec start pil, .. dec start deca, 28 dec scratching Amf: rustmaand, cryo EatPrayLove: rustmaand, cryo Ivydrew: rustmaand, cryo Lalautje: 13 dec start pil, 5 jan startecho, 7 jan start pergoveris Yamila: 28 dec start pil, 21 jan start deca, 12 feb start gonalf Luna05: rustmaand, nieuwe poging Christel81: rustmaand, 5 dec evaluatiegesprek, nieuwe poging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 3 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2017 @anouk welkom! Spannend hoor! Vraag net als menace ook af, of het een cryo was van je traject toen ! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Miranda13 Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 Zaterdag 02 december tp nu wachten om te testen op 16 december zo spannend weer We hebben al een dochtertje van 3 ook via IVF en dacht tweede keer is anders maar spanning is net zo Welkom ! Ja de tweede keer is net zoo spannend als de eerste keer heej.. wat dat betreft veranderd er niks t blijft even spannend en zenuwen Nou succes en op naar een mooi positieve test Quote
Anouk Dekker Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 Welkom @Anoukspannend zeg... hoop voor jou dat je 16 dec een positieve test hebtzelf krijg ik aanstaande zondag een tpleuk dat je al een dochtertje hebt, is dit een cryo uit de eerste poging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nee, ik had nog 3 ingevroren cryos uit onze eerste poging maar die hadden het helaas niet gered. Toen weer opnieuw begonnen met IVF en helaas zoals ik had gewaarschuwd want ik reageer heel snel op medicatie had ik een overstimulatie 21 stuks. Wel punctie maar terugplaatsing moesten we even uitstellen. Van de 21 bleven er 6 over 1 redelijk en 5 matig. Na een maand pauze besloten om een terugplaatsing tijdens de natuurlijke cyclus. De eerste was direct goed en is terug geplaats. Nu wachten wie heeft er net zoveel geduld ik niet! Bedankt voor jullie reacties Quote
Miranda13 Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 Nou dames We hebben een volle bankje in december zeg ... gezellig zoo drukjes Jeetje tijd niet zoo druk geweest op een bankje Succes iedereen die aanstaande week mag testen Quote
Briar Rose Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 @ lalautje Mag ik ook aansluiten bij jullie gellukslijstje? Ik heb op 28 november de verse tp gehad van onze enige embryo. We hebben goede hoop maar het wachten tot 12 december duurt lang. :) Liefs Briar Rose Quote
Menace Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Welkom Briar, spannend he.. wachten duurt dan idd heel lang! Duim voor jou Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Dsr84 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Zaterdag 02 december tp nu wachten om te testen op 16 december zo spannend weer We hebben al een dochtertje van 3 ook via IVF en dacht tweede keer is anders maar spanning is net zo Het is echt mega spannend! Ik heb ook een dochtertje van 3 en vorig jaar ook tp gehad in natuurlijke cyclus! Toen ben ik ook zwanger geweest! 9 weekjes maar maar toch is het gevoel hetzelfde hoor! S P A N N E N D! Duim duim duim.... ik mag vrijdag testen.... Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Christel81 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Welkom alle nieuwe dames! Veel succes toegewenst! Quote
Alice123 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ja welkom allemaal! Wordt een spannende week voor veel van ons Ik duim mee voor iedereen! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
ACJ1984 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Heel erg spannend! Ik duim ook voor iedereen, dat er maar veel wondertjes mogen groeien Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 @ lalautje Mag ik ook aansluiten bij jullie gellukslijstje? Ik heb op 28 november de verse tp gehad van onze enige embryo. We hebben goede hoop maar het wachten tot 12 december duurt lang. :) Liefs Briar Rose Welkom!! Tuurlijk! Hopelijk voor jou ook een hele mooie test 12 dec! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 BIBI SCHEMA ACJ1984: 21 nov tp5 dec td MariaC: 24 nov tp6 dec td Dsr84: 26 nov tp8 dec td Miranda: 25 nov tp9 dec td Petsy85: 29 nov tp11 dec td Alice123: 29 nov tp11 dec td Briarrose:28 nov tp12dec td Anouk: 2 dec tp16 dec td Butterfly: 4 dec tp18 dec td Wensmama90: 6 dec cryo tp Cil: 6 dec cryo tp? (ochtend) Menace: 10 dec cryo tp Beebwish1982: 1 dec start deca, 7 dec laatste pil, dag 3 ongi startecho Vpk1988: 13 nov start pil, 21 dec start deca, 2 jan startecho Pino81: 6 dec start pil, .. dec start deca, 28 dec scratching MaryB: zwanger/rustm? 4 dec td Amf: rustmaand, cryo EatPrayLove: rustmaand, cryo Ivydrew: rustmaand, cryo Lalautje: 13 dec start pil, 5 jan startecho, 7 jan start pergoveris Yamila: 28 dec start pil, 21 jan start deca, 12 feb start gonalf Luna05: rustmaand, nieuwe poging Christel81: rustmaand, 5 dec evaluatiegesprek, nieuwe poging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 Heel erg spannend! Ik duim ook voor iedereen, dat er maar veel wondertjes mogen groeien morgen is het zover wat knap dat je hebt kunnen wachten tot het einde ! Heel veel succes morgen mop! Ik hoop op positief nieuws! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Miranda13 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 morgen is het zover wat knap dat je hebt kunnen wachten tot het einde ! Heel veel succes morgen mop! Ik hoop op positief nieuws!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Inderdaad spannend !!! Succes morgen !!! Ik duim mee Quote
Miranda13 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 @ lalautje Mag ik ook aansluiten bij jullie gellukslijstje? Ik heb op 28 november de verse tp gehad van onze enige embryo. We hebben goede hoop maar het wachten tot 12 december duurt lang. :)Liefs Briar RoseWelkom je bent van harte welkom en sluit lekker aan en het is idd zoooo lang wachte he Ik een she in ieder geval veeeel succes en oo naar een mooi wondertje voor ons allemaal Quote
Miranda13 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 @ Butterfly succes vandaag lieverd Quote
ACJ1984 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 morgen is het zover wat knap dat je hebt kunnen wachten tot het einde ! Heel veel succes morgen mop! Ik hoop op positief nieuws! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel . Ook een beetje zelfbescherming hoor. Bang voor een negatieve test omdat ik te vroeg zou zijn met testen. Thanks, lief!! Quote
ACJ1984 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Welkom je bent van harte welkom en sluit lekker aan en het is idd zoooo lang wachte he Ik een she in ieder geval veeeel succes en oo naar een mooi wondertje voor ons allemaal Dankjewel!! jullie horen het morgen. Vind het zo spannend. Denk dat ik super zenuwachtig morgen ben Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel . Ook een beetje zelfbescherming hoor. Bang voor een negatieve test omdat ik te vroeg zou zijn met testen. Thanks, lief!! Ja dat begrijp ik wel. Lijkt me ook als je vroeg begint met testen, dat ongeacht de uitslag, je daarna iedere ochtend moet gaan testen. Het is voor ieder wat die wil natuurlijk. Denk dat ik ook zou wachten tot td, maar dat is voor mij lekker makkelijk praten nu natuurlijk. Geen idee hoe ik er dan over denk hopelijk heb jij morgen lekker een dikke vette streep ! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Miranda13 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ja dat begrijp ik wel. Lijkt me ook als je vroeg begint met testen, dat ongeacht de uitslag, je daarna iedere ochtend moet gaan testen. Het is voor ieder wat die wil natuurlijk. Denk dat ik ook zou wachten tot td, maar dat is voor mij lekker makkelijk praten nu natuurlijk. Geen idee hoe ik er dan over denk hopelijk heb jij morgen lekker een dikke vette streep !Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkKan me ook voorstellen die zenuwen ... is wat Lau zegt iedereen test op zijn eigen manier vroeg of juist op testdatum .. sommige testen al paar daagjes na tp en dan elke dag kijke of ie oploop Ik hoop ook op een dikke vette vette streep morge voor jouw Quote
Miranda13 Geplaatst 4 December, 2017 Geplaatst 4 December, 2017 Ik voel me vandaag zelf niet helemaal lekker heb t maar warm en beetje last van me keel Hoop niet dat ik ziek wordt joh .. zoo maar es theetje maken Dames fijne middag nog P.S. en trouwens ..iemand nog iets van Sharyy gehoord misschien dat ik eroverheen gelezen heb Quote
Lalautje Geplaatst 4 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2017 Ik voel me vandaag zelf niet helemaal lekker heb t maar warm en beetje last van me keel Hoop niet dat ik ziek wordt joh .. zoo maar es theetje maken Dames fijne middag nog P.S. en trouwens ..iemand nog iets van Sharyy gehoord misschien dat ik eroverheen gelezen heb Nee jammer genoeg niet! Ben ook benieuwd of het gelukt is voor sharry. Zodra de nieuwe wachtbank begint haal ik eraf wie niet meer reageert. Anders word het lijstje zo lang en on overzichtelijk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.